Skrevet av Emne: DEAL OFF: Frederik Sørensen  (Lest 26345 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

andskull

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #90 på: August 09, 2014, 15:20:54 »
Phil Hay @PhilHayYEP
Sorensen came here intending to sign and Leeds believed they had a deal done but talks with agent ran into trouble and won't been resolved

Cellino fikk nok nok av agenten og da jenker han seg ALDRI!  >:(

auren

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #91 på: August 09, 2014, 15:24:49 »
Cellino er en klovn. Blir spennende å se om han tar noe av skylda når vi ligger i bunnstriden/midt på tabellen midtveis i sesongen, eller om han sparker på managere og ansetter nye og legger all skyld på dem..

Jeg setter mine penner på sist nevnte.
cellino är det bästa som hänt oss sedan jag vet inte när, räddaren i nöden, man kan ju tänka tanken hur det varit om GFH fortsatt

Heller Cellino enn GFH, ja. Men det betyr ikke at man trenger å være fornøyd med Cellino. Jeg har bare lyst på en normal eier, en som ikke har behov for å ytre alt mulig tull i tid og utide. For meg er Cellino en kriminell klovn som vet hvordan man kutter kostnader, men som har alt å bevise før jeg er i nærheten av å "snu" i min oppfatning av han. Det første han må gjøre er å kjøpe tilbake ER slik han har lovet, i tillegg til at alle spillerne og Hockaday leverer resultater, selvsagt. Godt mulig at Cellino er det beste som har hendt Leeds slik du sier (kanskje litt tidlig å si det?), men jeg skulle bare ønske at han hadde gjort ting litt mer profesjonelt, og ikke bli styrt av impuls, overtro og følelser
han har väl ägt klubben knappt ett halvår, styrt upp ekonomin vi blöder inte längre, se till att spelarlöner och skattemyndigheterinbetalningar  dvs självklara saker fungerar, rensat ut bland dököttet i spelartruppen, sett till att vi fick sjukt  bra betalt för mcormack, kommer in intressanta spelare kontinuerligt som bernardi, bianchi, doukara, benedicic, ajose och fler kommer, sättet vi spelade boll mot dundee har jag inte sett på länge, ER skall köpas tillbaka i November,han har flyttat till leeds och skall man representera klubben skall man bo i leeds, vill förstärka identiteten för klubben och som spelare som åker  på bortamatcher skall man äga bussen man åker i, jag vet inte vad problemet är för de som inte gillar cellino,pratar kanske för mycket? gör inget man märker ju på karln att han älskar klubben sålde cagliari för att ta sig an våra kräsna fans, skulle gärna sett vem som kunde gjort mer på denna korta tid,
« Siste redigering: August 09, 2014, 15:27:18 av sportcarl1 »
 

Josch

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #92 på: August 09, 2014, 15:27:11 »
Jeg kjenner ikke Sørensen godt nok, men jeg vil tro at det finnes noen der ute som er like gode som ham. Først får Celliono æren for å hente ham, deretter får han en skyllebøtte for å ikke signere ham. Det blir feil å fremstille Celliono som en klovn pga dette. Jeg har følelsen av at det er hentet flere gode spillere enn på mange år. ;) Klubbene er enige, lønn er trolg avtalt før Sørensen reiser til England. Da er det skjedd noe ETTER at disse avtalene  er inngått. Sannsynligvis er det nye krav fra agent/spiller. Jeg tviler på om Leeds har endret noe i sine betingelser.

