Skrevet av Emne: Leeds i oppløsning  (Lest 27189 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pedro

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #90 på: Februar 01, 2014, 10:08:58 »
Utrolig kor standhaftig dei er på den offisielle hjemmasidå ::) har ikkje forandra ein setning på snart ett døgn.
Er redaktøren sparka?
Leedsomaniac

Dennis

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #91 på: Februar 01, 2014, 10:12:49 »
En seier mot mugne Hudds idag vil hjelpe på stemninga..MOT!!!
Jepp, og flere seire fremover vil roe massene....vi har feks hørt lite til protester av Chelsea fansen mot Abramovitsj...kom ikke og fortell meg at han er en ærlig og hederlig forretningsmann....

Seire vil utvilsomt roe massene, men jeg syns denne henvisningen til at andre har uredelige eiere blir søk. Er det greit med kriminell eier, fordi andre (kanskje) har det? Er det greit for syklister å dope seg, fordi andre gjør det?

La meg også minne om at du har vært blant Bates' største motstandere, selv om vi har vært mange fler (nær alle) i den saken, på tross av at du til tider virker å mene dere kun har vært tre. Bates har aldri beviselig underslått penger fra Leeds United, utover at noen tok denne flykontrakten som et bevis på det. Når det er sagt, så tror jeg også på at det forsvant penger der, som ikke ville tålt dagens lys; salg til Bates andre gang for et lavere bud med betaling til gamle kreditorer han hadde interesser i. Spekulasjoner, men jeg tror på de.

Dog, Cellino er altså dømt to ganger for bedrageri og under tiltate for underslag. Jeg føler jeg har hakk i plata, men de som har vært blant de som har kritisert Bates mest virker helt å glemme at italieneren faktisk er dømt (to ganger, samt under tiltate for en) for akkurat de tingene de anklaget Ken Bates for. At han "har sonet sine synder", blir for meg for dumt. Gjentakelsesfaren er stor!

Dette er tilsynelatende greit, fordi Cellino har penger. Eller fordi vi tapte noen kamper for mange?

Vi kan bare være uenig om det, men jeg tar heller et redelig og ryddig Leeds United, enn en kjeltring på toppen. Jeg orker ikke sånt tull i denne klubben mer. Jeg trodde virkelig den tid var over og dum som jeg var, trodde jeg på David Haigh og co, at de ønsket det beste for Leeds United.

De ønsket ikke engang dialog med Farnan og co, slik at jeg tolker det dithen at de har blitt lovet videre jobb under Cellino, kontra Farnan. Hvem kan hogge hodet av de for det? Ingen, men det er liten tvil om at det ikke er det beste av klubbens interesser som blir ivaretatt.

Og samme hva man måtte mene om McDermott den siste tiden og hvor "blind" man måtte være når man veier sportslig resultater opp mot drittstormen som har herjet over jul, så er det en forderdelig behandling en ellers stor gentleman har fått.

Det verste av alt, er at for meg er det han som fremstår som vinneren opp i det hele. Merker at jeg blir helt matt av hele saken. Syns også det er trist, som andre også påpeker, at dette pekes i positiv retning. Jeg skal vel innrømme at det er godt å se at noen faktisk tror det er positivt, ellers ville det jo vært enda verre. Kanskje kommer det penger inn, la oss i det minste håpe det, men hvor kommer de fra? Og hvor lang tid tar det før anklager om skitten økonomi henger over klubben?

Nå prøver jeg emosjonelt å koble av fra klubben en stund og logger av forumet for en god stund.

Lykke til alle sammen! MOT.
« Siste redigering: Februar 01, 2014, 10:14:38 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #92 på: Februar 01, 2014, 10:26:56 »
Dommedagsprofetier? Vel, dommedag det var i går det, om en i det hele tatt bør bruke slike termer når det gjelder en fotballklubb.

Dette handler ikke om suksess på banen, det er mye større enn det. Det å se en klubb en investerer så mye følelser og ressursser i bli forvandlet til et grusomt vesen slik vi var vitne til i går gjør vondt. Ingen stolthet eller ære lagt i prossessene som ble gjennomført.

