Kamp: vs Millwall @ The Den, lørdag 9/8 2014, kl 16.00

Started by Promotion 2010, August 06, 2014, 14:03:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Enten så har vi kommet mer inn i kampen for det vi har tatt oss i sammen litt eller at Millwall har slakket ned det enorme tempoet, vi er uansett med mer i kampen..

Oh, der kom det en god sjanse fra Millwall...
Rogaland Whites

AndyMathie

Mye bedre siste minuttene. Tror at Millwall kjörer på alt de har, men det er noe som heter å brenne opp kruttet. La oss alle håpe det er tilfelle i dag! MOT!
We are Leeds and we are proud of it!

Jostein.

Leeds Carajo!

AndyMathie

Vi har mange som kan bidra med fra benken. Tror enda vi kan snu dette. Det er bare helsikas plass å dra til Millwall borte for Leeds spesiellt.

Rudi G.

Essex Whites LUMC

1 min · Deptford, United Kingdom ·
.

No striker on the pitch. Total shambles so far. Passing well but don't move. Need Poleon and Smith now.

Hobben

Quote from: Rudi G. on August 09, 2014, 16:32:56

Essex Whites LUMC

.

No striker on the pitch. Total shambles so far. Passing well but don't move. Need Poleon and Smith now.

Er litt giret på se Poleon utpå der.. Har fart og dyktighet til å skape noe selv.. Litt Beckford over ham?
Rogaland Whites

Hobben

Rogaland Whites

AndyMathie

Essex Whites LUMC

.

Ja kjör dem inn i pausen. Er jo ikke bra nok å ha Hunt der framme. Skjönner enda ikke hva trenerne ser i han. Nå har jo enda en ny trener gitt han tillitt foran antatt bedre spillere. Hva ser de som vi ikke ser?!

Hobben

Rogaland Whites

Hobben

Phil Hay sier at midtbanen bidrar ikke til å skape noe.. Spissene må få baller fra midtbanen vår..
Rogaland Whites

Hobben

Rogaland Whites

AndyMathie

Done well there Warnock. Asking questions til alle som kritiserer vår brukbare ventreback. Han hadde også crosseren Ajose burde fått mer ut av for ca 10 minutter siden.

DW

Finnes det noe spissblod i årene til Hunt mon tro? >:(

baste

Poleon må få visehva han kan. Feil og feigt å velge Hunt.
Nok en dårlig taktisk disposisjon ? Vi trenger fart, får neppe så mange muligheter i dag

Sølvreven

Quote from: DW on August 09, 2014, 16:39:22

Ta bort s-en så stemmer det nok...

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Gufrias

I følge lagoppstillingen har vi 3 spisser på banen. Jeg hadde håp om at Doukara skulle holde nivået fra dag 1, mens jeg fryktet at det var for tidlig for Ajose og for sent for Hunt. Virker som om bare de to pessimistene har slått til så langt.  :(
Hekta på Leeds siden 1974

gulle

Quote from: AndyMathie on August 09, 2014, 16:34:30

Essex Whites LUMC

.

Ja kjör dem inn i pausen. Er jo ikke bra nok å ha Hunt der framme. Skjönner enda ikke hva trenerne ser i han. Nå har jo enda en ny trener gitt han tillitt foran antatt bedre spillere. Hva ser de som vi ikke ser?!
skulle også likt å visst det. Bare ikke Hock gir han like mye spilletid som McD gjorde
I år rykker vi opp!

AndyMathie

Quote from: baste on August 09, 2014, 16:39:45
Nok en dårlig taktisk disposisjon ? Vi trenger fart, får neppe så mange muligheter i dag

Hunt har jo ikke gjort anna enn å vinne et innkast så langt. Herregud for en mökkaspiller han er. Er utrolig lei av han!!! :(

Hobben

Rogaland Whites

ziganda

Quote from: Sølvreven on August 09, 2014, 16:40:28
Quote from: DW on August 09, 2014, 16:39:22

Ta bort s-en så stemmer det nok...

Det stemmer og navnet skrives med C, så stemmer det helt...

Trond90

Her må det forsterkes i alle ledd, ellers så frykter jeg en kamp for og unngå nedrykk  :( hvertfall 2 midtstoppere og en erstatter for McCormack!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hobben

Rogaland Whites

DW

Quote from: AndyMathie on August 09, 2014, 16:41:13
Quote from: baste on August 09, 2014, 16:39:45

Hunt har jo ikke gjort anna enn å vinne et innkast så langt. Herregud for en mökkaspiller han er. Er utrolig lei av han!!! :(

Utrolig sørgelig å ha i start 11'ern..

Hobben

Virker som om Millwall har begynt å krige litt igjen.. Skaper noe hele tiden.
Rogaland Whites

#lufc

Clueless trener og clueless eier, så betyr egentlig ikke noe hvem det er som velger laget. Ingen signeringer som gir noe håp - den eneste falt gjennom (Sørenson). Sier alt når de stiller med Noel Hunt og Austin. To spillere som ikke er brukbare til noe som helst. Skal det være NOE håp denne sesongen må galningen fra Italia kanskje signere spillere som kan gjøre en forskjell.

kalle_92

Snakker folk om nedrykk basert på noe de hører på radio? Jeg tror at vi kan gjøre det brukbart hvis vi får inn en kvalitetsspiss. Hunt har vel aldri vist seg for å være en god spiller for oss? Skjønner ikke hvorfor verken Smith eller Poleon får spille.

Carl Fisker

AndyMathie

Vi kan bare glede oss over at Byram ser ut til å väre på nivå med debysesongen. Og det er enda godt at det ikke er helsvart, men vi må läre fort av denne omgangen og gjöre endringer asap zulu. Spent på om Hockaday gjör endringer tidlig eller om han er like irriterende som McDermott å vente lenge med endringene.

Hobben

Dunne har enorme rom til å heade ballen i mål, men han klarer det ikke... Det er altså den tredje gang Millwall kan gå opp i fritt rom å få en free header..
Rogaland Whites