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #93 på: August 09, 2014, 15:28:39 »
Jeg kjenner ikke Sørensen godt nok, men jeg vil tro at det finnes noen der ute som er like gode som ham. Først får Celliono æren for å hente ham, deretter får han en skyllebøtte for å ikke signere ham. Det blir feil å fremstille Celliono som en klovn pga dette. Jeg har følelsen av at det er hentet flere gode spillere enn på mange år. ;) Klubbene er enige, lønn er trolg avtalt før Sørensen reiser til England. Da er det skjedd noe ETTER at disse avtalene  er inngått. Sannsynligvis er det nye krav fra agent/spiller. Jeg tviler på om Leeds har endret noe i sine betingelser.

tippar det kommer in en ny lika bra försvarare inom en vecka, kan man hoppas på micah richards, han har väl lite anknytning till Leeds?, han är en bjässe och muskelpaket i försvaret
 

Budda

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #94 på: August 09, 2014, 16:14:41 »
Cellino er en klovn. Blir spennende å se om han tar noe av skylda når vi ligger i bunnstriden/midt på tabellen midtveis i sesongen, eller om han sparker på managere og ansetter nye og legger all skyld på dem..

Jeg setter mine penner på sist nevnte.
cellino är det bästa som hänt oss sedan jag vet inte när, räddaren i nöden, man kan ju tänka tanken hur det varit om GFH fortsatt

Heller Cellino enn GFH, ja. Men det betyr ikke at man trenger å være fornøyd med Cellino. Jeg har bare lyst på en normal eier, en som ikke har behov for å ytre alt mulig tull i tid og utide. For meg er Cellino en kriminell klovn som vet hvordan man kutter kostnader, men som har alt å bevise før jeg er i nærheten av å "snu" i min oppfatning av han. Det første han må gjøre er å kjøpe tilbake ER slik han har lovet, i tillegg til at alle spillerne og Hockaday leverer resultater, selvsagt. Godt mulig at Cellino er det beste som har hendt Leeds slik du sier (kanskje litt tidlig å si det?), men jeg skulle bare ønske at han hadde gjort ting litt mer profesjonelt, og ikke bli styrt av impuls, overtro og følelser
han har väl ägt klubben knappt ett halvår, styrt upp ekonomin vi blöder inte längre, se till att spelarlöner och skattemyndigheterinbetalningar  dvs självklara saker fungerar, rensat ut bland dököttet i spelartruppen, sett till att vi fick sjukt  bra betalt för mcormack, kommer in intressanta spelare kontinuerligt som bernardi, bianchi, doukara, benedicic, ajose och fler kommer, sättet vi spelade boll mot dundee har jag inte sett på länge, ER skall köpas tillbaka i November,han har flyttat till leeds och skall man representera klubben skall man bo i leeds, vill förstärka identiteten för klubben och som spelare som åker  på bortamatcher skall man äga bussen man åker i, jag vet inte vad problemet är för de som inte gillar cellino,pratar kanske för mycket? gör inget man märker ju på karln att han älskar klubben sålde cagliari för att ta sig an våra kräsna fans, skulle gärna sett vem som kunde gjort mer på denna korta tid,

Som jeg sa så er nok Cellino god til å kutte kostnader, og han har nok gjort en del riktig her, selv om enkelte grep som å stenge kantinen virker tåpelig og smålig samt at det gir et uprofesjonelt bilde utad. Man burde heller bruke penger på dette da riktig ernæring er utrolig viktig, men det har sikkert kommet noen løsninger på dette nå. Og ja, han fikk god pris for McCormack, men det gjenstår å se hva han bruker pengene på. Han må kjøpe tilbake ER, hvis ikke mister han troverdighet.

Han har hentet relativt ukjente spillere fra Italia, og som virker spennende, men det gjenstår å se om de kan levere i England på dette nivået da dette ikke er gitt. De to mest spennende har vi gått glipp av, spør du meg. Han har heller ikke hentet en erstatter for McCormack og vi mangler en midtstopper. Vi er således svekket før seriestart, i mine øyne. I tillegg så er jeg svært skeptisk til Hockaday.

Det er godt mulig at han har gjort mye rett, men jeg er ikke overbevist enda. Han må levere resultater. Salg av McCormack, ansettelsen av Hockaday og kjøp av ukjente spillere fra Italia har ikke fått meg overbevist enda.

