Skrevet av Emne: DEAL OFF: Frederik Sørensen  (Lest 26339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #60 på: August 08, 2014, 22:49:23 »
Phil Hay @PhilHayYEP
Sorensen came here intending to sign and Leeds believed they had a deal done but talks with agent ran into trouble and won't been resolved

Cellino fikk nok nok av agenten og da jenker han seg ALDRI!  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsgutt

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #61 på: August 08, 2014, 22:51:41 »
Sorensen came here intending to sign and Leeds believed they had a deal done but talks with agent ran into trouble and won't been resolved

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #62 på: August 08, 2014, 22:53:35 »
Phil Hay @PhilHayYEP
Sorensen came here intending to sign and Leeds believed they had a deal done but talks with agent ran into trouble and won't been resolved

Cellino fikk nok nok av agenten og da jenker han seg ALDRI!  >:(

auren
tråkigt det inte blev av, men gillar cellinos tuffa stil, har man en överenskommelse och tex agenten eller spelaren vill ha mer och mer så är det bara att söka efter någon annan,
 

DenHviteYeboah

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #63 på: August 08, 2014, 22:54:42 »
Kjipt >:(

auren

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #64 på: August 08, 2014, 22:55:23 »
Phil Hay @PhilHayYEP
Sorensen came here intending to sign and Leeds believed they had a deal done but talks with agent ran into trouble and won't been resolved

Cellino fikk nok nok av agenten og da jenker han seg ALDRI!  >:(

auren
tråkigt det inte blev av, men gillar cellinos tuffa stil, har man en överenskommelse och tex agenten eller spelaren vill ha mer och mer så är det bara att söka efter någon annan,

Han har et verre lynne enn Bates…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #65 på: August 08, 2014, 22:55:48 »
Ikke bra i det hele tatt. Relegation Battle.

 

Nørgaard

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #66 på: August 08, 2014, 22:57:02 »
Cellino for helvede!

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #67 på: August 08, 2014, 22:59:38 »
gå för micha  richards
 

Erik M

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #68 på: August 08, 2014, 23:00:55 »
For en jævlig klovn.  Jeg gruer meg til fortsettelsen.
 

Odin

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #69 på: August 08, 2014, 23:01:41 »
Veldig skuffende at Sørensen og Viviano ikke signerte.
Vi mangler kvalitet I alle ledd og Cellino skremmer vel etter dette bort gode spillere....
Blir nok en lang tung sesong på nedre halvdel...sukk

Oppdrettslaksen

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #70 på: August 08, 2014, 23:06:06 »
Dette begynner å bli en parodi av dimensjoner!  Hvis han ikke skjerper seg betraktelig asap zulu så har vi Bates Out aaaaaall over again!

Glenn K

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #71 på: August 08, 2014, 23:06:46 »
Så så, nå må vi ikke gå helt i kjelleren her! For all del, en spiller jeg også ønsket. Men føler vi her lar oss blende litt av navnet på hans opprinnelige klubb, og som noen har påpekt så trenger vi først og fremst en midstopper med litt mer fart enn hva Pearce og Sørensen innehar. Nå har ikke jeg sett Sørensen live, men utifra det jeg har sett av han på video, så er han vel litt vel lik på Pearce?

Nørgaard

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #72 på: August 08, 2014, 23:11:35 »
Så så, nå må vi ikke gå helt i kjelleren her! For all del, en spiller jeg også ønsket. Men føler vi her lar oss blende litt av navnet på hans opprinnelige klubb, og som noen har påpekt så trenger vi først og fremst en midstopper med litt mer fart enn hva Pearce og Sørensen innehar. Nå har ikke jeg sett Sørensen live, men utifra det jeg har sett av han på video, så er han vel litt vel lik på Pearce?

Han er fra Serie A og ung. I rest my case

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #73 på: August 08, 2014, 23:13:41 »
ingen panik men en ny innerback måste in så snart som möjligt, annars delar jag inte åsikterna att vi saknar kvalite i alla leder, gör vi det så gör väl i princip alla andra lag det med, blackburn, cardiff var visst ingen höjdare enligt de som såg matchen, ser fram med tillförsikt  mot denna säsongen, tråkuigt mista  mccormack men kolla ist vad vi fått in, morison är tbx, byram är skadefri är ju en enorm boost och enligt mitt tycke vår bästa spelare, silvestri, bernardi, bianchi och doukara känns ju nästan som alla av dom går direkt in eller nästintill, så sjukt många lovande ungdommar vi har och som utvecklas, sedan med den hårdnande konkuransen så får man hoppas övriga spelare känner att de måste höja sig ett snäpp tänker då på tonge, austin, murphy, warnock annars så blir det bänken garanterat
 

