Jeg ærklærer meg som ex-Leeds supporter

Started by Mephistopheles, April 02, 2014, 21:48:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Jon R

Quote from: sportcarl1 on April 03, 2014, 12:56:57
att svika Leeds för ett annat lag finns inte i mina tankar, tar mig för pannan varje gång jag läser inlägg om något som skall sluta stödja leeds för att det går dåligt, vill man ha framgång så rekommenderar jag chelsea  MC och MU, men det är inga klubbar för mig
+1
Jon R.

berlin

Quote from: fmtj on April 03, 2014, 10:02:22
Quote from: berlin on April 03, 2014, 09:59:53
Det er nok sånn med meg som med de fleste andre, jeg vil alltid være Leeds-supporter.
For meg så kan det være mulig å distansere seg noe, men ikke 100%.
Selv om jeg ikke skriver så mye her for tiden, så følger jeg godt med på både kamper og dessverre,
også det utenomsportslige. Men jeg kunne ha distansert meg mer, hvis jeg hadde villet, og jeg har
tenkt tanken. Grunnen er selvsagt det utenomsportslige slitet over 10 år.

Jeg har også tenkt at det faktisk er mulig for enkelte supportere, og da mener jeg ekte supportere,
å kutte det helt ut. Men da blr nok over hele linja, d.v.s. fotball generelt. Kjenner en som har gått til det skritt,
og så sant man har et (bredt) spekter av andre interesser, så kan det funke alldeles utmerket eller bedre enn det.

...hvilken øde øy har han flyttet til...... ;)

Ikke til noen øy. Til en helt annen.......planet.  ;)

Gufrias

Mephistopheles må få lov til å kjenne på sine egne følelser og gjøre sitt valg. Jeg kan ikke bestemme hva som er rett for ham.

Men det hadde ikke funket for meg.
Hekta på Leeds siden 1974

berlin

att svika Leeds för ett annat lag finns inte i mina tankar, tar mig för pannan varje gång jag läser inlägg om något som skall sluta stödja leeds för att det går dåligt, vill man ha framgång så rekommenderar jag chelsea  MC och MU, men det är inga klubbar för mig

Jeg tror ikke store suksessrike klubber er tiltrekkende for de som har "lekt med tanken" å vinke farvel til Leeds United, da heller en mindre klubb, slik som h.b nevnte,  York City eller Bristol City. Eller hvorfor ikke et mindre London-basert lag?

Det er jo et faktum at supportere i England har byttet klubb, det har både Man U-, Man C- og Newcastle-supportere gjort. Kanskje en og annen Leeds supporter og (til Farsley Celtic)?
Gateshead er det mange Newcastle-supportere som har valgt.  De argumenterer gjerne med at de er "fed up" med billettpriser, det sinnsyke pengesirkuset generelt og savner et mer genuint miljø/atmosfære med kamper så og si kun lørdager kl 15.

Kontakinte

Det er jo ikke det han skriver. Les innlegget! Leeds styrer for min del MYE av fritiden, mye tid på nett og ikke minst radio. Ã... det kan bli ganske frustrerende slik situasjonen er nå, hvis man går rundt å ergrer seg og blir i dårlig humør, noe som igjen går utover omgivelsene. Tap etter tap med en evenukk til manager og et søppellag uten mål og mening og ikke minst eiere som bør settes i gapestokk. FORSA CELLINO!!!!!

Kato

Quote from: berlin on April 03, 2014, 16:59:07

Jeg tror ikke store suksessrike klubber er tiltrekkende for de som har "lekt med tanken" å vinke farvel til Leeds United, da heller en mindre klubb, slik som h.b nevnte,  York City eller Bristol City. Eller hvorfor ikke et mindre London-basert lag?

Det er jo et faktum at supportere i England har byttet klubb, det har både Man U-, Man C- og Newcastle-supportere gjort. Kanskje en og annen Leeds supporter og (til Farsley Celtic)?
Gateshead er det mange Newcastle-supportere som har valgt.  De argumenterer gjerne med at de er "fed up" med billettpriser, det sinnsyke pengesirkuset generelt og savner et mer genuint miljø/atmosfære med kamper så og si kun lørdager kl 15.

Greit nok, men jeg skjønner ikke hvordan de klarer å få klubben ut av hjertet? Og enda mindre en ny inn der.

DenHviteYeboah

Jeg erklærer meg som fanatisk Leeds supporter!

