Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1420216 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Xern

Sv: Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5730 på: Mai 07, 2017, 13:32:44 »
Vil takke Cellino for den fantastiske jobben han gjort for klubben. Ser fram til ytterligere fremganger under den nye eieren.
Har vært latterlig mye opp og ned med Cellino, men man må faktisk innrømme at han forlot klubben i bedre stand enn han kom til.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5731 på: Mai 07, 2017, 13:34:00 »
Vil takke Cellino for den fantastiske jobben han gjort for klubben. Ser fram til ytterligere fremganger under den nye eieren.
Har vært latterlig mye opp og ned med Cellino, men man må faktisk innrømme at han forlot klubben i bedre stand enn han kom til.
Det er mitt synspunkt også. Han havner på tross av mye rart, på pluss-siden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5732 på: Mai 07, 2017, 14:07:04 »
Vil takke Cellino for den fantastiske jobben han gjort for klubben. Ser fram til ytterligere fremganger under den nye eieren.
Har vært latterlig mye opp og ned med Cellino, men man må faktisk innrømme at han forlot klubben i bedre stand enn han kom til.

Mange som vil ha hardt for å innrømme akkurat dette. :)

Hallgeir *

Sv: Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5733 på: Mai 07, 2017, 14:11:58 »
Vil takke Cellino for den fantastiske jobben han gjort for klubben. Ser fram til ytterligere fremganger under den nye eieren.
Har vært latterlig mye opp og ned med Cellino, men man må faktisk innrømme at han forlot klubben i bedre stand enn han kom til.

Mange som vil ha hardt for å innrømme akkurat dette. :)

Ikke jeg, i alle fall.

Økonomisk står vi oss bedre, men mye av det resterende han har "tilført" klubben, er ikke ønskelig (for å si det på en veldig pen måte).
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5734 på: Mai 09, 2017, 18:50:25 »
Hvordan er status mtp MC?
Eier han fortsatt klubben,  50/50, eller er han ute?
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5735 på: Mai 09, 2017, 20:28:40 »
Hvordan er status mtp MC?
Eier han fortsatt klubben,  50/50, eller er han ute?

Definitivt på vei ut. Hadde han vært forventa med videre, hadde ikke Charlie Taylor gått fri for kommentarer fra den kanten.

Uansett venter jeg med å sprette korken til alt er offisielt. Man vet aldri der i gården.
Marching on together!

B_Ød

Sv: Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5736 på: Mai 10, 2017, 08:09:08 »
Hvordan er status mtp MC?
Eier han fortsatt klubben,  50/50, eller er han ute?

Definitivt på vei ut. Hadde han vært forventa med videre, hadde ikke Charlie Taylor gått fri for kommentarer fra den kanten.

Uansett venter jeg med å sprette korken til alt er offisielt. Man vet aldri der i gården.

Takker  :D
Ups & Ups!!

AndyMathie

Sv: Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5737 på: Mai 10, 2017, 08:52:56 »
Radrizzani paid tribute to Cellino on Saturday, saying: “He’s the one who picked these players and the one who picked this coach so what we did this year is also thanks to him.”

Sikkert bullshit :)

Full story:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/andrea-radrizzani-gives-hint-over-plans-to-complete-leeds-united-buy-out-from-massimo-cellino-1-8521600

Virker som de to har utgjort et bra team! Kan også hende at Rad klør Massimo litt ekstra på ryggen hvis det er slik at sluttforhandlingene om full TO pågår.  ;)

Kjøper forøvrig ikke at det er Cellino som har funnet de spillerne som ble hentet inn, hvis det er hva "picked" betyr.  Dette er nok først og fremst Monk og Pep sine spillere, men selvfølgelig signet av Cellino.  ;D

Jansson var nå definitivt Cellino. Ellers er vel Hadi Sacko også Cellino regner jeg med.

De andre er nok andre som har hentet inn.
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5739 på: Mai 22, 2017, 19:24:35 »
Avventer fortsatt den offisielle meldingen fra Leeds:

http://m.bresciaoggi.it/home/sport/brescia-calcio/cellino-all-orizzonte-presentata-l-offertaaspetta-una-risposta-1.5716433

presentata l’offerta
aspetta una risposta
=Submitted the offer, waiting for an answer...
He's looking to buy 60% stake investing 10 mill
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest

Budda

Sv: Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5741 på: Mai 23, 2017, 19:03:43 »
Massimo takker for seg!

https://www.leedsunited.com/news/club-news/21922/a-message-from-massimo-cellino

I have been proud to work at Leeds United, with nice people who have worked at the club with me.

