Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 624410 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1110 på: August 18, 2014, 09:30:21 »
Massimo går all-inn han!

@APOPEY: #lufc Expecting another busy week in the transfer market. So many names mentioned but no one confirmed as MC says he wants 5 or 6 more in.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1111 på: August 18, 2014, 09:30:50 »

Adam Pope@APOPEY  ·  6 min

#lufc Expecting another busy week in the transfer market. So many names mentioned but no one confirmed as MC says he wants 5 or 6 more in.




Adam prsiserer at dette ble sagt til ham av Cellino ETTER kampen på lørdag!  :)




Vel....jeg tror ikke akkurat på 5-6 inn, men kanskje 5-6 transfers - både ut og inn!

Hunt og Norris bør vel ut. Kanskje med noen mer innlysende utlån!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1112 på: August 18, 2014, 10:03:07 »
The club are being strongly linked with a deal for Mirco Antenucci, a striker who is involved in a complicated co-ownership deal between Catania and Ternana, and they are keenly interested in Adryan, a Brazilian midfielder at Cagliari. Cellino was responsible for taking Adryan on loan to Cagliari from Flamengo last season and the 20-year-old’s future is unclear after he was omitted from friendly between Cagliari and Celta Vigo on Saturday night.

stas dette her......

Prøvde låne ut Hunt til Sheff U. /Nigel Clough før helgen også.....men han sa overraskende nei takk.. ;)
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1113 på: August 18, 2014, 10:03:45 »
Må roe litt ned nå. 2-3 nye spillere inn får vel holde? Selvsagt avhengig av hvilke spillere som forsvinner ut portene på Elland Road. Trenger kanskje en ny sentral midtbane, en ving og en spiss? Kan også se ut til at vi ønsker en stopper til (ref ryktet om en ny italiensk forsvarer i forrige uke). Men spennende tider er det uansett!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1114 på: August 18, 2014, 10:59:00 »
Leeds United have been told they will need to bid £1.2 million if they want to sign striker Mirko Antenucci from Ternana this summer, reports TMW.
 
Leeds had previously tried to sign Antenucci, 29, on loan, but the Serie B club are only prepared to sanction a permanent move, according to original reports in Italian newspaper Gazzetta dello Sport.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Håvard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1115 på: August 18, 2014, 11:04:48 »
Er garderoben stor nok ??

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1116 på: August 18, 2014, 11:32:00 »
Er garderoben stor nok ??

16. manns tropp okkesom...... :-)
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1117 på: August 18, 2014, 11:38:06 »

Adam Pope@APOPEY  ·  6 min

#lufc Expecting another busy week in the transfer market. So many names mentioned but no one confirmed as MC says he wants 5 or 6 more in.




Adam prsiserer at dette ble sagt til ham av Cellino ETTER kampen på lørdag!  :)




Vel....jeg tror ikke akkurat på 5-6 inn, men kanskje 5-6 transfers - både ut og inn!

Hunt og Norris bør vel ut. Kanskje med noen mer innlysende utlån!
visst gillar jag cellino, men nu får han lugna ner sig, högst 3-4 st till och lika många ut av spelare som inte tillför något
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1118 på: August 18, 2014, 11:42:33 »
paddy, norris. thomson och hunt kan vi ge bort med en gång
 

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1119 på: August 18, 2014, 11:46:02 »
Leste det ble spekulert i at vi må ut med 5 mill euro for Adryan. Det blir i så fall dyreste overgangen på mange år. Er han verdt så mye?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1120 på: August 18, 2014, 11:50:02 »
Leste det ble spekulert i at vi må ut med 5 mill euro for Adryan. Det blir i så fall dyreste overgangen på mange år. Er han verdt så mye?

Knapt 1/3-del av det vi solgte McCormack for...til sammenligning...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1121 på: August 18, 2014, 11:54:24 »
paddy, norris. thomson och hunt kan vi ge bort med en gång

Hvem er Thomson..?
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1122 på: August 18, 2014, 12:20:56 »
paddy, norris. thomson och hunt kan vi ge bort med en gång

Hvem er Thomson..?
Zac
 

Odin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1123 på: August 18, 2014, 12:21:57 »
Lufc: Paddy Kenny has left the club by mutual consent
Det var bra!!!
MOT!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1124 på: August 18, 2014, 12:45:21 »
Leste det ble spekulert i at vi må ut med 5 mill euro for Adryan. Det blir i så fall dyreste overgangen på mange år. Er han verdt så mye?

