Skrevet av Emne: EX-Head-coach: Dave Hockaday  (Lest 103147 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #330 på: August 23, 2014, 19:57:46 »
Leeds United MOT
@leeturnerten: The Guardian's James Riach says he's hearing David Hockaday is basically gone. Unconfirmed though #lufc

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #331 på: August 23, 2014, 20:00:14 »
Adam Pope
@APOPEY: #lufc Not confirmed but David Hockaday's Leeds United tenure looks  precarious. I understand Cellino very upset after 4-1 defeat at Watford.


Hay twitrer det samme.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #332 på: August 23, 2014, 20:01:07 »
Simon Austin
@sport_simon: @APOPEY he defended Hockaday when I spoke to him Thursday night, so it would be a surprise. But he is impulsive, as we now.

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #333 på: August 23, 2014, 20:02:28 »
Manisk Bashim.....FRA BBCs Footballers show

@_manishbhasin: All sorts of rumours flying around regarding #lufc head coach Dave Hockaday - could be an interesting evening ahead.. #fls

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #334 på: August 23, 2014, 20:03:34 »
Adam Pope
@APOPEY: #lufc Not confirmed but David Hockaday's Leeds United tenure looks  precarious. I understand Cellino very upset after 4-1 defeat at Watford.


Hay twitrer det samme.


Thomm Kirwin

@Thomkirwin: @APOPEY as am I mate!

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #335 på: August 23, 2014, 20:12:09 »
Dette er ikke liv laga. Hvordan reiser man seg etter denne stormen som supporterne har begynt på MOT ham?


Adam Pope
@APOPEY: #lufc Official line from club is that David Hockaday is still head coach .



Noen twitrer at klubben jo som regel er de siste som vet!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #336 på: August 23, 2014, 20:13:15 »
Han er ferdig, dette kan aldri fungere.
COME ON LEEDS !!

Andersen

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #337 på: August 23, 2014, 20:42:11 »
At Hockaday i det hele tatt fikk jobben er for meg en gåte ! Men MC hadde vel en plan for det også , mannen jobber vel praktigst  kun for lommepenger i den jobben!  Lettere å sparke Hockaday for den lønna en en annen som skulle tjent millioner i følge en kontrakt ! Noen kamper til med tap, tror jeg klubben nok en gang kan skrive opp navnet på trener/ managere som har fått fyken i klubben ! Det klør vel i : du har fått sparken fingeren på knappen til MC. Har vel en liten mistanke om at MC har en plan B ang ny trener i klubben !

lojosang

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #338 på: August 23, 2014, 20:47:02 »
At Hockaday i det hele tatt fikk jobben er for meg en gåte ! Men MC hadde vel en plan for det også , mannen jobber vel praktigst  kun for lommepenger i den jobben!  Lettere å sparke Hockaday for den lønna en en annen som skulle tjent millioner i følge en kontrakt ! Noen kamper til med tap, tror jeg klubben nok en gang kan skrive opp navnet på trener/ managere som har fått fyken i klubben ! Det klør vel i : du har fått sparken fingeren på knappen til MC. Har vel en liten mistanke om at MC har en plan B ang ny trener i klubben !

Hadde vært bedre om han hadde hatt en Plan A. Jeg tviler på at planer er noe Cellino driver all verden med. Ansett. Kjøp. Spark. Kjøp. Ansett første alternativ. Gjenta. fra start. Gli sakte inn i stagnasjon og forfall.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Ny Coach?: Dave Hockaday
« Svar #339 på: August 23, 2014, 20:52:54 »
En lite imponerende CV, for å si det pent. Hva i all videste verden er det Cellino ser i denne karen?  ???
Fortsatt like aktuelt spørsmål...

Andersen

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #340 på: August 23, 2014, 20:56:28 »
MC klarte da å holde sin gamle italienske klubb med hode over vannet!  Selv om han ikke gadd å gjøre noe særlig med hjemmestadioen de siste åra ang fasiliteter ! Klart MC forventer resultater med dette laget , det gjør vi vel alle ! Men med så mange nye spillere tar det vel tid , klarer ikke Hockaday dette er det vel bare å si bye , bye !