Glenn K

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #74 på: August 08, 2014, 23:17:35 »
Så så, nå må vi ikke gå helt i kjelleren her! For all del, en spiller jeg også ønsket. Men føler vi her lar oss blende litt av navnet på hans opprinnelige klubb, og som noen har påpekt så trenger vi først og fremst en midstopper med litt mer fart enn hva Pearce og Sørensen innehar. Nå har ikke jeg sett Sørensen live, men utifra det jeg har sett av han på video, så er han vel litt vel lik på Pearce?

Han er fra Serie A og ung. I rest my case

Helt sikkert en bra spiller. Jeg ville også ha ham, for vi trenger noe bedre enn Scott Wootton. Vi må også ha flere enn 2 erfarne stoppere i stallen. Det jeg vil frem til er at det blir litt tullete å gå inn i depresjon allerede. Cellino kommer til å hente en ny midstopper før Middlesbrough-kampen, av noenlunde samme kvalitet som Sørensen. Garantert.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #75 på: August 08, 2014, 23:24:02 »

Helt sikkert en bra spiller. Jeg ville også ha ham, for vi trenger noe bedre enn Scott Wootton. Vi må også ha flere enn 2 erfarne stoppere i stallen. Det jeg vil frem til er at det blir litt tullete å gå inn i depresjon allerede. Cellino kommer til å hente en ny midstopper før Middlesbrough-kampen, av noenlunde samme kvalitet som Sørensen. Garantert.

Han kommer til å hente inn TO stoppere før 1.september - og selv om de ikke er helt i Sørensen-klasse holder de nok god Championship-klasse.
Men dette var kjipt :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #76 på: August 08, 2014, 23:25:53 »
Phil Hay
@TyUpshon @thescottmjones I believe the issue was with Sorensen's agent rather than Juventus

 ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #77 på: August 08, 2014, 23:29:59 »
Phil Hay
@TyUpshon @thescottmjones I believe the issue was with Sorensen's agent rather than Juventus

 ???

Phil Hay
Fingers being pointed at Sorensen's agent but I'll try and speak to him to get his version of events too. Centre-backs needed urgently now.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #78 på: August 09, 2014, 00:22:02 »
Hvorfor er det Cellino som er vanskelig og får skylden her for at avtalen ikke gikk i orden?
Etter det jeg har lest, (og kan ikke gå god for at det stemmer), så er det agenten som er problemet.

Hvordan vil signaleffekten bli for fremtidige kjøp av spillere hvis Cellino legger seg flat for flere og flere krav fra agenter som vil ha mer penger ut av avtalene.

For min del synes jeg det er bra at foten settes ned. Spillerne tjener jaggu godt nok som det er.

baste

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #79 på: August 09, 2014, 00:34:04 »
Sesongstart, vi trenger flere spillere.
Aldri kjedelig å være Leeds supporter, eh..jo..dette va kjedelig og ikke ønskelig.

MOT

Erik M

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #80 på: August 09, 2014, 11:31:28 »
Hvorfor er det Cellino som er vanskelig og får skylden her for at avtalen ikke gikk i orden?
Etter det jeg har lest, (og kan ikke gå god for at det stemmer), så er det agenten som er problemet.

Hvordan vil signaleffekten bli for fremtidige kjøp av spillere hvis Cellino legger seg flat for flere og flere krav fra agenter som vil ha mer penger ut av avtalene.

For min del synes jeg det er bra at foten settes ned. Spillerne tjener jaggu godt nok som det er.

Alt tyder på at dette kommer til å bli et evigvarende sirkus og det kommer til å bli smertefullt å følge det.  Ja, Cellino kommer til å "sette ned foten" og "skyte fra hofta" og " vise hvem som er sjefen" om og om og om igjen.  Han sparket som kjent 36 trenere/managere på 22 sesonger - en hver syvende måned.

Måten han har håndtert de to mest profilerte overgangsforhandlingene er svært lite tillitsvekkende.
« Siste redigering: August 09, 2014, 13:47:12 av Erik M »
 

Magnificent7

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #81 på: August 09, 2014, 11:55:04 »
Cellino driter i hva noen på Luscos mener om ham og overganger som har gått i dass - man kødder ikke med Cellino på noe vis . . .
Go Cellino - forza Leeds!

