Skrevet av Emne: EX-Spiller: Lewis Cook  (Lest 152298 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #330 på: Juli 08, 2016, 13:57:11 »
Gråt ikke når warnock forsvant. Vi ble snarere bedre med taylor. Gråt heller ikke når byram forsvant. Gråter heller ikke over cook. Ikke sikker på om det svekker oss. Snarere tvert om forutsatt at grimes skinner evt noen andre. Får vi 10 mill så selg. Blirn klasse i pl med åra så ere bare sånn det er å være i skyggen a PL. Taylor blir værre å erstatte.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #331 på: Juli 08, 2016, 14:03:23 »
må nesten si meg enig men denne mannen her:

"so to make my self unpopular…………..

2 goals and 5 assists in 80 games. so, ok Cook has potential, but if he has so much potential why is he going for 6 million to Bournemouth? where are the big clubs with their talent scouts, why are none of the so called big clubs after him?

i hope he proves me wrong and kicks on to the highest level, but lets not get carried away here, life goes on and leeds are not a one man/boy football club.

Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-five-performances-that-highlighted-lewis-cook-as-one-to-watch-1-8003906#ixzz4Dom9lZXD"
Ups & Ups!!

Kontakinte

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #332 på: Juli 08, 2016, 14:05:48 »
Gråt ikke når warnock forsvant. Vi ble snarere bedre med taylor. Gråt heller ikke når byram forsvant. Gråter heller ikke over cook. Ikke sikker på om det svekker oss. Snarere tvert om forutsatt at grimes skinner evt noen andre. Får vi 10 mill så selg. Blirn klasse i pl med åra så ere bare sånn det er å være i skyggen a PL. Taylor blir værre å erstatte.
Helt enig!

auren

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #333 på: Juli 08, 2016, 14:29:40 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
37 sek
Lewis Cook back in England now to undergo medical and finalise contract at Bournemouth. #lufclive

auren  :'(
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #334 på: Juli 08, 2016, 14:36:15 »
Lykke til LC..skulle ønske det var annerledes i klubben vår, men men.. :D
Ups & Ups!!

Torpe-do

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #335 på: Juli 08, 2016, 14:36:19 »
må nesten si meg enig men denne mannen her:

"so to make my self unpopular…………..

2 goals and 5 assists in 80 games. so, ok Cook has potential, but if he has so much potential why is he going for 6 million to Bournemouth? where are the big clubs with their talent scouts, why are none of the so called big clubs after him?

i hope he proves me wrong and kicks on to the highest level, but lets not get carried away here, life goes on and leeds are not a one man/boy football club.

Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-five-performances-that-highlighted-lewis-cook-as-one-to-watch-1-8003906#ixzz4Dom9lZXD"

Jeg er også enig. Gutten har utvilstom et potensial, men for riktig sum mener jeg alle parter kan være tjent med å selge.

Signaleffekten er jeg derimot mer bekymret for. Håper ikke vi mister Taylor, da jeg også mener han blir verre å erstatte.

auren

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #336 på: Juli 08, 2016, 14:53:13 »
må nesten si meg enig men denne mannen her:

"so to make my self unpopular…………..

2 goals and 5 assists in 80 games. so, ok Cook has potential, but if he has so much potential why is he going for 6 million to Bournemouth? where are the big clubs with their talent scouts, why are none of the so called big clubs after him?

i hope he proves me wrong and kicks on to the highest level, but lets not get carried away here, life goes on and leeds are not a one man/boy football club.

Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-five-performances-that-highlighted-lewis-cook-as-one-to-watch-1-8003906#ixzz4Dom9lZXD"

Jeg er også enig. Gutten har utvilstom et potensial, men for riktig sum mener jeg alle parter kan være tjent med å selge.

Signaleffekten er jeg derimot mer bekymret for. Håper ikke vi mister Taylor, da jeg også mener han blir verre å erstatte.