Eriksen55

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #341 på: August 23, 2014, 21:03:42 »
Ble visst i følge Twitter ropt på Simon Grayson fra Leedsfansen i dag... Da blir det ihvertfall mer fart på angrepsspillet :). Simon som head coach og Hock som ass head tror jeg hadde blitt en fin kombo  :)


Leeds fans apparently signing for Simon Grayson’s name today. Current #lufc boss Dave Hockaday close to the sack. #pnefc
« Siste redigering: August 23, 2014, 21:05:29 av Eleonora »

sportcarl1

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #342 på: August 23, 2014, 21:05:57 »
Alltså tycker minimum minst 1 vecka till med hockey och Bradford borta och Bolton hemma, 2 utvisningar idag kan man ju inte skylla hockeyn för, måste ju finnas lite tid för besinning  och sans
 

Manager

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #343 på: August 23, 2014, 21:07:34 »
Nå har MC snart fått kjøpt de spillerne han mener han trenger og fått lekt manager lenge nok! Så da kommer det inn en manager  inn snart, Hockaday er vel å regne som en kortvarig prosjekt. Får bare håpe at neste ansettelse ikke blir hentet fra nederste hyllle

Andersen

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #344 på: August 23, 2014, 21:07:37 »
+1

DenHviteYeboah

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #345 på: August 23, 2014, 21:17:59 »
Det jeg aldri kommer til å forstå er hvorfor Hockaday takket ja til denne jobben. Han mener altså at han er kvalifisert til å jobbe på dette nivået? Etter min mening vitner det om litt for stor selvtillit hos Hockaday å ta på seg denne oppgaven ;) eller kanskje særdeles dårlig dømmekraft..?
Jeg kommer heller aldri til å forstå Cellinos plan med denne ansettelsen....

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #346 på: August 23, 2014, 21:33:52 »
Var ikke veldig begeistret når Hockaday fikk jobben men ser ikke helt hvordan han skal få all skylda her. Han har fått 100 spillere slengt inn på treningsfeltet og skal lære dem hans system og lære Engelsk stil. Røde kort flyr jo rundt han  i tilleg! Hver eneste dag kommer spillere som aldri har spilt en kamp i England inn dørene og vi forventer vi skal slå til me seier over Brighton ? Watford ? Millwall borte? Ser ingen i verden som hadde klart denne jobben som Massimo har gitt stakkars DH.

Sesongen er 46 kamper og vi har spilt 4 mot veldig sterke lag. Vi har 42 kamper igjenn , 42 muligheter til og vokse og bli et solid fotball lag. Alle trenger tid , spillere og trenere trenger tid til og bli kjent, bli et lag.

Alle blir bedre kjent me hverandre hver dag og blir sterkere og bedre hver dag. Vi må bli en " Unit " og få et kameratskap og få en spillestil og angrep spill som fungerer samt et trykkt og stødig forsvar. jeg kan ikke se annen løsning enn tid og trening. DH har vell gode kriterier som trener , han er ikke noe Manager er blitt sagt.

Simon Grayson er en helt elenedig manager , Har ikke snøøøøring på forsvarpill, var ikke god en gang når vi var et League one lag.

Vi har 11 ? 12? nye spillere og spiller mot lag som har vært gode i lag i 3-4 år og prestert så langt.

Pontus ❤

Andersen

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #347 på: August 23, 2014, 21:42:37 »
Så sant , så sant , men så er det dette med MC da ,? hvor tålmodig er han !?

