Skrevet av Emne: Leeds i oppløsning  (Lest 27016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #60 på: Januar 31, 2014, 23:49:28 »
Jeg er ikke like negativ som resten her. Et blakk GFH, med administrasjon som trussel, er vel et langt verre scenario enn en eksentrisk italiener. Økonomien er skakkjørt virker det som. Da må vi ha nye koster.

Blir færre og færre engelske managere og spillere i engelsk fotball. Det er vel fordi kvaliteten på øya er for dårlig. Ledere som Zola og Poyet kommer inn og driver i en helt annen klasse enn McDermott og co.

At McDermott får sparken er ikke overraskende, uansett hvem som eier oss.

Gi Cellino en sjanse, døm han etter hva han gjør som eier av klubben. Ikke etter ryktebørsen uka før han kjøper oss opp.




Helt enig!

Kato

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #61 på: Januar 31, 2014, 23:50:20 »
Jeg er ikke like negativ som resten her. Et blakk GFH, med administrasjon som trussel, er vel et langt verre scenario enn en eksentrisk italiener. Økonomien er skakkjørt virker det som. Da må vi ha nye koster.

Blir færre og færre engelske managere og spillere i engelsk fotball. Det er vel fordi kvaliteten på øya er for dårlig. Ledere som Zola og Poyet kommer inn og driver i en helt annen klasse enn McDermott og co.

At McDermott får sparken er ikke overraskende, uansett hvem som eier oss.

Gi Cellino en sjanse, døm han etter hva han gjør som eier av klubben. Ikke etter ryktebørsen uka før han kjøper oss opp.





Syns du har både ett og to gode poenger her! :)

Jeg er faktisk enig!

Ikke hverdagskost. Kanskje nye eiere forener oss  ;)
 

Promotion 2010

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #62 på: Januar 31, 2014, 23:50:56 »
Jeg er ikke like negativ som resten her. Et blakk GFH, med administrasjon som trussel, er vel et langt verre scenario enn en eksentrisk italiener. Økonomien er skakkjørt virker det som. Da må vi ha nye koster.

Blir færre og færre engelske managere og spillere i engelsk fotball. Det er vel fordi kvaliteten på øya er for dårlig. Ledere som Zola og Poyet kommer inn og driver i en helt annen klasse enn McDermott og co.

At McDermott får sparken er ikke overraskende, uansett hvem som eier oss.

Gi Cellino en sjanse, døm han etter hva han gjør som eier av klubben. Ikke etter ryktebørsen uka før han kjøper oss opp.





Syns du har både ett og to gode poenger her! :)

Jeg er faktisk enig!

Ikke hverdagskost. Kanskje nye eiere forener oss  ;)


 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cannavaro

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #63 på: Januar 31, 2014, 23:53:16 »
20 min igjen av den siste dagen i januar 2014 føler jeg at jeg egentlig blir litt forbanna på Haigh over dette.  Han hadde en fot i to leire til slutt, og burde vite såpass om driften av klubben og potensielle investorer, samt evne til å finne nødvendige midler for å få kjøpt klubben på et tidligere tidspunkt. Men neida, slik gikk det ikke.  Når man har jobbet innenfor veggene i Leeds United over en lengre periode er det helt innlysende at man har førstehåndsinformasjon som man burde bruke til noe.  Han har skrytt av alt personell i klubben og McDermott, fansen, vaskekjerringer og medisinmenn.  Jeg hadde litt trua på den karen og at han ville klubben godt.  Når man tar på seg flere hatter blir det bare rør.....den lunta burde man skjønt for lenge siden.   Det er en utrolig bitterhet og enorm skuffelse som brer seg i meg når vi nå ser hva som skjer med klubben.  Det blir fortsatt bare rør med en mafioso ved roret i klubben, og dessuten....vil han få godkjent eierlisens av ligaen ???  Neppe, og Cellino bruker sin maktposisjon til å ødelegge ledelse og administrasjon som var i ferd med å gjøre noe konstruktivt i klubben.  Dette før godkjennelse i lisenskomiteen.  Etter 7 gode år følger 7 uår som det heter.....vi er langt på overtid, det er steike meg noen som vil klubben vondt tenker jeg.  Fans, og blodfans som skal stå klubben bi fremover blir til stadighet satt på enorme prøvelser......jeg aner ikke hvor dette ender, det er bare jævlig vondt akkurat nå.....så jeg får liktetil be litt til høyere makter om noe positivt som kan snu dette rundt.......men aner ikke når mine bønner vil bli hørt, eller om de noen gang vil bli hørt i det hele tatt.   Heldigvis har jeg fått oppleve noe Leeds United storhet i mitt liv, jeg er veldig usikker på om det kan skje igjen i fremtiden.  Men, mirakler har skjedd, og nettopp mirakler må jeg tro på heretter.
Jeg dedikerer et nytt utsagn for klubben heretter :  MFLU - Miracles for Leeds United.
Vi ønsker oss lykke til med fremtiden Leeds-venner !!   Amen.
MFLU - Miracles For Leeds United

