Skrevet av Emne: Kamp: LEEDS vs Watford på Vicarage Road, tirsdag 8.april 2014 kl 20:45  (Lest 31964 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Det er bare vondt. Forferdelig vondt.

+1
COME ON LEEDS !!

Kontakinte

McD, inferno, incompetenti calvitium tuum eu Jesus. Attende de inferno exire dolor

og på godt norsk betyr det at McD skal korsfestes som Jesus? eller?
Noe i den duren

asLeeds

DALHEIM WHITES

Jon R

McD, inferno, incompetenti calvitium tuum eu Jesus. Attende de inferno exire dolor

og på godt norsk betyr det at McD skal korsfestes som Jesus? eller?
Noe i den duren

Og står opp igjen fra graven etter tre dager før han får evig liv? Forestill deg evigheten med BMD.  Det er lenge det!  :o
Jon R.

berlin

Interessant å høre hva BmD har å si etter kampen? (Siden det ikke er noe TO-saga å skylde på).

Lukter jeg at gribbene gjør seg klare til hugg? Sarkasmen bryter nye grenser o.s.v.

Nå har jg aldri sagt at BmD er en fantasisk manger, ei heller det omvendte. At BmD er vår langsiktige manager ville være en sensasjon, ikke minst sett fra et psykologisk perspektiv.

Men:
- Har Leeds-gutta plutselig fått super selvtillit etter 7 tap på 8 kamper?
- Er plutselig alt ro og harmoni få dager etter at MC er ny hovedaksjonær?
- Er ting klarere med hensyn på alt i klubben? Roller, lønn, manager, sportslig apparat,
alle andre som jobber på ER eller i klubben, styret?
- Jubler alle henrykt?

I don't think so.

De aller fleste er nok lettet, men slitne. Du får ikke igjen gnisten på 1-2-3 etter 3 mnds kaos.

Tenk litt på det før dere hudfletter roboten Brian McDermott!  >:(

Ã… disse kara skal kunne kalle seg proffer?
Det er jo ikke en gjeng med unger for F...
Med den lønna de har og potensiale de har så hadde jeg løpt ræva av meg og i hvertfal gjort det jeg kunne for å vise at jeg kan bedre å vise at jeg VIL være med videre. Nå spiller de som de gjør i en treningskamp og det er IKKE akseptabelt rett og slett.
Alt annet er amatørmessig og patetisk.

Nå var mitt innlegg myntet på at det bygger seg opp en ny håning av vår "inkompetente" manager fordi eierskapet nå er "i boks" og dermed trenger han å "skylde på noe annet".

Hva gjelder spillerne, så har jeg ikke noe problem med å være enig at det må kunne forventes at de gir 100%.

Jeg prøver bare å si at de neppe har all verdens selvtillitfor øyeblikket. Legg til at det fortsatt er kaos i alle ledd, også de som har direkte med spillerne å gjøre. Tror spillerne på BmD, tror BmD på det selv? Har de i det hele tatt tro på noe de gjør for tiden eller løper de rundt som hodeløse, forvirrede kyllinger. Hvem skal gi de den troen? BmD eller MC, og de skal gjøres på 2-3 dager. Que??

Ikke godt å si hva som foregår oppe i hodene deres, men dette har foregodt så alt for lenge nå. Om McD er problemet deres så er det en skam at ingen står frem å annonserer deres misnøye, hvordan det burde gjøres er selvfølgelig også vanskelig etter at de først ville ha han tilbake etter første sparkingen.
Jeg tror eneste løsningen er å fjerne McD og la oss spille med de trenerne som er igjen ut sesongen.

Godt mulig at du har rett i det.  En ting er spillerenes forhold til BmD, men de har nok vært informert om at han ikke ville får fyken, så lenge situasjonen var med TO-sagagen og økonomien til klubben. Ville man ha råd til å sparke han i dette tidsrommet, om noen ville det. Men dette tror jeg har vært så komplekst, usikkert, demoraliserende og jeg kunne sikkert lagt til flere negative adjektiver. Så ja, som du sier, ikke godt å si hva som foregår i hodene på spillerne, mananger m.fl.

Det som er klart for meg, er at spillerne våre ikke er så dårlige som de har vist over siste 10 kamper.

Et viktig spørsmålet nå er: hva slags grep er det/de beste å ta for at laget sikrer seg 5-6 poeng slik at vi ikke risikerer å rykke ned. Kan være med BmD ut, kan være ikke.  MC har kanskje en mening om det?  :)

testo

McD, inferno, incompetenti calvitium tuum eu Jesus. Attende de inferno exire dolor

og på godt norsk betyr det at McD skal korsfestes som Jesus? eller?
Noe i den duren

Og står opp igjen fra graven etter tre dager før han får evig liv? Forestill deg evigheten med BMD.  Det er lenge det!  :o

Da får vi håpe at Revie, Bremner og Speed tar seg av han  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Joe Jordan

@PhilHayYEP: "You don't deserve the wages" coming from the away end. This is truly a team without a cause. #lufc

Disse spillerne er en skam. Verste Leeds laget noensinne. Og da snakker jeg ikke bare om ferdigheter. Dessverre virker det ikke som BMD kan gjøre noe som helst fra eller til. Og det er det aller verste.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

testo

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  14 min
Cellino was straight out of the ground at full-time and off back up the motorway to Leeds. Work starts tomorrow...
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Erik_

Ikke søren om vi skal få 50 poeng denne seseongen. :o

Andersen

Dette er sportslig sett veldig deprimerende om dagen!  :-[  Håper MC sitter i bilen sin nå opp til Leeds nå og prater med sin nye manager ! Få inn en ny manager som kan filleriste disse spillerene våre sånn at vi klarer oss i denne div neste år også ! BMD , du har ikke mere å bevise !  >:(  

