Skrevet av Emne: Deal OFF: Federico Viviani  (Lest 35233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #90 på: Juli 30, 2014, 15:20:23 »
De trenger penn og papir! #pen4Ken

Så skal vel brevdua fly tilbake til romernes hovedkvarter....
 

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #91 på: Juli 31, 2014, 00:10:15 »
De trenger penn og papir! #pen4Ken

Så skal vel brevdua fly tilbake til romernes hovedkvarter....

..og her er jeg! ( i Roma). Har sett mange duer men ingen med brev!  :(
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #92 på: Juli 31, 2014, 11:54:57 »
Heheh, same ol'e story, men fortsatt 'on' :)

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  37s
Viviani is also on - but it seems to be taking forever to get the paperwork done. No idea why. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #93 på: August 01, 2014, 14:00:19 »
Hay

Viviani latest - his agent says they are looking again at the option of joining Latina as Leeds drag their heels over the paperwork. #lufc

Viviani's agent says agreements are in place with Leeds and Roma but #lufc have still not sent the contract for them to sign.

Talks with Latina planned for Monday, according to Viviani's agent. But obviously Cellino is back in Leeds today.




Hvorfor gidder vi ikke å signere Viviani.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #94 på: August 01, 2014, 14:30:14 »
Hay

Viviani latest - his agent says they are looking again at the option of joining Latina as Leeds drag their heels over the paperwork. #lufc

Viviani's agent says agreements are in place with Leeds and Roma but #lufc have still not sent the contract for them to sign.

Talks with Latina planned for Monday, according to Viviani's agent. But obviously Cellino is back in Leeds today.




Hvorfor gidder vi ikke å signere Viviani.  ::)

Men hva i h.........  dreier denne farsen seg om? Hvorfor klarer Leeds tilsynelatende ikke å håndtere basal byråkrati?  :(
Jon R.

Masinga

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #95 på: August 01, 2014, 14:56:13 »
Det sitter italienere på begge sider av bordet.
Masinga, medl.nr. 1250

Bjorn

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #96 på: August 01, 2014, 15:12:16 »
Hay

Viviani latest - his agent says they are looking again at the option of joining Latina as Leeds drag their heels over the paperwork. #lufc

Viviani's agent says agreements are in place with Leeds and Roma but #lufc have still not sent the contract for them to sign.

Talks with Latina planned for Monday, according to Viviani's agent. But obviously Cellino is back in Leeds today.




Hvorfor gidder vi ikke å signere Viviani.  ::)

Men hva i h.........  dreier denne farsen seg om? Hvorfor klarer Leeds tilsynelatende ikke å håndtere basal byråkrati?  :(

Såså.. Dette ordner seg Jon! Mange kokker og mye meninger her. Cellino singerer han om han virkelig vil ha han.
Marching On! 4276

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #97 på: August 01, 2014, 16:26:38 »
Viviani kommer nok ikke. Tipper det er en grunn til at papirene ikke er sendt å det er Benedicic. Han har ytret en veldig ønske om å spille for leeds noe  Cellino er veldig opptatt av. Viviani har vingla. Ergo Cellino vil ikke fulfføre dealen nå som Benedicic signerer til uka. Trooooor jeg  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #98 på: August 01, 2014, 16:29:18 »
Viviani kommer nok ikke. Tipper det er en grunn til at papirene ikke er sendt å det er Benedicic. Han har ytret en veldig ønske om å spille for leeds noe  Cellino er veldig opptatt av. Viviani har vingla. Ergo Cellino vil ikke fulfføre dealen nå som Benedicic signerer til uka. Trooooor jeg  ;)

+1

Og VÃ…R Bianchi kan brukes i flere roller sentralt.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #99 på: August 01, 2014, 16:33:12 »
Viviani kommer nok ikke. Tipper det er en grunn til at papirene ikke er sendt å det er Benedicic. Han har ytret en veldig ønske om å spille for leeds noe  Cellino er veldig opptatt av. Viviani har vingla. Ergo Cellino vil ikke fulfføre dealen nå som Benedicic signerer til uka. Trooooor jeg  ;)

+1

Og VÃ…R Bianchi kan brukes i flere roller sentralt.  :)
...jeg har nok også hatt en snikende følelse av noe sånt.
Og, det er jo riktig som en del har påpekt; hvor mange sentrale midtbanespillere skal vi egentlig ha?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #100 på: August 01, 2014, 16:40:25 »
Rams opp de sentrale da. Da mener jeg de som kan klassifiseres som fotballspillere:

Gode nok:
Bianchi, Murphy, Mowatt,

Ikke gode nok:
Tonge, Norris, Austin,

For unge:
Cook, Dawson,


Det er jo absolutt IKKE for mange!

