Skrevet av Emne: Ex-spiller: Giuseppe Bellusci  (Lest 170715 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #270 på: September 27, 2015, 17:59:14 »
Enig med Whelan:

Whelan told the BBC: "It's been shocking defending from the word go. He's been shambolic and I personally don't think Bellusci should be on the pitch.

"He shouldn't be playing for Leeds United. I don't think he's good enough. I don't trust him as a player, it's as simple as that. #LUFC
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #271 på: September 27, 2015, 18:02:39 »
Enig med Whelan:

Whelan told the BBC: "It's been shocking defending from the word go. He's been shambolic and I personally don't think Bellusci should be on the pitch.

"He shouldn't be playing for Leeds United. I don't think he's good enough. I don't trust him as a player, it's as simple as that. #LUFC
kan nog tyvärr instämma
 

Dennis

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #272 på: September 27, 2015, 18:48:14 »
I dag går det på manglende evner og selvtillit hos Bellusci. Hårreisende kamp og spesielt første omgang minnet meg litt om Paul Rachubkas famøse aften for noen år siden - ingenting satt. Overrasket over at Rösler ikke tok han ut i pausen. Enten ønsket han at italieneren skulle spille seg opp, eller så kan ikke Cooper ha vært fit. Noe annet er helt uforståelig. Wootton hadde heller ikke jeg turt å sette inn.

Utover feilsmøringen og pasninger til motspillere, er det flere ting som har irritert meg. Han er stadig ute med albuer og den selverklærte "Warrior" velger til tider stygge og sene taklinger/albuer for å bygge image som en hard spiller, fremfor å gå i duellene som andre (eks: mot Vokes og Burnley).

Har for meg brukt det siste året på å bevise at han ikke er god nok for laget. Ikke bare er han for dårlig selv, men spillestilen hans sprer usikkerhet hos medspillere. Og med Silvestri bak - som er god på strek, men meget svak i felt og kommunikasjon - så blir det baklengsmål.
« Siste redigering: September 27, 2015, 18:49:59 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #273 på: September 27, 2015, 18:54:14 »
Bellusci spiller på grensa, men vi må for all del beholde han om vi ikke får tak i noen som er mye bedre. Ã… det tror jeg ikke vi gjør pr time. Bellsuci kommer til og ergre oss men han kan også være fryktelig viktig.

I dag var han viktig!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #274 på: September 27, 2015, 20:15:11 »
Bellusci spiller på grensa, men vi må for all del beholde han om vi ikke får tak i noen som er mye bedre. Ã… det tror jeg ikke vi gjør pr time. Bellsuci kommer til og ergre oss men han kan også være fryktelig viktig.

I dag var han viktig!

Spille seg opp i andre. God på hodet.  Første omgang må glemmes.
Marching On! 4276

Sydhagen

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #275 på: September 27, 2015, 20:15:46 »
Bellusci spiller på grensa, men vi må for all del beholde han om vi ikke får tak i noen som er mye bedre. Ã… det tror jeg ikke vi gjør pr time. Bellsuci kommer til og ergre oss men han kan også være fryktelig viktig.

I dag var han viktig!

Han var viktig for Boro idag. Deres beste.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #276 på: September 27, 2015, 20:47:27 »
Bellusci spiller på grensa, men vi må for all del beholde han om vi ikke får tak i noen som er mye bedre. Ã… det tror jeg ikke vi gjør pr time. Bellsuci kommer til og ergre oss men han kan også være fryktelig viktig.

I dag var han viktig!

Spille seg opp i andre. God på hodet.  Første omgang må glemmes.
God på hodet/ ironisk? Synes synd på Bellusci idag!
Jon R.

Nørgaard

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #277 på: September 27, 2015, 20:50:46 »
Synes Bellusci kun er faldet i niveau som hans tid i Leeds er gået.

auren

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #278 på: September 28, 2015, 03:04:07 »
Dette blir en vi vil få svært mye glede av, og noe frustrasjon innimellom. Vent og se, blir en hit.

Tidenes hit? Eller hva Runar?  :D

Har vært skeptisk til denne fyren fra starten av. Det håpløse selvmålet i dag viser bare at han ikke har noe i klubben vår å gjøre. Er han korrupt, eller?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #279 på: September 28, 2015, 08:54:13 »
Dette blir en vi vil få svært mye glede av, og noe frustrasjon innimellom. Vent og se, blir en hit.

Tidenes hit? Eller hva Runar?  :D

Har vært skeptisk til denne fyren fra starten av. Det håpløse selvmålet i dag viser bare at han ikke har noe i klubben vår å gjøre. Er han korrupt, eller?

auren

Ja ta det ut på de som tåler det.
 

willum

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #280 på: September 28, 2015, 09:07:09 »
Dette blir en vi vil få svært mye glede av, og noe frustrasjon innimellom. Vent og se, blir en hit.

Tidenes hit? Eller hva Runar?  :D

Har vært skeptisk til denne fyren fra starten av. Det håpløse selvmålet i dag viser bare at han ikke har noe i klubben vår å gjøre. Er han korrupt, eller?

auren

Ja ta det ut på de som tåler det.