Torpe-do

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #64 på: Februar 01, 2014, 00:05:20 »
Hvem vet - kanskje vi ikke har hatt våre 7 vonde år enda?? ;)

Kaos. Det er vel ordet jeg mener oppsummerer ståa som best. Uansett velger jeg å håpe at det ikke er fullt så sortmalt som folk flest ser ut til å mene.

På godt og vondt tar karen grep. Skal han først rive med den de par-tre mursteinene vi hadde bygget kan han like godt gjøre det ordentlig. Jeg tenker, skal han gjøre dette på denne måten, må han vel nesten ha "Quick fix" i tankene. Show me the money", Mr Rich italian.....

Torpedo - mektig utmattet av å aldri få noen ordentlige oppturer i fotballverden. Brutte løfter, rasert optimisme og tilsynelatende GJØKHUER av ledere.......


DENNE GANGEN!!! DENNE!!!!!!

Borge

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #65 på: Februar 01, 2014, 00:07:07 »
20 min igjen av den siste dagen i januar 2014 føler jeg at jeg egentlig blir litt forbanna på Haigh over dette.  Han hadde en fot i to leire til slutt, og burde vite såpass om driften av klubben og potensielle investorer, samt evne til å finne nødvendige midler for å få kjøpt klubben på et tidligere tidspunkt. Men neida, slik gikk det ikke.  Når man har jobbet innenfor veggene i Leeds United over en lengre periode er det helt innlysende at man har førstehåndsinformasjon som man burde bruke til noe.  Han har skrytt av alt personell i klubben og McDermott, fansen, vaskekjerringer og medisinmenn.  Jeg hadde litt trua på den karen og at han ville klubben godt.  Når man tar på seg flere hatter blir det bare rør.....den lunta burde man skjønt for lenge siden.   Det er en utrolig bitterhet og enorm skuffelse som brer seg i meg når vi nå ser hva som skjer med klubben.  Det blir fortsatt bare rør med en mafioso ved roret i klubben, og dessuten....vil han få godkjent eierlisens av ligaen ???  Neppe, og Cellino bruker sin maktposisjon til å ødelegge ledelse og administrasjon som var i ferd med å gjøre noe konstruktivt i klubben.  Dette før godkjennelse i lisenskomiteen.  Etter 7 gode år følger 7 uår som det heter.....vi er langt på overtid, det er steike meg noen som vil klubben vondt tenker jeg.  Fans, og blodfans som skal stå klubben bi fremover blir til stadighet satt på enorme prøvelser......jeg aner ikke hvor dette ender, det er bare jævlig vondt akkurat nå.....så jeg får liktetil be litt til høyere makter om noe positivt som kan snu dette rundt.......men aner ikke når mine bønner vil bli hørt, eller om de noen gang vil bli hørt i det hele tatt.   Heldigvis har jeg fått oppleve noe Leeds United storhet i mitt liv, jeg er veldig usikker på om det kan skje igjen i fremtiden.  Men, mirakler har skjedd, og nettopp mirakler må jeg tro på heretter.
Jeg dedikerer et nytt utsagn for klubben heretter :  MFLU - Miracles for Leeds United.
Vi ønsker oss lykke til med fremtiden Leeds-venner !!   Amen.