Det er vel en sum som først blir effektuert sommeren 2015. DA vet vi om han er god nok!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1125 på: August 18, 2014, 12:46:51 »
paddy, norris. thomson och hunt kan vi ge bort med en gång

Paddy ut. Da går nok de andre også.

Merkelig med Norris som ikke får spille annet enn en 16-0 kamp mot en italiensk pizza.  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1126 på: August 18, 2014, 13:42:25 »
Er det noe ethvert lag trenger. Ja da er det en proven goalscorer. Pr dags dato har ikke vi det. Derfor er det riktig å hente inn spisser som scorer mål
Du fornekter deg ikke. Hvor mange andre lag i divisjonen har en mer proven goalscorer enn Billy Sharpe? Som til orientering scoret i sin debut for oss, altså i går.


Tja. Frank Strandlie scoret også i debyen. Vi trenger en som putter mer enn  det Sharp vil gjøre
Jeg tror ikke det finnes mange "proven goalscorers" Ch.ship. De fleste havner i PL (kjøpes eller rykker opp) . At McCormack scoret  29 i fjor beviser ikke at han er "proven goalscorer". Goalgetters scorer 15-20 år etter år. Jeg mener det er viktig at mange scorer for Leeds, ikke bare EN spiller.  Det skjedde med Burnley/Leicester sist.

Hvis vi tar de 6-7 siste sesongene har Ross  spilt flere av dem på sentral midtbane eller ving.  Som ren "spiss" og skadefri i Cardiff + Leeds tiden, har han scoret 15 + hver sesong. De sesongene han ikke har scoret mye mål har Ross gjerne bidratt med svært mange assists.   

Forøvrig helt enig med deg i at det er bedre med tre spillere som scorer tosifret antall mål enn en spiller med 30 +. I år ønsker jeg meg mange mål fra midtbanen. Mitt inntrykk er at stort sett alle opprykkslag har flere midtbanespillere med 10 + i målprotokollen...
Jon R.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1127 på: August 18, 2014, 13:42:33 »
@LeonWobYP: DH says #lufc after players to challenge first XI, not squad players. 'Been close to a number of deals, more than people aware of.'

@APOPEY: #lufc DH's eyes lit up at the prospect of new signings but won't confirm names. He is looking at several areas including defensible midfield

Ser ut som at Austin skal ut av førstelaget, hvis alt hår etter planen. Nødvendig.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1128 på: August 18, 2014, 13:47:10 »
@LeonWobYP: DH says #lufc after players to challenge first XI, not squad players. 'Been close to a number of deals, more than people aware of.'


Vi er snart Premier League stuff!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jostein.

Leeds Carajo!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1130 på: August 18, 2014, 14:30:36 »
Adryan kommer til Leeds i dag?  ;D

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/08/18/report-adryan-to-arrive-in-leeds-today/

Gu kor spænnende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dragev

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1131 på: August 18, 2014, 15:25:24 »
Adryan til UK idag for medical. Antenucci er visst so å sei klar. VELDIG spent på Adryan, litt meir Usikker på Antenucci. Med meir konkurranse på topp, blir/prestera spelarane betre! Jatakk til ein DM og kanskje ein VB?

Dragev

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1132 på: August 18, 2014, 15:51:15 »
Emanuele Giulianelli ‏@EmaGiulianelli  2m
After the long silence I've finally found confirmations: Adryan is arriving to Leeds. #lufc

Ã…hjelpes! Ut i frå da eg har hørt om Adryan, e dette nesten ikkje til å tru! #Incellinowetrust

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1133 på: August 18, 2014, 15:55:50 »
Emanuele Giulianelli ‏@EmaGiulianelli  2m
After the long silence I've finally found confirmations: Adryan is arriving to Leeds. #lufc

Ã…hjelpes! Ut i frå da eg har hørt om Adryan, e dette nesten ikkje til å tru! #Incellinowetrust