Annesj

To meget viktige kamper nå up next. Men tror ikke vi rykker ned. For mange lag under oss som samtidig må få en eventyrlig run å det tror jeg ikke skjer. Vanskelig å si om dette er det værste leedslaget jeg har sett. Var ikke mye å skryte av de som rykket ned fra cc sisy heller. Men dette laget kjemper uten tvil om tittelen tidenes værste utgave.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Andersen

Lurer på om spillerene og manageren tenker mere på lønna si , enn å sikre seg nok en sesong i div di spiller i ?  Trodde nå at når eiersiden nå er avklart , så ville laget begynne å prestere igjen !  Det sies at MC ikke er ønsket i klubben av alle !? da håper jeg MC hiver på hue og ræva ut alle som ikke vil dra lasset sammen for resten av sesongen ! Det være seg alle ledd i klubben ! Gjør du ikke jobben din i en bedrift , er svingdøra det neste som treffer deg i tryne !  >:(

p0ndus

  • Gjest
8 tap på 9 kamper. Nedrykkskrampa griper mer og mer tak.

RoarG

Dette er sportslig sett veldig deprimerende om dagen!  :-[  Håper MC sitter i bilen sin nå opp til Leeds nå og prater med sin nye manager ! Få inn en ny manager som kan filleriste disse spillerene våre sånn at vi klarer oss i denne div neste år også ! BMD , du har ikke mere å bevise !  >:(  
Spillere som man trenger filleriste for å yte er ikke verdt å ha. Håper MC kaster ut hele kostebinderiet av udugelige managere og underytende, overbetalte spillere ASAP.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Denne kampen tror jeg vi taper 3-0. Takeover-effekten uteblir dessverre. Troy Deeney hattrick..

godt tippet...
Hva med tippinga di da Bjørn..?..to rette på tjue kamper..?

1 rett bare...men jeg har alltid vært helt balling når det gjelder tipping, så det betyr ingen ting  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Denne kampen tror jeg vi vinner 3-0. Takeover-effekten uteblir ikke. Ingen hattrick..

Jeg bomma bare på Troy Deeney, ble ikke hattrick. Har du fortsatt trua?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Kamp: LEEDS vs Watford på Vicarage Road, tirsdag 8.april 2014 kl 20:45
« Svar #166 på: April 09, 2014, 08:25:24 »
Spillerne og manager har brukt takeoveren som en unnskyldning for å ikke gjøre jobben sin. Du kan jo se hva som skjer med idrettsfolk som mister fokus når de burde stå på, de får dårlige eller gjennomsnittlige resultater..

Det er veldig vanskelig å komme seg opp på det nivået man burde være på når man har latt seg selv forfalle mentalt og fysisk.

Ingen tvil om at fotballspillere er privilegerte og bortskjemte..

Verdens beste fans får servert dette uke etter uke, rett og slett håpløst!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Spillerne og manager har brukt takeoveren som en unnskyldning for å ikke gjøre jobben sin. Du kan jo se hva som skjer med idrettsfolk som mister fokus når de burde stå på, de får dårlige eller gjennomsnittlige resultater..

Det er veldig vanskelig å komme seg opp på det nivået man burde være på når man har latt seg selv forfalle mentalt og fysisk.

Ingen tvil om at fotballspillere er privilegerte og bortskjemte..

Verdens beste fans får servert dette uke etter uke, rett og slett håpløst!

Og da er det bare en ting å gjøre. Røske opp i dette med ny mann inn. Nye krav.
 

B_Ød

Denne kampen tror jeg vi vinner 3-0. Takeover-effekten uteblir ikke. Ingen hattrick..

Jeg bomma bare på Troy Deeney, ble ikke hattrick. Har du fortsatt trua?

ikke på seier i denne matchen nei....
Ups & Ups!!

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kimfjellheim

Forsvarsrekka vår er jo en fadese.. Likte igrunn bedre når Paddy stod i buret også

RoarG

McDermott flau over innsatsen mot Watford. Hva gjør du nå BMD, slik at vi kan få en bra sesongavslutning?

http://www.leedsunited.com/news/article/fee5pd540pca1u3to9avv3bb6/title/boss-on-watford
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Noen som har link til Hunt's fantastiske "kvesting" i ett forsøk på fair play? Da McCormack lå nede for telling..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Noen som har link til Hunt's fantastiske "kvesting" i ett forsøk på fair play? Da McCormack lå nede for telling..

Litt nede på siden!


Ser jo veldig stygt ut.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Noen som har link til Hunt's fantastiske "kvesting" i ett forsøk på fair play? Da McCormack lå nede for telling..

Litt nede på siden!


Ser jo veldig stygt ut.....
Hvilken side ???  Håper jeg ikke er dum som en stokk nåda  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Noen som har link til Hunt's fantastiske "kvesting" i ett forsøk på fair play? Da McCormack lå nede for telling..

Litt nede på siden!


Ser jo veldig stygt ut.....
Hvilken side ???  Håper jeg ikke er dum som en stokk nåda  ;D


Sorry, det var min feil:

http://www.caughtoffside.com/2014/04/10/gif-disgraceful-leeds-uniteds-noel-hunt-shows-his-unsporting-side/?

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

"Page not found"  :-[
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kai


RoarG

Denne skribenten levner ikke dagens Leeds-spillere mye ære. Tar til orde for å sparke samtlige spillere over 21 år.
http://leechapmanssofa.wordpress.com/2014/04/11/leeds-united-lippy-you-dont-deserve-your-wages/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Man kan jo bare spekulere i hva som rører seg i hodet på Hunt idet han utfører dette stuntet. Kvalifiserer vel egentlig til rødt kort.
Super Leeds since 1968