Kimfjellheim

Hvem bryr seg? Vi trenger ikke slike fans.. stikk

JacobScreek

Quote from: DenHviteYeboah on April 03, 2014, 17:54:25
Jeg erklærer meg som fanatisk Leeds supporter!
+1

...og jeg blir verre og verre for hver dag som går ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

gill

ollebolle

Forstår hva TS mener..

For min del var det lettere å snakke om Leeds for 15 år siden enn nå.. Kjenner spesielt overfor mine barn som er 6 og 9 år og som er "påtvunget" Leeds "supportere" at det er vanskelig å forsvare overfor de å være Leeds supporter..
Forstår de gjerne vil heie på noen som venner har hørt om i alle fall..

Nei jeg er nok også mindre interresert enn før også kjenner jeg. Medgangssupporter? Ja er kanskje det.. Tror vel alle til en viss grad kjenner det på seg at i motgang faller interessen noe..

berlin

Quote from: Kato on April 03, 2014, 17:30:41
Quote from: berlin on April 03, 2014, 16:59:07
att svika Leeds för ett annat lag finns inte i mina tankar, tar mig för pannan varje gång jag läser inlägg om något som skall sluta stödja leeds för att det går dåligt, vill man ha framgång så rekommenderar jag chelsea  MC och MU, men det är inga klubbar för mig

Jeg tror ikke store suksessrike klubber er tiltrekkende for de som har "lekt med tanken" å vinke farvel til Leeds United, da heller en mindre klubb, slik som h.b nevnte,  York City eller Bristol City. Eller hvorfor ikke et mindre London-basert lag?

Gateshead er det mange Newcastle-supportere som har valgt.  De argumenterer gjerne med at de er "fed up" med billettpriser, det sinnsyke pengesirkuset generelt og savner et mer genuint miljø/atmosfære med kamper så og si kun lørdager kl 15.

Greit nok, men jeg skjønner ikke hvordan de klarer å få klubben ut av hjertet? Og enda mindre en ny inn der.

Nei, det er fremmed for meg og. Mulig det faktisk er lettere når du bor i England, hakke peil.
For min del regner jeg Bayern Munchen tapet i 1975 som den dagen da min "sjebne" ble forseglet for alltid,
selv om jeg hadde vært Leeds-supporter siden høsten 1973. Cup-tapet i 1973 for Sunderland kan jeg ikke huske. Har selvfølgelig aldri angret, ikke vært nær tanken en gang. Kun stolt!

Men jeg respekterer den enkeltes valg.
Mitt "valg" av Leeds er selvsagt høyst personlig og periodespesifikt, selv om jeg vet veldig mange andre på min alder ble hekta på samme tid som meg og av samme grunn.  :)

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Hva er det med jenter og Leedsdrakt?

Blir jo helt Pondus dette!   :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Manager

Quote from: ollebolle on April 03, 2014, 22:25:49
Forstår hva TS mener..

For min del var det lettere å snakke om Leeds for 15 år siden enn nå.. Kjenner spesielt overfor mine barn som er 6 og 9 år og som er "påtvunget" Leeds "supportere" at det er vanskelig å forsvare overfor de å være Leeds supporter..

Nei jeg er nok også mindre interresert enn før også kjenner jeg. Medgangssupporter? Ja er kanskje det.. Tror vel alle til en viss grad kjenner det på seg at i motgang faller interessen noe..

Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. For meg ble det litt sånn "samling i bunnen" og ble nesten større fan enn noen gang når vi havnet på nivå 3. Ble også en stoltere fan enn noen gang tidligere, flott å kjenne at hjerte banker for Leeds United selv med årevis med motgang . Tjhoooo, nå gleder jeg meg til oppturen-  den kommer før eller senere   :o jeg skal til ER for første gang i mai, gleder meg helt vilt, selv med rævafotball  så blir dette en opplevelse. MOT

Jon R

Quote from: Manager on April 04, 2014, 00:03:20
Forstår hva TS mener..

Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. For meg ble det litt sånn "samling i bunnen" og ble nesten større fan enn noen gang når vi havnet på nivå 3. Ble også en stoltere fan enn noen gang tidligere, flott å kjenne at hjerte banker for Leeds United selv med årevis med motgang . Tjhoooo, nå gleder jeg meg til oppturen-  den kommer før eller senere   :o jeg skal til ER for første gang i mai, gleder meg helt vilt, selv med rævafotball  så blir dette en opplevelse. MOT
Og det var faktisk du som fikk meg inn i dette, Eirik! Hjertelig tusen takk skal du ha!!  ::)
Jon R.

berlin

Man kan si mye stygt om Man City nåtildags, men blodfans har de alltid hatt. Ikke lenge siden de var på 3.nivå og de dro vel mer tilskuere enn Leeds. Så det å ligge nede for telling kan absolutt sveise sammen supportere.

