Skrevet av Emne: KAMP: vs Middlesbrough, Riverside Stadium, lørdag 22/02 2014, kickoff - 13:15  (Lest 27118 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

newsome

bmd
« Svar #90 på: Februar 22, 2014, 15:08:38 »
Dårlig kamp.

Håper mafiaen blir kvitt bossen.
Håpløst!

auren

Slutt. 0-0, som det luktet hele veien. Men likevel et lite ran. 6-1 i sjanser til Boro. Vi skaper fryktelig lite og har ingen skudd på mål. Hadde faktisk heller sett at vi tapte og spilte bra, enn at vi får ett poeng og spiller rævva. Men BMD er nok fornøyd tenker jeg. Dessverre…  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mortenha

Eneste som var positivt med denne kampen var Butland. Leeds slo bare lange pasninger som ikke nådde frem, og det er jo ikke så rart når ingen er gode på hodet. Hvis det er denne oppvisningen jeg skal se på Elland Road om to uker blir det neppe noen kjekk tur for min del.

J-R

Brian bør skjemmes...
Håper han før fyken på rett snart.
Noe så tannløst tilfelle av en manager har jeg faen aldri sett før!
Unnskyld negativiteten, men dette er bare trist!!
Takk for kampen.

berlin

Få inn en manager som evner å gjøre bytter, det er løsningen!  ::)  :P


viking

svar
« Svar #95 på: Februar 22, 2014, 15:11:57 »
 :)
 

marve

Få inn en manager som evner å gjøre bytter, det er løsningen!  ::)  :P


Er mere bekymret for hans evner når det kommer til å hente gode nok spillere .
Ikke truffet noe spesielt med sine kjøp så langt .
 

h.b

  • Gjest
Laget i dag
Butland - Fult ut godkjent. Fortsetter han slik. Kjøp ham til sommern
Forsvaret - Tja. Ok kamp. Men mangler ledertyper
Midtbanen - Kun Murphy som får godkjent. Stewart og Kebe rett å slett for lette. Austin ikke god nok
Angrepet - Ross en tammelig anonym kamp. Hunt grusom dårlig. Bedre når Smith kom inn

Konklusjon. Vi mangler gode spillere rett å slett. Kan takke Butland for at vi ikke tapte

Manageren. Totalt mangel på ledelse og bør vekk så fort som mulig

Cherry

Pinlig svak fotball utpå der.
Absolutt ingen jeg kan si jeg forbinder med Premier League. Ei heller at dette er spillerne som skal få oss opp. Ei heller manager.
Bortsett fra en fantastisk keeper i Butland.
Men ja, det stemmer - han er jo PL- spiller.....

Tenker McDermott er fornøyd med det ene poenget.
"Difficult game", "always a challenge to come to Middlesbrough", "deserved a point", "defended well", "proud of the boys", "great debut for Jack", "we'll keep going and work hard", "I'm more determined than ever"...... Bla bla bla

Cellino vrir seg nok i stolen der han sitter....



Midt på spikeren'.... Veldig frustrerende,... Og at Kebe får lov til å spille  hele kampen er  jo sikkert motiverende for de på benken. Nei, dette var fryktelig dårlig... Poeng eller ei.
Neste sesong... DA ... For 2013/14 er kjørt.
 

gudme

Hadde alle hatt innsats som Butland og Murphy så hadde vi hatt bra lag. Alt for mange sidrumpa, late shit som får lov å spille i Leedsdrakt. Er forbanna som fyyyyyyyyy.
LEEDS 4 EVER

Cannavaro

Gud hjelpes.  Det er ikke mye intelligent fotball som presteres nei.  Det er trist å se spillere i sin beste alder, og som trener hver dag ikke presterer bedre.  At det ikke går an å tenke ballinnehav til tider ??  Roe ned tempoet noe og få kontroll slik at vi kan få fornuftige løp i bakrom og lengderetning.   Neida, fra dypet spilles det langt om og om igjen, på førstebevegelse og often på måfå.  Det er kleint og trist.
Er dette den eneste måten McDermott kan få våre spillere til å spille fotball på ???   Jeg ser ingen plan, ikke noe intelligens, ingen overraskelser, ingen gode initiativ - det er PLATT og TRIST.  Kjære vene, vi MÃ… forvente mer enn dette.   Stakkars folk på tribunen som betaler for denne underholdningen.  Noen kreative inngrep MÃ… komme !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Hobben

Ohhhhhhh Brian McDermott!! Ohhhhhh Brian McDermott!!!!!
Rogaland Whites

pedro

Kebe må varr det størsta mølet som någen sinne har hatt Leedsdrakten på 8) Jeeezesss at det går an ::)
Og at han der jævla manageren vår ikkje ser det samma et heilt latterlig >:(
Leedsomaniac

h.b

  • Gjest
Ohhhhhhh Brian McDermott!! Ohhhhhh Brian McDermott!!!!!