Klubbens identitet ble sendt til sjøs uten årer for en forbryters uvisse intensjoner. Det er en disrespekt for instutisjonen Leeds United, fansen, som jeg i alle fall kjenner i magen.  

Det som skremmer meg i neste vending er  at det må finnes en viss rasjonalisering eller ide bak de avgjørelser som ble effektuert i går kveld. Det viser totalt mangel på gangsyn å brøyte seg inn i klubben på den måten, om en skal se kynisk på det er det så amtørmessig at man knapt kan tro at disse menneskene har hatt innsyn i forretninger i det hele tatt. Kan noen, selv dem som er positive, virkelig påstå at Cellino/GFH gjør tingene korrekt når det skaper tilstander som i går kveld?  

« Siste redigering: Februar 01, 2014, 10:30:05 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #93 på: Februar 01, 2014, 10:34:36 »
En seier mot mugne Hudds idag vil hjelpe på stemninga..MOT!!!
Jepp, og flere seire fremover vil roe massene....vi har feks hørt lite til protester av Chelsea fansen mot Abramovitsj...kom ikke og fortell meg at han er en ærlig og hederlig forretningsmann....

Seire vil utvilsomt roe massene, men jeg syns denne henvisningen til at andre har uredelige eiere blir søk. Er det greit med kriminell eier, fordi andre (kanskje) har det? Er det greit for syklister å dope seg, fordi andre gjør det?

La meg også minne om at du har vært blant Bates' største motstandere, selv om vi har vært mange fler (nær alle) i den saken, på tross av at du til tider virker å mene dere kun har vært tre. Bates har aldri beviselig underslått penger fra Leeds United, utover at noen tok denne flykontrakten som et bevis på det. Når det er sagt, så tror jeg også på at det forsvant penger der, som ikke ville tålt dagens lys; salg til Bates andre gang for et lavere bud med betaling til gamle kreditorer han hadde interesser i. Spekulasjoner, men jeg tror på de.

Dog, Cellino er altså dømt to ganger for bedrageri og under tiltate for underslag. Jeg føler jeg har hakk i plata, men de som har vært blant de som har kritisert Bates mest virker helt å glemme at italieneren faktisk er dømt (to ganger, samt under tiltate for en) for akkurat de tingene de anklaget Ken Bates for. At han "har sonet sine synder", blir for meg for dumt. Gjentakelsesfaren er stor!

Dette er tilsynelatende greit, fordi Cellino har penger. Eller fordi vi tapte noen kamper for mange?

Vi kan bare være uenig om det, men jeg tar heller et redelig og ryddig Leeds United, enn en kjeltring på toppen. Jeg orker ikke sånt tull i denne klubben mer. Jeg trodde virkelig den tid var over og dum som jeg var, trodde jeg på David Haigh og co, at de ønsket det beste for Leeds United.

De ønsket ikke engang dialog med Farnan og co, slik at jeg tolker det dithen at de har blitt lovet videre jobb under Cellino, kontra Farnan. Hvem kan hogge hodet av de for det? Ingen, men det er liten tvil om at det ikke er det beste av klubbens interesser som blir ivaretatt.

Og samme hva man måtte mene om McDermott den siste tiden og hvor "blind" man måtte være når man veier sportslig resultater opp mot drittstormen som har herjet over jul, så er det en forderdelig behandling en ellers stor gentleman har fått.

Det verste av alt, er at for meg er det han som fremstår som vinneren opp i det hele. Merker at jeg blir helt matt av hele saken. Syns også det er trist, som andre også påpeker, at dette pekes i positiv retning. Jeg skal vel innrømme at det er godt å se at noen faktisk tror det er positivt, ellers ville det jo vært enda verre. Kanskje kommer det penger inn, la oss i det minste håpe det, men hvor kommer de fra? Og hvor lang tid tar det før anklager om skitten økonomi henger over klubben?

Nå prøver jeg emosjonelt å koble av fra klubben en stund og logger av forumet for en god stund.