If you can survive working with me, you can survive anything!


Liker selvironien!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5742 på: Mai 23, 2017, 19:05:30 »
Radrizzani thanks outgoing owner.

After completing his takeover of Leeds United, chairman Andrea Radrizzani has paid tribute to Massimo Cellino.

Andrea Radrizzani said: “Massimo has been incredibly supportive throughout the investment process and I am grateful that he has afforded me the opportunity to purchase Leeds United.

“We have had a positive 12 months and I am inheriting a club with a good squad and talented, hardworking staff.

“Massimo acquired a club in a difficult financial situation but he has created a sound platform for me to take Leeds United forward into a new era.

“On behalf of everyone at the club, I would like to thank Massimo for his support and I wish him well for the future.”

https://www.leedsunited.com/news/club-news/21923/andrea-radrizzani-thanks-massimo-cellino
 

Jon R

Sv: Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5743 på: Mai 23, 2017, 19:13:54 »
Takk for følget Massimo! Splittelsen blant fansen har vært voldsom (helt som forventet) og ettermælet ditt blir følgelig svært blandet. Nå på tide å se fremover og bli "United." :)
Jon R.

Blank_File

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5744 på: Mai 23, 2017, 19:39:57 »
Ã…h! Nydelig. Klok av skade så får vi se hva Andrea kan bidra med før vi spretter korken!

auren

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5745 på: Mai 23, 2017, 20:07:05 »
Endelig er Massimo ute av klubben vår. Han skal ha takk for å ha fikset på økonomien, men en verre ambassadør for klubben har vi neppe hatt før.

Good riddance!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5746 på: Mai 23, 2017, 20:09:42 »
Ã…h! Nydelig. Klok av skade så får vi se hva Andrea kan bidra med før vi spretter korken!

Det spørs om ikke korken ryker til helgen.

Takk for forsøket MC, og god tur hjem!
Super Leeds since 1968

AndyMathie

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5747 på: Mai 23, 2017, 22:40:43 »
Takk Massimo. Du gjorde klubben min hel igjen og fikk bort det meste av alt grumset fra de tidligere eierne som har vært et helt mareritt. Og unnskyld fra alle idiotene som har gullfisk hukommelse og som gjør at det ikke bare har vært gøy de siste årene. Nå ser vi framover og håper Andrea er like flink å hente gode spillere som Massimo var :) Takk igjen Massimo! MOT!
We are Leeds and we are proud of it!

Lundewhites

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5748 på: Mai 24, 2017, 00:40:57 »
Fantastisk deilig å være kvitt han. Da rakk han heldigvis å ikke ødelegge akademiet helt. Det blir feiret med noe godt å drikke i skrivende stund!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5749 på: Mai 24, 2017, 08:03:24 »
Takk Massimo. Du gjorde klubben min hel igjen og fikk bort det meste av alt grumset fra de tidligere eierne som har vært et helt mareritt. Og unnskyld fra alle idiotene som har gullfisk hukommelse og som gjør at det ikke bare har vært gøy de siste årene. Nå ser vi framover og håper Andrea er like flink å hente gode spillere som Massimo var :) Takk igjen Massimo! MOT!

Meg? En liten forklaring er vel på sin plass?
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5750 på: Mai 24, 2017, 08:48:52 »
Takk Massimo. Du gjorde klubben min hel igjen og fikk bort det meste av alt grumset fra de tidligere eierne som har vært et helt mareritt. Og unnskyld fra alle idiotene som har gullfisk hukommelse og som gjør at det ikke bare har vært gøy de siste årene. Nå ser vi framover og håper Andrea er like flink å hente gode spillere som Massimo var :) Takk igjen Massimo! MOT!

Meg? En liten forklaring er vel på sin plass?

Takk Massimo! For at du endelig har solgt dine siste aksjer.