Fyll på om du husker!   :)

Sitat
Viviani: no to Leeds. He goes to Latina.

Bad ending for the long story of the summer. Federico Viviani says no to Leeds and goes on loan from AS  Roma to the ambitious Italian Serie B side Latina.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #101 på: August 01, 2014, 16:47:23 »
Selvfølgelig har vi folk som ikke er goe nok å etter min mening kan forsvinne. Men de hever pr idag lønn. Derfor syns JEG ihvertfall det er unødvendig ofg ulurt økonomisk og hente før man evt har fått de ut. Dersom en ikke flyter over a penger og kan lønne de i uker-mndr eller år for den saks skyld fordi ingen vil matche den lønna de allerede har i leeds å de velger gå ut kontrakta. Men jeg er fullstendig enig i at vi må ha inn mer kvalitet på midtbanen. Benedicic er uansett ikke noen rutinert rev og kan bruke tid før han er en forsterkning.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #102 på: August 01, 2014, 16:58:34 »
Rams opp de sentrale da. Da mener jeg de som kan klassifiseres som fotballspillere:

Gode nok:
Bianchi, Murphy, Mowatt,

Ikke gode nok:
Tonge, Norris, Austin,

For unge:
Cook, Dawson,
For to evt tre sentrale plasser har vi, som du nevner, Bianchi, Murphy og Mowatt, i tillegg til Austin, som jeg mener er god nok (hvis han blir brukt riktig. Det har han bevist ofte nok - stabiliteten har vært en mangelvare hittil i England - ikke mens han var i Norge...). Da har vi allerede fire mann som kjemper om to/tre plasser, samt en Benedicic som er på vei inn. Add så en Cook som holdt mål i massevis under pre season i sommer (visstnok). Dawson er jeg ennå tvilende til, at han blir for lettvekter i Championship...

Uansett, vi har mange nok. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #103 på: August 01, 2014, 17:57:53 »
Austin er god nok, men ikke under McDermott, for der ble han bruk i en offensiv rolle.. Sett han som anker, og han vil blomstre! Såg det i brann, og såg det under Warnock.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #104 på: August 01, 2014, 18:07:47 »
Er vel ikke det at vi skal la være å forsterke midtbanen. Mer at behovet er større i begge ender. Hjelper ikke å bytte traktor, hvis det er snøfreseren som er defekt.
 

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #105 på: August 01, 2014, 20:49:56 »
Austin er god nok, men ikke under McDermott, for der ble han bruk i en offensiv rolle.. Sett han som anker, og han vil blomstre! Såg det i brann, og såg det under Warnock.
Austin tycker jag också är  bra nog, finns anledning att han liksom hela laget varit dålig sista säsongerna, austin är den spelare som vinner mest närkamper i hela ccc, jag tror både han och murphy kan höja sig minst en klass sedan förra säsongen, nu finns det ju dessutom konkurans på mittfältet  som gör att slitna spelare kan få  vila
 

Kato

Sv: Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #106 på: August 01, 2014, 21:52:42 »
Luktet kollaps alle veier

 ;D ;D ;)

Har de smilefjesene dine stivnet av litt? :)

 

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #107 på: August 02, 2014, 00:12:45 »
Hay

Viviani latest - his agent says they are looking again at the option of joining Latina as Leeds drag their heels over the paperwork. #lufc

Viviani's agent says agreements are in place with Leeds and Roma but #lufc have still not sent the contract for them to sign.

Talks with Latina planned for Monday, according to Viviani's agent. But obviously Cellino is back in Leeds today.




Hvorfor gidder vi ikke å signere Viviani.  ::)

Men hva i h.........  dreier denne farsen seg om? Hvorfor klarer Leeds tilsynelatende ikke å håndtere basal byråkrati?  :(

Såså.. Dette ordner seg Jon! Mange kokker og mye meninger her. Cellino singerer han om han virkelig vil ha han.

Slik vingling har jeg ikke sans for, Bjørn. Ã… bruke så mye tid på en spiller vi bare kanskje vil ha virker useriøst i min bok. Rossini var pinlig for Cellino og vi trenger virkelig ikke flere tullesaker nå. Det ble sagt at å signe Viviani ville være et bra signal som vil gjøre oss mer attraktive for andre spillere. Hva slags signaler sender vi til omverdenen nå?  ???
Jon R.