GHF selger vel til høyest pris....ikke uventet fra en investeringsbank...
Lisens...hva skal egentlig til for å nekte lisens?
Borge

Sleivind

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #66 på: Februar 01, 2014, 00:14:19 »
Adam Pope ‏@APOPEY  5m 
#lufc I understand IPS Lawyer Chris Farnell is the man who has told acting CEO Paul Hunt & Brian McDermott they are surplus to requirements.


Cannavaro

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #67 på: Februar 01, 2014, 00:21:56 »

[/quote]
GHF selger vel til høyest pris....ikke uventet fra en investeringsbank...
Lisens...hva skal egentlig til for å nekte lisens?
[/quote]

Selvfølgelig selger de til høyest pris ! Det er jo åpenbart for alle !
Med strengere krav rundt eierskap i klubbene vil det være overraskende om Cellino er egnet til å eie en klubb i England.
En quick-check egnethetstest på ham vil avvises på kort tid.
MFLU - Miracles For Leeds United

Leedsfan

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #68 på: Februar 01, 2014, 00:23:52 »
Jeg er ikke like negativ som resten her. Et blakk GFH, med administrasjon som trussel, er vel et langt verre scenario enn en eksentrisk italiener. Økonomien er skakkjørt virker det som. Da må vi ha nye koster.

Blir færre og færre engelske managere og spillere i engelsk fotball. Det er vel fordi kvaliteten på øya er for dårlig. Ledere som Zola og Poyet kommer inn og driver i en helt annen klasse enn McDermott og co.

At McDermott får sparken er ikke overraskende, uansett hvem som eier oss.

Gi Cellino en sjanse, døm han etter hva han gjør som eier av klubben. Ikke etter ryktebørsen uka før han kjøper oss opp.

Enig, hva var egentlig alternativet? Gribber som kommer i siste liten hver gang og forteller at de har edle motiver.

Leeds United har vært en skakkjørt skute lenge, ikke sikkert at det hadde gått så lenge til.

Jeg trøster meg med at Leeds er en klubb uten eiendeler foruten navnet, historien, fansen og størrelsen på byen. Chellino kan jo ikke kjøpe oss for å ødelegge oss enda mer, vi er jo nesten helt ødelagt.

Jeg håper dette er en ny start for oss selv om vi har mistet litt av identiteten vår i dag.

MOT!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Borge

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #69 på: Februar 01, 2014, 00:24:37 »

GHF selger vel til høyest pris....ikke uventet fra en investeringsbank...
Lisens...hva skal egentlig til for å nekte lisens?
[/quote]

Selvfølgelig selger de til høyest pris ! Det er jo åpenbart for alle !
Med strengere krav rundt eierskap i klubbene vil det være overraskende om Cellino er egnet til å eie en klubb i England.
En quick-check egnethetstest på ham vil avvises på kort tid.
[/quote]
Time will show... ;D
Borge

Sleivind

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #70 på: Februar 01, 2014, 00:39:02 »
Adam Pope ‏@APOPEY  3m 
#lufc Haigh as I understand was very much part of plans going forward for Cellino & GFH. Complete shambles & deal still not confirmed.


God natt!

Dennis

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #71 på: Februar 01, 2014, 00:40:55 »
En haug med Waccoere med lang fartstid melder at de legger inn årene ift å komme på kamper. Der blir ikke akkurat sånt godt tatt imot til vanlig, men nå er det full sympati.