Eriksen55

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #348 på: August 23, 2014, 21:44:49 »
Jeg tror MC er en klok mann på mange områder og er en bra mann for Leeds. Og på de områdene han kanskje ikke er helt oppdatert  så håper jeg noen kan fortelle og veilede han( yeah right)

Det rådet bør være å  gjeninnsette en manager, ikke forandre for mye i starten. Nå er det en ledig som jeg er helt sikker på at Leeds får hvis dem vil. Tony Pulis.  Han klarer å få mye ut av de lagene han har, flink til å legge opp spillestil etter materiale han har å velge i.. Stor forskjell på Stoke og Palace i måten dem spilte på. Begge lag slapp inn lite mål, og ihvertfall med Palace var det mye bra offensive takter. Stoke scoret også ok med mål, men underholdningen var vel ikke enestående..men så lenge lagene vinner gir vel majoriteten av fansen blanke :)

Han er en joggebukse manager slik MC vil ha det. Visstnok dyktig på feltet. Har integritet i massevis. Stiller også krav til sine omgivelser, les oppsigelsen i Palace.

Når det gjelder DH så tror jeg det blir tøft fremover, unner han all suksess og håpet veldig at det skulle bli hos oss. Men tror den trenden vi er inne i blir hans bane. At vi taper flere enn vi vinner i starten er greit, men måten det skjer på er bekymringsfull. Skap fryktelig lite fremover,  så godt som ingenting. Og innsatsen, som skulle være Leeds sin store styrke ser jeg heller ikke mye til. Hadde vi bare glimtvis fått  sett potensialet offensivt hadde ting kanskje sett annerledes ut..  Så min konklusjon blir vel at det er like greit å si takk og hadet bra nå med engang, for det er bare et tidsspørsmål før han ryker uansett.. Eneste som taler i mot for å sparke han for min del er hvem som evt kommer inn... Der tror jeg det er mange som er spente på. Bytte en unproven med en annen blir for meg meningsløst. Og det tror jeg spillergruppen også kan reagere på etterhvert.

Nøkkelordet for MC bør være etter at han har hentet de siste spillerne, og kvittet seg med de han ikke vil ha er STABILITET... Men om det ordet finnes i den italiensk/engelske ordboken hans er jeg mer usikker på...

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #349 på: August 23, 2014, 21:45:36 »
Var ikke veldig begeistret når Hockaday fikk jobben men ser ikke helt hvordan han skal få all skylda her. Han har fått 100 spillere slengt inn på treningsfeltet og skal lære dem hans system og lære Engelsk stil. Røde kort flyr jo rundt han  i tilleg! Hver eneste dag kommer spillere som aldri har spilt en kamp i England inn dørene og vi forventer vi skal slå til me seier over Brighton ? Watford ? Millwall borte? Ser ingen i verden som hadde klart denne jobben som Massimo har gitt stakkars DH.

Sesongen er 46 kamper og vi har spilt 4 mot veldig sterke lag. Vi har 42 kamper igjenn , 42 muligheter til og vokse og bli et solid fotball lag. Alle trenger tid , spillere og trenere trenger tid til og bli kjent, bli et lag.

Alle blir bedre kjent me hverandre hver dag og blir sterkere og bedre hver dag. Vi må bli en " Unit " og få et kameratskap og få en spillestil og angrep spill som fungerer samt et trykkt og stødig forsvar. jeg kan ikke se annen løsning enn tid og trening. DH har vell gode kriterier som trener , han er ikke noe Manager er blitt sagt.

Simon Grayson er en helt elenedig manager , Har ikke snøøøøring på forsvarpill, var ikke god en gang når vi var et League one lag.

Vi har 11 ? 12? nye spillere og spiller mot lag som har vært gode i lag i 3-4 år og prestert så langt.



Helt enig. Og kommer Simon Grayson er det bare å si god natt. Da kommer iallefall målene......feile veien. Og i hopetall...

Eriksen55

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #350 på: August 23, 2014, 21:50:13 »
Var ikke veldig begeistret når Hockaday fikk jobben men ser ikke helt hvordan han skal få all skylda her. Han har fått 100 spillere slengt inn på treningsfeltet og skal lære dem hans system og lære Engelsk stil. Røde kort flyr jo rundt han  i tilleg! Hver eneste dag kommer spillere som aldri har spilt en kamp i England inn dørene og vi forventer vi skal slå til me seier over Brighton ? Watford ? Millwall borte? Ser ingen i verden som hadde klart denne jobben som Massimo har gitt stakkars DH.

