Skrevet av Emne: EX-Head-coach: Dave Hockaday  (Lest 103195 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #360 på: August 24, 2014, 00:39:21 »
Denne storyen om at Hock ble intervjuet til akademiet, men fikk head coach jobben, synes sannsynlig. 

Sjokkerende bra research av Cellino.

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #361 på: August 24, 2014, 01:20:10 »
Phil Hay

Cellino uncontactable tonight so no clarity until tomorrow. Players have been called in for an unscheduled warm-down in the morning. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #362 på: August 24, 2014, 01:21:09 »
Simon Austin

exchanged couple texts with Cellino. said he wanted to sleep/ was ashamed of the performance/ wants to  'build something important'
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #363 på: August 24, 2014, 01:22:16 »
Simon Austin

He wouldn't talk about managerial situation tonight though, so I'm not sure
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #364 på: August 24, 2014, 12:37:13 »
Nå har MC snart fått kjøpt de spillerne han mener han trenger og fått lekt manager lenge nok! Så da kommer det inn en manager  inn snart, Hockaday er vel å regne som en kortvarig prosjekt. Får bare håpe at neste ansettelse ikke blir hentet fra nederste hyllle
Kan hende vi må ned i league One før Cellino innser at den sportslige modellen han har innført suger balle.

Cellinos Leeds United ligner mer og mer på QPR anno 2012 enn det topplaget han prøver å bygge.
Jon R.

Stian l

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #365 på: August 24, 2014, 12:38:45 »
@PhilHayYEP: No further news on Hockaday. Sources close to Cellino say he "went crazy" yesterday and made it clear that Hockaday would be gone. #lufc

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #366 på: August 24, 2014, 12:43:46 »
Adam Pope

@LufcHutchy @PhilHayYEP Still no official word but MC "lost it" last night apparently.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #367 på: August 24, 2014, 12:45:58 »
Nå har MC snart fått kjøpt de spillerne han mener han trenger og fått lekt manager lenge nok! Så da kommer det inn en manager  inn snart, Hockaday er vel å regne som en kortvarig prosjekt. Får bare håpe at neste ansettelse ikke blir hentet fra nederste hyllle
Kan hende vi må ned i league One før Cellino innser at den sportslige modellen han har innført suger balle.

Cellinos Leeds United ligner mer og mer på QPR anno 2012 enn det topplaget han prøver å bygge.


Kanskje det skjer allerede med den nye mannen som snart kommer inn.


For coachens sin del så sier han at de samarbeider om nyanskaffelser. Cellino vet at han selv er blank på engelsk fotball. Dermed vil en med større kjennskap med øyriket automatisk få større innvirkning.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #368 på: August 24, 2014, 14:34:11 »
Adam Pope
@he11o_people @PhilHayYEP players not at Thorp Arch today so must have been a change of heart overnight from MC. #lufc


Phil Hay
@PhilHayYEP: @LUFC1523 @APOPEY @he11o_people no, I'm increasingly sure that he's going




Noen hevder det er flust med kameraer utenfor Elland Road. Kan tenkes treningen ble avlyst og Cellino tar en av sine beryktede intervjurunder igjen. Kanskje røkte ut om Hockaday - for et navn - har tillit.  :)
« Siste redigering: August 24, 2014, 14:36:31 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #369 på: August 24, 2014, 14:47:59 »
Roberto Maran
 

Promotion 2010

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #370 på: August 24, 2014, 15:35:45 »
Vi er på side 13 i tråden. Er det et Moen?

Phil Hay
@PhilHayYEP: @mightywhite1981 @LUFC1523 @APOPEY @he11o_people contacts of mine still believe he'll be gone today.

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #371 på: August 24, 2014, 15:40:30 »
Vi er på side 13 i tråden. Er det et Moen?
...det er vel først på side 17 det skjer!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ziganda

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #372 på: August 24, 2014, 16:06:15 »
Vi er på side 13 i tråden. Er det et Moen?
...det er vel først på side 17 det skjer!

MC har bestemt at side 17 skal fjernes fra alle tråder

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #373 på: August 24, 2014, 16:14:21 »
Vi er på side 13 i tråden. Er det et Moen?
...det er vel først på side 17 det skjer!