Bjorn

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #108 på: August 02, 2014, 08:16:28 »
Hay

Viviani latest - his agent says they are looking again at the option of joining Latina as Leeds drag their heels over the paperwork. #lufc

Viviani's agent says agreements are in place with Leeds and Roma but #lufc have still not sent the contract for them to sign.

Talks with Latina planned for Monday, according to Viviani's agent. But obviously Cellino is back in Leeds today.




Hvorfor gidder vi ikke å signere Viviani.  ::)

Men hva i h.........  dreier denne farsen seg om? Hvorfor klarer Leeds tilsynelatende ikke å håndtere basal byråkrati?  :(

Såså.. Dette ordner seg Jon! Mange kokker og mye meninger her. Cellino singerer han om han virkelig vil ha han.

Slik vingling har jeg ikke sans for, Bjørn. Ã… bruke så mye tid på en spiller vi bare kanskje vil ha virker useriøst i min bok. Rossini var pinlig for Cellino og vi trenger virkelig ikke flere tullesaker nå. Det ble sagt at å signe Viviani ville være et bra signal som vil gjøre oss mer attraktive for andre spillere. Hva slags signaler sender vi til omverdenen nå?  ???
Får virkelig alle med seg alt som skjer i denne saken? Og har alt som er skrevet på twitter skjedd? ? Ikke bekymret for noe omdømme her. Men Viviani vil helt sikkert ha en positiv effekt på omdømmet om han signer.
Marching On! 4276

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #109 på: August 02, 2014, 08:40:48 »
Hay

Viviani latest - his agent says they are looking again at the option of joining Latina as Leeds drag their heels over the paperwork. #lufc

Viviani's agent says agreements are in place with Leeds and Roma but #lufc have still not sent the contract for them to sign.

Talks with Latina planned for Monday, according to Viviani's agent. But obviously Cellino is back in Leeds today.




Hvorfor gidder vi ikke å signere Viviani.  ::)

Men hva i h.........  dreier denne farsen seg om? Hvorfor klarer Leeds tilsynelatende ikke å håndtere basal byråkrati?  :(

Såså.. Dette ordner seg Jon! Mange kokker og mye meninger her. Cellino singerer han om han virkelig vil ha han.

Slik vingling har jeg ikke sans for, Bjørn. Ã… bruke så mye tid på en spiller vi bare kanskje vil ha virker useriøst i min bok. Rossini var pinlig for Cellino og vi trenger virkelig ikke flere tullesaker nå. Det ble sagt at å signe Viviani ville være et bra signal som vil gjøre oss mer attraktive for andre spillere. Hva slags signaler sender vi til omverdenen nå?  ???
Får virkelig alle med seg alt som skjer i denne saken? Og har alt som er skrevet på twitter skjedd? ? Ikke bekymret for noe omdømme her. Men Viviani vil helt sikkert ha en positiv effekt på omdømmet om han signer.

Heldigvis gikk Viviani til Latina, hadde han gått til Fiorentina så hadde det vært krise igjen. Hver gang noe går i vasken som høres bra ut så er det Cellino/Salerno som har driti på draget og ikke den andre parten.

Cellino betaler "dårlig", men allikevel kommer spillere. Jeg tror Cellino er spesiell, men fair hvis man yter 100%, og det vet nok agentene til spillerne.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #111 på: August 02, 2014, 10:38:41 »
Viviani kommer nok ikke. Tipper det er en grunn til at papirene ikke er sendt å det er Benedicic. Han har ytret en veldig ønske om å spille for leeds noe  Cellino er veldig opptatt av. Viviani har vingla. Ergo Cellino vil ikke fulfføre dealen nå som Benedicic signerer til uka. Trooooor jeg  ;)

+1

Og VÃ…R Bianchi kan brukes i flere roller sentralt.  :)
och även på kanten med bravur.
 

Kontakinte

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #112 på: August 02, 2014, 10:45:59 »
Rams opp de sentrale da. Da mener jeg de som kan klassifiseres som fotballspillere:

Gode nok:
Bianchi, Murphy, Mowatt,

Ikke gode nok:
Tonge, Norris, Austin,

For unge:
Cook, Dawson,


Det er jo absolutt IKKE for mange!

Fyll på om du husker!   :)

Sitat
Viviani: no to Leeds. He goes to Latina.

Bad ending for the long story of the summer. Federico Viviani says no to Leeds and goes on loan from AS  Roma to the ambitious Italian Serie B side Latina.
Ingen fan av Murphy, så en Viviani hadde roet nærvene mine før neste helgs serieåpning.

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #113 på: August 02, 2014, 13:20:27 »
har dålig koll på italienska ligan, men viviani och benedicic verkar intressanta, Vem är bäst av dom ?
 