Om Adryan fra 2012

Adryan Oliveira Tavares is a Flamengo youth product and has always been regarded as a player of huge potential. After helping Fla lift the Copa São Paulo de Juniores (Brazil’s most prestigious youth cup) in 2011, he then stood out in the Under-17 World Cup in Mexico with Brazil. The midfielder made his professional debut for Flamengo in the same year. But it’s only this season that the 17-year-old is getting a real run out with the pros and he’s making the most of the opportunity.
The midfielder has a contract with the Rio side until 2014. Any transfer within Brazil is expected to be around €9 million. The figure rises to €13 million if he moves abroad. Flamengo own 80% of Adyran’s economic rights. The rest is divided between his father, Antônio, and the player’s agent, Rodrigo Pitta.
Expert’s opinion – Luis Roberto is a football commentator at TV Globo and is based in Rio de Janeiro. He says: “Baby-faced but with technical ability and very alert.

Dragev

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1134 på: August 18, 2014, 15:57:41 »
Må då ikkje tru at da e "done deal"... Har jo Sørensen og Viviani friskt i minnet

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1135 på: August 18, 2014, 15:59:12 »
La oss si denne overgangen går i orden.

Cellino sa "promotion within 15/16, then we make a go at it"

haha, hvilke spillere kunne vi ha hentet neste sesong når vi har hentet Adryan,Sharp,Bellusci osv ?

Virker jo som at han satser nå.

Dragev

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1136 på: August 18, 2014, 16:07:01 »
La oss si denne overgangen går i orden.

Cellino sa "promotion within 15/16, then we make a go at it"

haha, hvilke spillere kunne vi ha hentet neste sesong når vi har hentet Adryan,Sharp,Bellusci osv ?

Virker jo som at han satser nå.

Med dagens stall (medrekna Adryan) er vi blitt ein kandidat til topp 6. Med 1-2 signeringa til (DM og ein til) so er vi kandidat til topp 2. Einaste minuset er at laget treng litt tid på å sette seg

Lucas the Kop Cat

Sv: Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1137 på: August 18, 2014, 16:19:12 »
La oss si denne overgangen går i orden.

Cellino sa "promotion within 15/16, then we make a go at it"

haha, hvilke spillere kunne vi ha hentet neste sesong når vi har hentet Adryan,Sharp,Bellusci osv ?

Virker jo som at han satser nå.

Med dagens stall (medrekna Adryan) er vi blitt ein kandidat til topp 6. Med 1-2 signeringa til (DM og ein til) so er vi kandidat til topp 2. Einaste minuset er at laget treng litt tid på å sette seg
Vi er vel egentlig tidlig ute med nysigneringene i år. Tidligere har vi gjerne ventet en halv sesong til januarvinduet.

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1138 på: August 18, 2014, 16:33:29 »
Emanuele Giulianelli ‏@EmaGiulianelli  2m
After the long silence I've finally found confirmations: Adryan is arriving to Leeds. #lufc

Ã…hjelpes! Ut i frå da eg har hørt om Adryan, e dette nesten ikkje til å tru! #Incellinowetrust

Vi får vel være litt nøytrale her. ADRYAN hadde 5 kamper for et møkkadårlig Cagliari i fjor. Den fysisk utfordrende Championship-fotballen kan ta livet av den lille teknikeren.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Adryan

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1139 på: August 18, 2014, 16:37:00 »
La oss si denne overgangen går i orden.

Cellino sa "promotion within 15/16, then we make a go at it"

haha, hvilke spillere kunne vi ha hentet neste sesong når vi har hentet Adryan,Sharp,Bellusci osv ?

Virker jo som at han satser nå.

Med dagens stall (medrekna Adryan) er vi blitt ein kandidat til topp 6. Med 1-2 signeringa til (DM og ein til) so er vi kandidat til topp 2. Einaste minuset er at laget treng litt tid på å sette seg
Vi er vel egentlig tidlig ute med nysigneringene i år. Tidligere har vi gjerne ventet en halv sesong til januarvinduet.

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk
Signeringene lover bra, men det er tvilsomt om alle disse navnene går rett inn og dominerer ch.ship.
De er unge og ikke alle lykkes i England, viser erfaringer. Tipper at noen kjøp blir "fiasko" også.
Leste nettopp at Leeds ønsker "six more". Cellinos utsagn om opprykk 2015/16 er i allefall ikke svekket ut fra hva som faktisk skjer!! :) Mulig han forsøker i år men at han sier  2016 for å ikke spenne forventingen FOR høyt. :) andre lag satser også mye penger på opprykk.