Lykke til alle sammen! MOT.
Du skriver mye fornuftig synes jeg ;) Først av alt: jeg jobber med kriminalforebyggende arbeid, så jeg forsvarer på ingen måte kriminelle,MEN: det nytter faktisk ikke å kontinuelig mistenke en tidligere domfelt kjeltring for nye lovbrudd. Det ville blitt et gjennomsyret paranoid samfunn. Mitt enkle poeng er at jeg ser at Cellino er dømt og at han har et rufsete rulleblad, selvfølgelig skal man være på vakt. Husk at pga dette så vil han bli fulgt med av britiske myndigheter med flomlys på seg. Jeg kan faktisk ikke dømme han og si at han er en ulykke for Leeds United- det vet verken du, jeg eller noen andre-ennå.....Jeg er den første til å innrømme at en milliardær fra West-Yorkshire med dype lommer og en fanatisk vilje til suksess hadde vært det beste. Imidlertid er jeg dessverre nødt til å forholde meg til Cellino, jeg aner ikke hva han vil, men jeg vil tro at han ønsker sportslig suksess for å tjene mer penger....vi er nødt til å vente å se, selv om det er pyton ;)

Bates: jeg mener at hans sluhet og intelligens har holdt ham unna fengselsstraff. I hele hans voksne liv har han beveget seg i gråsoner med hemmelige selskap, løgner og diverse... du kan lese dette:
http://lufctrust.squarespace.com/blog/2013/1/7/leeds-united-financial-analysis-update.html
trekk dine egne konklusjoner....
MOT!

Sleivind

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #94 på: Februar 01, 2014, 10:34:38 »
Det mest absurde med gårsdagen? Det hele har blitt igangsatt av en som fremdeles ikke eier klubben.

Dennis

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #95 på: Februar 01, 2014, 10:43:04 »
Siste innlegg før en mental pause:

Til DHY: Jeg forsvarer ikke Bates.
Og ja, når man har sonet, så skal man i utgangspunktet være en fri mann med blanke ark. Det er jeg med på, men selv om man har sonet sin tid, er det folk med en "CV" man ikke nødvendigvis ønsker nær sine unger, sin jobb eller i politikken, for eksempel. Uten at jeg skal sammenligne, kun en forklaring på hva jeg mener.

For meg, er en (tidligere) økonomisk kriminell med ny tiltale, ikke ønskelig som Leeds eier.

Det er mine to cents, før jeg nå kobler av og går ut og måker taket for snø. Det blir nok deilig å få ut litt aggresjon på den måten.
Marching on together!

Borge

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #96 på: Februar 01, 2014, 10:45:47 »
Dommedagsprofetier? Vel, dommedag det var i går det, om en i det hele tatt bør bruke slike termer når det gjelder en fotballklubb.

Dette handler ikke om suksess på banen, det er mye større enn det. Det å se en klubb en investerer så mye følelser og ressursser i bli forvandlet til et grusomt vesen slik vi var vitne til i går gjør vondt. Ingen stolthet eller ære lagt i prossessene som ble gjennomført.

Klubbens identitet ble sendt til sjøs uten årer for en forbryters uvisse intensjoner. Det er en disrespekt for instutisjonen Leeds United, fansen, som jeg i alle fall kjenner i magen.  

Det som skremmer meg i neste vending er  at det må finnes en viss rasjonalisering eller ide bak de avgjørelser som ble effektuert i går kveld. Det viser totalt mangel på gangsyn å brøyte seg inn i klubben på den måten, om en skal se kynisk på det er det så amtørmessig at man knapt kan tro at disse menneskene har hatt innsyn i forretninger i det hele tatt. Kan noen, selv dem som er positive, virkelig påstå at Cellino/GFH gjør tingene korrekt når det skaper tilstander som i går kveld?  


Nei, måten det skjer på er helt utrolig, og det hele virker rotete og amatørmessig. At det i tillegg ikke kommer noen offisiell info fra klubben viser vel også at det er stor usikkerhet og en kaotisk situasjon for flere.  Men; kan det være at vi møter Italiensk kultur på sitt verste, og det er en ganske ukjent verden for oss??

For øvrig er jeg enig med de som sier at det er grunn til å være skeptisk til vår nye eier ut fra hans historie, og at han er straffedømt (flere ganger?) gjør jo ikke dette bedre.

