Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1427424 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5220 på: Juli 21, 2016, 14:45:56 »
Nå synes jeg forumet har tatt seg kraftig opp. Takk til Josch for kloke og veldig ålreite innlegg. Og de andre på forumet begynner også å ta seg kraftig opp.

Jeg måtte ta meg en lang pause ettersom det ble voldsomt negativt om Cellino ditt og Cellino datt. Enda er det noen man ikke kan stole på er det media, det ser ikke ut til at det er så mange Leeds fans i Norge som forstår det faktumet. Uansett det har tatt seg kraftig opp og nå er jeg igjen daglig på forumet å leser. TAKK FOR DET! :)
Jasså? har forumet vært preget av dårlige innlegg? og hvem avgjør det egentlig..? Her er det en salig blanding av alt fra ultranegativt til komiske Ali og det er strålende etter min mening  :D

Det var en subjektiv mening. Det er vel lov..? Eller?
Seff :D Men det er litt rart å skjære alle over en kam å si at nivået har tatt seg opp...det har vært dårlig altså...

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5221 på: Juli 21, 2016, 15:12:44 »
jøsses, ja her skjer det saker. Selv velger jeg fremdeles å være mer negativ enn positiv til MC. Så får jeg heller prøve å stå imot det som måtte komme av snikende hersketeknikker fremover  :-\
Ups & Ups!!

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5222 på: Juli 21, 2016, 15:52:10 »
Egentlig er det lettere å være saklig nå på sommeren hvor mye ser bra ut, og man ikke taper kamper.  Det verste som kan skje nå er en dårlig sesongstart hvor  Cellino ser seg nødt til å sparke Monk, eller at nøkkelpersoner begynner å trekke seg, slik som i fjor. Aggresjonen mot Cellino er også avhengig av hvordan det går på banen lørdag etter lørdag (sinne og følelser etter tap), så det blir nok igjen "steile fronter"  på forumet  til høsten, tipper jeg.  Det beste for Leeds er om det er stille rundt Cellino (ikke rettsaker eller tullete utspill, mediene kaster seg over slikt), og at Monk "får æren" hvis det går bra. Jeg føler at Monk omtales positivt i mediene hittil.

Selv om mye ser riktig ut nå så kan alt dette viskes ut hvis Monk får sparken eller Leeds gjør det dårlig om noen uker.  Da er vi inne i den samme spiralen som før. Jeg tror egentlig alle oss ønsker Cellino lykke til, men at noen tviler eller har "null tiltro" må man bare respektere. 

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5223 på: Juli 21, 2016, 20:01:39 »
Noen klubber har faktisk være ledelse enn oss:

http://www.tv2.no/sport/8462931/


UP we Go!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5224 på: Juli 21, 2016, 22:10:58 »
Ja, mye verre enn å sextrakassere dine egne ansatte og å liksom "bokse" folk i magen..

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Håkon

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5225 på: Juli 21, 2016, 23:55:30 »

#cellinoout

Han er ikke vår nåtid eller fremtid, vi må bli kvitt han på et eller annet tidspunt

Ps ; denne posten handler kun om cellino ;-)

Se hva han har gjort i Italia, og i Leeds.
Det viktigste en bedrift har er menneskene og
De behandler en bra ! Da er sjansen større for å
Lykkes ! MOT
Leeds for alltid

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5226 på: Juli 22, 2016, 00:05:56 »
Italia?
jeg har ikke lest noe sted at de var misfornøyd med  Cellino i Cagliari. Cagliari ble ansett for være den store  "overleveren" i serie A. 10 år på rad i serie A for en liten klubb er faktisk bra.


Håkon

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5227 på: Juli 22, 2016, 00:19:48 »
Italia?
jeg har ikke lest noe sted at de var misfornøyd med  Cellino i Cagliari. Cagliari ble ansett for være den store  "overleveren" i serie A. 10 år på rad i serie A for en liten klubb er faktisk bra.



