KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00

Started by B_Ød, March 28, 2014, 11:55:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

B_Ød

Har god tro på 3p i denne!

Get in there BmcD...make me proud  :D
Ups & Ups!!

baste

Ser mest fram til ny sesong.

Marching on together !

nord

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Håper gutta står opp og gir en skikkelig innsats for fansen.
5-0?  ;)

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

vel, det er vel tre eller fire ganger vi har kommet bak med 4-0 før timen er gått, så om vi kan snu det og komme foran med 4-0 innen timen denne gangen, skal jeg være fornøyd jeg  ;)
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Doncasters 5 siste på bortebane:

Spilt 5, V=0, U=1, T=4  Mål for=0, Mål imot=9, Poeng=1

Oversatt:   5   0-1-4   0-9   1 poeng

Det er jo absolutt håp da! Hjemme har de ikke tapt på de fem siste med tre seire og 7-3 i målfoskjell!

Til sammenligning har vi:

4 hjemme:  2-0-2   10-11  6 poeng

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Vi taper denne også. BMD har snakket gutta ytterligere ned siden tirsdag og alle synes synd på seg selv. Ingen grunn til å brette opp ermene når lønna uteblir vettu.
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on March 28, 2014, 13:40:07
Vi taper denne også. BMD har snakket gutta ytterligere ned siden tirsdag og alle synes synd på seg selv. Ingen grunn til å brette opp ermene når lønna uteblir vettu.

Jammen det ER håp:

ENESTE borteseier var 1-0 over et Sheff Wed i fryktelig form 28.september 2013.

Siden det har laget knapt skåret eller vært i nærheten av seier. Siste bortemål kom ved Billy Sharp 25/1 i en uavgjortkamp mot Blackpool.

Og så sa McCormack at det var kamp likevel!

Ække det håp da?   :)
Min første Leeds-kamp:

auren

Glad jeg skal på FKH-Lillestrøm i morgen ettermiddag og slipper dermed å høre på nok en kjedelig Leedskamp...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Flere godbiter og statistikk i fra oppgjøret!

http://www.bbc.com/sport/0/football/26693700

Head-to-head

•Leeds won the earlier league meeting 3-0 at the Keepmoat Stadium in December.
•United are unbeaten in the last seven meetings in all competitions, winning the last six. Doncaster's last win was 1-0 in the League One play-off final at Wembley in May 2008.
•Doncaster have won only one of their 10 visits to Elland Road, drawing three and losing six. Their only win there was 1-0 in League One in January 2008.
Leeds

•Leeds have won only one of their last eight games, drawing two and losing five.
•United have kept only one clean sheet in their last 17 games in all competitions.
•The West Yorkshire side have won only one of their last three games at Elland Road, losing the other two.
Doncaster

•Doncaster lost 2-0 at Burnley on Tuesday - their first defeat in five games.
•Rovers have not won any of their last 15 away games, losing 11. Their last win away from home was 1-0 at Sheffield Wednesday in September.
Min første Leeds-kamp:

Andersen

Nok en gang går vi på tryne tror jeg ! Ser bare frem til at denne marerittsesongen går fort over !

nord

At vinde denne vil helt sikkert give os et boost  :(

TK20

Selv om jeg håper vi slår skikkelig tilbake, så kan jeg ikke annet enn å forstå at manglende lønn påvirker prestasjonene i arbeidet.

Jeg har vanskelig for å tro at du ikke hadde reagert negativt dersom du ikke hadde blitt lønnet i jobben din, Jonnern.

For å sitere Welhaven: "Det ere det største hykleri, at forvente av andre de holdninger man ikke haver selv."

TallyHo

Så bortekampen mot Doncaster. Det var en sær kampopplevelse. Doncaster spilte og Leeds scoret. Sto blant Leeds supporterene, de var meeeget forbannet over måten Leeds spilte på, uten offensiv kraft, og ingen evne til å holde ballen i laget. Så det blir å krysse fingrene igjen og håpe på seier.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

testo

Quote from: auren on March 28, 2014, 13:55:45
Glad jeg skal på FKH-Lillestrøm i morgen ettermiddag og slipper dermed å høre på nok en kjedelig Leedskamp...

auren

men å se Lillestrøm gruse FKH det gidder du  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Quote from: testo on March 28, 2014, 19:26:10

auren

Vet Lillestrøm er store favoritter i morgen, men jeg håper på poeng  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Quote from: TK20 on March 28, 2014, 18:38:14

Selv om jeg håper vi slår skikkelig tilbake, så kan jeg ikke annet enn å forstå at manglende lønn påvirker prestasjonene i arbeidet.

