Skrevet av Emne: Kamp: LEEDS vs Watford på Vicarage Road, tirsdag 8.april 2014 kl 20:45  (Lest 31950 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

Like spennende med Barnsley, Yeovil og Millwall.
 

Tom S

McD sitter garantert (muligens) ikkje ut sesongen.
COME ON LEEDS !!

auren

Yes! Burnley leder mot Barnsley!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Klinket til med B på oddsen i dag jeg... 

Xern

Om vi taper idag lurer jeg VIRKELIG på hva McDermott har tenkt å si..  >:(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

testo

Klinket til med B på oddsen i dag jeg... 


Var sikker på at Leeds spilte borte i dag jeg....
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Runar

Ingen høyreback tilgjengelig når Byram er skader, måtte vel ha vært Zac? Så da er Wotton best alternativ?

Brown sentralt sammen med Tonge... At Brown har fått 3 år med Leeds drakt er kanskje det aller sterkteste signalet på hvor svake Leeds er blitt de siste 3 sesongene etter opprykket fra League One.

Mowatt til venstre og Poleon er høyre, er feilplassering av to spillere med noe potensielt.

Og tvilholde på Warnock gir nok et lag uten evne til og overraske bakfra.

Og Ross sammen med Hunt på topp og 4-4-2 12 mnd ut i perioden med Brian gir ikke akkurat tro på manageren dessverre

 

lowfields

Målrush i kveld. 13 mål allerede....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Allanclarke

14 nå  ;D ;D ;D ;D ;D



testo

Ingen høyreback tilgjengelig når Byram er skader, måtte vel ha vært Zac? Så da er Wotton best alternativ?

Brown sentralt sammen med Tonge... At Brown har fått 3 år med Leeds drakt er kanskje det aller sterkteste signalet på hvor svake Leeds er blitt de siste 3 sesongene etter opprykket fra League One.

Mowatt til venstre og Poleon er høyre, er feilplassering av to spillere med noe potensielt.

Og tvilholde på Warnock gir nok et lag uten evne til og overraske bakfra.

Og Ross sammen med Hunt på topp og 4-4-2 12 mnd ut i perioden med Brian gir ikke akkurat tro på manageren dessverre



Ikke glem at det står 17 bak på ryggen hans, han er antakelig den første som blir vist utgangsdøra  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsgutt


Leif Sverre

Kan vi være så sikre på at vi ikke rykker ned ?? Noen  som vet ......
 

Odin

radiolink??? please


JanPSyse

Kan vi være så sikre på at vi ikke rykker ned ?? Noen  som vet ......

Om lagene bak oss vinner resten av kampene sine, og vi taper resten av våre, så rykker vi ned lett som en plett.
 :-\
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Tom S

2-0....
COME ON LEEDS !!

Killa

Hvordan kom baklengsmålet?

job

Nei nei nei nei !!!!
Marching on together!                               Siden 1970

Tom S

McD er neppe manager i 2.omgang.
COME ON LEEDS !!

testo

Bye bye Brian!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kato

Ingen takeover å skylde på etter kampen i kveld.....

Har vi noensinne vært verre enn vi er nå?
 

testo

McD er neppe manager i 2.omgang.

Blir han igjen i garderoben så vinner vi 5-2
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leif Sverre

Kan vi være så sikre på at vi ikke rykker ned ?? Noen  som vet ......

Om lagene bak oss vinner resten av kampene sine, og vi taper resten av våre, så rykker vi ned lett som en plett.
 :-\
[/quot
e]

ja akkurat ja, sånn  kan det gå
 

Joensen

tåpelig >:(

Sølvreven

Ingen takeover å skylde på etter kampen i kveld.....

Har vi noensinne vært verre enn vi er nå?
Nei.....
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Frode

Er seriøst redd for nedrykk. Tipper u hjemme mot Blackpool - resten tap.
 

J-R

Vi er patetiske...
Rett og slett..

ollan

Dette er dårlig, men ikke overaskende med tanke på formen siden jul. Hvorfor skulle McD plutselig finne vinnerformelen nå? han har ingenting å tilføre dette laget,desverre, for jeg hadde bra tro på han. og der leder Dortmund 2-0 over RM. Det er fotball det
Ollan

lowfields

Er vi ikke på vei mot 8. tap på 9 kamper?
Worst ever??
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Hallgeir *

Kan vi være så sikre på at vi ikke rykker ned ?? Noen  som vet ......

Om lagene bak oss vinner resten av kampene sine, og vi taper resten av våre, så rykker vi ned lett som en plett.
 :-\

Husk at flere av lagene bak oss skal spille mot hverandre og er nødt til å avgi poeng. Nå har jeg ikke sett på dette matematisk, men jeg tror det skal mye til.

Blackpool hjemme er neste motstander. Tre poeng der tror jeg berger oss. Nøkkelkamp mot et lag ute av form - som oss.
Super Leeds since 1968