Skrevet av Emne: Ny Leeds logo ?  (Lest 59651 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #150 på: Januar 24, 2018, 20:07:24 »
auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #151 på: Januar 24, 2018, 20:17:58 »
Fortsatt raskt tempo i dagens avstemning:


55.000 nærmer seg raskt
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #152 på: Januar 24, 2018, 20:21:32 »
Primo's

@APOPEY what do you mean Kinnear is doing a u turn?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cannavaro

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #153 på: Januar 24, 2018, 20:25:13 »
Jeg tenker også, ettersom protestene er stoooore, at ledelsen her kan få kred tilbake om de trekker denne logoen, og inviterer fansen til en konkurranse kanskje, eller bygger noe nytt med selve omrisset av det som skulle vært den nye logoen.
Intensjonen er jo veldig god, men treffer helt feil.  Det er en glimrende måte å få ledelsen og fans om enda mer "united" på denne måten.  Akkurat som å drive politikk, eller en valgkampanje dette - få en dårlig handling til å bli noe positivt.  Når engasjementet er så stort, så skal ikke det være vanskelig egentlig.
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #154 på: Januar 24, 2018, 20:30:42 »
Jon Richardson

A group of people made a decision which was deemed, on closer inspection, not to be in the best interest of the majority, and was thus overturned. Leeds United is officially better run than the country. How on earth has this happened?




DEMOKRATI PÃ… SITT BESTE!

Fansstyrt Leeds United  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #155 på: Januar 24, 2018, 20:33:41 »
Gå tilbake til leeds coat of arms å lag noe ut av den. Rosen har ingenting med leeds å gjøre. Det er min mening.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #156 på: Januar 24, 2018, 20:38:23 »
Hadde vi hatt internett i 1973, ville også helvete vært løs når "smiley'en" ble introdusert. Sånn blir det gjerne når man bryter tradisjoner og skaper noe nytt.

Tanken bak det nye klubb-emblemet er god. Leeds-salute er noe unikt for vår klubb. Når jeg vandrer gatelangs og treffer på ukjente mennesker som er iført en eller annen Leeds-effekt, hilser jeg nærmest automatisk med en Leeds-salute. Og jeg er langt fra den eneste.

Etter dagens negative mottagelse blir dette neppe det nye klubb-emblemet. Men jeg håper at klubben ikke skrinlegger hele idéen, men heller foretar noen justeringer, der man gjerne også bygger inn noen ord som har historisk relevans for vår klubb, som f.eks "marching on together" eller "keep fighting".


Twitter 20.21
Stephen Clarke

Let's be honest though. If social media was around in the 70's the Smiley would have been destroyed as well!


Mange som leser forumet vårt!

 :D

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Leeds logo ?
« Svar #157 på: Januar 24, 2018, 20:42:39 »
Setter pris på at vi har en eier og en ledelse som er så jordnære at de tar hintet når vi setter oss på bakbena. Ble mye blest når Juventus byttet logo også (den ser dog langt bedre ut enn forslaget som lå fremme hos oss). Kan egentlig se poenget med å oppdatere logoen, nå med ny era og jubileum. Så håper vi at resultatet blir bra, kjenner selv at lista ligger høyt! Er egentlig ikke fornøyd med et eneste forslag lagt frem hittil. Men jeg har troen  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Josch

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #158 på: Januar 24, 2018, 20:49:14 »
He he. Nå ender man opp med en kjedelig logo som ligner på de gamle. Ingen tør å ta noen sjanser etter dette.

Designerne sitt vågestykke slo feil og man må nå satse på det trygge.

Ser ikke bort fra de har laget flere alternativer som er klare allerede.

Xern

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #159 på: Januar 24, 2018, 20:50:59 »
He he. Nå ender man opp med en kjedelig logo som ligner på de gamle. Ingen tør å ta noen sjanser etter dette.

Designerne sitt vågestykke slo feil og man må nå satse på det trygge.

