Skrevet av Emne: EX-Spiller: Lewis Cook  (Lest 151965 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #450 på: Juni 11, 2017, 20:22:47 »
Cook og England til topps..

England til topps i U20-VM
En scoring av Evertons Dominic Calvert-Lewin var nok til å sikre engelsk VM-triumf i finalen mot Venezuela for U20-lag søndag.

Calvert-Lewin nikket ballen ned til seg selv, skjøt en gang, før han satte keeperens retur i mål etter 35 minutter. Noen flere scoringer ble det aldri og engelskmennene kunne heve troféet i Sør-Korea.


VG nett.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #451 på: Juni 11, 2017, 20:31:13 »


Max‏ @Max_LUFC  9h
9 hours ago
Leeds fan watching Lewis Cook leading out the England U20 World Cup Final team: #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #452 på: September 15, 2017, 22:22:21 »
Lurer på hva han tenker om sin egen og Leeds sin situasjon. Jeg savner han ikke.

Han har litt mer penger å telle da  om dagene skulle bli lange uten fotball.


Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #453 på: November 11, 2017, 18:31:09 »
Lucy Ward

Lewis Cook in the England Squad makes today a very good day. Absolutely fantastic and well deserved!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

peacock

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #454 på: November 12, 2017, 11:21:08 »
Nåja...
Eier du et par fotballstøvler, har engelsk pass, OG er i stallen til en PL-klubb, da er du aktuell for det engelske landslaget.

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #455 på: November 12, 2017, 16:46:13 »
Nåja...
Eier du et par fotballstøvler, har engelsk pass, OG er i stallen til en PL-klubb, da er du aktuell for det engelske landslaget.

30% engelske spillere i PL!!!

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #456 på: November 12, 2017, 17:15:26 »
Lurer på hva han tenker om sin egen og Leeds sin situasjon. Jeg savner han ikke.

Han har litt mer penger å telle da  om dagene skulle bli lange uten fotball.

Du savner han ikke?
 

Dennis

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #457 på: November 13, 2017, 08:43:04 »
Lurer på hva han tenker om sin egen og Leeds sin situasjon. Jeg savner han ikke.

Han har litt mer penger å telle da  om dagene skulle bli lange uten fotball.

Du savner han ikke?

Den 15 september var det vel ytterst få som savnet verken Cook eller Wood. Nå derimot.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #458 på: November 13, 2017, 16:48:45 »
Lurer på hva han tenker om sin egen og Leeds sin situasjon. Jeg savner han ikke.

Han har litt mer penger å telle da  om dagene skulle bli lange uten fotball.

Du savner han ikke?
...

Den 15 september var det vel ytterst få som savnet verken Cook eller Wood. Nå derimot.
Tja...i dagens situasjon så spørs det vel om Wood hadde alene snudd kamper til vår fordel...det spillet vi har vist i tillegg til grove personlige feil bakerst er oppskrift på å holde seg unna de 10 første plassene :(

Nørgaard

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #459 på: November 13, 2017, 19:19:19 »
Lurer på hva han tenker om sin egen og Leeds sin situasjon. Jeg savner han ikke.

Han har litt mer penger å telle da  om dagene skulle bli lange uten fotball.

Du savner han ikke?

Den 15 september var det vel ytterst få som savnet verken Cook eller Wood. Nå derimot.

En del der savner Wood nu?

Torpe-do

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #460 på: November 13, 2017, 19:51:21 »
Lurer på hva han tenker om sin egen og Leeds sin situasjon. Jeg savner han ikke.

Han har litt mer penger å telle da  om dagene skulle bli lange uten fotball.

Du savner han ikke?

Den 15 september var det vel ytterst få som savnet verken Cook eller Wood. Nå derimot.

En del der savner Wood nu?

