Skrevet av Emne: Ex-spiller: Gaetano Berardi  (Lest 130995 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NT

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #450 på: Juli 20, 2020, 22:25:19 »
Opp til ni måneder på sidelinja, huff og huff :-[

https://www.leedsunited.com/news/team-news/26820/gaetano-berardi-injury-update

Trist sorti i Leeds, for dette er vel slutten på hans tid i klubben?

Har vondt for å tro at ikke klubben lar han bygge seg opp igjen med support av klubbens støtteapparat, men når han er kvikk i bena igjen så er det en annen sak. Dette var det værste som kunne skjedd for Berardi akkurat nå. Imponert hvordan han har løftet seg denne sesong. Stabil og pålitelig. Vi har ikke tapt i år med Berardi på banen, bortsett fra Millwall kampen hvor han ble feilaktig utvist.

Cherry

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #451 på: Juli 20, 2020, 23:02:15 »
På utgående kontrakt.
Tviler ikke på at klubben tilbyr han opptrening som en gest - men ny kontrakt sitter nok langt inne.
 

raggen

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #452 på: Juli 20, 2020, 23:50:16 »
Synd for gladiatoren vår. håper som flere har påpekt at han blir i klubben og trener seg opp slik at han kan finne seg en ny arbeidsgiver
Forever Leeds United!!!!!!!!

Blank_File

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #453 på: Juli 21, 2020, 00:28:35 »
Utrolig trist rett og slett. Har sjeldent følt mer med en spiller som blir skadet.

gulle

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #454 på: Juli 21, 2020, 13:15:10 »
Utrolig trist rett og slett. Har sjeldent følt mer med en spiller som blir skadet.
Ja ,enig, en herlig innstilling på Berardi, han hadde fortjent en annen sorti, håper han ikke må legge opp ,men får en god avsluttning på karrieren
Nå rykker vi opp! Jasederja

Torpe-do

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #455 på: Juli 21, 2020, 15:06:34 »
Berardi er heilt klart ein personleg favoritt i stallen. Ynskjer karen alt godt - håpar det ordnar seg :-\

auren

Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #456 på: Juli 21, 2020, 21:46:35 »
Adam Pope
@apopey
Bielsa asked if he'd like Berardi  to stay: "He is an example to us all. Don't let that take away from his football characteristics. The 30 minutes against Derby was his best performance under me, Socially he is very important. He's someone I feel you could ask advice of." #LUFC


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #457 på: August 08, 2020, 16:57:01 »
Er det noen som vet hva som har skjedd med Berardi nå?  Kontrakten hans gikk vel ut.  Har han fått fornyet den eller har han forlatt klubben?
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #458 på: August 08, 2020, 18:18:00 »
Er det noen som vet hva som har skjedd med Berardi nå?  Kontrakten hans gikk vel ut.  Har han fått fornyet den eller har han forlatt klubben?

Ryktene sier at han vil få tilbudt en ettårskontrakt...

LUFC transfer updates
@LufcTransfer

Leeds are not looking for a replacement for Gaetano Berardi and are likely to hand him a new contract despite him being out injured for up to 9 months [The Athletic] #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #459 på: August 08, 2020, 18:26:12 »
Er det noen som vet hva som har skjedd med Berardi nå?  Kontrakten hans gikk vel ut.  Har han fått fornyet den eller har han forlatt klubben?

Ryktene sier at han vil få tilbudt en ettårskontrakt...

LUFC transfer updates
@LufcTransfer

Leeds are not looking for a replacement for Gaetano Berardi and are likely to hand him a new contract despite him being out injured for up to 9 months [The Athletic] #LUFC

Håper de ryktene stemmer for det fortjener han. Han er et klassisk eksempel på en spiller som setter laget foran seg selv og der hjertet slår utenpå drakten! 💙
Medlem 94237

Håvard

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #460 på: September 13, 2020, 20:20:15 »
Er det noen som vet no mere om han ? Erkontrakten forlengert?

En spiler jeg har sam\ns for.- Alltid side before self..

MOT

Eriksen55

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #461 på: September 13, 2020, 20:32:58 »
Mener jeg leste at han skal til Leeds i løpet av september og være der ut sesongen. Hva som er status med kontrakt vet jeg ikke. Men noe tydet på at han kunne være raskere tilbake enn ventet.

Håper virkelig han får kontrakt og at han kan bidra etter jul på en eller annen måte.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #462 på: September 13, 2020, 20:34:05 »
Er det noen som vet no mere om han ? Erkontrakten forlengert?

En spiler jeg har sam\ns for.- Alltid side before self..