Ser ikke bort fra de har laget flere alternativer som er klare allerede.
Er helt greit med sjanser, vil si at Juventus tok en sjanse, samme med Liverpool. Men "Leeds salute" logoen er jo bare stygg, dessverre.  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #160 på: Januar 24, 2018, 20:59:26 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #161 på: Januar 24, 2018, 21:07:29 »
Stolt over alle jeg! :) Syns logoen blei kul etter at jeg forsto hva som lå bak tanken på den, men jeg syns også det er klart at klubben må høre på fansen når reaksjonen er så voldsom.

At folk blir hårsåre fordi det kan minne om et eller annet rasegreier syns jeg bare er som forventet i disse dager. Så lenge ikke tanken bak virkelig er vond, er det snart umulig at en logo\bilde ikke kan forbindes med noe negativt. Ulven på melkekartongen i høst er jo bare kremeksemplet over alle kremeksempler.

Selv mener jeg dette også viser en av de store baksidene med sosiale media (og det post-post-modernistiske mennesket). Folk får ikke tid til å ta mer enn tinder-titt før de har gjort seg opp en mening, og den er ofte så knallhard at mottakeren blir totalt overveldet. Man kan også argumentere for at det er sosiale media som gjør at fansen får et så klart talerør og mulighet til å mobilisere så mange underskrifter så fort, så et fasitsvar for en ideell fremgang er vanskelig å komme opp med.

Som veteranen nevnte så fint i starten av sitt innlegg, den såkalte "Smiley logoen" hadde antagelig fått kjørt seg på lignende vis om den hadde blitt lansert med dagens teknologi og menneskelige holdninger. Jeg håper også de nøyer seg med å gjøre den litt mer spiselig og ikke kutter den totalt. Det er en ganske velkjent vei å gå i reklamebransjen, så jeg ser ikke bort i fra det.

Promotion 2010

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #162 på: Januar 24, 2018, 21:39:34 »
60.000
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

veteranen

  • Gjest
Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #163 på: Januar 24, 2018, 22:03:29 »
60.000

Altså et helt annet engasjement enn det som møtte dem som forsøkte å organisere motstand mot vannskjøtselen av klubben under Bates, GFH og Cellino. Så Leeds-fansen vet virkelig hvor det er viktig å rette fokus og skyts!  ::)

Torpe-do

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #164 på: Januar 24, 2018, 22:08:14 »
Kan dette være en bevisst mediestrategi fra mediemogulen Radrizzani?
Lansere noe som en tror vil bli dårlig mottatt for deretter å være en fantastisk eier som hører på fansen i sosiale media?

Tanken bare slo meg..


Uansett håper jeg at de finner en annen logo å bruke. Denne her ser virkelig ut som rasistisk propaganda, spør du meg.

Jon R

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #165 på: Januar 24, 2018, 22:36:47 »
60.000

Altså et helt annet engasjement enn det som møtte dem som forsøkte å organisere motstand mot vannskjøtselen av klubben under Bates, GFH og Cellino. Så Leeds-fansen vet virkelig hvor det er viktig å rette fokus og skyts!  ::)
Et United Leeds United! Og ingen «morons» merkelapper på de som kritiserer! :D
Jon R.

Jon R

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #166 på: Januar 24, 2018, 22:50:55 »
Kan dette være en bevisst mediestrategi fra mediemogulen Radrizzani?
Lansere noe som en tror vil bli dårlig mottatt for deretter å være en fantastisk eier som hører på fansen i sosiale media?

Tanken bare slo meg..

Most unlikely, det ble gjort et stort nummer av at 10 000 fans var blitt konsultert!  :D

Dette var nok en mediastrategiblemme av dimensjoner, som AR allerede er i ferd med å snu til noe positivt. Det er skapt et massivt engasjement blant fansen og forslagene til en forbedret logo hagler på sosiale media. Pynten på kaka er massiv «blest» om klubben, om en sak som egentlig handler om noe positivt!  ;D
Jon R.

Josch

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #167 på: Januar 24, 2018, 22:55:29 »
Kan dette være en bevisst mediestrategi fra mediemogulen Radrizzani?
Lansere noe som en tror vil bli dårlig mottatt for deretter å være en fantastisk eier som hører på fansen i sosiale media?