Off you go

lowfields

Mulig jeg er blitt for vant til elendigheta, men.....synes faktisk dette var noen hakk opp i forhold til det jeg har sett i det siste.
Keeper:prikkfritt
Forsvar: rimelig god kontroll kampen igjennom, backene klarer seg bra - Peltier positiv.
Midtbane: Murphy veldig god. Kebe mye innvolvert men er tydlig sliten på slutten. Stewart er litt for lite synlig og Austin er svak.
Spisser: Ser lite til McC - Hunt er overraskende sterk i hodeduellene og jobber bra.

Foruten de første 10 minuttene, synes jeg vi har ganske god kontroll på kampen. Mangler selvfølgelig mye i det offensive og skaper ALTFOR lite. Som nevnt over; hadde vi hadde 11 på banen som gir like mye som Murphy, så blir det bra. Så får vi se om McD klarer å få nettopp det ut av gutta i tida framover.....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Sterland

Smith burde spilt vært sekund av denne kampen. Boro var åpenbart sårbare i lufta. Isolert sett gjør Hunt en ok kamp, men målfarlig er han ikke. Kebe kommer seg, men han fremstår som ufattelig veik. Hvordan Stewart kan få tillitt hver eneste gang er uforståelig. Han skaper nada fremover og bidrar ikke bakover. Utrolig at vi har en 3 års kontrakt på gang der... håper den er reversibel..

Butland var konge, fantastisk god keeper. Har ikke hatt en sisteskanse på dette nivået siden Nigel Martyn og Paul Robinson. Veldig bra lån. Her bør Cellino bla opp til sommeren:)

Ellers var vel forsvaret ok. Midtbanen nok engang dårlig. Murphy er vel eneste med ståkarakter. Hunt jobbet godt, og ble muligens snytt for et straffespark, men målfarlig er han ikke. Sørgelig å se Ross dasse rundt, og knapt nok gidde å løpe. Men servicen fra resten av laget var elendig. Ble litt mer action når Smith kom inn, og han avslørte svakheten til Boro. Den burde BMD sett for lenge siden.

sportcarl1

Bedrövligt dålig match,hade vi en målchans på 90 min? Enda behållningen var poängen och Butland som var MoM, stewart kebe hunt är katastrof, de som tror på play off Dream on,Cellino har jobb att göra
« Siste redigering: Februar 22, 2014, 15:57:52 av sportcarl1 »
 

Bromancer

Skaper nesten ingenting, får med oss et heldig poeng takket være Butland.
Skuffende. IGJEN.

Carl Fisker

"In McDermott we trust"

h.b

  • Gjest
"In McDermott we trust"
Give him the sack

Haugsland

Kan ikke fatte at folk enda er positive til BMD, eneste han er god til er å snakke med pressen og fans.
Taktisk er han håpløs, nesten ingen bytter før kampene er slutt, austin og kebe spiller ræva.

Begynner å lure på om jeg ser samme kamper som BMD...

Carl Fisker


berlin

Få inn en manager som evner å gjøre bytter, det er løsningen!  ::)  :P


Er mere bekymret for hans evner når det kommer til å hente gode nok spillere .
Ikke truffet noe spesielt med sine kjøp så langt .

Skrev et par innlegg (bl.a. dette) som var myntet på at vi fotballsupportere er så uendelig
mye bedre enn managerne ift f.eks taktikk og bytter. Tror folk at BmD lever i sin egen lille boble?
At han ikke vet at han kan velge når og om man ville gjøre bytter?

Jeg er klar over at det finnes folk på forumet med trenerutdannelse og god fotballfaglig forståelse,
men er det knapt noen som spør seg hvorfor Bmd gjør som han gjør?

Ellers enig, Marve, med at kjøp/lån ikke har vært spes bra. Men igjen, hvor attraktivt
er det egentlig å spille for vår klubb p.t? Fotballspillere er heller ikke dumme, og i vår klubb
har det vært rot i 10 år nå. Tror "de gode" har fått med seg det, og også fått med seg at stjernene forlater skuta (Beckford, Howson, Snodgrass, Becchio, Johnson). Ikke lett å få napp hos gode spillere da.

Mulig en evt. Cellino overtakelse snur dette, men jeg holder det ikke for utenkelig at klubben fortsatt er
"pretty messy" under Cellino også....
« Siste redigering: Februar 22, 2014, 18:52:47 av berlin »

B_Ød

Få inn en manager som evner å gjøre bytter, det er løsningen!  ::)  :P


Er mere bekymret for hans evner når det kommer til å hente gode nok spillere .
Ikke truffet noe spesielt med sine kjøp så langt .