Vi tar alle feil av spillere innimellom.

Jeg vil ha fyren vekk fra klubben. Ikke er han god nok spiller, og ikke er han en fyr jeg ønsker å ha i laget.

Mot Charlton i vår sang fansen "play for Leeds or f**k off home" til sicknote six. Nå er det nok. Bare f**k off home, Bellusci.

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #281 på: September 28, 2015, 09:17:54 »
Dette blir en vi vil få svært mye glede av, og noe frustrasjon innimellom. Vent og se, blir en hit.

Tidenes hit? Eller hva Runar?  :D

Har vært skeptisk til denne fyren fra starten av. Det håpløse selvmålet i dag viser bare at han ikke har noe i klubben vår å gjøre. Er han korrupt, eller?

auren
Ja! garantert korrupt. Han er jo Italiener for pokker ;D
« Siste redigering: September 28, 2015, 09:19:53 av Kontakinte »

Kato

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #282 på: September 28, 2015, 09:20:19 »
Dette blir en vi vil få svært mye glede av, og noe frustrasjon innimellom. Vent og se, blir en hit.

Tidenes hit? Eller hva Runar?  :D

Har vært skeptisk til denne fyren fra starten av. Det håpløse selvmålet i dag viser bare at han ikke har noe i klubben vår å gjøre. Er han korrupt, eller?

auren

Ja ta det ut på de som tåler det.

Vi tar alle feil av spillere innimellom.

Jeg vil ha fyren vekk fra klubben. Ikke er han god nok spiller, og ikke er han en fyr jeg ønsker å ha i laget.

Mot Charlton i vår sang fansen "play for Leeds or f**k off home" til sicknote six. Nå er det nok. Bare f**k off home, Bellusci.

Jeg så på han som en fattigmanns David Luiz i starten. Fantastisk å se en midtstopper som dro av angripere totalt uten sikring, samt smelle frispark i krysset. Samtidig så vi raskt problemet med alle feilene.

Etter hvert, sikkert uten at det har brydd Auren, har jeg mista trua på karen. Og har mast lenge og vel om ny midtstopper.

Uansett, mye bedre å mene i forkant (og så ta feil innimellom), enn å sitte å holde minnestund med fasit i hånd.
 

HåvardK

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #283 på: September 28, 2015, 09:26:18 »
I dag går det på manglende evner og selvtillit hos Bellusci. Hårreisende kamp og spesielt første omgang minnet meg litt om Paul Rachubkas famøse aften for noen år siden - ingenting satt. Overrasket over at Rösler ikke tok han ut i pausen. Enten ønsket han at italieneren skulle spille seg opp, eller så kan ikke Cooper ha vært fit. Noe annet er helt uforståelig. Wootton hadde heller ikke jeg turt å sette inn.

Utover feilsmøringen og pasninger til motspillere, er det flere ting som har irritert meg. Han er stadig ute med albuer og den selverklærte "Warrior" velger til tider stygge og sene taklinger/albuer for å bygge image som en hard spiller, fremfor å gå i duellene som andre (eks: mot Vokes og Burnley).

Har for meg brukt det siste året på å bevise at han ikke er god nok for laget. Ikke bare er han for dårlig selv, men spillestilen hans sprer usikkerhet hos medspillere. Og med Silvestri bak - som er god på strek, men meget svak i felt og kommunikasjon - så blir det baklengsmål.
Enig i det aller meste her, bortsett fra det med dårlig selvtillit. Tror ikke Bellusci har selvinnsikt nok til å plages nevneverdig med det.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #284 på: September 28, 2015, 10:15:25 »
Boro kampen var en av dem som hender en gang i blant da intet går veien. Belluci var grusom i 1. omg. Hvorfor i allverden legger han seg på ryggen så Nugent kan prikke inn 1-0?? Hvis Silvestri skriker keeper så er det nesten utilgivelig å stupe inn 2-0 i eget nett. Og Sol Bambi da, som sklir på bananskallet og forærer dem 3-0.
I mellomtiden har en av tidenes tåpeligste dommeravgjørelser blitt tatt. En kylling av en linjemann som lar vær i vinke står ikke på sitt og målet annulleres. En forferdelig kamp!!
Yeboahs vitne

Kato

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #285 på: September 28, 2015, 11:08:29 »
Boro kampen var en av dem som hender en gang i blant da intet går veien. Belluci var grusom i 1. omg. Hvorfor i allverden legger han seg på ryggen så Nugent kan prikke inn 1-0?? Hvis Silvestri skriker keeper så er det nesten utilgivelig å stupe inn 2-0 i eget nett. Og Sol Bambi da, som sklir på bananskallet og forærer dem 3-0.
I mellomtiden har en av tidenes tåpeligste dommeravgjørelser blitt tatt. En kylling av en linjemann som lar vær i vinke står ikke på sitt og målet annulleres. En forferdelig kamp!!