Men - sportslig sett - hvis det stemmer at vi i går avslo et bud på £6 mill for Ross - så er det for meg et første signal på sportslig satsing og tilhørende økonomiske muskler....
Borge

Borge

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #97 på: Februar 01, 2014, 11:00:45 »
Gazzetta della sport:
Fansen raser over endringer på benken, sperret av ER, presidenten i Cagliari eskortert ut av politiet
Borge

ArneS

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #98 på: Februar 01, 2014, 11:02:17 »
Først så er det helt klart at måten dette gjøres på stinker.
Deretter må jeg få poengtere at jeg anser meg selv som supporter og kun det. I alle sammenhenger der man skal prestere best mulig, om det er i arbeidslivet, i idrett eller hva det nå måtte være, så er det viktig å ikke bruke energi på det man ikke kan gjøre noe med.
Derfor har jeg ikke tenkt å bruke mye energi på dette heller, men stille opp med mitt lille bidrag for laget som før Bryr meg ikke om hva verken eier eller manager eller spillere heter, bare laget presterer.
Bare det at laget ikke har prestert i det siste beviser for meg mitt poeng. Tenker at både manager og spillere har hatt mer enn litt fokus på rotet rundt eierskap, og så har prestasjonene blitt som de ble.
Den 17. mann

Cannavaro

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #99 på: Februar 01, 2014, 11:03:57 »
Alt som er bygget opp gjennom de siste åra ble revet ned på noen få timer igår.  Når viktige sponsorer i klubben sier takk for seg, så er det et alvorlig signal.  Cellino eier ikke klubben formelt ennå, og han trenger også en godkjennelse av FA.  Vi står ribbet igjen med usikkerhet og rot.  Cellino vil isåfall ha en stor utfordring foran seg : skape tillitt i klubben, til fans, til lokalmiljø, til byen.  Kan han bygge tillitt med bare penger ??  Hvor lenge vil fansen fordømme denne prosessen som har foregått ??  Sportslig suksess vil nok dempe sinnet og vreden hos fansen, men vi vil aldri glemme.  Med Cellinos forhistorie er også oddsen stor for at vi kan bli innblandet i økonomisk rot og utenomsportslig støy i tiden fremover.  Det vil isåfall ikke være rett medisin for klubben.  Suksess får man heller ikke over natta, det må bygges langsiktig.  Det var vi i ferd med å få struktur på.  McDermott ville ikke opplevd suksess denne sesongen, men han hadde planer og vyer for fremtiden med denne klubben som var spennende.  Det skal bli intreressant å høre hva Cellinos planer er.  Jeg mener også etter gårsdagens drama at det er viktig å få Cellino i tale snarest mulig.
Jeg synes oppriktig synd på spillerne i denne situasjonen her, fans og spillere må stå sammen, og håper at det kan bli en positiv effekt ut av det allerede idag.  Jeg er urolig enn så lenge, til jeg eventuelt får en overbevisning av ny eier at dette kan jeg tro på.
MFLU - Miracles For Leeds United

HåvardK

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #100 på: Februar 01, 2014, 11:40:39 »
Cellino eier altså ikke klubben ennå. Vil det da si at det er GFH som har sparket McD og i følge ryktene hentet inn italienske spillere?

RoarG

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #101 på: Februar 01, 2014, 11:51:26 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6m 
I'm assured that there will be legal challenges if the Football League approve Cellino. Andrew Flowers says he's "considering all options"

Jeg tror jeg hadde grått av glede om Cellino ikke får godkjent oppkjøpet og at klubben hadde gått til Farnan & Co istedenfor..
Enig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #102 på: Februar 01, 2014, 11:53:49 »
Cellino eier altså ikke klubben ennå. Vil det da si at det er GFH som har sparket McD og i følge ryktene hentet inn italienske spillere?

Cellino har selvfølgelig fått akseptert sitt bud om å kjøpe 75 % av aksjene, og GFH har da med instrukser fra ny eier fjernet McDermott og tilsynelatende hentet inn nye italienere...
MFLU - Miracles For Leeds United

Furu


HåvardK

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #104 på: Februar 01, 2014, 11:59:10 »
Cellino eier altså ikke klubben ennå. Vil det da si at det er GFH som har sparket McD og i følge ryktene hentet inn italienske spillere?