Trist hva som har skjedd. Det har i det minste vekket følelser. La oss håpe det bare ikke faller tilbake i apati.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #72 på: Februar 01, 2014, 00:45:47 »
...en liten ordveksling på twitter:

Hans Erik Stenseth ‏@stensatt 5m
Følger du med i Leeds @TV2Davy? Der veit vi aldri kordan det ender
Expand  Reply  Retweet  Favorite   More
 Davy Wathne ‏@TV2Davy 2m
@stensatt Min ungdoms mønsterklubb. Jernlaget fra 70-tallet. Dette er bare trist.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #73 på: Februar 01, 2014, 00:48:42 »
"Sitat fra: Leedsulf på I dag kl. 00:33:06
Adam Pope ‏@APOPEY 2m.   #lufc Club sources say David Haigh has just quit club in protest over GFH & Italians' handling of Brian McDermott situation"

Etter at det verste sjokket har gitt seg: Føler brått en merkelig og uventet tilfredstillelse over at ting nå blir rykket opp med roten. Ren skjær galskap som forveksles med handlekraft og nødvendige beslutninger?   :o

Må ha en øl og akevitt nå....  :P
Jon R.

roleeds

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #74 på: Februar 01, 2014, 01:04:26 »
Pluss 1

Dennis

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #75 på: Februar 01, 2014, 01:08:42 »
Jeg er ikke like negativ som resten her. Et blakk GFH, med administrasjon som trussel, er vel et langt verre scenario enn en eksentrisk italiener. Økonomien er skakkjørt virker det som. Da må vi ha nye koster.

Blir færre og færre engelske managere og spillere i engelsk fotball. Det er vel fordi kvaliteten på øya er for dårlig. Ledere som Zola og Poyet kommer inn og driver i en helt annen klasse enn McDermott og co.

At McDermott får sparken er ikke overraskende, uansett hvem som eier oss.

Gi Cellino en sjanse, døm han etter hva han gjør som eier av klubben. Ikke etter ryktebørsen uka før han kjøper oss opp.

Enig, hva var egentlig alternativet? Gribber som kommer i siste liten hver gang og forteller at de har edle motiver.

Leeds United har vært en skakkjørt skute lenge, ikke sikkert at det hadde gått så lenge til.

Jeg trøster meg med at Leeds er en klubb uten eiendeler foruten navnet, historien, fansen og størrelsen på byen. Chellino kan jo ikke kjøpe oss for å ødelegge oss enda mer, vi er jo nesten helt ødelagt.

Jeg håper dette er en ny start for oss selv om vi har mistet litt av identiteten vår i dag.

MOT!


Om du sikter til Farnan og co, så er dette feil. De bød i november og har etter det avslåtte budet sittet på gjerdet, før de nå har søkt dialog med GFH, uten godkjennelse.

Min teori, med press på min: Cellino har søkt videre samarbeid med de GFH-involverte i Leeds (i natt -kanskje- understøttet av Phil Hay og APOPEY, som melder at Haigh var i planene, men har hoppet av eller er sparket), mens det ikke har vært et alternativ hos Farnan. Farnan uttalte at de ønsket substansial investment i Leeds. Hvorfor skulle han bare si det? Om det så er for sympati hos fansen, så hjelper det ikke om budet er av altfor lav størrelse.
Marching on together!

Leedsfan

Leeds i oppløsning
« Svar #76 på: Februar 01, 2014, 01:21:45 »
Jeg er ikke like negativ som resten her. Et blakk GFH, med administrasjon som trussel, er vel et langt verre scenario enn en eksentrisk italiener. Økonomien er skakkjørt virker det som. Da må vi ha nye koster.

Blir færre og færre engelske managere og spillere i engelsk fotball. Det er vel fordi kvaliteten på øya er for dårlig. Ledere som Zola og Poyet kommer inn og driver i en helt annen klasse enn McDermott og co.

At McDermott får sparken er ikke overraskende, uansett hvem som eier oss.