Etter at Cellino har hengt Taylor ut i mediene kan jeg garantere deg at Taylor går (enten i sommer, januar eller neste sommer). Men Cellino vil tydeligvis heller ha en misfornøyd spiller i en sesong til enn å cashe inn nå. Det beste er vel bare å selge Taylor nå, er vel ingen vits i å ha en spiller som ikke yter maks for klubben..?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lundewhites

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #337 på: Juli 08, 2016, 15:04:47 »
Byram fikk et kontraktsforslag der han ville gått ned i lønn.... 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #338 på: Juli 08, 2016, 20:33:03 »

auren

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #339 på: Juli 08, 2016, 20:40:02 »
Snufs...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #340 på: Juli 08, 2016, 20:57:26 »
Utrolig trist at vi selger Cook. Mye verre dette enn når Byram reiste.
Vanskelig å erstatte og nesten umulig å finne noen med større potensiale.

Hadde litt trua for noen dager siden, men frykter nå at vi går mot en ny masseutskiftelse i sommer.
Vi var ett middels championshiplag ved sesongslutt. Blir vanskelig å komme over det ved å selge unna de beste spillerne i troppen.

marching on together,
derudaf forever...

Bjorn

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #341 på: Juli 08, 2016, 20:58:14 »
Snufs...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lykke til videre Lewis. Håper du føler du har gjort det rette, men ikke kom løpende tilbake når vi passerer dere på tabellen neste år..
Marching On! 4276

willum

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #342 på: Juli 08, 2016, 21:12:03 »
Snufs...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lykke til videre Lewis. Håper du føler du har gjort det rette, men ikke kom løpende tilbake når vi passerer dere på tabellen neste år..

Hahaha. Omtrent det Bates sa til Johnson, Howson, Snodgrass og co. Vi har ikke passert noen siden. Og det er ingen fare for det i dette tilfellet heller.

Gufrias

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #343 på: Juli 08, 2016, 21:23:13 »
Det måtte vel komme. For det gjør det jo alltid. Jeg føler hverken sinne eller skuffelse, er bare trøtt av disse stadige repetisjonene.  :(
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #344 på: Juli 08, 2016, 21:45:38 »
Snufs...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lykke til videre Lewis. Håper du føler du har gjort det rette, men ikke kom løpende tilbake når vi passerer dere på tabellen neste år..

Hahaha. Omtrent det Bates sa til Johnson, Howson, Snodgrass og co. Vi har ikke passert noen siden. Og det er ingen fare for det i dette tilfellet heller.
Joda. Sheffield United har vi greit passert.
- Leif Olav

Josch

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #345 på: Juli 08, 2016, 22:39:07 »
For  Cook er vel dette valget enkelt:
PL-fotball NÃ… og mye høyere  lønn NÃ…, istedet for MULIGENS play off med Leeds og spill i "moderklubben" ett år til (kanskje ikke fast plass på laget engang). Jeg skjønner ham hvis han ikke vil fornye noen kontrakt med  Leeds.

For Leeds er vel også valget enkelt:
-En høy pris NÃ… fremfor ingenting om ett år (fullføre kontrakten)
-Jeg ser det som uaktuelt å øke lønna (ny kontrakt) som gjør at  Cook vil skrive en ny  2-3 års kontrakt. Man skal tilby svært  høy lønn for å få en  19-åring til å velge bort  PL-spill og  PL-lønn når den sjansen ligger der for ham nå.

Det er bare en fjern drøm for klubber av  Leeds' størrelse  å beholde talenter som Cook. Klubber uten veldig store økonomiske muskler er sjansløse mot PL-klubbene. Hvis  Cook ikke er tiltenkt noen viktig rolle denne sesongen (fast på laget) så kan han selges, mener jeg.  Sannsynligvis ville  Cook (19) variert spillemessig kommende sesong også, fra det glimrende til det middels/dårlige, pga ung alder, og ikke spilt fast under  Monk. Monk henter  nå inn mer rutine enn det  Cook har. Cook er et talent , men ennå ikke en fullblods fast spiller til å ta Leeds til play off.

Denne sytingen over å "selge unna talenter"  (tradisjon, arvesølv, signaleffekt osv) er svada. Klubber av Leeds størrelse (økonomisk) har ikke råd til å si nei til £ 7 mill. Man får heller reinvestere de pengene i andre spillere. Noen mener dette salget er  Cellinos feil , at han burde tilbudt en bedre kontrakt nå, med superlønn. Cook ville havnet i PL denne sommeren,  uansett moderklubb og klubbeier, med ett år igjen av kontrakten.