Cellino har selvfølgelig fått akseptert sitt bud om å kjøpe 75 % av aksjene, og GFH har da med instrukser fra ny eier fjernet McDermott og tilsynelatende hentet inn nye italienere...
Selvfølgelig for deg, altså.

Runar

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #105 på: Februar 01, 2014, 12:00:24 »
Alt som er bygget opp gjennom de siste åra ble revet ned på noen få timer igår.  Når viktige sponsorer i klubben sier takk for seg, så er det et alvorlig signal.  Cellino eier ikke klubben formelt ennå, og han trenger også en godkjennelse av FA.  Vi står ribbet igjen med usikkerhet og rot.  Cellino vil isåfall ha en stor utfordring foran seg : skape tillitt i klubben, til fans, til lokalmiljø, til byen.  Kan han bygge tillitt med bare penger ??  Hvor lenge vil fansen fordømme denne prosessen som har foregått ??  Sportslig suksess vil nok dempe sinnet og vreden hos fansen, men vi vil aldri glemme.  Med Cellinos forhistorie er også oddsen stor for at vi kan bli innblandet i økonomisk rot og utenomsportslig støy i tiden fremover.  Det vil isåfall ikke være rett medisin for klubben.  Suksess får man heller ikke over natta, det må bygges langsiktig.  Det var vi i ferd med å få struktur på.  McDermott ville ikke opplevd suksess denne sesongen, men han hadde planer og vyer for fremtiden med denne klubben som var spennende.  Det skal bli intreressant å høre hva Cellinos planer er.  Jeg mener også etter gårsdagens drama at det er viktig å få Cellino i tale snarest mulig.
Jeg synes oppriktig synd på spillerne i denne situasjonen her, fans og spillere må stå sammen, og håper at det kan bli en positiv effekt ut av det allerede idag.  Jeg er urolig enn så lenge, til jeg eventuelt får en overbevisning av ny eier at dette kan jeg tro på.

Er vel begrenset hva vi har bygget opp de siste årene....
 

Flottdet

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #106 på: Februar 01, 2014, 12:01:24 »
For noen måneder siden så sa jeg til hele gjengen på jobb at for første gang på lenge så var jeg positiv til utviklingen og det virket som at ting endelig begynte og "sette" seg i klubben, noe som igjen vil bety sportslig suksess på sikt...

Igår og idag er jeg bare helt sjokkert og oppgitt... Var på en firmafest igår og vi snakket en del om Leeds og hva som skjer. Jeg merket at etterhvert som jeg fortalte kollegaene mine om situasjonen og prøvde og gi de en forklaring på klubbens situasjon, eierskap og resultater osv så ble jeg på en måte mer og mer flau. Har alltid vært stolt av å være Leeds supporter, men så mye amatørmessig rot som klubben driver med så begynner dette og gå inn på meg.

Vi må stå sammen på dager som dette---



RoarG

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #108 på: Februar 01, 2014, 12:16:20 »
OK, så nå er det gamle regimet historie. Det suksess var begrenset. Hva vil det nye regimet bringe? Det vet vi vel ikke. Er selvsagt skeptisk til en mann som har fått dommer for økonomisk kriminalitet to ganger, men vi får vel dømme han etter hva han får til. Skulle jeg velge ny eier, ville jeg ha valgt Farnan, men han drev antagelig vente-spillet litt for lenge.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #109 på: Februar 01, 2014, 12:17:22 »
Hva om italieneren ikke blir godkjent av FA som eier. Hva skjer da?

Sitter vi da der uten manager, uten sponsorer, uten akademi, uten stadion og med gjeld opp etter ørene?
Eller er det sannsynlig at dette andre konsortiumet kommer da på banen?