Er igrunnen usikker på hvor stor forskjell han hadde utgjort nå? Jeg innbiller meg at dagens spisser får idag mindre servering, spesielt ifra kantene, enn hva Wood hadde som hverdag i fjor. Vi har vel lagt mer opp til en spill-oss-igjennom-ifra-midten-type-spill, noe som skulle vel kle en bakromspiss bedre, skulle jeg tro. Tror kanskje Roofe som spiss kan være en bedre midlertidig løsning for oss i forhold til dagens spillerstil- og materiale vi har tilgjengelig..

Selvsagt - målratioen og effektiviteten Wood viste i fjor er det umulig å ikke savne nå..

Jon R

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #461 på: November 13, 2017, 20:09:38 »
Lurer på hva han tenker om sin egen og Leeds sin situasjon. Jeg savner han ikke.

Han har litt mer penger å telle da  om dagene skulle bli lange uten fotball.

Du savner han ikke?

Den 15 september var det vel ytterst få som savnet verken Cook eller Wood. Nå derimot.

En del der savner Wood nu?

Er igrunnen usikker på hvor stor forskjell han hadde utgjort nå? Jeg innbiller meg at dagens spisser får idag mindre servering, spesielt ifra kantene, enn hva Wood hadde som hverdag i fjor. Vi har vel lagt mer opp til en spill-oss-igjennom-ifra-midten-type-spill, noe som skulle vel kle en bakromspiss bedre, skulle jeg tro. Tror kanskje Roofe som spiss kan være en bedre midlertidig løsning for oss i forhold til dagens spillerstil- og materiale vi har tilgjengelig..

Selvsagt - målratioen og effektiviteten Wood viste i fjor er det umulig å ikke savne nå..
Enig med deg i det du skriver i første avsnitt. Høres ut som at folk allerede har glemt førstesesongen hans, eller de to siste kampene han spilte for oss. Var fint lite som minnet om 30 mål strikeren fra sist sesong. 

Cook, som denne tråden handler om, har jeg savnet siden han dro.
Jon R.

Jon R

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #462 på: Februar 25, 2018, 14:41:04 »
https://amp.sportsmole.co.uk/football/liverpool/transfer-talk/news/liverpool-want-lewis-cook-to-replace-can_319509.html

De som liker å følge med på hvordan x-spillere gjør det i sine nye klubber, har sikker fått med seg at Cook har fått sitt store gjennombrudd på a-laget til B’mouth denne sesongen. Pen verdistigning hvis det er noe i dette ryktet. Noen som husker om vi har noen klausul om penger ved videresalg?
Jon R.

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #463 på: Februar 25, 2018, 15:04:35 »
https://amp.sportsmole.co.uk/football/liverpool/transfer-talk/news/liverpool-want-lewis-cook-to-replace-can_319509.html

De som liker å følge med på hvordan x-spillere gjør det i sine nye klubber, har sikker fått med seg at Cook har fått sitt store gjennombrudd på a-laget til B’mouth denne sesongen. Pen verdistigning hvis det er noe i dette ryktet. Noen som husker om vi har noen klausul om penger ved videresalg?


Har vært snakket mye om dette: Svaret er null
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #464 på: Februar 25, 2018, 15:21:54 »
https://amp.sportsmole.co.uk/football/liverpool/transfer-talk/news/liverpool-want-lewis-cook-to-replace-can_319509.html

De som liker å følge med på hvordan x-spillere gjør det i sine nye klubber, har sikker fått med seg at Cook har fått sitt store gjennombrudd på a-laget til B’mouth denne sesongen. Pen verdistigning hvis det er noe i dette ryktet. Noen som husker om vi har noen klausul om penger ved videresalg?
Har sett rykter om en tilbakekjøpsklausul når Leeds rykker opp til PL. Aner ikke om det stemmer.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #465 på: Februar 26, 2018, 15:13:54 »
Har sjekket litt rundt!

Adam Pope skrev dette i 2016:

BBC Leeds understands Bournemouth will pay #lufc £10m with a sell on clause for Lewis Cook if the deal is completed.