Men det største problemet er at han har
"Munndiare". To ganger har han sagt at en avtale er i boks før det motsatte skjer rett etterpå. I tillegg er han ute i media og sier at treneren trenger barnevakt og er som en baby i en leketøybutikk. I tillegg så var det den spesielle telefonsamtalen samt behandlingen av McDermott. Hårreisende oppførsel, spør du meg. Ikke verdig en eier av en klubb som Leeds.
Endre

Kato

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #95 på: August 09, 2014, 16:16:52 »
Cellino er en klovn. Blir spennende å se om han tar noe av skylda når vi ligger i bunnstriden/midt på tabellen midtveis i sesongen, eller om han sparker på managere og ansetter nye og legger all skyld på dem..

Jeg setter mine penner på sist nevnte.
cellino är det bästa som hänt oss sedan jag vet inte när, räddaren i nöden, man kan ju tänka tanken hur det varit om GFH fortsatt

Heller Cellino enn GFH, ja. Men det betyr ikke at man trenger å være fornøyd med Cellino. Jeg har bare lyst på en normal eier, en som ikke har behov for å ytre alt mulig tull i tid og utide. For meg er Cellino en kriminell klovn som vet hvordan man kutter kostnader, men som har alt å bevise før jeg er i nærheten av å "snu" i min oppfatning av han. Det første han må gjøre er å kjøpe tilbake ER slik han har lovet, i tillegg til at alle spillerne og Hockaday leverer resultater, selvsagt. Godt mulig at Cellino er det beste som har hendt Leeds slik du sier (kanskje litt tidlig å si det?), men jeg skulle bare ønske at han hadde gjort ting litt mer profesjonelt, og ikke bli styrt av impuls, overtro og følelser
han har väl ägt klubben knappt ett halvår, styrt upp ekonomin vi blöder inte längre, se till att spelarlöner och skattemyndigheterinbetalningar  dvs självklara saker fungerar, rensat ut bland dököttet i spelartruppen, sett till att vi fick sjukt  bra betalt för mcormack, kommer in intressanta spelare kontinuerligt som bernardi, bianchi, doukara, benedicic, ajose och fler kommer, sättet vi spelade boll mot dundee har jag inte sett på länge, ER skall köpas tillbaka i November,han har flyttat till leeds och skall man representera klubben skall man bo i leeds, vill förstärka identiteten för klubben och som spelare som åker  på bortamatcher skall man äga bussen man åker i, jag vet inte vad problemet är för de som inte gillar cellino,pratar kanske för mycket? gör inget man märker ju på karln att han älskar klubben sålde cagliari för att ta sig an våra kräsna fans, skulle gärna sett vem som kunde gjort mer på denna korta tid,

Som jeg sa så er nok Cellino god til å kutte kostnader, og han har nok gjort en del riktig her, selv om enkelte grep som å stenge kantinen virker tåpelig og smålig samt at det gir et uprofesjonelt bilde utad. Man burde heller bruke penger på dette da riktig ernæring er utrolig viktig, men det har sikkert kommet noen løsninger på dette nå. Og ja, han fikk god pris for McCormack, men det gjenstår å se hva han bruker pengene på. Han må kjøpe tilbake ER, hvis ikke mister han troverdighet.

Han har hentet relativt ukjente spillere fra Italia, og som virker spennende, men det gjenstår å se om de kan levere i England på dette nivået da dette ikke er gitt. De to mest spennende har vi gått glipp av, spør du meg. Han har heller ikke hentet en erstatter for McCormack og vi mangler en midtstopper. Vi er således svekket før seriestart, i mine øyne. I tillegg så er jeg svært skeptisk til Hockaday.

Det er godt mulig at han har gjort mye rett, men jeg er ikke overbevist enda. Han må levere resultater. Salg av McCormack, ansettelsen av Hockaday og kjøp av ukjente spillere fra Italia har ikke fått meg overbevist enda.

Men det største problemet er at han har
"Munndiare". To ganger har han sagt at en avtale er i boks før det motsatte skjer rett etterpå. I tillegg er han ute i media og sier at treneren trenger barnevakt og er som en baby i en leketøybutikk. I tillegg så var det den spesielle telefonsamtalen samt behandlingen av McDermott. Hårreisende oppførsel, spør du meg. Ikke verdig en eier av en klubb som Leeds.