DW

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #110 på: Februar 01, 2014, 12:21:57 »

Joe Jordan

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #111 på: Februar 01, 2014, 12:31:32 »
Det er helt surrealistist at "Boss focused on Huddersfield game" fortsatt er siste nyhetssak på leedsunited.com.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Odin

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #112 på: Februar 01, 2014, 12:37:38 »
Kaotisk kveld i Leeds igår.
Hadde mistet litt av troen på og tilliten til McDermott som manager etter noen forferdelige laguttak og kampdisponeringer I det siste ...
Ut fra det jeg vet så langt, virker prosessen rundt oppsigelsen likevel uverdig i forhold til mine verdier.

Skal bli interessant å se hvordan Lorimer stiller seg til det nye regimet...
Han har jo  vært ambassadør for flere eiere....

Leeds som klubb har vært gjennom mange bølgedaler, og en gang må det vel komme lysere tider...?
Skal over i mars og april som planlagt!
MOT!  

AllWhiteTøyen

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #113 på: Februar 01, 2014, 12:46:13 »
Har egentlig ikke noe å melde bortsett fra en rekke negativt lada adjektiver. Orker ikke mer av denne elendigheten. Var langt nede på 80-tallet også, men det er ingenting mot de siste ti årene. Trist og leit.
Hvis man ser bedriftsøkonomisk på hva som har skjedd disse årene, så er det ikke mer enn naturlig at vi nå får en mafiosi til eier. Sorry, men klarer ikke lenger å se noe lys i tunellen for klubben. Rett og slett patetisk, latterlig, bedritent, amatørmessig osv. Alt annet enn null poeng i dag er mer enn vi fortjener.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #114 på: Februar 01, 2014, 12:46:40 »
Tony Dorigo twitrer om gårsdagen:

Tony Dorigo ‏@tonydorigo 16m
Leeds fans tried to barricade Cellino in to Elland Road last night, is that a vote of confidence? Normally you want them as far away..#lufc


...han får så et spørsmål:
Sitat
Paul Herbert ‏@1973LeedsUnited 15m
@tonydorigo what do you know of him Tony? From your time on Italy?
Som han kjapt svarer på:
 Tony Dorigo ‏@tonydorigo 2m
@1973LeedsUnited My former team mate Massimo Ficcadenti managed Cagliari. Appointed Aug'11 sacked Nov'11 - reappointed Mar'12 sacked Oct'12!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kalle_92

  • Gjest
Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #115 på: Februar 01, 2014, 12:48:32 »
Tony Dorigo twitrer om gårsdagen:

Tony Dorigo ‏@tonydorigo 16m
Leeds fans tried to barricade Cellino in to Elland Road last night, is that a vote of confidence? Normally you want them as far away..#lufc


...han får så et spørsmål:

Som han kjapt svarer på:
 Tony Dorigo ‏@tonydorigo 2m
@1973LeedsUnited My former team mate Massimo Ficcadenti managed Cagliari. Appointed Aug'11 sacked Nov'11 - reappointed Mar'12 sacked Oct'12!

Høres ut som en mann uten en plan, denne Cellino! Sparker og ansetter like fort som vinter blir til vår høres det ut som...

Cannavaro

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #116 på: Februar 01, 2014, 12:56:41 »
Alt som er bygget opp gjennom de siste åra ble revet ned på noen få timer igår.  Når viktige sponsorer i klubben sier takk for seg, så er det et alvorlig signal.  Cellino eier ikke klubben formelt ennå, og han trenger også en godkjennelse av FA.  Vi står ribbet igjen med usikkerhet og rot.  Cellino vil isåfall ha en stor utfordring foran seg : skape tillitt i klubben, til fans, til lokalmiljø, til byen.  Kan han bygge tillitt med bare penger ??  Hvor lenge vil fansen fordømme denne prosessen som har foregått ??  Sportslig suksess vil nok dempe sinnet og vreden hos fansen, men vi vil aldri glemme.  Med Cellinos forhistorie er også oddsen stor for at vi kan bli innblandet i økonomisk rot og utenomsportslig støy i tiden fremover.  Det vil isåfall ikke være rett medisin for klubben.  Suksess får man heller ikke over natta, det må bygges langsiktig.  Det var vi i ferd med å få struktur på.  McDermott ville ikke opplevd suksess denne sesongen, men han hadde planer og vyer for fremtiden med denne klubben som var spennende.  Det skal bli intreressant å høre hva Cellinos planer er.  Jeg mener også etter gårsdagens drama at det er viktig å få Cellino i tale snarest mulig.
Jeg synes oppriktig synd på spillerne i denne situasjonen her, fans og spillere må stå sammen, og håper at det kan bli en positiv effekt ut av det allerede idag.  Jeg er urolig enn så lenge, til jeg eventuelt får en overbevisning av ny eier at dette kan jeg tro på.