MC har bestemt at side 17 skal fjernes fra alle tråder

Roobert!  - hermed innføres 'side 16b' :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #375 på: August 24, 2014, 18:11:59 »
Dirty Leeds
@LufcColin: @andypovey @Dean1985 @PhilHayYEP Who's to say Cellino pulls strings? Hock has already said he picks team & tactics. https://t.co/9lqYXflc2C


Hockaday er tydelig på at han styrer uttak og taktikk.



Blame The Hoch, then!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #376 på: August 24, 2014, 18:36:48 »
Dirty Leeds
@LufcColin: @andypovey @Dean1985 @PhilHayYEP Who's to say Cellino pulls strings? Hock has already said he picks team & tactics. https://t.co/9lqYXflc2C


Hockaday er tydelig på at han styrer uttak og taktikk.



Blame The Hoch, then!   ::)

Det er vel der d glipper....taktikken ift spillere tilgjengelige!
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #378 på: August 24, 2014, 20:16:36 »
Adam Pope

#lufc Looking at @PhilHayYEP reports seems there is a stay of execution for David Hockaday as Massimo Cellino feels it's too early to judge.

 :)           ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #379 på: August 24, 2014, 22:20:45 »
CLUB STATEMENT: DAVID HOCKADAY
A short statement from the club...

PUBLISHED 24 AUGUST 2014 AT 07:00


 22 15DAVID HOCKADAY
In response to recent media speculation the club would like to confirm that David Hockaday remains the head coach of Leeds United Football Club.

The club will make no further comment on this matter.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1evqld1y30epy1pwfsh1pxzuam/title/club-statement-david-hockaday?#sthash.YS54fqIM.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #380 på: August 24, 2014, 22:38:50 »
CLUB STATEMENT: DAVID HOCKADAY
A short statement from the club...

PUBLISHED 24 AUGUST 2014 AT 07:00


 22 15DAVID HOCKADAY
In response to recent media speculation the club would like to confirm that David Hockaday remains the head coach of Leeds United Football Club.

The club will make no further comment on this matter.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1evqld1y30epy1pwfsh1pxzuam/title/club-statement-david-hockaday?#sthash.YS54fqIM.dpuf


Adam Pope
#lufc With respect but it's hardly media speculation when multiple sources & the owner himself admit coach was on the verge of being sacked.

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #381 på: August 26, 2014, 15:03:20 »
Phil Hay

Hockaday: "If people hand-on-heart take away the emotion from it and look at the games, we’re not far off." #lufc

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard


Leedsfan

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #384 på: August 26, 2014, 18:14:06 »
Ser at Twitter gjør narr av Hockaday etter den siste pressekonferansen, akkurat som han skulle vært tilbakestående.

Jeg sitter å ser på den pressekonferanse nå og jeg føler ikke at han svarer dårlig for seg i det hele tatt. Journalistene er knallharde mot han også, han slipper ikke billig unna.

Har Twitter sett HELE pressekonferansen, eller henger de seg bare på for å henge ut Hockaday.

Er jeg for soft og dum?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #385 på: August 26, 2014, 19:04:19 »
Ser at Twitter gjør narr av Hockaday etter den siste pressekonferansen, akkurat som han skulle vært tilbakestående.

Jeg sitter å ser på den pressekonferanse nå og jeg føler ikke at han svarer dårlig for seg i det hele tatt. Journalistene er knallharde mot han også, han slipper ikke billig unna.

Har Twitter sett HELE pressekonferansen, eller henger de seg bare på for å henge ut Hockaday.

Er jeg for soft og dum?


Nei jeg synes ikke det .
Synes også han svarer veldig godt for seg .Håper inderlig han lykkes makan til dritt han må tåle ,vi må gi mannen en sjanse da ting tar tid for f...
 

Annesj

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #386 på: August 26, 2014, 19:09:34 »
Syns det er flaut å se slik oppførsel å stygg behandling hock får fra enkelte. Gremmes rett å slett.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #387 på: August 26, 2014, 19:27:24 »
Ser at Twitter gjør narr av Hockaday etter den siste pressekonferansen, akkurat som han skulle vært tilbakestående.