Tanken bare slo meg..


Uansett håper jeg at de finner en annen logo å bruke. Denne her ser virkelig ut som rasistisk propaganda, spør du meg.

Den teorien er veldig drøy . Jeg vil heller kalle dette en real skivebom. Jeg tror ikke alle misfornøyde går å vende om heller. Det blir en justering der fansen tas med på råd. Hadde Rad visst om denne sprengkraften så ville han forankret logoen på en bedre måte.

Torpe-do

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #168 på: Januar 24, 2018, 23:06:18 »
Kan dette være en bevisst mediestrategi fra mediemogulen Radrizzani?
Lansere noe som en tror vil bli dårlig mottatt for deretter å være en fantastisk eier som hører på fansen i sosiale media?

Tanken bare slo meg..


Uansett håper jeg at de finner en annen logo å bruke. Denne her ser virkelig ut som rasistisk propaganda, spør du meg.

Den teorien er veldig drøy . Jeg vil heller kalle dette en real skivebom. Jeg tror ikke alle misfornøyde går å vende om heller. Det blir en justering der fansen tas med på råd. Hadde Rad visst om denne sprengkraften så ville han forankret logoen på en bedre måte.

Hehe joda. Den er nok for drøy.

Jeg er vel bare litt forundret over hvor voldsomt forslaget var.


Sent from my iPhone using Tapatalk

veteranen

  • Gjest
Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #169 på: Januar 24, 2018, 23:17:56 »
Radrizzani er en fornuftig mann. Derfor vil vi ende opp med et klubbemblem som er bedre enn det som ble vist frem i dag - og betydelig bedre enn det vi allerede har.

Men en eventuell "folkeavstemning" blant Leeds-fansen over forslag til ny logo blir nok ikke mer enn "rådgivende", for siden Andrea er en glup fyr, vet han også at flertallet ikke alltid har rett, men at de ofte har jævlig dårlig smak! ;)

Promotion 2010

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #170 på: Januar 24, 2018, 23:43:24 »
65.000
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #171 på: Januar 25, 2018, 09:13:04 »
Ser at mange legger inn rosen. Den er flott og den forrige logoen var den jeg vokste opp med forbandt med leeds. Jeg synes dog vi skulle velge noe som er mer relatert til byen leeds enn hele Yorkshire region. Yorkshire er stort. F.eks Leeds coat of arms eller påfuglen som også har en historie direkte knyttet til Elland Road(litt ugunstig om man skulle engang bygge ny stadion en annen plass). Rosen er et Yorkshire symbol å Yorkshire dekker et utall antall klubber. Blir litt som om Vålerenga skulle hatt oslo kommunes byvåpen i sin klubblogo. Vet at Rosen er viktig for leeds beboere og Yorkshire folk, men den er vel ikke direkte knyttet til Leeds City eller leeds united. Rosen dukket første gang opp i 1984. Vi startet dog med leeds coat of arms som man kan se rundt om i byen å var logoen i rundt 50 år før leeds city FC ble kastet ut av ligaen. Det siste kan vel være et argument mot denne men. Ã… den ser jeg i så fall, men jeg hadde ikke vært imot å gått tilbake til den å laget en ny klubblogovariant med denne. Det syns jeg hadde vært bra. Detter er nå bare min mening og det finnes mange meninger om dette som vi så et godt bevis på i går å vil fortsette å diskutere til en ny logo er på plass :)

Det blir meget spennende å følge denne prosessen nå i hvert fall. 
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #172 på: Januar 25, 2018, 09:27:01 »
Radrizzani er en fornuftig mann. Derfor vil vi ende opp med et klubbemblem som er bedre enn det som ble vist frem i dag - og betydelig bedre enn det vi allerede har.

Men en eventuell "folkeavstemning" blant Leeds-fansen over forslag til ny logo blir nok ikke mer enn "rådgivende", for siden Andrea er en glup fyr, vet han også at flertallet ikke alltid har rett, men at de ofte har jævlig dårlig smak! ;)
Hvordan vet du alt dette? er du nær venn av ham..?