MOT

I et intervju i Sveits for noen dager siden sa han at han var ute og gikk og at skaden var under leging. Han skulle til Leeds i slutten av september 'to sort out his future'...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sterland

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #463 på: September 14, 2020, 09:41:09 »
Er det noen som vet no mere om han ? Erkontrakten forlengert?

En spiler jeg har sam\ns for.- Alltid side before self..

MOT

I et intervju i Sveits for noen dager siden sa han at han var ute og gikk og at skaden var under leging. Han skulle til Leeds i slutten av september 'to sort out his future'...
Håper han får ny kontrakt. Kan brukes i hele forsvaret, og er en strålende spillere å hive innpå ved behov. Han leverte big-time i fjor:)

NT

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #464 på: September 14, 2020, 10:20:08 »
Er det noen som vet no mere om han ? Erkontrakten forlengert?

En spiler jeg har sam\ns for.- Alltid side before self..

MOT

I et intervju i Sveits for noen dager siden sa han at han var ute og gikk og at skaden var under leging. Han skulle til Leeds i slutten av september 'to sort out his future'...
Håper han får ny kontrakt. Kan brukes i hele forsvaret, og er en strålende spillere å hive innpå ved behov. Han leverte big-time i fjor:)

Litt naiv så sier jeg " det er jeg sikker på at han får " Kan jo lage en super-avtale for begge parter.  32 år, erfaren, likt av Bielsa, kjenner systemet, tror ikke han er kravstor og er blitt påliteligheten selv etter
å lagt bort ungdomstemperamentet.  Har Berardi lagd ett enste frispark etter Derby/Playoff ? :) 

Fantasyland

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #465 på: September 14, 2020, 10:32:00 »
Ut av respekt for Berardi og innsatsen han legger ned for klubben fortjener han virkelig en siste kontrakt ut sesongen. Men la oss være ærlige, han er ganske langt unna det nivået som kreves i PL. Selv syntes jeg ikke han var god nok for Championship engang. Har for mange feil i reportoaret og jo mer han spiller, jo mer synlig blir det.

Men la oss hylle mennesket og personen Berardi, fra et empatisk ståsted er det forjent at han runder av etter inneværende sesong.

NT

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #466 på: September 14, 2020, 11:01:36 »
Ut av respekt for Berardi og innsatsen han legger ned for klubben fortjener han virkelig en siste kontrakt ut sesongen. Men la oss være ærlige, han er ganske langt unna det nivået som kreves i PL. Selv syntes jeg ikke han var god nok for Championship engang. Har for mange feil i reportoaret og jo mer han spiller, jo mer synlig blir det.

Men la oss hylle mennesket og personen Berardi, fra et empatisk ståsted er det forjent at han runder av etter inneværende sesong.
Mener Berardi endret seg mye nå siste sesongen, sammenlignet med tidligere. Spilte fornuftig og satte seg ikke i situasjoner han håndterer dårlig, bedre dømmekraft. Ikke en superspiller , men har 142 kamper i Championship. La oss is han er en OK backup da, etter Koch, Cooper,Struijk

Bromancer

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #467 på: Oktober 16, 2020, 18:02:50 »
Ny ettårskontrakt på Berardi i dag  :)

Kato

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #468 på: Oktober 16, 2020, 18:23:19 »
Bra å sette pris på Berardi. Denne klubben må ha ansatt en omdømmeekspert eller to de siste årene.

Eriksen55

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #469 på: Oktober 16, 2020, 19:25:48 »
Rett og slett strålende. En av mine favoritter. Blir nok knapt med spilletid, men håper han får en innhopp mot slutten av sesongen når skaden er leget. Forhåpentligvis for fulle tribuner hjemme på ER.

Flott gest av klubben. Dette er ingen selvfølge.

stian

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #470 på: Oktober 16, 2020, 20:43:56 »
Bra å sette pris på Berardi. Denne klubben må ha ansatt en omdømmeekspert eller to de siste årene.

Klubben bygger omdømme eksternt og viser verdier internt. Spillere som har vist at de gir alt for klubben fortjener å bli tatt vare på når skadene kommer på verste tidspunkt i karrieren.

lojosang

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #471 på: Oktober 17, 2020, 00:59:56 »
Bra å sette pris på Berardi. Denne klubben må ha ansatt en omdømmeekspert eller to de siste årene.
Eller kanskje bare de siste rasshøla forsvant ut porten sammen med Massivo Feilino. Man trenger ikke leie inn en omdømmeekspert for å oppføre seg anstendig.

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

Sterland

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #472 på: Oktober 17, 2020, 14:38:21 »
Bra å sette pris på Berardi. Denne klubben må ha ansatt en omdømmeekspert eller to de siste årene.
Eller kanskje bare de siste rasshøla forsvant ut porten sammen med Massivo Feilino. Man trenger ikke leie inn en omdømmeekspert for å oppføre seg anstendig.