Jeg har vanskelig for å tro at du ikke hadde reagert negativt dersom du ikke hadde blitt lønnet i jobben din, Jonnern.

For å sitere Welhaven: "Det ere det største hykleri, at forvente av andre de holdninger man ikke haver selv."

Jeg skal love deg at jeg hadde gitt jernet om det var det som skulle til for å redde bedriften fra sportslig og økonomisk kollaps. Men klart, hadde sjefen min fokusert på hvor vondt og vanskelig  det var å være meg og mine kolleger i denne situasjonen, fremfor å mane alle til felles innsats, så hadde nok motivasjonen og innsatsen falt betraktelig.  :(
Jon R.

testo

Quote from: auren on March 28, 2014, 19:44:03

auren

auren

LSK er som Leeds, eksperter på å f**ke det til så det blir nok poeng på deg auren  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Jon R

Jon R.

DenHviteYeboah

Quote from: testo on March 28, 2014, 19:54:39
Quote from: auren on March 28, 2014, 19:44:03

auren

auren

LSK er som Leeds, eksperter på å f**ke det til så det blir nok poeng på deg auren  ;)
Dette var en dårlig sammenligning etter min mening. Jeg er ikke LSK supporter, men følger klubben litt enten jeg vil eller ei fordi kona og svoger er oppvokst et steinkast fra Ã...råsen..
LSK har med beskjedne midler holdt seg i øverste divisjon siden 1975. Når pengene til de grader har overtatt foppallen, synes jeg LSK vitner om god drift og bra teft på spillermarkedet generelt sett, siden de har tjent gode penger på en rekke spillere de siste årene. De sportslige resultatene har ikke vært all verden, men bra ut i fra klubbens økonomi og størrelse(de er jo ikke i nærheten av økonomien til RBK,MFK,Viking og Brann)
Dessverre må jeg si at hvis Leeds hadde hatt en ledelse som LSK de 20 siste år, så hadde vi sannsynligvis ikke stått oppe i dagens helvete ;)

testo

Skal ikke la dette bli en Tippeligaen tråd men det du mener er en dårlig sammenligning er den økonomiske styringen og det er riktig. Per Berg som forøvrig er nabo gjør den biten greit( ikke enig i alt han gjør). Det jeg tenkte på i denne sammenheng var at LSK kan lede en kamp og spiller skjorta av motstanderen for så og komme ut  etter pause og være et helt annet lag. Det er typisk LSK og Leeds. Hvor mange kamper har ikke de ledet for så og legge seg bakpå og taper kampen? Til slutt, Den største tabben LSK gjorde var å kvitte seg med Røsler, et STORT tap for LSK.

Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk
Terje

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

testo

Terje

Jon R

Basert på den endeløse strømmen av dårlige nyheter om forholdene i klubben er det lite som tyder på at BMD  og spillerne hans vil klare å snu dette. Fokuset i klubben er kort og godt ikke sportslig for tiden, verken hos eiere, manager eller spillere.  Dette går mot nok en ydmykelse på eget gress er jeg redd. Tipper på 3 i baken før pause i dag og....
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on March 29, 2014, 13:00:34
Basert på den endeløse strømmen av dårlige nyheter om forholdene i klubben er det lite som tyder på at BMD  og spillerne hans vil klare å snu dette. Fokuset i klubben er kort og godt ikke sportslig for tiden, verken hos eiere, manager eller spillere.  Dette går mot nok en ydmykelse på eget gress er jeg redd. Tipper på 3 i baken før pause i dag og....

Ikke glem vår evne til å feie over Donny de siste årene!  :)
Min første Leeds-kamp:

Andersen

Driter i hvordan det går med Leeds for tiden !  >:( vil bare ha sesongen over så fort som mulig !  - poeng , administrasjon, nedrykk til L1 , ? Idont care !

DenHviteYeboah

Quote from: Promotion 2010 on March 29, 2014, 13:05:31
Quote from: Jon R on March 29, 2014, 13:00:34

Ikke glem vår evne til å feie over Donny de siste årene!  :)
Med BMD som manager og den måten våre spillere gir av innsats, så er dessverre alt mulig... >:(