KAMP: vs Reading at Elland Road, tirsdag 11.3.2014 kl 2045

Started by Leif Sverre, March 10, 2014, 19:37:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ziganda

Liten grunn til å erstatte McDermott med annet rask, som er eneste alternativ før det kommer ny eier. Ønsker virkelig at GFH forsvinner helt ut fortere enn svint. Med 25 % eierskap vil de fortsatt være en propp i systemet.

Odin

Fæl Leeds uke
Skal over mot Millwall og I påsken
Håper på ny eier og manager til den tid
MOT!

Leif Sverre

pedro

Me får håpa Cellino er lika tolmodig som oss supportere ::) Blir han godkjent må ein rekna med masseutskifting av spelerar og trenerar 8)
Leedsomaniac

testo

Noe er på gang allerede..

Simon Austin ‏@sport_simon  3 min
There's more with Massimo Cellino in @TheSunFootball tomorrow. I'm off twitter now but will be back first thing in the morning
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Quote from: testo on March 11, 2014, 23:14:10
Noe er på gang allerede..

Simon Austin ‏@sport_simon  3 min
There's more with Massimo Cellino in @TheSunFootball tomorrow. I'm off twitter now but will be back first thing in the morning

Sikkert bare noe veldig negativt....
MOT

testo

Phil Slade ‏@Clarke1nil  9 min
So approx 500 Scandinavians have witnessed us ship in 9 goals at home... f**k me.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

Quote from: gulle on March 11, 2014, 23:12:00

auren
jeg tror McD akkurat nå sitter pga. FA, s sene saksbehandling.
Jeg tror han ville blitt offer for litt italiensk temperament allerede i kveld.

Hehe, han hadde nok rukket å bli sparket minst fire ganger under kveldens kamp :( ( :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

9 baklengs på to hjemmekamper. Noen hørt om det før på dette nivået?

Asbjørn

Quote from: Kato on March 11, 2014, 23:23:31
9 baklengs på to hjemmekamper. Noen hørt om det før på dette nivået?

...verste er at det ennå er 5 hjemmekamper igjen #kanblistygt :(
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Jonathan Buchan ‏@jonathanbuchan  · 4m 
McDermott referencing the managerial changes in last '10/11 years' a number of times in post game int. He has a point but a real dilemma now

CharlieLUFC ‏@LUFC1523  · 4m 
MCDermott: “I couldn’t use my wingers tonight, make of that what you will” Strange comment.

Tell me  Tell me

Dylan

Joe Jordan

Det verste er at jeg ikke kjenner stort i det hele tatt, hverken sinne, skuffelse eller frustrasjon. Ny fase: apati. Aldri har Leeds United vært dårligere enn nå. Aldri.

De som stod og ropte på McDermott dagen etter deadline day; hva tenker de nå?

Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Andersen

Dette er bare en eneste stor lidelse om dagen !  :-\ Vi ryker gang på gang ! nå må vi vel kjeme oss til 55-56 poeng for å ikke risikere å rykke ned med de resterende kampene igjen ? Det som kan bli en realitet er at vi kan bli satt under administrasjon , og - poeng av FL  igjen ! Håper Cellino går igjennom med kjøpet sitt, så vi får en ende på denne eierfarsen en gang for alle ! Det værste er at det sitter en jævel i FL og hater Leeds så jævlig at at jeg er redd for utfallet av hele denne suppa ! BMD OUT ! jeg har ikke trua på denne mannen lengre ! Det er ham som til slutt må stå til ansvar for resultatene nå ! Blir Cellino ny eier , så håper jeg han tupper BMD raskt ut portene på ER! For meg spiller det ingen rolle hvem som eventuellt tar over etter BMD  hvis han må gå nå , troverdigheten hans som manager nå er på et lavmål for min del .  Dette her gjentar seg hver eneste sesong ! Det er frustrerende å være Leeds supporter om dagen !  >:(

nord

Andersen

Hvordan i huleste kunne FL godkjenne GFH i 2012 som eiere i klubben ?! når det nå viser seg at de nå ikke har mere penger å drive klubben med ? Hvis det nå finnes noen rettferdighet her i verden, så håper jeg Cellino får kjøpe Leeds , og får roet forholdene i klubben nå . Han har i hverfall penger , og brukt noen kroner i klubben allerede selv om kjøpet ikke har gått i gjennom enda !

Joe Jordan

Håper Cellino stopper utbetalingen av lønn til denne gjengen. Det må da finnes en klausul om at man faktisk må spille fotball for å kunne motta penger.

Joe Jordan

Andrew Haigh: @AndrewHaigh: Massimo Cellino exclusive by @sport_simon in tomorrow's @SunSportNow: Confirms he has stopped bankrolling #lufc after putting up to £10m in.

Andersen

Klart Cellino ikke gidder å pøse mere penger inn i klubben før en eventuell takeover er i boks ! Ingen i den klubben burde få utbetalt lønn i mars , administrasjon , så vel som spillere ! udugelige hele gjengen !

berlin

Quote from: Andersen on March 12, 2014, 00:12:20
Klart Cellino ikke gidder å pøse mere penger inn i klubben før en eventuell takeover er i boks ! Ingen i den klubben burde få utbetalt lønn i mars , administrasjon , så vel som spillere ! udugelige hele gjengen !

Nei, hverken BMD eller spillerne er udugelige. Men de er sterkt påvirket av Leeds' sin situasjon
og da går det som det går. Leeds er i KRISE, om noen skulle tvile på det. Det gir massive ringvirkninger.