Audmjukst
-LeifO
Tror du kan telle på en finger, hvor mange eiere de siste 30 årene som hadde forlenget kontrakten med Berardi/eller en spiller i hans situasjon. Kudos til Radrizzani :)

lojosang

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #473 på: Oktober 17, 2020, 14:57:27 »
Bra å sette pris på Berardi. Denne klubben må ha ansatt en omdømmeekspert eller to de siste årene.
Eller kanskje bare de siste rasshøla forsvant ut porten sammen med Massivo Feilino. Man trenger ikke leie inn en omdømmeekspert for å oppføre seg anstendig.

Audmjukst
-LeifO
Tror du kan telle på en finger, hvor mange eiere de siste 30 årene som hadde forlenget kontrakten med Berardi/eller en spiller i hans situasjon. Kudos til Radrizzani :)
Enig i det, så la oss ikke gi æren til noe så pointless jobby som en omdømmeekspert.

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

Cherry

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #474 på: Desember 10, 2020, 11:30:08 »
Rett og slett strålende. En av mine favoritter. Blir nok knapt med spilletid, men håper han får en innhopp mot slutten av sesongen når skaden er leget. Forhåpentligvis for fulle tribuner hjemme på ER.

Flott gest av klubben. Dette er ingen selvfølge.

Bielsa forteller at det IKKE vil bli handlet inn/lånt en stopper i januar vinduet - FORDI BERARDI VIL VÆRE TILBAKE I FEBRUAR!
Ikke tvil om at Gaetano er en av Marcelo`s favoritter.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #475 på: Februar 11, 2021, 17:46:45 »
Berardi har altså trent med førstelagsgjengen (som vanlig) siden mandag.

Denne setningen fra Hay forteller MYE om hvilken hederskar Gaetano er:

Terms were agreed in October more than two months after his operation. Sources at Leeds say Berardi held off because he was reluctant to draw a wage when surgeons were projecting an absence of six to nine months.

https://theathletic.com/2379411/2021/02/11/gaetano-berardi-injury-marcelo-bielsa-leeds-united/

Berardi has a knack of being friends with everyone and avoiding cliques, “a reference for all his team-mates,” as Bielsa put it this season.

“His opinion is one the changing room listens to,” Bielsa said. “And also the staff.”
« Siste redigering: Februar 11, 2021, 17:54:15 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

NT

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #476 på: Februar 12, 2021, 21:23:18 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #477 på: Februar 12, 2021, 22:09:25 »
Gir go fredags feeling

https://twitter.com/SalimLamraniOff/status/1360274353645105162?s=09

Det er rart det der, Salim nå i kveld, Marcelo i ettermiddag, alle elsker de Gaetano. Sier at alle i troppen elsker ham... :o 

Gutten som begynte med rødt kort i annenhver kamp, som var den eneste av 'italienermafiaen' i Sicknote Six som ikke sykmeldte seg, mannen som fikk en sorgreaksjon da Pontus fikk fyken... En ganske ordinær fotballspiller, men med hjertet utenpå, og sympatisk og jordnær som få utenfor banen.
Lurer på hvilken skjebne som venter ham nå. Det er i alle fall KAMP om både mditstopperplassen og sidebackplassen for ham nå. Det skal noe til for ham å forbigå Pascal for one thing, de to landslagsstopperne (når de omsider er tilbake) noe ganske annet.
Det blir tøft sportslig for Gaetano fremover!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #478 på: April 23, 2021, 00:54:24 »
Han har sitte på benken no nokre kampar.

Berardi har vore hjå oss i 7(?) år. Han har vore gjennom Hockaday, Monk..... Cellino.. han er vel såvidt eg hugsar den eine av Cellino sine signeringar som holdt tilbake på den sjukemeldinga..

Eg elskar Berardi. Dersom han ikkje har noko framtid i klubben, så håpar eg han får ein PL-start før han sluttar. Meir som ein endeleg salut.

Killa

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #479 på: April 23, 2021, 08:15:22 »
Han har sitte på benken no nokre kampar.

Berardi har vore hjå oss i 7(?) år. Han har vore gjennom Hockaday, Monk..... Cellino.. han er vel såvidt eg hugsar den eine av Cellino sine signeringar som holdt tilbake på den sjukemeldinga..

Eg elskar Berardi. Dersom han ikkje har noko framtid i klubben, så håpar eg han får ein PL-start før han sluttar. Meir som ein endeleg salut.

Istemmes! En ekte helt i mine øyne!  8)