Gi Cellino en sjanse, døm han etter hva han gjør som eier av klubben. Ikke etter ryktebørsen uka før han kjøper oss opp.

Enig, hva var egentlig alternativet? Gribber som kommer i siste liten hver gang og forteller at de har edle motiver.

Leeds United har vært en skakkjørt skute lenge, ikke sikkert at det hadde gått så lenge til.

Jeg trøster meg med at Leeds er en klubb uten eiendeler foruten navnet, historien, fansen og størrelsen på byen. Chellino kan jo ikke kjøpe oss for å ødelegge oss enda mer, vi er jo nesten helt ødelagt.

Jeg håper dette er en ny start for oss selv om vi har mistet litt av identiteten vår i dag.

MOT!


Om du sikter til Farnan og co, så er dette feil. De bød i november og har etter det avslåtte budet sittet på gjerdet, før de nå har søkt dialog med GFH, uten godkjennelse.

Min teori, med press på min: Cellino har søkt videre samarbeid med de GFH-involverte i Leeds (i natt -kanskje- understøttet av Phil Hay og APOPEY, som melder at Haigh var i planene, men har hoppet av eller er sparket), mens det ikke har vært et alternativ hos Farnan. Farnan uttalte at de ønsket substansial investment i Leeds. Hvorfor skulle han bare si det? Om det så er for sympati hos fansen, så hjelper det ikke om budet er av altfor lav størrelse.

De hadde et bud avslått i november og har etter dette sittet på gjerdet? Hvorfor det? Får å se hvor billig de til slutt kunne få kjøpt klubben? Det er en vanlig taktikk, men denne gangen så brukte de for lang tid....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #77 på: Februar 01, 2014, 01:31:33 »
Jeg er ikke like negativ som resten her. Et blakk GFH, med administrasjon som trussel, er vel et langt verre scenario enn en eksentrisk italiener. Økonomien er skakkjørt virker det som. Da må vi ha nye koster.

Blir færre og færre engelske managere og spillere i engelsk fotball. Det er vel fordi kvaliteten på øya er for dårlig. Ledere som Zola og Poyet kommer inn og driver i en helt annen klasse enn McDermott og co.

At McDermott får sparken er ikke overraskende, uansett hvem som eier oss.

Gi Cellino en sjanse, døm han etter hva han gjør som eier av klubben. Ikke etter ryktebørsen uka før han kjøper oss opp.





Fortell meg gjerne hvor Zola har hatt suksess. Hvordan kom Zola og Poyet "inn" på en øy de allerede hadde brukt årevis av sine fotballkarrierer på.

Hadde Cellino bare vært eksentrisk hadde ikke nødvendigvis reaksjonene vært så sterke vel, syntes du kan gjøre litt reasearch på hva annet som har kommet opp om den mannen, altså grunnlaget for at folk er skeptisk.

Farnan-gruppen har vært et alternativ. Det var ikke svart/hvitt. Administrasjon eller Cellino.

Det er seriøse journalister, ikke en løpsk ryktebørs, som har avdekket makaløse tilstander i Leeds United den siste tiden.
« Siste redigering: Februar 01, 2014, 01:37:45 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #78 på: Februar 01, 2014, 01:36:18 »
Jeg er ikke like negativ som resten her. Et blakk GFH, med administrasjon som trussel, er vel et langt verre scenario enn en eksentrisk italiener. Økonomien er skakkjørt virker det som. Da må vi ha nye koster.

Blir færre og færre engelske managere og spillere i engelsk fotball. Det er vel fordi kvaliteten på øya er for dårlig. Ledere som Zola og Poyet kommer inn og driver i en helt annen klasse enn McDermott og co.

At McDermott får sparken er ikke overraskende, uansett hvem som eier oss.

Gi Cellino en sjanse, døm han etter hva han gjør som eier av klubben. Ikke etter ryktebørsen uka før han kjøper oss opp.

