Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 626527 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1230 på: August 21, 2014, 12:23:41 »
Emanuele Giulianelli ‏@EmaGiulianelli  3 min
+++ From Leeds club they don't confirm an agreement reached with Cagliari for Adryan. #lufc

Emanuele Giulianelli ‏@EmaGiulianelli  16 sek
+++ Exclusive Nicola Salerno: "The negotiation for Adryan still goes on!" #lufc

Emanuele Giulianelli ‏@EmaGiulianelli  1 min
Don't be in a hurry: Adryan negotiation is complicated, with three team involved. #lufc
« Siste redigering: August 21, 2014, 12:29:06 av Glenn K »

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1231 på: August 21, 2014, 12:57:26 »
kieran agard är visst klar för bristolC i league one! och till lägre lön än han hade fått i Leeds,denna spelaren har säkert talang men verkar inte ha alla hästar hemma, komma 45 minuter försent till utsatt möte med cellino, sedan kan man ju fråga sig varför välja bristolc framför roterham eller LU som spelar i CCC
« Siste redigering: August 21, 2014, 13:03:03 av sportcarl1 »
 

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1232 på: August 21, 2014, 13:01:42 »
kieran agard är visst klar för bristolC i leahue one! och till lägre lön än han hade fått i Leeds,denna spelaren har säkert talang men verkar inte ha alla hästar hemma, komma 45 minuter försent till utsatt möte med cellino, sedan kan man ju fråga sig varför välja bristolc framför roterham eller LU som spelar i CCC

Enig med deg. Merkelig type.

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1233 på: August 21, 2014, 13:07:33 »
kieran agard är visst klar för bristolC i leahue one! och till lägre lön än han hade fått i Leeds,denna spelaren har säkert talang men verkar inte ha alla hästar hemma, komma 45 minuter försent till utsatt möte med cellino, sedan kan man ju fråga sig varför välja bristolc framför roterham eller LU som spelar i CCC

Enig med deg. Merkelig type.

Jeg hadde tnekt meg om veldig mange ganger før jeg tok jobb for vår eier i hvert fall.
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1234 på: August 21, 2014, 13:12:20 »
kieran agard är visst klar för bristolC i leahue one! och till lägre lön än han hade fått i Leeds,denna spelaren har säkert talang men verkar inte ha alla hästar hemma, komma 45 minuter försent till utsatt möte med cellino, sedan kan man ju fråga sig varför välja bristolc framför roterham eller LU som spelar i CCC

Enig med deg. Merkelig type.

Jeg hadde tnekt meg om veldig mang





e ganger før jeg tok jobb for vår eier i hvert fall.















tycker han har lättare att ta in spelare än tidigare ägare, men alla går inte igenom hans fit  and propertest, tror vi fått in 11 och släppt 12
« Siste redigering: August 21, 2014, 13:38:36 av sportcarl1 »
 

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1235 på: August 21, 2014, 15:39:26 »
Roterham-manager Steve Evans forstår ikke helt Agards valg heller    :)

@PhilHayYEP: A bemused Steve Evans on Kieran Agard: "You can go to the wildest place in Africa and when someone says Leeds, people know Leeds United."

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1236 på: August 21, 2014, 18:38:23 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  57s
Transfer update: understand that Leeds United are looking to sign Denmark international midfielder Casper Sloth. He's 22, plays for Aarhus.


Casper Bisgaard Sloth (born 26 March 1992 in Aarhus)
He is a technically skilled and creative midfielder, with vision and ability to both up the tempo and hold on to the bal

001-2004   Brabrand IF
2004–2009   AGF
Senior career*
Years   Team   Apps†   (Gls)†
2009–   AGF   134   (10)

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1237 på: August 21, 2014, 19:37:58 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  57s
Transfer update: understand that Leeds United are looking to sign Denmark international midfielder Casper Sloth. He's 22, plays for Aarhus.


