Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1426508 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4200 på: Desember 14, 2015, 12:32:11 »
Svadaprat fra en mann uten æren i behold. Han er som alle managere uten integritet. Kun ute etter å beholde jobben. Hadde Cellino kommandert han til å stille i borat drakt. Da hadde han gjort det

En ting skal Evans ha: HAN OMTALER SEG SELV SOM MANAGER!!! DET ER FOR MEG INTEGRITET GODT NOK I DENNE GALSKAPEN!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4201 på: Desember 14, 2015, 13:07:32 »
Hele denne diskusjonen er etter min mening patetisk ;)
Bare fordi de sportslige resultatene uteblir, så blir det et massehysteri mot Cellino for den minste ting han gjør eller ikke gjør. Videre blir Evans mistenkeliggjort i stort sett alt han gjør av taktiske grep før under og etter kampen....
Hvis vi hadde ligget på 2. plass, så hadde det vært en hyllestorgie av både Cellino og Evans. Tipper den eneste som hadde langet ut mot Cellino hadde vært lojosang- det skal han ha!!
Det er "fifty shades of grey" folkens....
Så hva er grunnen til at vi er der vi er..?
Jeg tror følgende:
1. Hyppige trenerbytter
2. Noen bomkjøp/middels spillerstall
3. Ekstremt kravstore Leedssupportere både på hjemme og bortekamper -spillere underpresterer.....
4. Mye mediastøy rundt klubben
5. Taktiske feildisponeringer under kamper

Hvem som har skylden for dette kan man jo krangle om ;D
At det kun er Cellino har jeg vondt for å se, selv om mannen er en barnslig drittunge ;)

Nå er vel Cellino ansvarlig for den største bidragsyteren #1 - som igjen er årsaken til #4 og delvis årsaken til #5.

Dennis

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4202 på: Desember 14, 2015, 13:35:03 »
Hele denne diskusjonen er etter min mening patetisk ;)
Bare fordi de sportslige resultatene uteblir, så blir det et massehysteri mot Cellino for den minste ting han gjør eller ikke gjør. Videre blir Evans mistenkeliggjort i stort sett alt han gjør av taktiske grep før under og etter kampen....
Hvis vi hadde ligget på 2. plass, så hadde det vært en hyllestorgie av både Cellino og Evans. Tipper den eneste som hadde langet ut mot Cellino hadde vært lojosang- det skal han ha!!
Det er "fifty shades of grey" folkens....
Så hva er grunnen til at vi er der vi er..?
Jeg tror følgende:
1. Hyppige trenerbytter
2. Noen bomkjøp/middels spillerstall
3. Ekstremt kravstore Leedssupportere både på hjemme og bortekamper -spillere underpresterer.....
4. Mye mediastøy rundt klubben
5. Taktiske feildisponeringer under kamper

Hvem som har skylden for dette kan man jo krangle om ;D
At det kun er Cellino har jeg vondt for å se, selv om mannen er en barnslig drittunge ;)

Jeg er helt enig med deg, bortsett fra at: Ja, selvsagt hadde vi hyllet Evans/Cellino om vi lå på andre plass, ettersom de da hadde gjort en jobb god nok til dette. Hvorfor skulle vi ikke det? Han (Cellino) får ris når han gjør det svakt og ville fått ros om han gjør det bra.

Så lenge Cellino eier Leeds United og blander seg inn i det daglige (enten direkte eller gjennom pisspreiket sitt i media) så vil ikke klubben nærme seg Premier League. Det skulle vi ha greit nok med beviser for nå. Han gikk skyhøyt ut og lovet PL innen to år (som senere ble forlenget) og tilbakekjøp av ER innen noen mnd - hvor det har blitt tyst.

Han kom som sheriff av byen, mens han nå har inntatt en offerrolle. Merkelig nok har han pøst om seg med barnslige merkenavn på sine trenere. Slik er det vel som regel med sånne personligheter?
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4203 på: Desember 14, 2015, 17:08:15 »
Cellino må vekk uansett. og synes oppriktig synd på de som jobber under denne idioten av en sjef


http://www.teamtalk.com/news/leeds-boss-evans-under-fire-as-cellino-interferes-again

SOL

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4204 på: Desember 14, 2015, 18:07:14 »
Enig h.b.
Så lenge Cellino er i klubben vil det aldri bli ro i klubben.
 

Kato

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4205 på: Desember 15, 2015, 07:50:31 »
Etter hva Pope sier så gikk Celino inn i garderoben i pausen for å prate alvor med laget. Dette er absolutt ikke bra. Og det betyr at vi nok har en nissenakke som manager. Evans er bare en mann uten integritet
och hur vet vi att det är sant, gick pope med? och finns inget att klaga på evans, en ägare har rätt att vara med i omklädningsrummet, dock inte  att lägga sig i laguttagning eller byten, jag har läst popes twitter och även evans uttalandenefter matchen och hittar inget som styrker att cellino talat allvar med laget i allvar, du får gärna länka belägg och bevis för ditt påstående

Eieren har absolutt NULL å gjøre i en garderobe i pausen.
Det hadde du ALDRI skrevet hvis vi for eksempel lå på 2. plass... ;)

Det hadde jeg skrevet om eieren var i garderoben i pausen av champions-leaguefinalen. Han har ingenting der å gjøre. Der skal det være sport som regjerer. Kanapeèr, Amarone og recaro-seter bør være eierens fokus i pausen.
 

Erik M

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4206 på: Desember 15, 2015, 12:45:32 »
Etter hva Pope sier så gikk Celino inn i garderoben i pausen for å prate alvor med laget. Dette er absolutt ikke bra. Og det betyr at vi nok har en nissenakke som manager. Evans er bare en mann uten integritet
och hur vet vi att det är sant, gick pope med? och finns inget att klaga på evans, en ägare har rätt att vara med i omklädningsrummet, dock inte  att lägga sig i laguttagning eller byten, jag har läst popes twitter och även evans uttalandenefter matchen och hittar inget som styrker att cellino talat allvar med laget i allvar, du får gärna länka belägg och bevis för ditt påstående

Eieren har absolutt NULL å gjøre i en garderobe i pausen.
Det hadde du ALDRI skrevet hvis vi for eksempel lå på 2. plass... ;)

Det hadde jeg skrevet om eieren var i garderoben i pausen av champions-leaguefinalen. Han har ingenting der å gjøre. Der skal det være sport som regjerer. Kanapeèr, Amarone og recaro-seter bør være eierens fokus i pausen.
Men han definerer jo seg selv som manageren og Evans som coach så da er det vel naturlig å kunne dukke opp hvor som helst når som helst - 3-4 glass Amarone til tross...

Evans på vei ut, leser jeg.  Bombe!
 

Leedsfan

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4207 på: Desember 15, 2015, 13:03:55 »
Hvorfor kan ikke bare Cellino ta de trenerkursene/sertifikatene som er nødvendig og så ta over den rollen han egentlig vil ha? Han gjør det vel ikke fordi da har han ingen andre syndebukker enn seg selv.

Cellino vil vel egentlig bare ha fremgang/opprykk med en klubb som har bedre spillere enn alle de andre da hans lederegenskaper er mer splittende enn samlende. Når han heller ikke åpner lommeboka på vidt gap så vil det vel alltid være lag med bedre spillere enn oss.

Dette vil vel egentlig si at vi er dømt til å være midt på tabellen, noen ganger over midten og som oftes under midten.

Av denne grunn så må vel Cellino vekk før vi kan komme oss videre?

Angående innblanding i pausen. Ingen av oss var dere og det er ikke lekket hva han sa eller gjorde. For alt vi vet så kan han ha tatt en Al Pachino (Any Given Sunday) der inne..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4208 på: Desember 15, 2015, 20:42:38 »
Evans bekrefter nå at Cellino var i garderoben både mot QPR og Charlton, men bare for å handshake og si "go on".. hmmmm…

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-evans-says-cellino-has-no-influence-in-dressing-room-1-7626219


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4209 på: Desember 15, 2015, 21:37:19 »
Evans bekrefter nå at Cellino var i garderoben både mot QPR og Charlton, men bare for å handshake og si "go on".. hmmmm…

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-evans-says-cellino-has-no-influence-in-dressing-room-1-7626219


auren

Og det tror vi på. Ikke jeg ihvertfall. Cellino var der for å legge press på spillerne og instruere Evans