Sikkert mye uenighet om Cagliari, jeg vet ikke for mye om det, men
Måten han behandlet mange av de ansatte i Leeds er ikke verdig en klubb eier
I mine øyne. Mange saker i rettsapparatet virker ikke positiv for Cellino og er vel et
Slags "bevis" på hans manglende forståelse av behandling av ansatte ?
Leeds for alltid

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5228 på: Juli 22, 2016, 00:55:08 »
Italia?
jeg har ikke lest noe sted at de var misfornøyd med  Cellino i Cagliari. Cagliari ble ansett for være den store  "overleveren" i serie A. 10 år på rad i serie A for en liten klubb er faktisk bra.



Sikkert mye uenighet om Cagliari, jeg vet ikke for mye om det, men
Måten han behandlet mange av de ansatte i Leeds er ikke verdig en klubb eier
I mine øyne. Mange saker i rettsapparatet virker ikke positiv for Cellino og er vel et
Slags "bevis" på hans manglende forståelse av behandling av ansatte ?

Nå har det vel ikke vært så veldig mange personalsaker i rettsapparatet. Lucy Ward (£5,525 for unfair dismissal) og sextrakassering som var en gjenfortelling av Cellinos ord som hun fikk nyss om (verdt £127,229), der retten trodde på henne. Vet ikke om du tar med behandling av trenere som fikk sparken  i alt dette. "Alle" i Leeds syntes jo "svært synd på"  McDermott og Redfearn, og flere trenere som fikk sparken. (Begge har fått sparken i andre klubber senere). Og Redfearns assistent  som tviholdt på jobben i fjor sommer og fikk medhold/erstatning.

Minner om at Ronny Deilas assistent i Celtic hadde vett nok til å gå av frivillig  etter at Ronny sluttet.

Ja, det blir mange "stakkarer" når man sparker mange trenere og assistenter.
« Siste redigering: Juli 22, 2016, 01:14:20 av Josch »

lojosang

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5229 på: Juli 22, 2016, 01:58:58 »
Jeg håper ikke Josch har HR-ansvar noe sted. Arbeidstakere i Italia har knapt rettssikkerhet, spesielt ikke kvinnelige, og definitivt ikke da Berlusconi styrte både media, fotballen og landet. Selvfølgelig har det ikke vært blest om arbeidstvister der.
- Leif Olav

Lundewhites

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5230 på: Juli 22, 2016, 07:29:29 »
Etter hva Hay skriver så har det vært mange rettstvister pga mennesker som jobbet i administrasjonen har fått sparken på feil grunnlag. Men når det ikke er det sportslige så er det ikke like attraktivt å skrive om. Fortsatt fascinerende å se at enkelte har mer tiltro til Cellino, enn på det britiske rettsystemet. Men noen vet jo alltid best. At noen i det hele tatt kan forsvare hvordan denne tullingen driver personalpolitikk, er ikke mindre enn sjokkerende.
Det skrives jo at det skjer så mye positivt i sommer..... ligner litt på i fjor sommer da, minus at vi da ikke solgte vårt største talent. Direktører blir ansatt og trenere kommer inn. Kunne vært nyhetene fra i fjor. Cellino har lovet og lovet og brutt hvert løfte i to år nå. Kanskje på tide han heller holder kjeft? Jeg gidder ikke høre på unnskyldninger i etterkant. Det sies og her at Leeds og Cellino blir urettferdig behandlet av media..... Ja men så til faan slutt å mat trollet da!!! Han slår jo den ene lissepasningen bedre enn den andre.
Det er trist at vår kjære klubb har en eier som spiller football manager med en ekte klubb og i tillegg er veldig dårlig på det.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5231 på: Juli 22, 2016, 08:14:50 »
Vet ikke om du tar med behandling av trenere som fikk sparken  i alt dette. "Alle" i Leeds syntes jo "svært synd på"  McDermott og Redfearn, (Begge har fått sparken i andre klubber senere).
Ja, det blir mange "stakkarer" når man sparker mange trenere og assistenter.