Er vel begrenset hva vi har bygget opp de siste årene....

Det var ihvertfall noe, og på rett vei....
MFLU - Miracles For Leeds United

sportcarl1

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #117 på: Februar 01, 2014, 13:02:25 »
Tony Dorigo twitrer om gårsdagen:

Tony Dorigo ‏@tonydorigo 16m
Leeds fans tried to barricade Cellino in to Elland Road last night, is that a vote of confidence? Normally you want them as far away..#lufc


...han får så et spørsmål:
Sitat
Paul Herbert ‏@1973LeedsUnited 15m
@tonydorigo what do you know of him Tony? From your time on Italy?
Som han kjapt svarer på:
 Tony Dorigo ‏@tonydorigo 2m
@1973LeedsUnited My former team mate Massimo Ficcadenti managed Cagliari. Appointed Aug'11 sacked Nov'11 - reappointed Mar'12 sacked Oct'12!

är det den(riktige tony dorigo)? eller är det bara ett fans som i vanlig ordning tar ett nick från en före detta spelare?
 

DenHviteYeboah

Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #118 på: Februar 01, 2014, 13:06:00 »
Alt som er bygget opp gjennom de siste åra ble revet ned på noen få timer igår.  Når viktige sponsorer i klubben sier takk for seg, så er det et alvorlig signal.  Cellino eier ikke klubben formelt ennå, og han trenger også en godkjennelse av FA.  Vi står ribbet igjen med usikkerhet og rot.  Cellino vil isåfall ha en stor utfordring foran seg : skape tillitt i klubben, til fans, til lokalmiljø, til byen.  Kan han bygge tillitt med bare penger ??  Hvor lenge vil fansen fordømme denne prosessen som har foregått ??  Sportslig suksess vil nok dempe sinnet og vreden hos fansen, men vi vil aldri glemme.  Med Cellinos forhistorie er også oddsen stor for at vi kan bli innblandet i økonomisk rot og utenomsportslig støy i tiden fremover.  Det vil isåfall ikke være rett medisin for klubben.  Suksess får man heller ikke over natta, det må bygges langsiktig.  Det var vi i ferd med å få struktur på.  McDermott ville ikke opplevd suksess denne sesongen, men han hadde planer og vyer for fremtiden med denne klubben som var spennende.  Det skal bli intreressant å høre hva Cellinos planer er.  Jeg mener også etter gårsdagens drama at det er viktig å få Cellino i tale snarest mulig.
Jeg synes oppriktig synd på spillerne i denne situasjonen her, fans og spillere må stå sammen, og håper at det kan bli en positiv effekt ut av det allerede idag.  Jeg er urolig enn så lenge, til jeg eventuelt får en overbevisning av ny eier at dette kan jeg tro på.

Er vel begrenset hva vi har bygget opp de siste årene....

Det var ihvertfall noe, og på rett vei....
Min påstand er at denne klubben ikke har beveget seg mer enn 1 promille fremover siden nedrykket 2004!
Om den gjør det fremover er altfor tidlig å si ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds i oppløsning
« Svar #119 på: Februar 01, 2014, 13:25:05 »
är det den(riktige tony dorigo)? eller är det bara ett fans som i vanlig ordning tar ett nick från en före detta spelare?
Han er 'den riktige' :)  Jeg pleier først og fremst å sjekke mht Andrew Haighs (Sun-journalist)  liste over Leeds-spillere/exspillere. Der står han oppført under denne 'adressen' :)


https://twitter.com/AndrewHaigh/former-lufc-players/members
« Siste redigering: Februar 01, 2014, 13:27:31 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan