Skrevet av Emne: Cellinos Leeds "United"  (Lest 147008 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Superfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #180 på: Juni 05, 2014, 13:00:08 »
Jeg tror heller at man bør spørre hvor hadde vi vært hvis Cellino ikke hadde kommet inn. Hadde vi vært i administrasjon eller kanskje i en eller annen evinnelig Due dilligence som hadde pågått i måneder og ødelagt hele sesongforberedelsen.

et poeng det, selv om jeg ikke føler meg 100% sikker på at det vi nå opplever er den optimale oppkjøring.

Skifteretten.....

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #181 på: Juni 05, 2014, 13:26:12 »
Jeg tror heller at man bør spørre hvor hadde vi vært hvis Cellino ikke hadde kommet inn. Hadde vi vært i administrasjon eller kanskje i en eller annen evinnelig Due dilligence som hadde pågått i måneder og ødelagt hele sesongforberedelsen.

et poeng det, selv om jeg ikke føler meg 100% sikker på at det vi nå opplever er den optimale oppkjøring.

Skifteretten.....

Hvis noen tror at kjipingen og gjerdesitteren Farnan hadde tatt over dette spetakkelet uten å bli betalt av GFH for å gjøre det, ja de er rett og slett meget godtroende!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #182 på: Juni 05, 2014, 14:35:59 »
sier bare at jeg nok kunne tenkt meg litt andre tilstander i klubben enn de vi ser pt.
Hvis man kun skal grave etter værre scenarier, går det sikkert å komme opp med disse på løpende bånd.
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #183 på: Juni 05, 2014, 19:55:34 »
sier bare at jeg nok kunne tenkt meg litt andre tilstander i klubben enn de vi ser pt.
Hvis man kun skal grave etter værre scenarier, går det sikkert å komme opp med disse på løpende bånd.
ja, jeg kunne faktisk tenkt meg en milliardær slik som Mansour i Man City.Bare å pøse ut pund,men Cellino var det som kom rekandes på ei fjøl ;)

Sydhagen

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #184 på: Juni 05, 2014, 20:42:31 »
sier bare at jeg nok kunne tenkt meg litt andre tilstander i klubben enn de vi ser pt.
Hvis man kun skal grave etter værre scenarier, går det sikkert å komme opp med disse på løpende bånd.
ja, jeg kunne faktisk tenkt meg en milliardær slik som Mansour i Man City.Bare å pøse ut pund,men Cellino var det som kom rekandes på ei fjøl ;)

Og nå er vel reglene blitt slik at man ikke bare kan pøse inn ubegrenset med midler lenger.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fjellhaugen

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #185 på: Juni 06, 2014, 08:28:33 »
Og nå er vel reglene blitt slik at man ikke bare kan pøse inn ubegrenset med midler lenger.

ser ikke ut til å bry mansour nevneverdig. bare betaler ei bot på 500 mill han  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sydhagen

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #186 på: Juni 06, 2014, 08:59:33 »
Og nå er vel reglene blitt slik at man ikke bare kan pøse inn ubegrenset med midler lenger.

ser ikke ut til å bry mansour nevneverdig. bare betaler ei bot på 500 mill han  :P

Og rett i lomma på UEFA...beleilig å ikke stenge de ute, men bare få litt penger fra de...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #187 på: Juni 06, 2014, 20:24:54 »
Cellinos Leeds og Leeds Council har etablert sterkere bånd enn noen eier post Ridsdale!
Samtaler i går mellom partene.

https://mobile.twitter.com/APOPEY/status/474931789723877377/photos

Og...

 https://mobile.twitter.com/APOPEY/status/474932042950791169/photos


Dette kan bare være bra!   :)
« Siste redigering: Juni 06, 2014, 20:27:00 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #189 på: Juni 06, 2014, 20:46:20 »
Eddie Gray er fortsatt clubambassadeur.

Peter Lorimer vil finne ut sin posisjon på tirsdag.

Dominic Matteo er definitivt ute.