Her vil jeg gjerne få skyte inn at MC "sparket" BMD før han kom inn som eier. Skal man virkelig applaudere en slik handling? Er det greit/riktig å foreta seg noe sånn?

Kan jeg sparke deg?
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5232 på: Juli 22, 2016, 10:09:01 »
Italia?
jeg har ikke lest noe sted at de var misfornøyd med  Cellino i Cagliari. Cagliari ble ansett for være den store  "overleveren" i serie A. 10 år på rad i serie A for en liten klubb er faktisk bra.



Sikkert mye uenighet om Cagliari, jeg vet ikke for mye om det, men
Måten han behandlet mange av de ansatte i Leeds er ikke verdig en klubb eier
I mine øyne. Mange saker i rettsapparatet virker ikke positiv for Cellino og er vel et
Slags "bevis" på hans manglende forståelse av behandling av ansatte ?

Nå har det vel ikke vært så veldig mange personalsaker i rettsapparatet. Lucy Ward (£5,525 for unfair dismissal) og sextrakassering som var en gjenfortelling av Cellinos ord som hun fikk nyss om (verdt £127,229), der retten trodde på henne.


Syns det er på tide at du lar denne ligge nå. Det er tydelig at du trekker det britiske rettssystemet i tvil. Historisk er det allikevel ikke slik at kvinner som anmelder menn for seksuell trakassering alltid vinner frem, for å si det forsiktig. Cellino ble dømt for dette, og det hadde han ikke blitt dersom det ikke var hold i anklagene.

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5233 på: Juli 22, 2016, 10:43:38 »
Mitt poeng er at det ikke er kjempestore bevis for sextrakasseringen. Retten falt ned på det de mente var  mest sannsynlig, da de ikke fant grunn til å mistro henne. ("The club denied any wrong doing but an employment judge ruled that on the balance of probabilities, chairman Massimo Cellino had instructed for her to be sacked.").

Dommere består av mennesker som gjør et valg basert på partenes forklaringer.
« Siste redigering: Juli 22, 2016, 13:43:40 av Josch »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5234 på: Juli 22, 2016, 16:56:20 »
Gary Cooper, tidligere LUST-lederskikkelse, adresserer (på Facebook) noe han kaller 'food for thought'


LUFC i am just gonna put this out there:

Those who want Massimo gone perhaps the quickest way to see that happen is for LUFC to succeed and be promoted this coming season, his asking price is very high and unrepresentative of the clubs true value (it has to be as he isnt awash with money and we are saddled to mountains of debt to both his company and GFH) but in this division no serious buyer would even think twice about buying on his terms. If the club wins promotion it suddenly becomes a more attractive proposition and he might be able to achieve a sale at the value he currently places on the club, but who would he sell too and is Red Bull still an option?

Those who believe in Massimo what if he succeeds in winning promotion and then it becomes clear he will sell to anyone who comes up with the price, would you still trust him to sell us to a decent custodian or just cash in pretty much in the way he has in most transfer windows?

Food for thought? smile emoticon
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5235 på: Juli 22, 2016, 18:51:11 »
HVORDAN STÃ…R SÃ… SAKEN MED ET EVT SALG?
Jeg begynner med litt twitter'ier og har så tatt et utvalg kommentarer fra waccoe som jeg syns belyser litt...

WhiteSoul  ‎@EllandRoadGlory 
@J3tt4tur4 Not for clubs who don't have any assets !

@EllandRoadGlory Mate, there are buyers & they've even met Cellino's crazy valuation! Even his own lawyers are telling him #TimeToGoMassimo

WhiteSoul  ‎@EllandRoadGlory 
@J3tt4tur4 Can you expand on that ?

@EllandRoadGlory The punchline though is that Cellino's own legal team have advised him to accept one. Ball's in his court

WhiteSoul  ‎@EllandRoadGlory 
@J3tt4tur4 Can you expand on that ?

@EllandRoadGlory Just that, mate. Story's been doing the rounds for a while that at least two parties have looked at the books & made offers

-----

Lardy said the same on Twitter a while back

------ 

He mentioned two buyers meeting Loonies price, but not that his Solicitors have told him to sell.