Casper Bisgaard Sloth (born 26 March 1992 in Aarhus)
He is a technically skilled and creative midfielder, with vision and ability to both up the tempo and hold on to the bal

001-2004   Brabrand IF
2004–2009   AGF
Senior career*
Years   Team   Apps†   (Gls)†
2009–   AGF   134   (10)

Meget kreativ ung spiller der godt kunne bruges i Leeds. Ikke så fysisk stærk.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28890
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1238 på: August 21, 2014, 19:46:46 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  57s
Transfer update: understand that Leeds United are looking to sign Denmark international midfielder Casper Sloth. He's 22, plays for Aarhus.


Casper Bisgaard Sloth (born 26 March 1992 in Aarhus)
He is a technically skilled and creative midfielder, with vision and ability to both up the tempo and hold on to the bal

001-2004   Brabrand IF
2004–2009   AGF
Senior career*
Years   Team   Apps†   (Gls)†
2009–   AGF   134   (10)

Meget kreativ ung spiller der godt kunne bruges i Leeds. Ikke så fysisk stærk.
OK. Thanks for telling.

Men Hock's er ikke helt overbevist ennå:
West Yorkshire Sport ‏@WYSDaily  · 2m 
#lufc have confirmed an interest in Aarhus midfielder Casper Sloth but head coach David Hockaday is still to decide if he wants him.


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1239 på: August 21, 2014, 20:33:54 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  57s
Transfer update: understand that Leeds United are looking to sign Denmark international midfielder Casper Sloth. He's 22, plays for Aarhus.


Casper Bisgaard Sloth (born 26 March 1992 in Aarhus)
He is a technically skilled and creative midfielder, with vision and ability to both up the tempo and hold on to the bal

001-2004   Brabrand IF
2004–2009   AGF
Senior career*
Years   Team   Apps†   (Gls)†
2009–   AGF   134   (10)

Meget kreativ ung spiller der godt kunne bruges i Leeds. Ikke så fysisk stærk.
OK. Thanks for telling.

Men Hock's er ikke helt overbevist ennå:
West Yorkshire Sport ‏@WYSDaily  · 2m 
#lufc have confirmed an interest in Aarhus midfielder Casper Sloth but head coach David Hockaday is still to decide if he wants him.




Hehe du kan godt svare på norsk. Kan godt forstå det  ;)

Sterland

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1240 på: August 21, 2014, 20:40:01 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  57s
Transfer update: understand that Leeds United are looking to sign Denmark international midfielder Casper Sloth. He's 22, plays for Aarhus.


Casper Bisgaard Sloth (born 26 March 1992 in Aarhus)
He is a technically skilled and creative midfielder, with vision and ability to both up the tempo and hold on to the bal

001-2004   Brabrand IF
2004–2009   AGF
Senior career*
Years   Team   Apps†   (Gls)†
2009–   AGF   134   (10)

Meget kreativ ung spiller der godt kunne bruges i Leeds. Ikke så fysisk stærk.

OK. Thanks for telling.

Men Hock's er ikke helt overbevist ennå:
West Yorkshire Sport ‏@WYSDaily  · 2m 
#lufc have confirmed an interest in Aarhus midfielder Casper Sloth but head coach David Hockaday is still to decide if he wants him.



Spørs om det er opp til han å bestemme :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28890
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1241 på: August 21, 2014, 20:57:43 »

Hehe du kan godt svare på norsk. Kan godt forstå det  ;)

Hehe, hadde ingenting med deg å gjøre, det svaret, mer en 'sjanger' eg har vendt meg til ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28890
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1242 på: August 21, 2014, 21:04:24 »
Vi er 31 i stallen pr nu - og man ønsker ca 20-22 senior players.
You do the Maths :)
:)



Leeds United first team coach says he is looking to move players on as the club continue to bring in new signings.

Leeds made their eleventh signing of the summer on Thursday with the arrival of striker Mirco Antenucci from Italian side Ternana.

Leeds currently have a squad of 31 players with squad numbers and Hockaday knows he must trim the squad whilst still bringing in more players before the transfer window closes.