Enig, hva var egentlig alternativet? Gribber som kommer i siste liten hver gang og forteller at de har edle motiver.

Leeds United har vært en skakkjørt skute lenge, ikke sikkert at det hadde gått så lenge til.

Jeg trøster meg med at Leeds er en klubb uten eiendeler foruten navnet, historien, fansen og størrelsen på byen. Chellino kan jo ikke kjøpe oss for å ødelegge oss enda mer, vi er jo nesten helt ødelagt.

Jeg håper dette er en ny start for oss selv om vi har mistet litt av identiteten vår i dag.

MOT!


Om du sikter til Farnan og co, så er dette feil. De bød i november og har etter det avslåtte budet sittet på gjerdet, før de nå har søkt dialog med GFH, uten godkjennelse.

Min teori, med press på min: Cellino har søkt videre samarbeid med de GFH-involverte i Leeds (i natt -kanskje- understøttet av Phil Hay og APOPEY, som melder at Haigh var i planene, men har hoppet av eller er sparket), mens det ikke har vært et alternativ hos Farnan. Farnan uttalte at de ønsket substansial investment i Leeds. Hvorfor skulle han bare si det? Om det så er for sympati hos fansen, så hjelper det ikke om budet er av altfor lav størrelse.

De hadde et bud avslått i november og har etter dette sitter på gjerdet? Hvorfor det? Får å se hvor billig de til slutt kunne få kjøpt klubben? Det er en vanlig taktikk, men denne gangen så brukte de for lang tid....

 ???

Sport Capital ble gitt eksklusivitet.
KEEP FIGHTING!!

lojosang

Sv: Re: Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #79 på: Februar 01, 2014, 02:42:03 »
Skandale

Du må endre navnet ditt på forumet. jeg kaster opp hver gang det dukker opp >:(

Hva f.... er det for supporter som har et slikt nickname. Burde vært utestengt.

Er dere virkelig så lite åndelig begunstiget? Les det brukernavnet høyt på Utenlandsk.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Re: Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #80 på: Februar 01, 2014, 02:50:30 »
Måten dette skjer på er helt på trynet - noe som kan bidra til at mye rundt klubben rakner...håper det roer seg snart!
Hvis ledelsen i EI var involvert i å kjøpe klubben så er det vel kanskje ikke så rart ta de ikke vil være med videre hvis de er slått på målstreken. Men å trekke seg som sponsor fordi klubben skifter eier...tvilsomt...

Har for øvrig dårlig magefølelse med den dærre pizzakaren - men han kan umulig være særlig interessert i å kaste penger ut av vinduet - og han må jo ha noen tanker om at det er penger å tjene i denne klubben....og den beste måten å tjene penger på er å få oss opp i PL fort som f...

Men konklusjonen så langt - nok et overgangsvindu, nok en skuffelse...og hva som blir fortsettelsen kan vi bare drømme om.

Hvordan i huleste kan det være tvilsomt å ikke ville ha navnet sitt assosiert med en italiensk mafiaboss som er så amatøraktig at han faktisk har sittet inne?
- Leif Olav

Milou

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #81 på: Februar 01, 2014, 07:22:36 »
Litt av ein dag, ja. Forumet er fovandla til ein stor dommedagsprofeti, mens dei vanlege dommedagsprofetane (DHY, kato, h.b.) er blant dei få som ser noko positivt i det heile.

Eg kjenner ikkje meir til Cellino enn det eg har lese her på forumet, men viss det som står her stemmer, så er det ein mann eg helst ikkje ville hatt som eigar av Leeds (og noko seier meg at lista for å bli bedrageridømt i Italia ligg litt høgare enn dei fleste andre land i Europa). Men det betyr ikkje at sportsleg sett er negativt for Leeds.