I normally disregard twitter but not folk like Lardy.

I reckon he will only go if he gets a long prison sentence or virtually no ST sales / decent youngsters to sell.  Not sure when he's in court again in italy- must be soon? 

What happened to the  rumours of the Australian? Anyone got any updates?

------
The Embezzlement case ends in 27 September?  Shit, I didn't know that, I thought it was this month.

 

I keep hearing that THAT is the crucial matter for him and that he will sell if jailed/found guilty.  If he isn't then I expect another season of drivel, despite the best efforts of Garry Monk and his staff (makes him sound like Gandalf now) because it just isn't plausible that our club will succeed while the owner runs it slowly but surely into the ground.

 

I know it's dispiriting for TTGM and anti Cellino-ists and there's a whole barrel of pain due I reckon, but the tide will turn, when he starts making things harder for Monk and we're nowhere near the top there will be more dissenting voices against him.  Plus, he did say he'll sell in 2017.

 

 

He also said he'd sell this year :lol:

 

And of course last year :lol:

----


I'd like to know who they are and what they're worth.

  ----

Ive not searched but I bet it would be fairly easy to work out. One aus family has been linked with us in the past, not sure if that is the same one who ran the aus fa, but I guess its likely they are one of them? Also Crowe is in cahoots with another so presumably he'd be easy to guess at as well. Not sure about the 3rd mind
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5236 på: Juli 22, 2016, 19:12:16 »
Litt spenning da!



Problemet med Cellino er at han alltid får ting til nesten, før egoet hans får korthuset til å rase!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5237 på: Juli 22, 2016, 19:32:43 »
Litt spenning da!



Problemet med Cellino er at han alltid får ting til nesten, før egoet hans får korthuset til å rase!!!
Kanskje han burde velge et annet byggemateriale?
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5238 på: Juli 25, 2016, 12:17:21 »
Vet at Asbjørn prøvde seg på debnne i dag tidlig, før han sletta den. Men er det noe i dette

http://the72.co.uk/61159/leeds-united-buyout-rumour-met-with-fan-derision/?

The man behind the takeover, as announced on Twitter by Michael Harding, is 85-year-old Australian-Israeli businessman Frank Lowy, is chairman of Westfield Corporation, a global shopping centre company with assests of A$29.3bn of assets. Lowy himself is said by his Wikipedia page to be worth A$8.2bn as of the BRW Rich 200 List.

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5239 på: Juli 25, 2016, 12:27:51 »
Vet at Asbjørn prøvde seg på debnne i dag tidlig, før han sletta den. Men er det noe i dette

http://the72.co.uk/61159/leeds-united-buyout-rumour-met-with-fan-derision/?

The man behind the takeover, as announced on Twitter by Michael Harding, is 85-year-old Australian-Israeli businessman Frank Lowy, is chairman of Westfield Corporation, a global shopping centre company with assests of A$29.3bn of assets. Lowy himself is said by his Wikipedia page to be worth A$8.2bn as of the BRW Rich 200 List.

Han var jo inne i bildet for noen år siden og. Eller var det sønnen?
Tviler på at dette blir noe av.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5240 på: Juli 25, 2016, 13:09:33 »
Michael Harding
‏@eurochamp75
Best morning in years for #lufc fans - awaiting announcement this week of the huge news, me posting publicly won't affect it.

Michael Harding
‏@eurochamp75
A big thank you to @LowyInstitute for making #lufc the 2nd richest club in football, the fans will back you all the way, thank you.