Speaking at his press conference ahead of the game at Watford this weekend, Hockaday said, "We are working on trimming the squad. It is becoming obvious that we need to help people.

"We`ve got some good players here and if they aren`t going to be playing as often as they want, we appreciate that they might want to go elsewhere.

"There`s some good pro`s here and we are in the process of moving one or two on.

"You are looking for 20 to 22 senior players, with a number of talented youngsters also in the mix to help the main squad."

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=367762#ixzz3B3Sw5PWH
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1243 på: August 21, 2014, 21:45:20 »
Emanuele Giulianelli
‏@EmaGiulianelli
Baselli is a great player #lufc

http://en.wikipedia.org/wiki/Daniele_Baselli

Enda en italiener…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1244 på: August 21, 2014, 21:47:10 »
Emanuele Giulianelli
‏@EmaGiulianelli
Baselli is a great player #lufc

http://en.wikipedia.org/wiki/Daniele_Baselli

Enda en italiener…

auren


Skikkelig målfarlig!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28890
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1245 på: August 21, 2014, 21:58:10 »
Emanuele Giulianelli
‏@EmaGiulianelli
Baselli is a great player #lufc

http://en.wikipedia.org/wiki/Daniele_Baselli

Enda en italiener…

auren
Emanuele Giulianelli ‏@EmaGiulianelli  · 10m 
But I don't think Baselli will come to Leeds #lufc

Emanuele Giulianelli ‏@EmaGiulianelli  · 6m 
I wrote about Baselli because some of you asked to me a judgement about him!


 ;D ;D ;D
Gotcha, er det ikke det dom sier :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1246 på: August 21, 2014, 22:00:13 »
Emanuele Giulianelli
‏@EmaGiulianelli
Baselli is a great player #lufc

http://en.wikipedia.org/wiki/Daniele_Baselli

Enda en italiener…

auren
Emanuele Giulianelli ‏@EmaGiulianelli  · 10m 
But I don't think Baselli will come to Leeds #lufc

Emanuele Giulianelli ‏@EmaGiulianelli  · 6m 
I wrote about Baselli because some of you asked to me a judgement about him!


 ;D ;D ;D
Gotcha, er det ikke det dom sier :)



Først trodde jeg han skrev om basilikum, det var den første oversettelsen som kom opp hos meg. Han hadde jo en tweet om Nutella i går!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1247 på: August 21, 2014, 22:27:19 »
Vi er 31 i stallen pr nu - og man ønsker ca 20-22 senior players.
You do the Maths :)
:)



Leeds United first team coach says he is looking to move players on as the club continue to bring in new signings.

Leeds made their eleventh signing of the summer on Thursday with the arrival of striker Mirco Antenucci from Italian side Ternana.

Leeds currently have a squad of 31 players with squad numbers and Hockaday knows he must trim the squad whilst still bringing in more players before the transfer window closes.

Speaking at his press conference ahead of the game at Watford this weekend, Hockaday said, "We are working on trimming the squad. It is becoming obvious that we need to help people.

"We`ve got some good players here and if they aren`t going to be playing as often as they want, we appreciate that they might want to go elsewhere.

"There`s some good pro`s here and we are in the process of moving one or two on.

"You are looking for 20 to 22 senior players, with a number of talented youngsters also in the mix to help the main squad."

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=367762#ixzz3B3Sw5PWH


Etter å ha sett Hockaday sin "før Watford-pressekonferanse" så er jeg helt enig i at Leeds trenger 20-22 spillere som kan gjøre en jobb på banen og det har vi ikke nå. Man må samle en slagkraftig tropp som kan holde ut en hel sesong for å rykke opp og det prøver vi på nå. Om vi en gang klarer å samle sammen disse spillerne og ha en manager/coach som får de til å funke sammen, ja det gjenstår å se.