 :P
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #190 på: Juni 21, 2014, 21:34:37 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rd1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #191 på: Juni 21, 2014, 21:49:34 »
Salerno er en by i Campania i det sørvestlige Italia med 140 580 innbyggere. Byen er hovedstad i provinsen med samme navn og ligger innerst i gulfen med samme navn som er en del av Tyrrenhavet. Byen ligger rundt 55 km sør/sørøst for Napoli. Wikipedia
"Who needs Cantona??"

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #192 på: Juni 21, 2014, 21:55:52 »
Salerno er en by i Campania i det sørvestlige Italia med 140 580 innbyggere. Byen er hovedstad i provinsen med samme navn og ligger innerst i gulfen med samme navn som er en del av Tyrrenhavet. Byen ligger rundt 55 km sør/sørøst for Napoli. Wikipedia


http://it.m.wikipedia.org/wiki/Nicola_Salerno_(dirigente_sportivo)


Fryktelig feilkilde!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rd1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #193 på: Juni 21, 2014, 22:10:41 »
Salerno er en by i Campania i det sørvestlige Italia med 140 580 innbyggere. Byen er hovedstad i provinsen med samme navn og ligger innerst i gulfen med samme navn som er en del av Tyrrenhavet. Byen ligger rundt 55 km sør/sørøst for Napoli. Wikipedia


http://it.m.wikipedia.org/wiki/Nicola_Salerno_(dirigente_sportivo)


Fryktelig feilkilde!   ;D



Fristelsen ble for stor ;D men ihverstefall ble vi kjent med nytt feriemål..
"Who needs Cantona??"

auren

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #194 på: Juni 24, 2014, 08:42:40 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #195 på: Juni 24, 2014, 11:25:31 »
Salerno kommer til Leeds visstnok:

http://sportwitness.ning.com/forum/topics/italian-confirms-move-to-leeds-united-himself


auren

Rart at mange som har jobbet med den kjipe, eksentriske og ubregnelige Cellino, vil fortsette å jobbe med han. Kanskje han ikke er så verst??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #196 på: Juni 24, 2014, 11:34:13 »
Har stor tro på det Cellino gjør for klubben vår.
Det viktigste nå er å få orden på økonomien.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #197 på: Juni 24, 2014, 18:39:07 »
Det er bare å håpe. Salerno har jeg tro på.
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #198 på: Juni 24, 2014, 20:13:44 »
Sprtsdirektør med en haug med ensesongersengasjementer på CVen? Skeptisk.
- Leif Olav

Kato

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #199 på: Juni 24, 2014, 21:29:06 »
Fits the bill- billig vil jeg tro
 

DenHviteYeboah

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #200 på: Juni 25, 2014, 22:01:43 »
Fits the bill- billig vil jeg tro
Ja, hva er dette for noe egentlig? Har det blitt slik at Cellino synes han har brukt så mye penger på likene i skapet at krana er skrudd igjen? Kan tyde på at det ikke skal brukes noe særlig med penger:
- Hockaday blir den dårligst betalte treneren i championship, samt at det er gratis å sparke ham....
- stort sett spillere fra non-League klubber er linket....
- Cellino har uttalt at lønnsnivået er for høyt....
-Cellino har stengt Thorp Arch i sommer og mener egentlig det er for dyrt å leie treningsanlegget....

Var vel ikke helt dette vi ventet...men Cellino var vel den eneste som viste pengene og ville kjøpe klubben. Bare synd at vi sannsynligvis kommer til en ny meningsløs sesong som ender midt på tabellen :(
Jeg hadde håp et lite øyeblikk i våres, men har nå havnet nok engang i den apatiske sløve og oppgitte følelsen foran en ny sesong fordi det bare er prat og ikke skikkelig investering i kvalitetsspillere ???

Kato

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #201 på: Juni 25, 2014, 22:24:57 »
Midt på tabellen er en seier i mine øyne.
 

Ove

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #202 på: Juni 25, 2014, 22:40:07 »
Hvorfor så mye negativt fokus hele tiden.
Billig sportsdirektør (fits the bill) ?? Hva slags påstander er dette?

Jeg vet ikke hva alle trenere i Championship tjener, DH er trener ikke manager, men om han er lavest lønnet, så virker han topp motivert og kan likevel lykkes med arbeidet.

