KAMP: vs Wigan@ DW Stadium, Lørdag 05/04 2014 kl 13:15

Started by B_Ød, April 04, 2014, 15:11:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

Pause.

Bra 1. omgang av oss. Men jeg vil ha McCormack opp på spissplass. Synes vi mister det han så ofte skaper på topp. Han må hele tiden være der sjansene er lettest å komme til.

Ut med Hunt( beklager Frode), og inn med Mowatt eller Murphy.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Quote from: Hallgeir * on April 05, 2014, 14:08:42
Pause.

Bra 1. omgang av oss. Men jeg vil ha McCormack opp på spissplass. Synes vi mister det han så ofte skaper på topp. Han må hele tiden være der sjansene er lettest å komme til.

Enig med din oppsummering.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

testo

Hva får vi egentlig svar på, Cellino, TL, Malaysia, eller er det bare et NEI etter et pinlig nederlag?

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 t
@dirkdiglett00 we're expecting an announcement today, but probably after the game
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Quote from: samadhi on April 05, 2014, 14:08:23
Dette 3-5-2 opplegget er hellt lavmål.
Pumper lange baller opp til Smith og Hunt som må være tidens minst mobile spisspar.
Hjelper heller ikke med Brown og Tonge på sentral midt - trege og totalt uten kreativet.
Vi har ikke vinger.
Vår beste spiller McCormack vaser rundt i ingenmannslang.
Vi spiller helt uten mål og mening.

Tragisk...

Pumper vi lange baller? Synes ikke det har vært så mye av det. Synes vi burde pumpe mer enn vi gjør og sende godt med folk etter...
Jon R.

B_Ød

Kom akkurat hjem her...har bare les siste poster..

hører/ser dere samme kamp eller??
Ups & Ups!!

RoarG

Quote from: Hallgeir * on April 05, 2014, 14:08:42
Pause.

Trenger en mer kreativ sentral midtbanespiller, ja. Ut med Brown (GK) og inn med Murphy. Kan ta av hunt, og sette inn på Stewart. Sånn som det er nå er det lite hurtighet der framme.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Er frustrert. Vi har divisjonens toppscorer, og så klarer vi ikke sette opp sjanser for han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Quote from: RoarG on April 05, 2014, 14:31:53
Er frustrert. Vi har divisjonens toppscorer, og så klarer vi ikke sette opp sjanser for han.
Vi klarer ikke en gang å få ham i angrep

leedstomadness

om alt går til h..... og de ligger under, så er fansen helt utrolig. Come on Leeds, runger over stadion  :)

testo

Quote from: RoarG on April 05, 2014, 14:31:53

Enten må han lenger frem eller så bør
Mc Cormack bytte.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gufrias

kongsmo

"SNIFFER"

Gufrias

Furu

Hallgeir *

Nå må vi bytte for å forsøke å få noe ut av denne kampen.

Skjer visst noe nå, ja.

Super Leeds since 1968

RoarG

Hunt ut, Poleon inn. Vi får se om det hjelper.

Gufrias

Der gikk vi glipp av en sånn straffe som dommerne overser 10 ganger pr kamp

Gufrias

Vil skifte Brown mens vi ennå har 11 på banen >:(

RoarG

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Frode

Vi er ikke dårligere enn Wigan, men totalt ufarlige fremover. Blir nok tap dette.

RoarG

Skjer i det minste litt mer der framme med Poleon på banen.

palle

...ooo, vi vandrar saman...

testo

Hvorfor bytte Brown, han lager litt liv i kampen i hvertfall  :D
Gomez er ikke hakket bedre så de blir vel 2 som må gå i dusjen sammen  :P
Terje

RoarG

Utrolig at Perch slapp unna der. Viste tydelig knotter mot Brown.

McVallister

Det verste er at de får penger for dette. De treffer jo ikke på en pasning. Lykke og fromme. Er sjokkert.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Gufrias

Quote from: McVallister on April 05, 2014, 14:55:07
Det verste er at de får penger for dette. De treffer jo ikke på en pasning. Lykke og fromme. Er sjokkert.
Nå overdriver du.

Hallgeir *

Mer krig enn fotballkamp for øyeblikket. Lite konstruktivt fra begge hold.
Super Leeds since 1968