Så er jo spørsmålet hva £ 6 mill innebærer i denne avtalen?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #466 på: Februar 27, 2018, 19:23:13 »
The Sportsman

 Reports suggest Jurgen Klopp is lining up a bid for Lewis Cook as a possible replacement for Emre Can...

Thoughts on that, Liverpool fans?

#LFC


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #467 på: Februar 27, 2018, 19:40:18 »
The Sportsman

 Reports suggest Jurgen Klopp is lining up a bid for Lewis Cook as a possible replacement for Emre Can...

Thoughts on that, Liverpool fans?

#LFC
Thoughts on that, Leeds fans?*

Hell yes, 10m i kassa?  ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #468 på: Februar 28, 2018, 12:54:06 »
The Sportsman

 Reports suggest Jurgen Klopp is lining up a bid for Lewis Cook as a possible replacement for Emre Can...

Thoughts on that, Liverpool fans?

#LFC
Thoughts on that, Leeds fans?*

Hell yes, 10m i kassa?  ::)

10m hva, norske kroner? Har vi 10% sell-on-clause på sum over £10m?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Reaney

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #469 på: Februar 28, 2018, 13:38:28 »
Møkkaklubb.

Hallgeir *

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #470 på: Mars 20, 2018, 21:28:02 »
Lewis Cook er tatt ut til den engelske troppen som møter Nederland på fredag. Cook er en av fire mulige debutanter.  8)

Super Leeds since 1968

Cannavaro

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #471 på: Mars 27, 2018, 22:35:16 »
Og kommer inn med rundt 20 min. igjen idag mot Italia : A-lags debut for England.  Leeds produkt.  Grattis til Lewis !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Reaney

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #472 på: Mars 28, 2018, 00:34:05 »
So what! Slutta å heie på England i 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #473 på: Mars 28, 2018, 08:03:40 »
So what! Slutta å heie på England i 2002.

Om du heia på England i 2001. Hvorfor ikkje i 2003?

Flott med Cook. Og håper England tar VM med storm :D

Hallgeir *

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #474 på: Mars 28, 2018, 16:19:13 »
So what! Slutta å heie på England i 2002.

Da kan jo alle som ikke liker dine innlegg begynne å skrive "so what".  ;)
Super Leeds since 1968

auren

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #475 på: Mars 28, 2018, 20:10:04 »
So what! Slutta å heie på England i 2002.

Har aldri holdt med England. Har sympatisert litt med dem når de hadde Leedsspillere på laget. Det å holde med et lag bestående av Scum-spillere, Lpool-spillere etc. skjønner jeg ikke helt at vi her hjemme på bjerget klarer...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #476 på: Juni 16, 2018, 21:06:24 »
Lucy Ward

Quick one. When @lewiscook_ made his illegal debut for LUFC U18s at 13..  Jordan Pickford was in goal for Sunderland..

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #477 på: August 02, 2018, 10:46:49 »
Hadde vært interessant dersom vi har sell-on clauses for Cook og Rose, ja.
https://tbrfootball.com/leeds-united-will-hope-tottenham-hotspur-pay-much-possible-lewis-cook/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #478 på: August 02, 2018, 11:42:37 »
Hadde vært interessant dersom vi har sell-on clauses for Cook og Rose, ja.
https://tbrfootball.com/leeds-united-will-hope-tottenham-hotspur-pay-much-possible-lewis-cook/



Vi 10% sell-on på Rose, ikke noe på Cook etter hva jeg husker!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: EX-Spiller: Lewis Cook
« Svar #479 på: August 02, 2018, 12:57:50 »
Hadde vært interessant dersom vi har sell-on clauses for Cook og Rose, ja.
https://tbrfootball.com/leeds-united-will-hope-tottenham-hotspur-pay-much-possible-lewis-cook/



Vi 10% sell-on på Rose, ikke noe på Cook etter hva jeg husker!
Ble ikke alle disse add on avtalene vi gjorde før nedrykket i 2007 reforhandlet og omsatt til cash? Mener jeg har lest noe slikt.
Jon R.