Michael Harding
‏@eurochamp75
Last tweet on the matter - Frank @LowyInstitute taking over #lufc worth 8.2billion, this week, known Frank all my life, MOT

Michael Harding
‏@eurochamp75
Cellino, Steve Lowy and Frank Lowy - the 3 board members when this deal is announced this week, GFH bought out - #lufc


Michael Harding
‏@eurochamp75
Frank Lowy will control 80%, Cellino 20%, GFH bought out - #lufc takeover, announcement this week, Lowy worth 8.2b


Michael Harding
‏@eurochamp75
All 100% info, direct from the man himself, Leeds United are about to be awoken big style, #lufc takeover by 8.2billion man Lowy



Rykter.
Men har liten tro på at Lowy ville godkjent at noe slikt skulle bli annonsert på Twitter.
« Siste redigering: Juli 25, 2016, 13:21:32 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5241 på: Juli 25, 2016, 13:34:59 »
Michael Harding
‏@eurochamp75
Best morning in years for #lufc fans - awaiting announcement this week of the huge news, me posting publicly won't affect it.

Michael Harding
‏@eurochamp75
A big thank you to @LowyInstitute for making #lufc the 2nd richest club in football, the fans will back you all the way, thank you.


Michael Harding
‏@eurochamp75
Last tweet on the matter - Frank @LowyInstitute taking over #lufc worth 8.2billion, this week, known Frank all my life, MOT

Michael Harding
‏@eurochamp75
Cellino, Steve Lowy and Frank Lowy - the 3 board members when this deal is announced this week, GFH bought out - #lufc


Michael Harding
‏@eurochamp75
Frank Lowy will control 80%, Cellino 20%, GFH bought out - #lufc takeover, announcement this week, Lowy worth 8.2b


Michael Harding
‏@eurochamp75
All 100% info, direct from the man himself, Leeds United are about to be awoken big style, #lufc takeover by 8.2billion man Lowy



Rykter.
Men har liten tro på at Lowy ville godkjent at noe slikt skulle bli annonsert på Twitter.
Dette er veldig enkelt: alle rykter som tilsier en bedring for klubben har vist seg å være feil. I dette tilfellet med Mr. Lowy, så må det altså være feil :(
Vi skal pines >:(

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5242 på: Juli 25, 2016, 13:45:09 »
Takeover ryktet allerede avvist av Yorkshire Radio.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5243 på: Juli 25, 2016, 13:52:03 »
Mer fra denne fyren:

Michael Harding ‏@eurochamp75  19 min19 minutter siden Vis oversettelse
Expect an announcement from @lufc #lufc regarding the takeover later today, it will be to advise to fans that negotiations are in progress
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5244 på: Juli 25, 2016, 14:46:58 »
Joe Rawson
No truth in any takeover of #lufc it's just social media rubbish

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5245 på: Juli 25, 2016, 14:55:16 »
Joe Rawson
No truth in any takeover of #lufc it's just social media rubbish
Det var overraskende

Sent fra min SGP511 via Tapatalk

Endre

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5246 på: Juli 25, 2016, 17:24:02 »
Vet at Asbjørn prøvde seg på debnne i dag tidlig, før han sletta den. Men er det noe i dette

http://the72.co.uk/61159/leeds-united-buyout-rumour-met-with-fan-derision/?


Det er riktig at jeg 'prøvde meg på denne' - men etter å ha lest meg opp på kilden valgte jeg å vrake den ;)

'Harding' er visst en som har prøvd seg med litt av hvert i det siste - men rimelig proft fremført, det skal han ha.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5247 på: Juli 27, 2016, 09:36:29 »
Klovnen bør ut. registrer at Mowatt har blitt tilbudt ny kontrakt med dårligere betingelser. Det betyr vel at Taylor også har fått samme opplegg. Sett at denne Roofe blir en megasuksess som bøtter inn mål. Om 2-3 år kommer da det nytt kontraktforslag til ham med lønnsnedgang. Selvsagt så vil han da avvise dette tilbudet.
Og da kommer Cellino på banen og sverter spilleren rent personlig. Vel vitende om at det da blir salg av spilleren.
Så Cellino er faktisk verre enn Bates på dette området. Cellino er ute etter å selge alt vi har av spillere, og på den måten så tjener han personlig store summer på spilleren. 6 mill pund for en spiller er lik 4 mill i lomma, og 2 mill i innkjøp av andre spillere. Slik fortsetter han til det er league two