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4210 på: Desember 16, 2015, 11:27:57 »
Evans bekrefter nå at Cellino var i garderoben både mot QPR og Charlton, men bare for å handshake og si "go on".. hmmmm…

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-evans-says-cellino-has-no-influence-in-dressing-room-1-7626219


auren

Og det tror vi på. Ikke jeg ihvertfall. Cellino var der for å legge press på spillerne og instruere Evans

Evans har ikke gitt meg noen grunn til å tvile på hans ord ennå. Derfor tror jeg ham.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4211 på: Desember 16, 2015, 13:50:13 »
Evans bekrefter nå at Cellino var i garderoben både mot QPR og Charlton, men bare for å handshake og si "go on".. hmmmm…

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-evans-says-cellino-has-no-influence-in-dressing-room-1-7626219


auren

Og det tror vi på. Ikke jeg ihvertfall. Cellino var der for å legge press på spillerne og instruere Evans

Utrolig hva du gidder å diskutere på forumet.

Ikke en dag uten konspiratoriske teorier.  :D

Kan du ikke bare innse at du følger et amatørlag i en amatørliga? Du har gått for bytte etter bytte både av eiere og managere. Men ingenting hjelper.

Vi andre er sikkert like drittlei som deg. Men jeg tror den italienske kråka prøver selv om han verken har ferdigheter eller evner til å forbedre dette vesentlig.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4212 på: Desember 16, 2015, 23:44:53 »
United: Explosive conspiracy not difficult to defuse – Hay

Phil Hay
14:16 Wednesday 16 December 2015

Massimo Cellino’s half-time appearances in the Leeds United dressing room are irregular. That much we can say.

Whether they matter – actually matter as in breaching limits of influence or interference – is a question for the players and staff whose personal space he is occupying.

Steve Evans sounds happy enough. Other head coaches at Elland Road have found Cellino hard to co-exist with but Evans sounds satisfied with the terms of their relationship.

To take him at his word, he is free to pick his team unhindered. He is free to choose formations, substitutes, the rest. If Cellino’s proximity at half-time during Leeds’ past two away games caused discomfort then it caused discomfort for other people.

The selection of players during Cellino’s many months as owner has been a repetitive and murky subject. Certain players – most notably Stephen Warnock – and certain coaches gave the impression that he dictates the pecking order more actively than a chairman should or more actively than English football accepts.

On Cellino’s part there is no pretence from him that he takes in the games without drawing opinions, or that he keeps those opinions to himself.

He never rated Warnock. Of that he made no secret. When Derby County bid for the left-back last January, Cellino was quick to let him go. His rationale is always the same: “I must look after this club.” What Cellino resents is the suspicion that head coaches under him are patsies with no authority to manage the squad. He argues against that bitterly whenever he’s asked about it.

And, in truth, Leeds are not a mirror-image of the days at Heart of Midlothian when Vladimir Romanov – so the story goes – used to fax the line-up from Lithuania the day before a game. Previous coaches at Leeds, and Evans too, will admit that Cellino says what is in his head; sometimes subtly, sometimes forcefully. That is not necessarily the same as being told which side to play.

But if Cellino feels hard-done-to by talk of interference, his newly-developed habit of hovering around the dressing room is a naive way of feeding the conspiracy. It is often said – and it was said again by David Hockaday in a newspaper interview last weekend – that Cellino is chronically short of good advice; in receipt of too little of it and unwilling to heed much of the guidance he receives.

A chief executive worth his wage would tell him that attending the dressing room at half-time is a guaranteed way of inviting scrutiny as people ask whether Cellino has any business being there.

It undermines Evans’ credibility even if Evans’ autonomy as head coach is actually intact. It starts a debate about a decision like the substitution of Scott Wootton two minutes into the second half at Charlton Athletic on Saturday. The conspiracy goes that Evans was nudged into it. It is just as reasonable to say that Wootton was on a yellow card, Gaetano Berardi is a better right-back and Leeds improved with Berardi on the field

The change was not illogical. You could go further by saying that Berardi should have started in the first place but picking a right-back and picking Wootton is Evans’ prerogative.