Sesongen er 46 kamper og vi har spilt 4 mot veldig sterke lag. Vi har 42 kamper igjenn , 42 muligheter til og vokse og bli et solid fotball lag. Alle trenger tid , spillere og trenere trenger tid til og bli kjent, bli et lag.

Alle blir bedre kjent me hverandre hver dag og blir sterkere og bedre hver dag. Vi må bli en " Unit " og få et kameratskap og få en spillestil og angrep spill som fungerer samt et trykkt og stødig forsvar. jeg kan ikke se annen løsning enn tid og trening. DH har vell gode kriterier som trener , han er ikke noe Manager er blitt sagt.

Simon Grayson er en helt elenedig manager , Har ikke snøøøøring på forsvarpill, var ikke god en gang når vi var et League one lag.

Vi har 11 ? 12? nye spillere og spiller mot lag som har vært gode i lag i 3-4 år og prestert så langt.



Selv om vi rykket opp med han? Tar heller en 12 plass med 104-187 i målforskjell enn  8 plass med 21-98..

Om han er rett man vites ikke. Men det er noe med Grayson jeg likte. Eneste manager som har fått sparken som jeg virkelig syntes synd på!

Gufrias

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #351 på: August 23, 2014, 21:51:21 »
Det jeg aldri kommer til å forstå er hvorfor Hockaday takket ja til denne jobben. Han mener altså at han er kvalifisert til å jobbe på dette nivået? Etter min mening vitner det om litt for stor selvtillit hos Hockaday å ta på seg denne oppgaven ;) eller kanskje særdeles dårlig dømmekraft..?
Jeg kommer heller aldri til å forstå Cellinos plan med denne ansettelsen....

Hvis jeg var arbeidsledig, og fikk tilbud om å gjøre noe jeg ikke kan for en årslønn på 900 000, ville jeg ha gjort det samme. Noen uker på den lønna er jo et fint tilskudd til trygda...
Hekta på Leeds siden 1974

Eriksen55

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #352 på: August 23, 2014, 22:03:46 »
@EmaGiulianelli Cellino seems to be angry with Hockaday

Josch

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #353 på: August 23, 2014, 22:05:48 »
Var ikke veldig begeistret når Hockaday fikk jobben men ser ikke helt hvordan han skal få all skylda her. Han har fått 100 spillere slengt inn på treningsfeltet og skal lære dem hans system og lære Engelsk stil. Røde kort flyr jo rundt han  i tilleg! Hver eneste dag kommer spillere som aldri har spilt en kamp i England inn dørene og vi forventer vi skal slå til me seier over Brighton ? Watford ? Millwall borte? Ser ingen i verden som hadde klart denne jobben som Massimo har gitt stakkars DH.

Sesongen er 46 kamper og vi har spilt 4 mot veldig sterke lag. Vi har 42 kamper igjenn , 42 muligheter til og vokse og bli et solid fotball lag. Alle trenger tid , spillere og trenere trenger tid til og bli kjent, bli et lag.

Alle blir bedre kjent me hverandre hver dag og blir sterkere og bedre hver dag. Vi må bli en " Unit " og få et kameratskap og få en spillestil og angrep spill som fungerer samt et trykkt og stødig forsvar. jeg kan ikke se annen løsning enn tid og trening. DH har vell gode kriterier som trener , han er ikke noe Manager er blitt sagt.

Simon Grayson er en helt elenedig manager , Har ikke snøøøøring på forsvarpill, var ikke god en gang når vi var et League one lag.

Vi har 11 ? 12? nye spillere og spiller mot lag som har vært gode i lag i 3-4 år og prestert så langt.