Du splittet klubben min enda mer enn den var og beholdt tidenes verste eiere GFH inne med nye, dyre låneavtaler. Tross store nedbemanninger og kutt, ble ikke økonomien et hakk bedre. Nå ser vi fremover og håper Andrea er flinkere til å hente gode spillere. Noe jeg tror, ettersom det først ble fremgang sportslig da han begynte å involvere seg i fjor sommer.

Takk igjen, Massimo, for at tida med deg ikke ble enda lenger!
Marching on together!

Nørgaard

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5751 på: Mai 24, 2017, 10:19:33 »
Takk Massimo. Du gjorde klubben min hel igjen og fikk bort det meste av alt grumset fra de tidligere eierne som har vært et helt mareritt. Og unnskyld fra alle idiotene som har gullfisk hukommelse og som gjør at det ikke bare har vært gøy de siste årene. Nå ser vi framover og håper Andrea er like flink å hente gode spillere som Massimo var :) Takk igjen Massimo! MOT!

Meg? En liten forklaring er vel på sin plass?

Takk Massimo! For at du endelig har solgt dine siste aksjer.

Du splittet klubben min enda mer enn den var og beholdt tidenes verste eiere GFH inne med nye, dyre låneavtaler. Tross store nedbemanninger og kutt, ble ikke økonomien et hakk bedre. Nå ser vi fremover og håper Andrea er flinkere til å hente gode spillere. Noe jeg tror, ettersom det først ble fremgang sportslig da han begynte å involvere seg i fjor sommer.

Takk igjen, Massimo, for at tida med deg ikke ble enda lenger!

Tak Dennis  :)

Andersen

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5752 på: Mai 24, 2017, 10:26:55 »
Farvel Massimo Cellino ! Du fikk ryddet såpass opp i klubben finansielt , men GFH henger tydligvis igjen i korridorene på Elland Road !
 >:( Her håper jeg vår nye eier gjør kort prosess med kamelgutta med turban , ganske kjapt !  >:( MOT!

Promotion 2010

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5753 på: Mai 27, 2017, 17:11:59 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5754 på: Juli 31, 2017, 20:55:04 »
Leonard Wobschall

Has Trump ever met Cellino..






Har kanskje noe med måten de håndterer ansatte!!!

LOL
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5755 på: August 01, 2017, 19:06:17 »
Brothers from different mothers

Promotion 2010

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5756 på: August 20, 2017, 17:44:30 »
Halfway through Massimo Cellino's announcement that he'll be taking over @BresciaOfficial, he pulls out a cigarette

Only in Italy


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5757 på: August 20, 2017, 22:56:12 »
Rett og slett utrolig lykkelig  over at den klovnen er borte!


Kontakinte

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5758 på: August 21, 2017, 08:15:04 »
Rett og slett utrolig lykkelig  over at den klovnen er borte!
Tja, men vi skal ikke disse å glemme at han reddet klubben i den situasjon vi var i. Deretter ble det mye rart  ;)

En tidligere "hovedtrener" har sagt, at Cellino var den mest fotballfaglige eieren han hadde vært borti i sin karriere, de kunne sitte på kvelder å diskutere spillere og systemer. Problemet var at dagen derpå så husket Cellino absolutt ingen ting av det de hadde snakket om ;D. Ryktene sier at det gikk mye "hvitt" opp i nesa :o 

Eriksen55

Sv: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5759 på: August 21, 2017, 11:17:37 »
Rett og slett utrolig lykkelig  over at den klovnen er borte!
Tja, men vi skal ikke disse å glemme at han reddet klubben i den situasjon vi var i. Deretter ble det mye rart  ;)

En tidligere "hovedtrener" har sagt, at Cellino var den mest fotballfaglige eieren han hadde vært borti i sin karriere, de kunne sitte på kvelder å diskutere spillere og systemer. Problemet var at dagen derpå så husket Cellino absolutt ingen ting av det de hadde snakket om ;D. Ryktene sier at det gikk mye "hvitt" opp i nesa :o

Cellino blir aldri en redningsmann eller frelser i mine øyne. Hvis den beskrivelsen du nevnte stemmer så er han ikke bare en kjeltring og alkoholiker, men narkoman også.  ;) ;D Står for at jeg er glad klovnen er borte!