Cellino’s motivation for putting himself among the players is a legitimate point of discussion. Is he there to assess Evans close up and to watch the Scot’s methods in the heat of a game? Is he there to remind the squad that while his stake in Leeds is apparently for sale and a Football League ban hangs over him, they ought not to think that he is no longer bothered, no longer present and no longer in a position where people must answer to him? Is he actually trying to dictate decisions?

According to various sources, at Queens Park Rangers he stood and observed in virtual silence while Evans held court. He barely said a word. Perhaps Cellino was in the habit of making his presence felt at Cagliari and perhaps the Italian game is less precious about the sanctity of the dressing room. They say that in Sardinia he exercised his right to do as he pleased.

In England, too, he has an uncanny knack of being the centre of attention wherever he goes. If Cellino is not publicly announcing his decision to stop attending United’s games, he is raising eyebrows by turning up unexpectedly at QPR and Charlton and involving himself in discussions with Charlton’s disgruntled fans.

If he is not influencing Evans’ tactics then he’s creating a situation where people might draw that conclusion. Evans says the matter is a fuss about nothing and you feel sorry for him if it genuinely is. But the fuel feeding this conspiracy would not be difficult to cut off.


Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-explosive-conspiracy-not-difficult-to-defuse-hay-1-7627867#ixzz3uWhUfAkJ
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4213 på: Desember 22, 2015, 11:18:21 »
Hva er status på denne anken som MC sendte inn mot utestengelsen?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4214 på: Desember 29, 2015, 00:14:42 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/massimo-cellino-bans-sky-sports-7085301



Massimo Cellino BANS Sky Sports from covering Leeds United's televised clash with Derby County

    22:30, 28 Dec 2015
    Updated 22:50, 28 Dec 2015
    By David Anderson

The Championship clash is due to be televised live but the United chief has told staff they will be disciplined if they let Sky's production crew enter Elland Road


nbpress ltd Massimo Cellino
Oh no you don't: Cellino is furious at the number of Leeds games on the box

Massimo Cellino has banned Sky Sports from covering Tuesday's game between Leeds and Derby.

United’s controversial owner believes live TV coverage undermines his club’s attendances and commercial income. After weeks of complaints against their live TV appearances and disrupted fixture list, Cellino decided to impose a black-out.

Before leaving for a Christmas break at his home in Miami, the Italian told Elland Road ground staff they must not allow Sky’s production crew into the stadium to set up for the Derby match.

Mirror Sport understands Cellino warned that any staff who disobeyed his order would face disciplinary action for gross misconduct.

Action Images Leeds United Chairman Massimo Cellino in the stands with fans
Controversial: This is the latest in a string of high-profile incidents involving the Italian

The Sky crew turned up yesterday at Elland Road and were refused entry.

Cellino is already seen as a maverick, but his Sky ban is hugely embarrassing for the Football League.

It agreed a new four-season contract with Sky in February this year. It was described as the most lucrative in the League’s history and included coverage of the Football League, Capital One Cup and Johnstone’s Paint Trophy.

League officials were last night trying to defuse the row. The game will go ahead. The question remains whether Cellino will relent and allow TV cameras into the ground to avoid a breach of contract.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4215 på: Desember 29, 2015, 00:17:30 »
Utrolig. Vil Cellino si fra seg TV inntektene også? I så fall vil klubben gå i minus.
Jon R.

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4216 på: Desember 29, 2015, 00:21:21 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 2 min2 minutter siden

Cellino is still in Miami so this situation is being left to other club staff to deal with. Football League hoping to resolve it. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4217 på: Desember 29, 2015, 00:26:34 »
Utrolig. Vil Cellino si fra seg TV inntektene også? I så fall vil klubben gå i minus.

Viss dette blir gjennomført så tror jeg at klubben kan vente seg store bøter...det spørs vel hva som ligger i kontrakten mellom Sky og FL.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4218 på: Desember 29, 2015, 00:54:34 »
Utrolig. Vil Cellino si fra seg TV inntektene også? I så fall vil klubben gå i minus.

Viss dette blir gjennomført så tror jeg at klubben kan vente seg store bøter...det spørs vel hva som ligger i kontrakten mellom Sky og FL.

http://www.football-league.co.uk/global/section7.aspx

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4219 på: Desember 29, 2015, 01:32:25 »
Utrolig. Vil Cellino si fra seg TV inntektene også? I så fall vil klubben gå i minus.