På dette forumet finner man supportere av Leeds i alle aldersgrupper. Legg til at hver og en av oss er en unik sjel (hmm, høres vel filosofisk ut), så finner man mange forskjellige innganger til Leeds-verdenen.

Manager

Quote from: Jon R on April 04, 2014, 00:07:23
Forstår hva TS mener..

Og det var faktisk du som fikk meg inn i dette, Eirik! Hjertelig tusen takk skal du ha!!  ::)

Om jeg var en medvirkende årsak så betyr vel det at du har vært Leeds fan i 40 år snart Jon..... 40 år med glede, lykkerus og engasjement  ;D ;D

Jon R

Quote from: Manager on April 04, 2014, 11:38:30
Quote from: Jon R on April 04, 2014, 00:07:23
Forstår hva TS mener..

Om jeg var en medvirkende årsak så betyr vel det at du har vært Leeds fan i 40 år snart Jon..... 40 år med glede, lykkerus og engasjement  ;D ;D

Herlig! Nesten bare oppturer!  ;D
Jon R.

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leif Sverre

Denne Mephistopeles bør ut av forumet, eksluderes fra klubben og lyses i bann !  Som sagt før, medgangssupportere er det VERSTE  jeg vet !!

Xern

Quote from: Leif Sverre on April 05, 2014, 09:35:26
Denne Mephistopeles bør ut av forumet, eksluderes fra klubben og lyses i bann !  Som sagt før, medgangssupportere er det VERSTE  jeg vet !!
Bare slapp av, han gjør som alle andre her inne, han kommer nok tilbake skal du se.. 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Ingen fare for at noen skal bli medgangssupporter her med det første  ;D

kongsmo

Quote from: Bromancer on April 05, 2014, 10:19:36

Ingen fare for at noen skal bli medgangssupporter her med det første  ;D

;D
"SNIFFER"

JanPSyse

Er helt sikker på at de fleste her inne har lekt med tanken om å bare gi F, og slutte å bry seg om Leeds.  Jeg personlig har gjort det flere titalls ganger. Problemet er at det går kanskje en dag eller to, så finner du deg selv plutselig inne på nettside og leser om Leeds igjen. Ã... velge et annet lag, f.eks i PL, er uansett fullstendig uaktuelt.

Leeds United. Can't live with them, can't live without them... ;)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Gufrias

Quote from: JanPSyse on April 05, 2014, 13:09:37
Er helt sikker på at de fleste her inne har lekt med tanken om å bare gi F, og slutte å bry seg om Leeds.  Jeg personlig har gjort det flere titalls ganger. Problemet er at det går kanskje en dag eller to, så finner du deg selv plutselig inne på nettside og leser om Leeds igjen. Ã... velge et annet lag, f.eks i PL, er uansett fullstendig uaktuelt.

Leeds United. Can't live with them, can't live without them... ;)
Den sommeren da klubben var i administrasjon skjønte jeg at jeg er ihuga Leeds-supporter til døden skiller oss ad, og om Leeds skulle gå først, vil jeg aldri komme over det.
Hekta på Leeds siden 1974

fmtj

Tap nr 19 i årets sesong er et faktum, en seier på de siste 11, Massimo får kjøpe, BMD antagelig ute i løpet av timer, vi nærmer oss bunnstriden....................................MEN.........................Leeds United er noe jeg er, kan ikke velge der nei!! Det er i tider som dette plagsomt, men å stenge det ute nytter bare ikke-nå blir det nok vei i vellinga med dynger av lire, eller dollar eller hva det nå blir!! Pardew er vel snart ledig forresten...... ::)
Yeboahs vitne

Asbjørn

Quote from: fmtj on April 05, 2014, 18:26:05
Tap nr 19 i årets sesong er et faktum, en seier på de siste 11, Massimo får kjøpe, BMD antagelig ute i løpet av timer, vi nærmer oss bunnstriden....................................MEN.........................Leeds United er noe jeg er, kan ikke velge der nei!! Det er i tider som dette plagsomt, men å stenge det ute nytter bare ikke-nå blir det nok vei i vellinga med dynger av lire, eller dollar eller hva det nå blir!! Pardew er vel snart ledig forresten...... ::)

Det skjer nok aldri - men om noen uker er Solskjaer ledig...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Solskjær er ikke rette mannen for Leeds synes jeg !