Stort sett Non-league spillere linket? Synes jeg har sett linker til spillere bl.a. i Italia og også akademispillere i PL?
At lønnsnivået er for høyt er ikke noe nytt. Det sier vel de fleste eiere.
At MC setter i gang tiltak som å stenge treninganlegget og andre aktiviteter for å få ned kostnader er helt naturlig. Jeg hadde gjort det samme om jeg hadde betalt millioner av kroner for en klubb som går dundrende underskudd.  
 

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #203 på: Juni 25, 2014, 23:05:52 »
Hvorfor så mye negativt fokus hele tiden.
Billig sportsdirektør (fits the bill) ?? Hva slags påstander er dette?

Jeg vet ikke hva alle trenere i Championship tjener, DH er trener ikke manager, men om han er lavest lønnet, så virker han topp motivert og kan likevel lykkes med arbeidet.

Stort sett Non-league spillere linket? Synes jeg har sett linker til spillere bl.a. i Italia og også akademispillere i PL?
At lønnsnivået er for høyt er ikke noe nytt. Det sier vel de fleste eiere.
At MC setter i gang tiltak som å stenge treninganlegget og andre aktiviteter for å få ned kostnader er helt naturlig. Jeg hadde gjort det samme om jeg hadde betalt millioner av kroner for en klubb som går dundrende underskudd.  

+ 1
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #204 på: Juni 25, 2014, 23:29:17 »
Hvorfor så mye negativt fokus hele tiden.
Billig sportsdirektør (fits the bill) ?? Hva slags påstander er dette?

Jeg vet ikke hva alle trenere i Championship tjener, DH er trener ikke manager, men om han er lavest lønnet, så virker han topp motivert og kan likevel lykkes med arbeidet.

Stort sett Non-league spillere linket? Synes jeg har sett linker til spillere bl.a. i Italia og også akademispillere i PL?
At lønnsnivået er for høyt er ikke noe nytt. Det sier vel de fleste eiere.
At MC setter i gang tiltak som å stenge treninganlegget og andre aktiviteter for å få ned kostnader er helt naturlig. Jeg hadde gjort det samme om jeg hadde betalt millioner av kroner for en klubb som går dundrende underskudd.  
Basert på hva som skjer i klubben. Vi har vært oseaner unna PL i årevis, og ingenting tyder på at vi er noe nærmere i mai 2015, hvis ikke det renner inn 7-8 kvalitetsspillere i løpet av noen uker...og en respektert trener...
« Siste redigering: Juni 25, 2014, 23:32:34 av DenHviteYeboah »

Kato

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #205 på: Juni 25, 2014, 23:41:50 »
Skal prøve å begrunne negativiteten:

1. Vår nye manager er en eksentrisk italiener, som ved siden av å spille gitar, nå skal kjøpe og selge spillere for oss.

2. Vår nye kampleder er hentet fra Conference League, rettelse var ikke lengre der siden han var sparket. 150 000 pund i året, lavest betalt i championship. De antatt 50 alternativene før han på lista takket nei pga lønn. Hockaday må jo oppleve jul, påske, pinse, olsok og midtsommer på samme tid.

3. Vi har ikke hentet en eneste spiller, og vi er snart i juli. Dog linkes vi til noen italienere, og et par fra conference.

4. Vi har ikke engang kampplanen for per-season klar. Som du kanskje har sett så har Ross McCormack latterliggjort oss for det.

5. Vi har stengt Thorpe Arch for sommeren, ryktene sier vi skal bort derfra.

6. Vi har ikke betalt lønn før de siste dagene, da kontoene har vært frosne frem til nylig.

7. Har vi solgt et eneste sesongkort? Hadde ikke det i forrige uke.

Disse tingene forteller en ting, vi styrer alle andre plasser enn til Premier League.
 

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #206 på: Juni 26, 2014, 00:16:02 »
Skal prøve å begrunne negativiteten:

1. Vår nye manager er en eksentrisk italiener, som ved siden av å spille gitar, nå skal kjøpe og selge spillere for oss.

2. Vår nye kampleder er hentet fra Conference League, rettelse var ikke lengre der siden han var sparket. 150 000 pund i året, lavest betalt i championship. De antatt 50 alternativene før han på lista takket nei pga lønn. Hockaday må jo oppleve jul, påske, pinse, olsok og midtsommer på samme tid.