Viss dette blir gjennomført så tror jeg at klubben kan vente seg store bøter...det spørs vel hva som ligger i kontrakten mellom Sky og FL.

http://www.football-league.co.uk/global/section7.aspx

Sitter klar klokken 20:45 og forventer å se kampen...MOT!!!!

Tipper herved offisielt (dog påvirket av noe rødvin) en formidabel 3-1 hjemmeseier ;D
Wood scorer to...og jeg tror Byram scorer nok et mål... ;)


We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Erik_

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4220 på: Desember 29, 2015, 01:59:15 »
For en klovn. ::)

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4221 på: Desember 29, 2015, 02:17:54 »
Utrolig. Vil Cellino si fra seg TV inntektene også? I så fall vil klubben gå i minus.

Viss dette blir gjennomført så tror jeg at klubben kan vente seg store bøter...det spørs vel hva som ligger i kontrakten mellom Sky og FL.
Sky Sports har betalt gigantsummer for TV rettighetene og ønsker selvfølgelig å melke mest mulig penger ut av kampoppsettet for å få mest mulig tilbake. En måte å gjøre dette på er å vise kamper opptil 7 dager i uken, så langt det er mulig.  Til gjengjeld går store summer til klubbene, også nedover i divisjonene. Disse inntektene utgjør selve livsnerven for mange av klubbene, spesielt i Premier League. Brudd på denne lukrative avtalen vil nok straffes med svært harde sanksjoner. Jeg forstår Cellinos frustrasjon over et kampoppsett som har blitt urimelig negativt for Leeds United.  Jeg kan allikevel ikke forstå annet enn at Cellino og klubben har mye å tape og lite å vinne på dette. Håper derfor inderlig at   Cellino innser dette og at kampen går som planlagt på Sky og Sumo i morgen kveld.
Jon R.

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4222 på: Desember 29, 2015, 09:00:43 »
Og nå som det endelig var litt stille i klubben igjen, og det sportslige som var i fokus. Han klarer ikke å holde seg unna rampelyset  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4223 på: Desember 29, 2015, 09:41:36 »
Var i ferd med å tenke har jeg gjort feil angående cellino. Bør han få en sjanse til, med tanke på at det nå har roa seg i klubben betraktelig. Så kommer dette. Cellino praktisk talt ber om at klubben blir straffa på en eller annen måte, og det blir uroligheter i klubben igjen.
Nei dette er absolutt ikke bra for klubben

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4224 på: Desember 29, 2015, 11:29:02 »
Simon Austin:
How many people has MC picked battles with?Sky,Football League,managers,staff,players, lawyers,journalists,kit supplier,sponsors etc etc etc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lundewhites

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4225 på: Desember 29, 2015, 11:35:30 »
Det går liksom ikke så lang tid mellom jeg får meldinger fra kompiser som holder med andre lag grunnet vår fullstendige idiot av en narsissistisk eier.
 Men der de tidligere gjorde narr av Leeds og det ble ledd av hvor idiotisk klubben ble drevet, så er det nå en del medlidenhet å spore. For der dette har gått fra komisk til tragikomisk til nå bare tragedie.
Kan ikke denne kriminelle  lystløgneren komme seg ut av klubben vår, før han ødelegger den helt?  
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4226 på: Desember 29, 2015, 11:55:06 »
Det sies at BBC bekrefter at det blir ingen tv-kamp ikveld. Har ingen link.

Hvilke konsekvenser får dette får Leeds?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4227 på: Desember 29, 2015, 11:57:37 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 12 minfor 12 minutter siden

Leeds still not commenting but their stance on tonight's game appears unchanged. Sky need about 3hrs to set up, before fans start arriving.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4228 på: Desember 29, 2015, 11:58:00 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 53 sek53 sekunder siden

League says Leeds will be charged with misconduct and referred to independent Football Disciplinary Commission is broadcast is blocked #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4229 på: Desember 29, 2015, 11:58:22 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 42 sek42 sekunder siden

On the specifics of what penalty Leeds could face, the League says: "The FDC has a full range of sanctions at its disposal." #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."