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5248 på: Juli 27, 2016, 09:56:49 »
Klovnen bør ut. registrer at Mowatt har blitt tilbudt ny kontrakt med dårligere betingelser. Det betyr vel at Taylor også har fått samme opplegg. Sett at denne Roofe blir en megasuksess som bøtter inn mål. Om 2-3 år kommer da det nytt kontraktforslag til ham med lønnsnedgang. Selvsagt så vil han da avvise dette tilbudet.
Og da kommer Cellino på banen og sverter spilleren rent personlig. Vel vitende om at det da blir salg av spilleren.
Så Cellino er faktisk verre enn Bates på dette området. Cellino er ute etter å selge alt vi har av spillere, og på den måten så tjener han personlig store summer på spilleren. 6 mill pund for en spiller er lik 4 mill i lomma, og 2 mill i innkjøp av andre spillere. Slik fortsetter han til det er league two

Enig med første del du skriver, men det siste har du ingen beviser for.
Ut ifra de regnskapene som er offentliggjorde kan jeg ikke se noe som tyder på at han stikker pengene i lommen. Det jeg ser er at GFH har vanstyrt og overfakturert Leeds noe så grusomt at det var et stort mørkt økonomisk hull som måtte tettes igjen av Cellino. Dette hullet virket det som om han ikke visste om før han tok over klubben. Derav brutte løfter om tilbakekjøp av ER etc.
Påstanden om at Cellino ønsker å tømme Leeds for penger for så å la de falle til L2 rister jeg bare på hodet av...Så dum er ikke Cellino selv hvor rabiat han oppfører seg.

Det virker som om at det økonomiske hullet er iferd med å ordne seg og at det gjøres et ærlig forsøk på å bygge et lag for denne sesongen. Salget av Cook endrer ikke min oppfattelse av dette, selv om jeg skulle ønske at han kunne fortsette i Leeds.

Om jeg har rett vil historien vise  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5249 på: Juli 27, 2016, 09:59:27 »
Klovnen bør ut. registrer at Mowatt har blitt tilbudt ny kontrakt med dårligere betingelser. Det betyr vel at Taylor også har fått samme opplegg. Sett at denne Roofe blir en megasuksess som bøtter inn mål. Om 2-3 år kommer da det nytt kontraktforslag til ham med lønnsnedgang. Selvsagt så vil han da avvise dette tilbudet.
Og da kommer Cellino på banen og sverter spilleren rent personlig. Vel vitende om at det da blir salg av spilleren.
Så Cellino er faktisk verre enn Bates på dette området. Cellino er ute etter å selge alt vi har av spillere, og på den måten så tjener han personlig store summer på spilleren. 6 mill pund for en spiller er lik 4 mill i lomma, og 2 mill i innkjøp av andre spillere. Slik fortsetter han til det er league two

Enig med første del du skriver, men det siste har du ingen beviser for.
Ut ifra de regnskapene som er offentliggjorde kan jeg ikke se noe som tyder på at han stikker pengene i lommen. Det jeg ser er at GFH har vanstyrt og overfakturert Leeds noe så grusomt at det var et stort mørkt økonomisk hull som måtte tettes igjen av Cellino. Dette hullet virket det som om han ikke visste om før han tok over klubben. Derav brutte løfter om tilbakekjøp av ER etc.
Påstanden om at Cellino ønsker å tømme Leeds for penger for så å la de falle til L2 rister jeg bare på hodet av...Så dum er ikke Cellino selv hvor rabiat han oppfører seg.

Det virker som om at det økonomiske hullet er iferd med å ordne seg og at det gjøres et ærlig forsøk på å bygge et lag for denne sesongen. Salget av Cook endrer ikke min oppfattelse av dette, selv om jeg skulle ønske at han kunne fortsette i Leeds.

Om jeg har rett vil historien vise  :)

Grunnen til nedrykk er at vi ikke forsterker, men bygger ned hvert år. Tilslutt holder ikke det til å beholde plassen