AllWhiteTøyen

KRISE men...skriver Berlin (veldig sans for mye av det  du skriver forresten) . Tidene for krisemaksimering er forbi forlengst. Manageren viser lite eller intet initiativ, og spillergruppa ditto. Har vi vært der før: Ja mange ganger. Knapt en spiller som har vært i klubben mer enn et par sesonger. Eneste som jeg ser har holdt mål denne sesongen er Kenny og muuuligens McC. Resten er i bestefall mediokre CC spillere. Det er Ingen som har kjent seg trygge, eller hatt noe klubbfølelse her siden O'L og unggutta spilte på begynnelsen av dette årtusenet.  Det sier litt når  Blackwell og Wise er de beste managerne vi har hatt etter nedrykket fra PL. Muligens et latterlig innlegg. men det driter jeg i. FAEN!!!!

Leedsfan

Kommet tilbake fra kamp igjen. For en gjeng med hengehuer, ikke verdt skjorta de har på seg..

Eneste som "imponerte" meg var Murphy, foruten Smith. Murphy prøvde hele kampen, gjorde ikke alt rett, men løp hele kampen.

Jeg har sett 0-5 og 3-7 live, men disse to kampene var mye værre, spesielt den på lørdag. I denne hadde vi en god periode, men mot Bolton var det helt svart.

Noe er riv ruskende galt i klubben vår...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Quote from: berlin on March 12, 2014, 00:15:21

Nei, hverken BMD eller spillerne er udugelige. Men de er sterkt påvirket av Leeds' sin situasjon
og da går det som det går. Leeds er i KRISE, om noen skulle tvile på det. Det gir massive ringvirkninger.

endelig.."a vioce of reason", problemene vi er vitne til for tiden løses ikke nødvendigvis med OUT this OUT that.
Ups & Ups!!

Kato

Quote from: Bjørn Ødegaard on March 12, 2014, 08:02:05

endelig.."a vioce of reason", problemene vi er vitne til for tiden løses ikke nødvendigvis med OUT this OUT that.

Jeg synes det blir søkt å skyve det utenomsportslige foran seg når man har 1 seier på 14 kamper.

Det er klubber under oppkjøp stort sett til enhver tid. Spillerne har fått lønn. Deres jobb er å komme seg på treningsfeltet og til kamparena for å prestere. Om det er David Harvey eller Glenn Hysèn som eier klubben skal ikke avgjøre om man gidder eller ikke.

Bruken av Jimmy Kebe og 3-5-2 har INGENTING med oppkjøp å gjøre.

Det vi er vitne til er en manager og hans stab som ikke har det minste clue på hvordan vi skal komme oss ut av situasjonen vi er i. Og da tyder de til mest vanlige, finn andre ting å skylde på. Klart alt utenomsportslige påvirker, men det skal jo ikke føre til at spillere og trenere kollapser. McDermott har jo i tillegg fått styrket stallen. Butland er sikkert den beste keeperen i championship. Wickham har levert strålende på dette nivået, nettopp.

Ansvaret for tidenes kollaps sitter en plass. Med ny manager inn til uken, tipper jeg vi vinner 9 av de 12 siste.

Det er ikke kvaliteten på spillerne som gjør at vi er på league two-nivå nå.

B_Ød

hvis nå vår "potensielle eier" har stengt krana, ei kran han forøverig ikke burde ha åpnet før han var eier, tror jeg neppe han løser manager fra kontrakt..som sikkert vil koste skjorta. Jeg tror ikke vi vil vinne 9 av 12 med ny manager, da jeg ikke tror det er der problemet ligger.
Ups & Ups!!

Kato

Quote from: Bjørn Ødegaard on March 12, 2014, 08:30:03
hvis nå vår "potensielle eier" har stengt krana, ei kran han forøverig ikke burde ha åpnet før han var eier, tror jeg neppe han løser manager fra kontrakt..som sikkert vil koste skjorta. Jeg tror ikke vi vil vinne 9 av 12 med ny manager, da jeg ikke tror det er der problemet ligger.

Ja fra football league, Cellino offisielt med roret, og McDermott avgårde, tror jeg vil gi en kjempeeffekt.

Nei fra football league, Cellino ut døra, og McDermott ved roret, tror jeg vil gi league two.

Blank_File

Quote from: Kato on March 12, 2014, 08:34:52

Ja fra football league, Cellino offisielt med roret, og McDermott avgårde, tror jeg vil gi en kjempeeffekt.

Nei fra football league, Cellino ut døra, og McDermott ved roret, tror jeg vil gi league two.

Hadde vært litt kult å blitt det første laget i historien som har rykket ned to ganger på en sesong.

Kato

Quote from: Blank_File on March 12, 2014, 08:51:18

Hadde vært litt kult å blitt det første laget i historien som har rykket ned to ganger på en sesong.

Veldig enkelt, om grå menn i grå dresser får bestemme.

Joe Jordan

Quote from: Kato on March 12, 2014, 08:13:30
Quote from: Bjørn Ødegaard on March 12, 2014, 08:02:05

Jeg synes det blir søkt å skyve det utenomsportslige foran seg når man har 1 seier på 14 kamper.

Det er klubber under oppkjøp stort sett til enhver tid. Spillerne har fått lønn. Deres jobb er å komme seg på treningsfeltet og til kamparena for å prestere. Om det er David Harvey eller Glenn Hysèn som eier klubben skal ikke avgjøre om man gidder eller ikke.

Word!

RoarG

To nedrykk  i løpet av samme sesong :o! Det tror jeg vil være rekord.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Quote from: Blank_File on March 12, 2014, 08:51:18

WOW...da er det jammen meg ille ja  :D
Ups & Ups!!