Jubelen sto neppe i taket i Chelsea eller Cardiff då hhv Abramomich og Tan tok over, men sportsleg sett har dei utvilsomt vore gull verdt (bokstaveleg talt) for klubbane. Cellino er neppe noko betre (eller dårlegare) mann enn dei to, men det virkar som han har ein god del betre greie på fotball. Og så kan vi jo håpe på at han ikkje innfører raude drakter  ;).

Gufrias

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #82 på: Februar 01, 2014, 08:16:28 »
Man må jo være optimist.

Kanskje, hvis Cellino godtas som fit & proper (etter en utmattende ventetid mens Flowers' anke blir behandlet), skyfler han penger inn i klubben og berger oss fra nedrykk, hvoretter stadig nye sjeftrenere (han vil jo ikke ha en manager) får kjøpe/låne høykvalitets italienere, og Leeds United unngår nedrykk og blir et PL-lag igjen om noen få år? Den mest åpenbare forskjellen på Cellino og Bates er at sistnevnte er en gjerrigknark.

Eller kanskje Cellino blir avvist av Football League, og Farnan & co får kjøpt klubben og reddet situasjonen ved hjelp av nye, dyktige ledere på og utenfor banen, og en fanbase som er i ekstase over å ha sluppet den gale sardinieren? Om Paul Hunt og Brian McDermott er blant dem, tror jeg enda flere fans vil vende tilbake. Tro kan flytte fjell, og optimismen, sammen med et godt samspill mellom eiere, ledelse og spillere, gir oss opprykkssesongen 2014-2015.

Eller kanskje (okay, denne er litt far fetched) Festa viser seg å være et taktisk og sosialt geni, som klarer å inspirere spillerstallen og finne vinnerformelen?

Hvis ikke ser det mørkt ut. Vi kan bare vente, og håpe det beste. La Cellino og Festa (og Football League) vise hva de er gode for før vi feller dommen.
« Siste redigering: Februar 01, 2014, 08:20:04 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #83 på: Februar 01, 2014, 08:34:44 »
Man må jo være optimist.

Kanskje, hvis Cellino godtas som fit & proper (etter en utmattende ventetid mens Flowers' anke blir behandlet), skyfler han penger inn i klubben og berger oss fra nedrykk, hvoretter stadig nye sjeftrenere (han vil jo ikke ha en manager) får kjøpe/låne høykvalitets italienere, og Leeds United unngår nedrykk og blir et PL-lag igjen om noen få år? Den mest åpenbare forskjellen på Cellino og Bates er at sistnevnte er en gjerrigknark.

Eller kanskje Cellino blir avvist av Football League, og Farnan & co får kjøpt klubben og reddet situasjonen ved hjelp av nye, dyktige ledere på og utenfor banen, og en fanbase som er i ekstase over å ha sluppet den gale sardinieren? Om Paul Hunt og Brian McDermott er blant dem, tror jeg enda flere fans vil vende tilbake. Tro kan flytte fjell, og optimismen, sammen med et godt samspill mellom eiere, ledelse og spillere, gir oss opprykkssesongen 2014-2015.

Eller kanskje (okay, denne er litt far fetched) Festa viser seg å være et taktisk og sosialt geni, som klarer å inspirere spillerstallen og finne vinnerformelen?

Hvis ikke ser det mørkt ut. Vi kan bare vente, og håpe det beste. La Cellino og Festa (og Football League) vise hva de er gode for før vi feller dommen.

Det er ikke umulig at dette kan være beste som kunne skjedd oss. Jeg forholder meg positiv sammen med de negative.

Angående alle støtteerklæringene til McD angående hans lite verdige avslutning som Leedsmanager, så kan det vise seg at han fikk en "verdigere" avskjed en hvis de dårlige resultatene hadde fortsatt og fansen hadde vendt seg mot han.

Nå er jo de dårlige resultatene og spillet glemt, hele Leeds ønsker han tilbake. Ganske verdig spør du meg. Blir spennende å følge karrieren til McD..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #84 på: Februar 01, 2014, 09:09:58 »
Jeg er ikke like negativ som resten her. Et blakk GFH, med administrasjon som trussel, er vel et langt verre scenario enn en eksentrisk italiener. Økonomien er skakkjørt virker det som. Da må vi ha nye koster.