Helt enig. Og kommer Simon Grayson er det bare å si god natt. Da kommer iallefall målene......feile veien. Og i hopetall...
Mye klokt sagt her, tap mot bra lag, med nye spillere, stakkars Hockaday osv.  Men: Celliono har sett
alle kampene og ser nok litt bak resultatene, dvs spillet. De tre tapene har vært fortjent, og Leeds har ikke dårlige spillere! Rotherham slo idag Millwall borte!!!

Kato

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #354 på: August 23, 2014, 22:11:58 »
Hockaday fornøyd tross tap.

Og det med 0 skudd på mål, 3 utenfor, samt 1 corner.

Dette er en altfor stor jobb for han.
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #355 på: August 23, 2014, 22:23:25 »
Jeg kan legge til det jeg skrev at jeg hadde takket lett ja til en Tony Pulis inn me engang men jeg ser ikke at noen managere hadde fått noe så sinnsykt ut av alle disse nye spillerne
Pontus ❤

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #356 på: August 23, 2014, 23:53:01 »
Simon Austin

@sport_simon: Cellino's phone off/ hasn't replied to texts. #lufc spokesman says Hockaday still the head coach. So that's where we stand at the moment.

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #357 på: August 23, 2014, 23:57:20 »
Phil Hay

@PhilHayYEP: Back in the office. Radio silence from Cellino and really, it's his opinion that counts. But everyone I've spoken to thinks Hockaday is gone

 ::)



Har vi kommet til et brudd allerede? Hvorfor i all verden satse på fjolset Hockaday?

Hva skjer nå?

At Cellino tar tenkepause og slår av telefonen er nok et signal om at noe er i gjerdet.

Jeg antar at en engelskspråklig italiensk trener er på trappene.

Har noen andre forslag enn FESTA og  ZOLA?  Etter det jeg forstår er ikke Zola og Cellino bestiser. Men mye kan endre seg på en halv kveld i Cellinofamilien.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #358 på: August 24, 2014, 00:07:23 »
Ã…pen for mye... Men  Di Canio... Gud forby!!!

lojosang

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #359 på: August 24, 2014, 00:11:00 »
Var ikke veldig begeistret når Hockaday fikk jobben men ser ikke helt hvordan han skal få all skylda her. Han har fått 100 spillere slengt inn på treningsfeltet og skal lære dem hans system og lære Engelsk stil. Røde kort flyr jo rundt han  i tilleg! Hver eneste dag kommer spillere som aldri har spilt en kamp i England inn dørene og vi forventer vi skal slå til me seier over Brighton ? Watford ? Millwall borte? Ser ingen i verden som hadde klart denne jobben som Massimo har gitt stakkars DH.

Sesongen er 46 kamper og vi har spilt 4 mot veldig sterke lag. Vi har 42 kamper igjenn , 42 muligheter til og vokse og bli et solid fotball lag. Alle trenger tid , spillere og trenere trenger tid til og bli kjent, bli et lag.

Alle blir bedre kjent me hverandre hver dag og blir sterkere og bedre hver dag. Vi må bli en " Unit " og få et kameratskap og få en spillestil og angrep spill som fungerer samt et trykkt og stødig forsvar. jeg kan ikke se annen løsning enn tid og trening. DH har vell gode kriterier som trener , han er ikke noe Manager er blitt sagt.

Simon Grayson er en helt elenedig manager , Har ikke snøøøøring på forsvarpill, var ikke god en gang når vi var et League one lag.

Vi har 11 ? 12? nye spillere og spiller mot lag som har vært gode i lag i 3-4 år og prestert så langt.



Helt enig. Og kommer Simon Grayson er det bare å si god natt. Da kommer iallefall målene......feile veien. Og i hopetall...
Mye klokt sagt her, tap mot bra lag, med nye spillere, stakkars Hockaday osv.  Men: Celliono har sett
alle kampene og ser nok litt bak resultatene, dvs spillet. De tre tapene har vært fortjent, og Leeds har ikke dårlige spillere! Rotherham slo idag Millwall borte!!!

Vi har fått inn en flokk middels SerieB-spilere, men siden de har italienskklingende navn tror alle de er Pirlo og at det må være manageren som er udugelig.
- Leif Olav