Jeg sitter å ser på den pressekonferanse nå og jeg føler ikke at han svarer dårlig for seg i det hele tatt. Journalistene er knallharde mot han også, han slipper ikke billig unna.

Har Twitter sett HELE pressekonferansen, eller henger de seg bare på for å henge ut Hockaday.

Er jeg for soft og dum?


Nei jeg synes ikke det .
Synes også han svarer veldig godt for seg .Håper inderlig han lykkes makan til dritt han må tåle ,vi må gi mannen en sjanse da ting tar tid for f...

Det er jo ikke lett å lykkes i et sånt miljø, inne og utenfor Elland Road, med en hel haug av nye spillere.

Jeg er som alle skuffet når vi taper, men det finns grenser for hvor ondskapsfulle eier(e) og fans kan være.

Håper vi vinner de to kampene denne uka, så to uker på å trene på før vi skal på to vanskelige bortekamper. Tror det blir tøft for Hockaday dette!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #388 på: August 26, 2014, 19:38:15 »
Ser at Twitter gjør narr av Hockaday etter den siste pressekonferansen, akkurat som han skulle vært tilbakestående.

Jeg sitter å ser på den pressekonferanse nå og jeg føler ikke at han svarer dårlig for seg i det hele tatt. Journalistene er knallharde mot han også, han slipper ikke billig unna.

Har Twitter sett HELE pressekonferansen, eller henger de seg bare på for å henge ut Hockaday.

Er jeg for soft og dum?


Nei jeg synes ikke det .
Synes også han svarer veldig godt for seg .Håper inderlig han lykkes makan til dritt han må tåle ,vi må gi mannen en sjanse da ting tar tid for f...

Det er jo ikke lett å lykkes i et sånt miljø, inne og utenfor Elland Road, med en hel haug av nye spillere.

Jeg er som alle skuffet når vi taper, men det finns grenser for hvor ondskapsfulle eier(e) og fans kan være.

Håper vi vinner de to kampene denne uka, så to uker på å trene på før vi skal på to vanskelige bortekamper. Tror det blir tøft for Hockaday dette!
Enig .Liker cellinos passion men han må roe seg litt ,mannen må få tid .
Men tror Hockday er ferdig i leeds snart uannsett .
Håper som sakt jeg tar feil for all den dritten den mannen får nå fortjener ingen etter så korttid .
« Siste redigering: August 26, 2014, 19:39:47 av marve »
 

sportcarl1

Sv: Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #389 på: August 26, 2014, 19:45:44 »
Ser at Twitter gjør narr av Hockaday etter den siste pressekonferansen, akkurat som han skulle vært tilbakestående.

Jeg sitter å ser på den pressekonferanse nå og jeg føler ikke at han svarer dårlig for seg i det hele tatt. Journalistene er knallharde mot han også, han slipper ikke billig unna.

Har Twitter sett HELE pressekonferansen, eller henger de seg bare på for å henge ut Hockaday.

Er jeg for soft og dum?


Nei jeg synes ikke det .
Synes også han svarer veldig godt for seg .Håper inderlig han lykkes makan til dritt han må tåle ,vi må gi mannen en sjanse da ting tar tid for f...

Det er jo ikke lett å lykkes i et sånt miljø, inne og utenfor Elland Road, med en hel haug av nye spillere.

Jeg er som alle skuffet når vi taper, men det finns grenser for hvor ondskapsfulle eier(e) og fans kan være.

Håper vi vinner de to kampene denne uka, så to uker på å trene på før vi skal på to vanskelige bortekamper. Tror det blir tøft for Hockaday dette!
jag hoppas på vinst mot bradford och bolton så det blir lite lugnt, och jag personligen kommer inte vara inne här de kvällarna om vi förlorar för då lär både cellino och hock få det hett om öronen, jag tar nästan illa vid mig hur det kan skrivas och hockeyday och cellino, känns ju hårddraget att om vi vinner så är det spelarna och fansens förtjänst och förlorar vi är det  hock och cellinos fel