Egentlig er dette bare en logisk utgang.

« Siste redigering: Juli 09, 2016, 08:56:54 av Josch »

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #346 på: Juli 08, 2016, 22:41:32 »
For  Cook er vel dette valget enkelt:
PL-fotball NÃ… og mye høyere  lønn NÃ…, istedet for MULIGENS play off med Leeds og spill i "moderklubben" ett år til (kanskje ikke fast plass på laget engang). Jeg skjønner hvis han ikke vil fornye noen kontrakt med  Leeds.

For Leeds er vel også valget enkelt:
-En høy pris NÃ… fremfor ingenting om ett år (fullføre kontrakten)
-Jeg ser det som uaktuelt å øke lønna (ny kontrakt) som gjør at  Cook vil skrive en ny  2-3 års kontrakt. Man skal tilby svært  høy lønn for å få en  19-åring til å velge bort  PL-spill og  PL-lønn når den sjansen ligger der nå.

Det er bare en fjern drøm for klubber av  Leeds' størrelse  å beholde talenter som Cook. Klubber uten veldig store økonomiske muskler er sjansløse mot PL-klubbene. Hvis  Cook ikke er tiltenkt noen viktig rolle denne sesongen (fast på laget) så kan han selges, mener jeg.  Sannsynligvis ville  Cook (19) variert kommende sesong også, fra det glimrende til det middels/dårlige, pga ung alder, og ikke spilt fast under  Monk. Monk henter  nå inn mer rutine enn det  Cook har. Cook er et talent , men ennå ikke en fullblods fast spiller til å ta Leeds til play off.

Denne sytingen over å "selge unna talenter"  (tradisjon, arvesølv, signaleffekt osv) er svada. Klubber av Leeds størrelse (økonomisk) har ikke råd til å si nei til £ 7 mill. Man får heller reinvestere de pengene i andre spillere. Noen mener dette salget er  Cellinos feil , at han burde tilbudt en bedre kontrakt nå, med superlønn. Cook ville havnet i PL denne sommeren,  uansett moderklubb og klubbeier, med ett år igjen av kontrakten.

Egentlig er dette bare en logisk utgang.
En ting er Cook. Men dette gir et signal. Til neste uke er det Taylor som forsvinner, sammen med Slvestri. 

lojosang

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #347 på: Juli 08, 2016, 22:55:17 »
Jeg er egentlig ganske enig med Josch her. Det skal svært mye til for en middelmådig vanstyrt klubb med tre managere i snitt per sesong å beholde sine talenter. Spesielt når de enten ikke får tilbud om ny kontrakt, eller, som Byram får tilbud om lønnsnedgang.

Og Cook hadde vi nok mista uansett om han hadde vært vår best betalte spiller på femårskontrakt og klubben var et mønsterbruk. Enklubbsspillernes tid er over, og ikke en gang jeg vil gi Cellino skylda for det.

Men jeg tror han vet hva som skjedde med Jimmy Hoffa. :-D
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #348 på: Juli 08, 2016, 23:02:19 »
Lurer på om denne er ekte :D 


Super Leeds United ‏@Superleedsutd01  · 7m7 minutes ago 
Lewis Cook from 2012 haha

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #349 på: Juli 09, 2016, 02:00:47 »
Jeg har liksom også endelig klart, mer eller mindre å akseptere at det er slik vi er blitt. Det er ingenting rart eller spesielt skuffende med denne overgangen for meg. Det eneste håpet var om vi hadde rykka opp kommende sesong. Vi må opp skal vi beholder kokker og skreddere. Punktum.

Det jeg IKKE liker med denne overgangen er episoden for noen dager siden med at Monk hentet han hjem fra U19. Hva var vitsen med det? Har denne avtalen dukket opp så til de grader ut av det blå?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #350 på: Juli 09, 2016, 02:13:49 »
Jeg har liksom også endelig klart, mer eller mindre å akseptere at det er slik vi er blitt. Det er ingenting rart eller spesielt skuffende med denne overgangen for meg. Det eneste håpet var om vi hadde rykka opp kommende sesong. Vi må opp skal vi beholder kokker og skreddere. Punktum.