For å illustrere poenget sier Hockaday at savnet av Doukara kommer til å bli stort i noen uker, en unggutt som nettopp er kommet til klubben.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1248 på: August 21, 2014, 23:26:46 »
Simon Austin Sport
Thursday, 21 August 2014

Cellino on Bates meetings, Hockaday, and new signings

"He doesn’t have the players he needs to do what he wants. I would like to blame Hockaday - that would be the easy thing to do and might make me feel better - but the truth is he just doesn’t have the players at the moment."

Cellino hopes to bring in as many as six new players, including Cagliari starlet Adryan.

That deal is proving quite complex though, so could take a while.

Offloading unwanted players is proving difficult, basically because there aren't any clubs coming in for them.

Sam Byram certainly isn't in this unwanted category, yet reports of big offers for him are wide of the mark. I understand that there haven't been any firm bids for the full-back.


Certainly Cellino doesn't feel the transfer strategy of the last few seasons has been that effective.

While he says only about £2 million has been spent on transfer fees in the last three seasons, the wages bill last season was £19 million.

So the low transfer fees don't mask the fact that a lot of the players were ageing and on big salaries. Perhaps not the most prudent strategy.

Simon Austin at 13:49
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1249 på: August 21, 2014, 23:36:24 »
Så har vi fått inn en haug med spillere, men halvparten av disse er ikke i troppen engang. Det ser ut som at mesteparten av kjøpene er kun tenkt for fremtiden, og ikke nåtiden. Kanskje vi må smøre oss med tålmodighet denne sesongen og håpe på kontiniutet? Jeg tror at laget kommer til å sette seg i løpet av året, og så spørs det hvor mange poeng vi skusler bort før den tid...
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1250 på: August 22, 2014, 00:18:52 »
Så har vi fått inn en haug med spillere, men halvparten av disse er ikke i troppen engang. Det ser ut som at mesteparten av kjøpene er kun tenkt for fremtiden, og ikke nåtiden. Kanskje vi må smøre oss med tålmodighet denne sesongen og håpe på kontiniutet? Jeg tror at laget kommer til å sette seg i løpet av året, og så spørs det hvor mange poeng vi skusler bort før den tid...

Silvestri -> spiller
Taylor -> 2. keeper
Bellusci -> kjøpt for å spille
Cooper -> spiller
Berardi -> spiller snart?!?
Benedičič -> 18 år (ikke matcfit)
Bianchi -> spiller
Ajose -> spiller
Antenucci -> nettopp kommet inn porten, kjøpt for å spille
Doukara -> spilt, dessverre skadet
Sharp -> spiller

med forbehold om jeg har glemt noen så lurer jeg på hvem denne "halvparten" er??
« Siste redigering: August 22, 2014, 01:42:18 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1251 på: August 22, 2014, 00:58:00 »
Så har vi fått inn en haug med spillere, men halvparten av disse er ikke i troppen engang. Det ser ut som at mesteparten av kjøpene er kun tenkt for fremtiden, og ikke nåtiden. Kanskje vi må smøre oss med tålmodighet denne sesongen og håpe på kontiniutet? Jeg tror at laget kommer til å sette seg i løpet av året, og så spørs det hvor mange poeng vi skusler bort før den tid...

Silvestri -> spiller
Taylor -> 2. keeper
Bellusci -> kjøpt for å spille
Cooper -> spiller
Benedičič -> 18 år (ikke matcfit)
Bianchi -> spiller
Ajose -> spiller
Antenucci -> nettopp kommet inn porten, kjøpt for å spille
Doukara -> spilt, dessverre skadet
Sharp -> spiller

med forbehold om jeg har glemt noen så lurer jeg på hvem denne "halvparten" er??





vi har ju även Bernard, en riktigt bra ytterback i byramklass, synd att han drog på sig en 3matchers avstängning.
« Siste redigering: August 22, 2014, 01:00:33 av sportcarl1 »
 

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1252 på: August 22, 2014, 01:03:25 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  57s
Transfer update: understand that Leeds United are looking to sign Denmark international midfielder Casper Sloth. He's 22, plays for Aarhus.