Hobben

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #82 på: August 09, 2014, 12:08:15 »
Cellino er en klovn. Blir spennende å se om han tar noe av skylda når vi ligger i bunnstriden/midt på tabellen midtveis i sesongen, eller om han sparker på managere og ansetter nye og legger all skyld på dem..

Jeg setter mine penner på sist nevnte.
Rogaland Whites

Kato

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #83 på: August 09, 2014, 12:13:03 »
Eneste trøsten her er at han så ut til å mangle fart. Og det trenger vi i midten bak.
 

Woody

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #84 på: August 09, 2014, 12:46:58 »
Cellino er en klovn. Blir spennende å se om han tar noe av skylda når vi ligger i bunnstriden/midt på tabellen midtveis i sesongen, eller om han sparker på managere og ansetter nye og legger all skyld på dem..

Jeg setter mine penner på sist nevnte.

Kan hende Cellino er ein klovn,men han har vel og holdt,sagt og gjort meir enn dei andre klovnane som har styrt siste åra? ;)
LIFE IS LEEDS

Erik M

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #85 på: August 09, 2014, 13:48:41 »
Cellino driter i hva noen på Luscos mener om ham og overganger som har gått i dass - man kødder ikke med Cellino på noe vis . . .
Go Cellino - forza Leeds!

Hmm. Kloke og interessante tanker...
 

Erik M

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #86 på: August 09, 2014, 14:02:23 »
Eneste trøsten her er at han så ut til å mangle fart. Og det trenger vi i midten bak.

Hvor kom dette fra om at han ikke er rask?  Fra en statistikkside?  Kontakinte la inn et vitnesbyrd fra en danske i denne tråden August 08, 2014, 13:41:43 der han beskrives som en sterk, kompromissløs, rask og spillende midtstopper - perfekt for engelsk fotball.
 

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #87 på: August 09, 2014, 14:04:27 »
Cellino er en klovn. Blir spennende å se om han tar noe av skylda når vi ligger i bunnstriden/midt på tabellen midtveis i sesongen, eller om han sparker på managere og ansetter nye og legger all skyld på dem..

Jeg setter mine penner på sist nevnte.
cellino är det bästa som hänt oss sedan jag vet inte när, räddaren i nöden, man kan ju tänka tanken hur det varit om GFH fortsatt
 

Gufrias

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #88 på: August 09, 2014, 14:46:12 »
Cellino er en klovn. Blir spennende å se om han tar noe av skylda når vi ligger i bunnstriden/midt på tabellen midtveis i sesongen, eller om han sparker på managere og ansetter nye og legger all skyld på dem..

Jeg setter mine penner på sist nevnte.
cellino är det bästa som hänt oss sedan jag vet inte när, räddaren i nöden, man kan ju tänka tanken hur det varit om GFH fortsatt
Pussig det der. I fjor på denne tida var GFH det beste som hadde hendt oss på evigheter.

Venter og ser noen måneder til, jeg.
Hekta på Leeds siden 1974

Budda

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #89 på: August 09, 2014, 15:00:54 »
Cellino er en klovn. Blir spennende å se om han tar noe av skylda når vi ligger i bunnstriden/midt på tabellen midtveis i sesongen, eller om han sparker på managere og ansetter nye og legger all skyld på dem..

Jeg setter mine penner på sist nevnte.
cellino är det bästa som hänt oss sedan jag vet inte när, räddaren i nöden, man kan ju tänka tanken hur det varit om GFH fortsatt

Heller Cellino enn GFH, ja. Men det betyr ikke at man trenger å være fornøyd med Cellino. Jeg har bare lyst på en normal eier, en som ikke har behov for å ytre alt mulig tull i tid og utide. For meg er Cellino en kriminell klovn som vet hvordan man kutter kostnader, men som har alt å bevise før jeg er i nærheten av å "snu" i min oppfatning av han. Det første han må gjøre er å kjøpe tilbake ER slik han har lovet, i tillegg til at alle spillerne og Hockaday leverer resultater, selvsagt. Godt mulig at Cellino er det beste som har hendt Leeds slik du sier (kanskje litt tidlig å si det?), men jeg skulle bare ønske at han hadde gjort ting litt mer profesjonelt, og ikke bli styrt av impuls, overtro og følelser
Endre