Blir færre og færre engelske managere og spillere i engelsk fotball. Det er vel fordi kvaliteten på øya er for dårlig. Ledere som Zola og Poyet kommer inn og driver i en helt annen klasse enn McDermott og co.

At McDermott får sparken er ikke overraskende, uansett hvem som eier oss.

Gi Cellino en sjanse, døm han etter hva han gjør som eier av klubben. Ikke etter ryktebørsen uka før han kjøper oss opp.

+1




 

DenHviteYeboah

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #85 på: Februar 01, 2014, 09:12:44 »
Man må jo være optimist.

Kanskje, hvis Cellino godtas som fit & proper (etter en utmattende ventetid mens Flowers' anke blir behandlet), skyfler han penger inn i klubben og berger oss fra nedrykk, hvoretter stadig nye sjeftrenere (han vil jo ikke ha en manager) får kjøpe/låne høykvalitets italienere, og Leeds United unngår nedrykk og blir et PL-lag igjen om noen få år? Den mest åpenbare forskjellen på Cellino og Bates er at sistnevnte er en gjerrigknark.

Eller kanskje Cellino blir avvist av Football League, og Farnan & co får kjøpt klubben og reddet situasjonen ved hjelp av nye, dyktige ledere på og utenfor banen, og en fanbase som er i ekstase over å ha sluppet den gale sardinieren? Om Paul Hunt og Brian McDermott er blant dem, tror jeg enda flere fans vil vende tilbake. Tro kan flytte fjell, og optimismen, sammen med et godt samspill mellom eiere, ledelse og spillere, gir oss opprykkssesongen 2014-2015.

Eller kanskje (okay, denne er litt far fetched) Festa viser seg å være et taktisk og sosialt geni, som klarer å inspirere spillerstallen og finne vinnerformelen?

Hvis ikke ser det mørkt ut. Vi kan bare vente, og håpe det beste. La Cellino og Festa (og Football League) vise hva de er gode for før vi feller dommen.

Det er ikke umulig at dette kan være beste som kunne skjedd oss. Jeg forholder meg positiv sammen med de negative.

Angående alle støtteerklæringene til McD angående hans lite verdige avslutning som Leedsmanager, så kan det vise seg at han fikk en "verdigere" avskjed en hvis de dårlige resultatene hadde fortsatt og fansen hadde vendt seg mot han.

Nå er jo de dårlige resultatene og spillet glemt, hele Leeds ønsker han tilbake. Ganske verdig spør du meg. Blir spennende å følge karrieren til McD..
Støttes Leedsfan :)(sjelden vare...)
I tillegg til det du skriver så har jeg lest på flere forum at Cellino vil selge Cagliari for å satse 100% på Leeds...bare rykter...time vill sjåvv ;)
Jeg nekter å erklære klubben for fortapt-venter noen uker ihvertfall ;)

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #86 på: Februar 01, 2014, 09:40:03 »
En seier mot mugne Hudds idag vil hjelpe på stemninga..MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

DenHviteYeboah

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #87 på: Februar 01, 2014, 09:45:13 »
En seier mot mugne Hudds idag vil hjelpe på stemninga..MOT!!!
Jepp, og flere seire fremover vil roe massene....vi har feks hørt lite til protester av Chelsea fansen mot Abramovitsj...kom ikke og fortell meg at han er en ærlig og hederlig forretningsmann....

Dylan

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #88 på: Februar 01, 2014, 09:48:50 »
Its not dark yet, but is getting there....

Bob D.

Andersen

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #89 på: Februar 01, 2014, 10:07:24 »
Herregud ! det skjer stadig noe rundt Leeds United ! Føler meg bare flau, Ingen verdig slutt for BMD !