3. Vi har ikke hentet en eneste spiller, og vi er snart i juli. Dog linkes vi til noen italienere, og et par fra conference.

4. Vi har ikke engang kampplanen for per-season klar. Som du kanskje har sett så har Ross McCormack latterliggjort oss for det.

5. Vi har stengt Thorpe Arch for sommeren, ryktene sier vi skal bort derfra.

6. Vi har ikke betalt lønn før de siste dagene, da kontoene har vært frosne frem til nylig.

7. Har vi solgt et eneste sesongkort? Hadde ikke det i forrige uke.

Disse tingene forteller en ting, vi styrer alle andre plasser enn til Premier League.


1. Det har han gjort i 22 år. Altså brukt penger på klubben sin. Det er andre som har gitt råd til innkjøp.
2. De '50 andre' har neppe forhandlet om lønn. Hvordan vet du alt dette om lønn? Det samme om kjendisstatus kunne man sagt om McDermott da han tok over Reading. Vi hyllet ansettelsen villt.
3. Vi har ikke hentet spillere pga manglende likvider. I tillegg har nok DH et ord mer enn du gir ham kred for i laget.
4. Kampplanen for endel kamper er klar. Se pre-season tråden. Hvilket italiensk 4.divisjonslag vi møter er passe irrelevant.
5. Enhver ny eier vil se på klubbens midler. Personlig synes jeg også at TA er drøyt langt unna Leeds, og langt utpå landet. Må finnes bedre alternativer for klubben.
6. Men spillerne har fått lønnen nå. Ligaens regel om at lønn ikke kan betales fra private kontoer stoppet lønnen. Ikke mangel på midler.
7. Sesongkortene har vært på salg i mange uker til en avbetalingsmodell, grunnet sperrer konti. Nå er de lagt ut på vanlig måte.


Jeg skjønner ikke denne svertekampanjen som går som en farsott på forumet. Hva er gleden?


Promo som ser frem til en ny sesong.  Den begynner i morgen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #207 på: Juni 26, 2014, 08:30:42 »
Det er ingen glede. Det er et ti års mareritt som ikke ser ut til å ta slutt.

Tror du det er en nytelse å se sitt lag gjennom 35 år omtrent gå i oppløsning?
 

bwirum

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #208 på: Juni 26, 2014, 09:12:42 »
Jeg er av den oppfatning at MC sannsynligvis er det beste vi kunne håpe på som situasjonen i Leeds har vært, og for så vidt er om dagen.

Ja, det er helt klart at han er en omstridt fyr, ganske eksentrisk og helt sikkert med en del nykker.

Men på meg så virker det som han faktisk har en aldri så liten plan med det han gjør, hvor det første punktet er å sørge for at klubben driver sunt. Etter den heisaturen vi har vært med på de siste årene så vil jeg si det er en god holdning og forhåpentligvis basis for en ny giv i klubben. Kanskje ikke denne sesongen, nei, men så sier vel MC selv at målet hans ikke er opprykk første sesong?

Det har vært så mye krøll i klubben og så mange skuffelser for oss supportere de siste årene at jeg synes det er en god idé å plante bena på jorda og se at det ikke er mulig å drive sånn som det har blitt gjort i tiden som har vært.

Klart, jeg ønsker PL-spill, Europa-cuper og det som er, men som jeg ser det så er vel egentlig alternativet til den hestekuren MC kjører oss gjennom nå administrasjon eller rett og slett konkurs.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

B_Ød

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #209 på: Juni 26, 2014, 09:27:46 »
for meg er det egentlig ett fett om vi er i L1 eller CL..
Hvis MC kan "stabilisere" klubben, hvis nå det går an å si, håper jeg det ene vil følge det andre.
Så, hvis pila kan snus og begynne å peke i riktig retning, får det nå bare ta den tiden det tar.
Har ikke oversikt til å si om det som skjer pt er bra eller dårlig, må bare stole på at MC har en plan, men som sagt...utover det, kan jeg bare håpe, da bildet (for meg) er rimelig uoversiktelig. 
Ups & Ups!!