Casper Bisgaard Sloth (born 26 March 1992 in Aarhus)
He is a technically skilled and creative midfielder, with vision and ability to both up the tempo and hold on to the bal

001-2004   Brabrand IF
2004–2009   AGF
Senior career*
Years   Team   Apps†   (Gls)†
2009–   AGF   134   (10)

Meget kreativ ung spiller der godt kunne bruges i Leeds. Ikke så fysisk stærk.

Midtbanespiller med dødssynden latskap som etternavn? Galskap! Styr unna!  ;D
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1253 på: August 22, 2014, 01:42:41 »
Så har vi fått inn en haug med spillere, men halvparten av disse er ikke i troppen engang. Det ser ut som at mesteparten av kjøpene er kun tenkt for fremtiden, og ikke nåtiden. Kanskje vi må smøre oss med tålmodighet denne sesongen og håpe på kontiniutet? Jeg tror at laget kommer til å sette seg i løpet av året, og så spørs det hvor mange poeng vi skusler bort før den tid...

Silvestri -> spiller
Taylor -> 2. keeper
Bellusci -> kjøpt for å spille
Cooper -> spiller
Benedičič -> 18 år (ikke matcfit)
Bianchi -> spiller
Ajose -> spiller
Antenucci -> nettopp kommet inn porten, kjøpt for å spille
Doukara -> spilt, dessverre skadet
Sharp -> spiller

med forbehold om jeg har glemt noen så lurer jeg på hvem denne "halvparten" er??





vi har ju även Bernard, en riktigt bra ytterback i byramklass, synd att han drog på sig en 3matchers avstängning.

Da oppdaterte jeg..:) Tror han kommer til å spille snart!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bye

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1254 på: August 22, 2014, 02:54:23 »
Voldsom aktivitet for tiden; jeg har uansett bestillt bortedrakta med Mowatt på. MOT!  ;D
Trønder i Bergen!

kilgallon

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1255 på: August 22, 2014, 06:34:46 »
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/1division/agf/article4976885.ece

Ifølge Ekstrabladet mangler det kun å få forhandlet de personlige betingelser på plass før Casper Sloth er klar!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1256 på: August 22, 2014, 06:46:33 »
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/1division/agf/article4976885.ece

Ifølge Ekstrabladet mangler det kun å få forhandlet de personlige betingelser på plass før Casper Sloth er klar!

En kommentar var skrevet under artikkelen:
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1257 på: August 22, 2014, 07:32:44 »
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/1division/agf/article4976885.ece

Ifølge Ekstrabladet mangler det kun å få forhandlet de personlige betingelser på plass før Casper Sloth er klar!

En kommentar var skrevet under artikkelen:


Og her er de øvrige kommentarer til artikkelen:

Godt for AGF. Hans ugidelige attitude og dårlige præstationer igennem det sidste år har været skidt for AGF. Han blev sammen med spillere som Akharraz og Hjalte m.fl. symbol på AGFs nedtur. Spillere der skulle have præsteret, men som viste en blodfattig og ligeglad indsats.

Godt for AGF at han er væk. Vilje og indsats betyder mere end noget andet. Han bliver formentligt et flop i Leeds, som så mange andre af vores udlands-proffer. Men det giver vel godt i lønningsposen.

Ha ha ha de køber katten i sækken

Han skulle være solgt sidste sommer, så kunne vi have fået det dobbelte

Ha ha ha. Var han virkelig så meget værd..!

leeds mangler en bolddreng

Nogle.har ikke gjort deres hjemmearbejde godt nok

Sloth, det navn skal nok blive populært i England.
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1258 på: August 22, 2014, 08:03:31 »
Huff. Håper Cellino merker hans dårlige attitude og tar en "Agard"...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1259 på: August 22, 2014, 10:29:55 »
All denne handlingen nå. Trodde Cellino at serien startet i september? Går ut fra at han, som alle oss andre, så at stallen til seriestart var altfor dårlig.