Det jeg IKKE liker med denne overgangen er episoden for noen dager siden med at Monk hentet han hjem fra U19. Hva var vitsen med det? Har denne avtalen dukket opp så til de grader ut av det blå?

Hadde vært synd om han ble skadet på U19 eller hva? Mye £ på spill.

Blank_File

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #351 på: Juli 09, 2016, 09:30:19 »
Ja, men det stemmer ikke helt med ordlyden. Vanskelig å si så klart.

Sydhagen

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #352 på: Juli 09, 2016, 11:57:25 »
For  Cook er vel dette valget enkelt:
PL-fotball NÃ… og mye høyere  lønn NÃ…, istedet for MULIGENS play off med Leeds og spill i "moderklubben" ett år til (kanskje ikke fast plass på laget engang). Jeg skjønner ham hvis han ikke vil fornye noen kontrakt med  Leeds.

For Leeds er vel også valget enkelt:
-En høy pris NÃ… fremfor ingenting om ett år (fullføre kontrakten)
-Jeg ser det som uaktuelt å øke lønna (ny kontrakt) som gjør at  Cook vil skrive en ny  2-3 års kontrakt. Man skal tilby svært  høy lønn for å få en  19-åring til å velge bort  PL-spill og  PL-lønn når den sjansen ligger der for ham nå.

Det er bare en fjern drøm for klubber av  Leeds' størrelse  å beholde talenter som Cook. Klubber uten veldig store økonomiske muskler er sjansløse mot PL-klubbene. Hvis  Cook ikke er tiltenkt noen viktig rolle denne sesongen (fast på laget) så kan han selges, mener jeg.  Sannsynligvis ville  Cook (19) variert spillemessig kommende sesong også, fra det glimrende til det middels/dårlige, pga ung alder, og ikke spilt fast under  Monk. Monk henter  nå inn mer rutine enn det  Cook har. Cook er et talent , men ennå ikke en fullblods fast spiller til å ta Leeds til play off.

Denne sytingen over å "selge unna talenter"  (tradisjon, arvesølv, signaleffekt osv) er svada. Klubber av Leeds størrelse (økonomisk) har ikke råd til å si nei til £ 7 mill. Man får heller reinvestere de pengene i andre spillere. Noen mener dette salget er  Cellinos feil , at han burde tilbudt en bedre kontrakt nå, med superlønn. Cook ville havnet i PL denne sommeren,  uansett moderklubb og klubbeier, med ett år igjen av kontrakten.

Egentlig er dette bare en logisk utgang.

Fornuftig det du skriver her.
Skjedd mye positivt denne sommeren. Dette var det første negative. Det snakkes om en totalpakke på 10 mill pund med videresalgsklausul. Synes ikke det er så ille.
Jeg ønsker Cook lykke til i Bournemouth og gleder meg til sesongstart.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

eros

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #353 på: Juli 09, 2016, 14:43:30 »
Lewis prioriterer pre-season med Leeds fremfor u19 EM med England.
Monk har tatt en sjefsavgjørelse.

http://www.leedsunited.com/news/article/19nyhj9hia3br1e5jrpo9o7vft

Please please please please la Monk sitte sesongen ut uavhengig av resultater. Det var vel neppe lett for Cook og si nei til U-19 mesterskapet så det tyder på en god kjemi. Håper Monk klarer å spikre kontrakter med arvesølvet og bygge et lag. Vi trenger KONTINUITET.
Ha ha ha ha ha ha ha...... Ja...... Lenge leve Cellino...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jon R

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #354 på: Juli 09, 2016, 21:32:10 »
er veldig usikker på hvor sterkt jeg vil savne ham...ok spiller og talentfull..ja, men veldig "uferdig". Av de kampene jeg så forrige sesong hadde han vel flere "så der"/"nja"-kamper enn outstanding..vi får se..velger å ikke la dette dra meg for langt ned i humøret.