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #173 på: Januar 25, 2018, 09:27:50 »
Radrizzani er en fornuftig mann. Derfor vil vi ende opp med et klubbemblem som er bedre enn det som ble vist frem i dag - og betydelig bedre enn det vi allerede har.

Men en eventuell "folkeavstemning" blant Leeds-fansen over forslag til ny logo blir nok ikke mer enn "rådgivende", for siden Andrea er en glup fyr, vet han også at flertallet ikke alltid har rett, men at de ofte har jævlig dårlig smak! ;)
Hvordan vet du alt dette? er du nær venn av ham..?

Og Raddikken farer med løgn. Så hva er neste store løgnen han blir tatt for.

Bjorn

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #174 på: Januar 25, 2018, 09:36:01 »
Radrizzani er en fornuftig mann. Derfor vil vi ende opp med et klubbemblem som er bedre enn det som ble vist frem i dag - og betydelig bedre enn det vi allerede har.

Men en eventuell "folkeavstemning" blant Leeds-fansen over forslag til ny logo blir nok ikke mer enn "rådgivende", for siden Andrea er en glup fyr, vet han også at flertallet ikke alltid har rett, men at de ofte har jævlig dårlig smak! ;)
Hvordan vet du alt dette? er du nær venn av ham..?

Og Raddikken farer med løgn. Så hva er neste store løgnen han blir tatt for.

Tror du på konspirasjonsteorier til vanlig H.B?
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #175 på: Januar 25, 2018, 09:37:37 »
Radrizzani er en fornuftig mann. Derfor vil vi ende opp med et klubbemblem som er bedre enn det som ble vist frem i dag - og betydelig bedre enn det vi allerede har.

Men en eventuell "folkeavstemning" blant Leeds-fansen over forslag til ny logo blir nok ikke mer enn "rådgivende", for siden Andrea er en glup fyr, vet han også at flertallet ikke alltid har rett, men at de ofte har jævlig dårlig smak! ;)
Hvordan vet du alt dette? er du nær venn av ham..?

Og Raddikken farer med løgn. Så hva er neste store løgnen han blir tatt for.

Tror du på konspirasjonsteorier til vanlig H.B?


10.000 fans spurt sier de. Ingen har hørt om noen som har blitt spurt på Waccoe, og der er det stor bekjentskapskrets. Og hvis da dette er konspirasjonsteori. Ja da skjønner jeg lite.

Bjorn

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #176 på: Januar 25, 2018, 09:45:34 »
Radrizzani er en fornuftig mann. Derfor vil vi ende opp med et klubbemblem som er bedre enn det som ble vist frem i dag - og betydelig bedre enn det vi allerede har.

Men en eventuell "folkeavstemning" blant Leeds-fansen over forslag til ny logo blir nok ikke mer enn "rådgivende", for siden Andrea er en glup fyr, vet han også at flertallet ikke alltid har rett, men at de ofte har jævlig dårlig smak! ;)
Hvordan vet du alt dette? er du nær venn av ham..?

Og Raddikken farer med løgn. Så hva er neste store løgnen han blir tatt for.

Tror du på konspirasjonsteorier til vanlig H.B?


10.000 fans spurt sier de. Ingen har hørt om noen som har blitt spurt på Waccoe, og der er det stor bekjentskapskrets. Og hvis da dette er konspirasjonsteori. Ja da skjønner jeg lite.

Det var bare på et generellt grunnlag..

Som jeg prøvde å forklare i den andre tråden, så mener jeg ikke at 10000 fans har fått spørsmålet direkte, vil du ha denne logoen!? Det er nok mye mer diskret enn som så.
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #177 på: Januar 25, 2018, 09:48:04 »
Radrizzani er en fornuftig mann. Derfor vil vi ende opp med et klubbemblem som er bedre enn det som ble vist frem i dag - og betydelig bedre enn det vi allerede har.

Men en eventuell "folkeavstemning" blant Leeds-fansen over forslag til ny logo blir nok ikke mer enn "rådgivende", for siden Andrea er en glup fyr, vet han også at flertallet ikke alltid har rett, men at de ofte har jævlig dårlig smak! ;)
Hvordan vet du alt dette? er du nær venn av ham..?