Skrev et par innlegg (bl.a. dette) som var myntet på at vi fotballsupportere er så uendelig
mye bedre enn managerne ift f.eks taktikk og bytter. Tror folk at BmD lever i sin egen lille boble?
At han ikke ve tat han kan velge når og om man ville gjøre bytter?

Jeg er klar over at det finnes folk på forumet med trenerutdannelse og god fotballfaglig forståelse,
men er det knapt noen som spør seg hvorfor Bmd gjør som han gjør?

Ellers enig, Marve, med at kjøp/lån ikke har vært spes bra. Men igjen, hvor attraktivt
er det egentlig å spille for vår klubb p.t? Fotballspillere er helle ikke dumme, og i vår klubb
har det vært rot i 10 år nå. Tror "de gode" har fått med seg det, og også fått med seg at stjernene forlater skuta (Beckford, Howson, Snodgrass, Becchio, Johnson). Ikke lett å få napp hos gode spillere da.

Mulig en evt. Cellino overtakelse snur dette, men jeg holder det ikke for utenkelig at klubben fortsatt er
"pretty messy" under Cellino også....

Godt innlegg berlin.
Ups & Ups!!

baste

Fikk ikke sett kampen, men det høres ut som McDermott e like fast i sin holdning på IKKE å gjøre bytter. En manager gjør grep underveis i kampen. Overrasket om han leder Leeds neste sesong.

1 P borte e i utgangspunktet godkjent, men vi må våge å holde litt på ballen. Kebe og Stewart bør få vær sin omg, og slåss om 1 plass. Byram på høyre kant.

Vi trenger 1 ny spiss NÃ…, 1 midtbanespiller...så kan vi luske oss fram til sommeren og håpe på at neste sesong bli vår sesong ( hørt den før) ??


MOT

fjellhaugen

Ellers enig, Marve, med at kjøp/lån ikke har vært spes bra. Men igjen, hvor attraktivt
er det egentlig å spille for vår klubb p.t? Fotballspillere er helle ikke dumme, og i vår klubb
har det vært rot i 10 år nå. Tror "de gode" har fått med seg det, og også fått med seg at stjernene forlater skuta (Beckford, Howson, Snodgrass, Becchio, Johnson). Ikke lett å få napp hos gode spillere da.

De er tydeligvis så dumme at de går til  burnley, Derby, ipswich og diverse andre "toppklubber"
Så det blir for tynt å skylde på det.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Ellers enig, Marve, med at kjøp/lån ikke har vært spes bra. Men igjen, hvor attraktivt
er det egentlig å spille for vår klubb p.t? Fotballspillere er helle ikke dumme, og i vår klubb
har det vært rot i 10 år nå. Tror "de gode" har fått med seg det, og også fått med seg at stjernene forlater skuta (Beckford, Howson, Snodgrass, Becchio, Johnson). Ikke lett å få napp hos gode spillere da.

De er tydeligvis så dumme at de går til  burnley, Derby, ipswich og diverse andre "toppklubber"
Så det blir for tynt å skylde på det.

Du skal ikke kimse av Derby og Ipswich, spesielt. Ellers finnes det flust av klubber i Championship
som er mer enn nok attraktiv, når man ser på messy Leeds. Sheff W, Nottingham, Qpr, Leicester for å nevne noen.

Kontakinte

Ræævafotball fra avspark, McD overasker ingen! Igjenn!! Få den mannen ut nå. Murphy skal være vår kreative midtbane hmm. Jobber bra men er helt fargeløs sammen med Hunt.

Carl Fisker

Fikk ikke sett kampen, men det høres ut som McDermott e like fast i sin holdning på IKKE å gjøre bytter. En manager gjør grep underveis i kampen. Overrasket om han leder Leeds neste sesong.

1 P borte e i utgangspunktet godkjent, men vi må våge å holde litt på ballen. Kebe og Stewart bør få vær sin omg, og slåss om 1 plass. Byram på høyre kant.

Vi trenger 1 ny spiss NÃ…, 1 midtbanespiller...så kan vi luske oss fram til sommeren og håpe på at neste sesong bli vår sesong ( hørt den før) ??


MOT
Det er feil at McDermott ikke gjorde bytter. Følg med!

Blank_File

Sv:
« Svar #119 på: Februar 22, 2014, 19:41:18 »
En grei kamp det her. Mangler en del på ballinhav, men følte vi hadde god kontroll i de fleste fasene av kampen. Med unntak av Butland som jeg fikk mannecrush på, så vil jeg fremheve Murphy som banens beste. Når vi spilte som vi gjorde fra 60-85 ville ikke jeg heller gjort noen bytter i dag før de ble slitne. Litt skuffet over at Stewart ikke er mer involvert. Syns også McCormack og Austin hadde en dårlig kamp.