Veldig enig i dette!

Dårlig sesong i fjor. Box til box med to mål på to sesonger!

Han rykker nok ned med Bournemouth og ender opp som en Howson!

Helt greit salg!
Og enkelte ser ikke unike talenter når de befinner seg rett foran nesa på en. Brukt feil feil feil av en gjeng amatører av head coacher, managere eller hva de nå kalles i klubben vår. Blir trist av Leedsfolk som ikke blir trist av dette. Antagelig den samme gjengen som applauderte Tom Lees ut klubbdøra.  :(
Jon R.

willum

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #355 på: Juli 09, 2016, 23:32:43 »
er veldig usikker på hvor sterkt jeg vil savne ham...ok spiller og talentfull..ja, men veldig "uferdig". Av de kampene jeg så forrige sesong hadde han vel flere "så der"/"nja"-kamper enn outstanding..vi får se..velger å ikke la dette dra meg for langt ned i humøret.

Veldig enig i dette!

Dårlig sesong i fjor. Box til box med to mål på to sesonger!

Han rykker nok ned med Bournemouth og ender opp som en Howson!

Helt greit salg!
Og enkelte ser ikke unike talenter når de befinner seg rett foran nesa på en. Brukt feil feil feil av en gjeng amatører av head coacher, managere eller hva de nå kalles i klubben vår. Blir trist av Leedsfolk som ikke blir trist av dette. Antagelig den samme gjengen som applauderte Tom Lees ut klubbdøra.  :(

Enig!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #356 på: Juli 09, 2016, 23:47:15 »
er veldig usikker på hvor sterkt jeg vil savne ham...ok spiller og talentfull..ja, men veldig "uferdig". Av de kampene jeg så forrige sesong hadde han vel flere "så der"/"nja"-kamper enn outstanding..vi får se..velger å ikke la dette dra meg for langt ned i humøret.

Veldig enig i dette!

Dårlig sesong i fjor. Box til box med to mål på to sesonger!

Han rykker nok ned med Bournemouth og ender opp som en Howson!

Helt greit salg!
Og enkelte ser ikke unike talenter når de befinner seg rett foran nesa på en. Brukt feil feil feil av en gjeng amatører av head coacher, managere eller hva de nå kalles i klubben vår. Blir trist av Leedsfolk som ikke blir trist av dette. Antagelig den samme gjengen som applauderte Tom Lees ut klubbdøra.  :(

Enig!

Alltid irriterende når arvesølvet selges.

Største nedturer for meg var salg av Jordan, McQueen, Batty og Speed. Salgene ble gjort av ulike årsaker, selvfølgelig, men like tragiske for meg uansett.

Neste slag i magen kommer nåt favoritten Charlie Taylor fryses ut av ER av Cellino.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #357 på: Juli 10, 2016, 00:14:08 »
er veldig usikker på hvor sterkt jeg vil savne ham...ok spiller og talentfull..ja, men veldig "uferdig". Av de kampene jeg så forrige sesong hadde han vel flere "så der"/"nja"-kamper enn outstanding..vi får se..velger å ikke la dette dra meg for langt ned i humøret.

Veldig enig i dette!

Dårlig sesong i fjor. Box til box med to mål på to sesonger!

Han rykker nok ned med Bournemouth og ender opp som en Howson!

Helt greit salg!
Og enkelte ser ikke unike talenter når de befinner seg rett foran nesa på en. Brukt feil feil feil av en gjeng amatører av head coacher, managere eller hva de nå kalles i klubben vår. Blir trist av Leedsfolk som ikke blir trist av dette. Antagelig den samme gjengen som applauderte Tom Lees ut klubbdøra.  :(
Nå ja. Cook er nok brukt ganske riktig når spillet hans kvalifiserer til årets spiller i ch.ship (Young Player og the Year) , landskamper (hvor han blir brukt på samme plass) , EM-turenering og  en pris på 7 mill. Hvis du har rett så vil han altså bli brukt annerledes i Bournemouth, og fremstå ENDA bedre?. Det skal jeg jammen følge med på!