Og Raddikken farer med løgn. Så hva er neste store løgnen han blir tatt for.

Tror du på konspirasjonsteorier til vanlig H.B?


10.000 fans spurt sier de. Ingen har hørt om noen som har blitt spurt på Waccoe, og der er det stor bekjentskapskrets. Og hvis da dette er konspirasjonsteori. Ja da skjønner jeg lite.

Det var bare på et generellt grunnlag..

Som jeg prøvde å forklare i den andre tråden, så mener jeg ikke at 10000 fans har fått spørsmålet direkte, vil du ha denne logoen!? Det er nok mye mer diskret enn som så.

Så hvis da ingen av de 10.000 har sagt at det viktigste er at klubben er på Elland Road, ja da kan han flytte banen. For da er det jo mere diskret som du kaller det

Bjorn

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #178 på: Januar 25, 2018, 09:52:06 »
Radrizzani er en fornuftig mann. Derfor vil vi ende opp med et klubbemblem som er bedre enn det som ble vist frem i dag - og betydelig bedre enn det vi allerede har.

Men en eventuell "folkeavstemning" blant Leeds-fansen over forslag til ny logo blir nok ikke mer enn "rådgivende", for siden Andrea er en glup fyr, vet han også at flertallet ikke alltid har rett, men at de ofte har jævlig dårlig smak! ;)
Hvordan vet du alt dette? er du nær venn av ham..?

Og Raddikken farer med løgn. Så hva er neste store løgnen han blir tatt for.

Tror du på konspirasjonsteorier til vanlig H.B?


10.000 fans spurt sier de. Ingen har hørt om noen som har blitt spurt på Waccoe, og der er det stor bekjentskapskrets. Og hvis da dette er konspirasjonsteori. Ja da skjønner jeg lite.

Det var bare på et generellt grunnlag..

Som jeg prøvde å forklare i den andre tråden, så mener jeg ikke at 10000 fans har fått spørsmålet direkte, vil du ha denne logoen!? Det er nok mye mer diskret enn som så.

Så hvis da ingen av de 10.000 har sagt at det viktigste er at klubben er på Elland Road, ja da kan han flytte banen. For da er det jo mere diskret som du kaller det

Ser ikke helt at de må spørre fans i det hele tatt om hverken logo eller stadion, men om du undrer så fælt og mener de lyver, kan du ikke skrive inn til klubben da og spørre på vegne av alle som er såret og rystet over å ha blitt 'løyet' for?
Marching On! 4276

Runar

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #179 på: Januar 25, 2018, 09:53:37 »
Radrizzani er en fornuftig mann. Derfor vil vi ende opp med et klubbemblem som er bedre enn det som ble vist frem i dag - og betydelig bedre enn det vi allerede har.

Men en eventuell "folkeavstemning" blant Leeds-fansen over forslag til ny logo blir nok ikke mer enn "rådgivende", for siden Andrea er en glup fyr, vet han også at flertallet ikke alltid har rett, men at de ofte har jævlig dårlig smak! ;)
Hvordan vet du alt dette? er du nær venn av ham..?

Og Raddikken farer med løgn. Så hva er neste store løgnen han blir tatt for.

Tror du på konspirasjonsteorier til vanlig H.B?


10.000 fans spurt sier de. Ingen har hørt om noen som har blitt spurt på Waccoe, og der er det stor bekjentskapskrets. Og hvis da dette er konspirasjonsteori. Ja da skjønner jeg lite.

Det var bare på et generellt grunnlag..

Som jeg prøvde å forklare i den andre tråden, så mener jeg ikke at 10000 fans har fått spørsmålet direkte, vil du ha denne logoen!? Det er nok mye mer diskret enn som så.

Så hvis da ingen av de 10.000 har sagt at det viktigste er at klubben er på Elland Road, ja da kan han flytte banen. For da er det jo mere diskret som du kaller det

De 10 000 er ikke vist logoen, men "intervjuet" eller spurt om forskjellige ting knyttet til Leeds.

Også folk fra Norge har vært spurt.