Kontakinte

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #114 på: August 02, 2014, 18:11:03 »
har dålig koll på italienska ligan, men viviani och benedicic verkar intressanta, Vem är bäst av dom ?
Viviani!? en midtbane general som vi manglet lenge.

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #115 på: August 02, 2014, 18:40:05 »
Hay

Viviani latest - his agent says they are looking again at the option of joining Latina as Leeds drag their heels over the paperwork. #lufc

Viviani's agent says agreements are in place with Leeds and Roma but #lufc have still not sent the contract for them to sign.

Talks with Latina planned for Monday, according to Viviani's agent. But obviously Cellino is back in Leeds today.




Hvorfor gidder vi ikke å signere Viviani.  ::)

Men hva i h.........  dreier denne farsen seg om? Hvorfor klarer Leeds tilsynelatende ikke å håndtere basal byråkrati?  :(

Såså.. Dette ordner seg Jon! Mange kokker og mye meninger her. Cellino singerer han om han virkelig vil ha han.

Slik vingling har jeg ikke sans for, Bjørn. Ã… bruke så mye tid på en spiller vi bare kanskje vil ha virker useriøst i min bok. Rossini var pinlig for Cellino og vi trenger virkelig ikke flere tullesaker nå. Det ble sagt at å signe Viviani ville være et bra signal som vil gjøre oss mer attraktive for andre spillere. Hva slags signaler sender vi til omverdenen nå?  ???
Får virkelig alle med seg alt som skjer i denne saken? Og har alt som er skrevet på twitter skjedd? ? Ikke bekymret for noe omdømme her. Men Viviani vil helt sikkert ha en positiv effekt på omdømmet om han signer.

Noe av problemet er at Cellino tilsynelatende har valgt en mediastrategi der han forer ivrige twittrere (med nære bånd til klubben) med informasjon. På bakgrunn av dette skapes et bilde av at Cellino enten overstyrer Salernos beslutninger eller at de to ikke snakker sammen...
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #116 på: August 02, 2014, 21:25:41 »
Hay

Viviani latest - his agent says they are looking again at the option of joining Latina as Leeds drag their heels over the paperwork. #lufc

Viviani's agent says agreements are in place with Leeds and Roma but #lufc have still not sent the contract for them to sign.

Talks with Latina planned for Monday, according to Viviani's agent. But obviously Cellino is back in Leeds today.




Hvorfor gidder vi ikke å signere Viviani.  ::)

Men hva i h.........  dreier denne farsen seg om? Hvorfor klarer Leeds tilsynelatende ikke å håndtere basal byråkrati?  :(

Såså.. Dette ordner seg Jon! Mange kokker og mye meninger her. Cellino singerer han om han virkelig vil ha han.

Slik vingling har jeg ikke sans for, Bjørn. Ã… bruke så mye tid på en spiller vi bare kanskje vil ha virker useriøst i min bok. Rossini var pinlig for Cellino og vi trenger virkelig ikke flere tullesaker nå. Det ble sagt at å signe Viviani ville være et bra signal som vil gjøre oss mer attraktive for andre spillere. Hva slags signaler sender vi til omverdenen nå?  ???
Får virkelig alle med seg alt som skjer i denne saken? Og har alt som er skrevet på twitter skjedd? ? Ikke bekymret for noe omdømme her. Men Viviani vil helt sikkert ha en positiv effekt på omdømmet om han signer.

Noe av problemet er at Cellino tilsynelatende har valgt en mediastrategi der han forer ivrige twittrere (med nære bånd til klubben) med informasjon. På bakgrunn av dette skapes et bilde av at Cellino enten overstyrer Salernos beslutninger eller at de to ikke snakker sammen...

Hvor ofte har dette skjedd?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Federico Viviani
« Svar #117 på: August 03, 2014, 16:25:20 »
Phil Hay
Cellino says the Viviani deal is 100% off. I know we've been here before but it seems like Viviani will now sign for Latina. #lufc

Cellino claims Viviani was making too many demands. That's clearly at odds with his agent who says the paperwork/contract didn't arrive.

OFF.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Deal OFF: Federico Viviani
« Svar #118 på: August 03, 2014, 19:21:54 »
Skremt over åpenheten, og den kolossale kjeften til Cellino. Ikke overbevist om at det gagner oss i lengden.
 

sportcarl1

Sv: Deal OFF: Federico Viviani
« Svar #119 på: August 03, 2014, 19:23:52 »
verkar som zac benedici är klar ist, nu kan vi nog stänga igen butiken för mittfältspelare