Hvorfor sier du ikke rett ut at  Leeds burde forbedret kontrakten hans og matchet lønna til  Bournemouth eller fått en superlønn som  19-åring? Det er jo eneste mulighet hvis han ikke skal bli solgt nå (regner med at du ikke ønsker  free transfer i 2017) Du klager  ("blir trist") over at han blir solgt, men unnlater å si konkret hva som skulle vært gjort. Litt vanskelig å forstå hvor du vil hen. Hvis du sier at mye er galt i Leeds så bør du jammen si hva som er riktig  å gjøre akkurat i tilfellet  Cook.   

Dessuten er  det  ingen som benekter at Cook er et stort taltent . Du sier merkelig nok: "....enkelte ser ikke unike talenter når de befinner seg rett foran nesa på en". Det har vært skrevet side opp og side ned om talentet hans i to år nå. Er det noen som ikke har fått med seg at Cook er et stort talent? Hvem er det du mener??

Lundewhites

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #358 på: Juli 10, 2016, 00:33:44 »
Enig med Jon R. Dette er jo idioti IGJEN av Cellino. Det er ikke forelagt noen ny kontrakt for Cook. I alle fall ikke før nå i sommer i så fall. Dette ble jo etterhvert bekreftet av Evans og. Men han har en personalpolitikk både når det gjelder spillere, det sportslige apparatet og de i administrasjonen som er helt vannvittig dårlig. Disse ungguttene skulle vært satt på lengre kontrakter lenge før de kom til siste kontraksår. En totalt manglene evne når det gjelder å drive en fotballklubb. Den dagen denne Italieneren er vekk, så skal jeg feire som jeg aldri har gjort før! Og de som har litt greie på fotball vet jo det at det å spille på samme plass er veldig stor forskjell fra lag til lag. England spilte ikke som Leeds i fjor og Bournemouth spiller ikke som Leeds gjorde i fjor. Cook hadde blitt mye bedre under Monk enn Evans og han kommer til å utvikle seg i Bournemouth med en trener som har fryktelig mye mer enn Evans å komme med taktisk. De som mener at det er helt greit at vi selger han og at 6 mill er mye penger (mulig det blir 10 mill med 100 kamper for Bournemouth og landslagsdeput for A landslaget til England) er helt på jordet. Dette er ikke bare et kjempetalent, men allerede en MEGET god spiller og det i en alder på 19 år... Orker ikke diskutere dette med kverulanter. Dette er bare jævelig trist!!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Josch

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #359 på: Juli 10, 2016, 00:43:07 »
Du sier ikke noe om lønna som skulle vært tilbudt i kontrakten til Cook . Det er helt essensielt her. 

"Skulle vært satt på lengre  kontrakter" ? Trenger man ikke to parter for å lage en kontrakt?? Hvis en part nekter så blir det jo ingen kontrakt. Er dette likevel Cellinos feil? Skal han true ungguttene og "sette dem på lengre kontrakter" likevel? Koker ikke dette ned til lønnsbetingelser der spilleren vurderer PL-spill opp mot lønna i Leeds i den nye kontrakten (utkastet)?? 

Kanskje det ikke noen vits i å komme med kontraktforslag engang hvis man ønsker å selge og trenger friske penger NÃ… , eller hvis lønnskravene til spilleren er urealistiske for klubben. Skal man tilby en kontrakt som man vet blir avvist?

Ã… kalle dette "dårlig personalpolitikk" virker useriøst når man ikke foreslår hva Cook burde vært tilbudt  i lønn for å beholde ham.

"Trist" er et ofte brukt ord i denne saken. Ja det er "trist" at Leeds ikke kan gi Cook nesten PL-lønn (det måtte nok til for å beholde 19-åringen) , samtidig som man skal fortsterke laget med etablerte spillere for å nå play off neste sesong (Cook er ikke god nok for et top 6 lag nå). Det er "trist" at Leeds ikke har råd til alt dette.

"Trist" at noen ikke tør å si åpent hva  Cook burde vært tilbudt i lønn når de absolutt vil beholde ham.

« Siste redigering: Juli 10, 2016, 02:26:39 av Josch »