Følger deg på alt du skriver.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #96 på: August 09, 2014, 16:18:57 »
Har vi jinxet enda en spiller for tidlig "ny spiller" tråd?

AndyMathie

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #97 på: August 09, 2014, 16:25:10 »
Har vi jinxet enda en spiller for tidlig "ny spiller" tråd?


Tenkte det samme selv. Vi må nå for f... vente til det er offisiellt. Slutt å skriv ny lånespiller för det faktisk er i boks!!!
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #98 på: August 09, 2014, 18:03:07 »
synd vi släppte Lees till Sheffield W, han spelade hela matchen, de bortaslog Brighton jaja, duger inte för leeds
 

auren

Sv: Ny lånespiller: Frederik Sørensen
« Svar #99 på: August 09, 2014, 18:39:55 »
Har vi jinxet enda en spiller for tidlig "ny spiller" tråd?


Tenkte det samme selv. Vi må nå for f... vente til det er offisiellt. Slutt å skriv ny lånespiller för det faktisk er i boks!!!

Jepp, der er kun Asbjørn sin feil! Gå og sett deg i timeout Askbjørn ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: DEAL OFF: Frederik Sørensen
« Svar #100 på: August 09, 2014, 19:10:53 »

Jepp, der er kun Asbjørn sin feil! Gå og sett deg i timeout Askbjørn ;)
Konklusjonen er at selv om Phil Hay er til å stole på så er ikke kilden til Hay (Cellino) til å stole på! ;)
...to sånne i løpet av vinduet nå! Tror for så vidt Cellino har lært en lekse også...
« Siste redigering: August 09, 2014, 19:12:45 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: DEAL OFF: Frederik Sørensen
« Svar #101 på: August 10, 2014, 12:56:23 »
Kan jo hende Sørensen kommer likevel når han og agenten får tenkt seg om....om Gud/Cellino vil det....
MOT


GeirO

Sv: DEAL OFF: Frederik Sørensen
« Svar #103 på: August 10, 2014, 13:12:01 »
En hard konkurrent ja. Men noen av disse spillerne drømmer faktisk om å spille i England og det er vårt håp...
MOT

DenHviteYeboah

Sv: DEAL OFF: Frederik Sørensen
« Svar #104 på: August 10, 2014, 16:29:44 »
Min kilde i Leeds sier at de snakker sammen igjen....vi får se....

Cherry

Sv: DEAL OFF: Frederik Sørensen
« Svar #105 på: August 10, 2014, 17:41:58 »
Min kilde i Leeds sier at de snakker sammen igjen....vi får se....

Leeds Rumours melder det samme...
 

Erik M

Sv: DEAL OFF: Frederik Sørensen
« Svar #106 på: August 10, 2014, 18:01:39 »
 
Min kilde i Leeds sier at de snakker sammen igjen....vi får se....

Ikke mobb sarte sjeler.... ;)
 

Erik M

Sv: DEAL OFF: Frederik Sørensen
« Svar #107 på: August 10, 2014, 18:09:43 »
La oss ikke være for svart/hvitt her. 

Cellino gjør mye bra.  Først og fremst har han penger og viser tydelig at han ikke er uvillig til å bruke dem ("I want a mortgage in a Leeds bank to finance Elland Rd.  If that is not possible, I pay cash..")

Han må vise at han kan lede, styre og bygge en fotballklubb.  Det eneste han kan måles på, selvsagt, er sportslige resultater.  Det vi har sett av oppførsel og utspill så langt gjør meg veldig urolig.  I går var overskriftene at Cellinos planer med Leeds United er å kjøpe Elland Rd. Det er bra, men jeg hadde håpet han hadde andre planer også.. Jeg frykter at han ikke er så dyktig.

Tar jeg feil og resultatene kommer smygende, er ingen gladere enn meg og ja, da skal jeg tolerere litt klovneri i pressen også..