Er enig med Simen Stamsø Møller i TV2-studio.

Situasjonen var glitrende håndtert av linjemannen. Han lar være å vinke fordi Antenucci ikke er i straffbar offside når pasningen spilles. Han tilkaller dommeren, og ser ut til å spørre om ballen gikk via hvit spiller (Cook). Dommeren bekrefter dette. Dermed enes de om at Antenucci er i offside hvis ballen går via Cook, noe som ser ut til å være 100% korrekt (med svært liten margin).

Ypperlig dømming.
 

RoarG

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #286 på: September 28, 2015, 11:37:17 »
Bellusci kan godt selges til AlbinoLeffe, eller noe sånt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #287 på: September 28, 2015, 13:38:34 »
Litt bittert å tenke på at Bellusci og Doukara ble kjøpt for £3mill og har lange kontrakter, de to kommer til å koste klubben tilsammen £20k i uka helt til de er borte..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #288 på: September 29, 2015, 19:25:07 »
Hvis siste kamp hadde vært et unntakstilfelle, hadde jeg akseptert det. Men Bellusken tabber seg ut for ofte.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #289 på: September 29, 2015, 20:53:42 »
Hvis siste kamp hadde vært et unntakstilfelle, hadde jeg akseptert det. Men Bellusken tabber seg ut for ofte.
Enig! En meget farlig mann....mot oss....

gulle

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #290 på: September 29, 2015, 22:26:50 »
har hatt litt sansen for mannen helt siden han scoret på et fantastisk frispark i fjorårssesongen,

men etter kampen mot Bjørg kommer jeg til å være nervøs av å bare se navnet hans på lagoppstillingen.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Sterland

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #291 på: September 29, 2015, 22:39:58 »
Mye tyn til Bellusci, som seg hør og bør etter forrige match. Men Bamba var vel ikke stort bedre.. hvordan i h.. er det mulig å stille med tilnærmet lakksko. La merke til at han hadde dårlig feste i 1. omgang, og det endte som det måtte gjøre:( Vi har en utfordring i midtforsvaret, ingen leverer på jevnt høyt nivå. Bellusci er iallefall en fotballspiller med teknikk og pasningsfot. Hiv ut Adeyemi og flytt Bellusci ett hakk frem, så har vi en Batty-lignende jordfreser på midtbanen

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #292 på: September 29, 2015, 23:11:19 »
Mye tyn til Bellusci, som seg hør og bør etter forrige match. Men Bamba var vel ikke stort bedre.. hvordan i h.. er det mulig å stille med tilnærmet lakksko. La merke til at han hadde dårlig feste i 1. omgang, og det endte som det måtte gjøre:( Vi har en utfordring i midtforsvaret, ingen leverer på jevnt høyt nivå. Bellusci er iallefall en fotballspiller med teknikk og pasningsfot. Hiv ut Adeyemi og flytt Bellusci ett hakk frem, så har vi en Batty-lignende jordfreser på midtbanen
+1 For mye tyn. Han er en god fotballspiller, mye mer fotball i han enn i Cooper. Ser gjerne han i en ankerrolle. Det betyr at vi trenger en stopper ASAP, en god en. ;)
Ps. Adeyemi er tregere en Murphy! Jeg er ikke fan!

Eriksen55

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #293 på: September 29, 2015, 23:55:19 »
Mye tyn til Bellusci, som seg hør og bør etter forrige match. Men Bamba var vel ikke stort bedre.. hvordan i h.. er det mulig å stille med tilnærmet lakksko. La merke til at han hadde dårlig feste i 1. omgang, og det endte som det måtte gjøre:( Vi har en utfordring i midtforsvaret, ingen leverer på jevnt høyt nivå. Bellusci er iallefall en fotballspiller med teknikk og pasningsfot. Hiv ut Adeyemi og flytt Bellusci ett hakk frem, så har vi en Batty-lignende jordfreser på midtbanen
+1 For mye tyn. Han er en god fotballspiller, mye mer fotball i han enn i Cooper. Ser gjerne han i en ankerrolle. Det betyr at vi trenger en stopper ASAP, en god en. ;)
Ps. Adeyemi er tregere en Murphy! Jeg er ikke fan!

Jeg har også tenkt at Bellusci hadde passet der. En trio med Bianchi, Bellusci og Cook tror jeg hadde gjort sakene sine bra. Cooper er back up materiale, så en midtstopper i Bamba ++ klassen MÃ… inn!

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #294 på: September 30, 2015, 00:13:05 »
Litt bittert å tenke på at Bellusci og Doukara ble kjøpt for £3mill og har lange kontrakter, de to kommer til å koste klubben tilsammen £20k i uka helt til de er borte..
For tidlig å avskrive disse to synes jeg. Begge har vist at de kan bedre enn hva de har vist denne sesongen.
Jon R.

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #295 på: September 30, 2015, 00:17:01 »
Mye tyn til Bellusci, som seg hør og bør etter forrige match. Men Bamba var vel ikke stort bedre.. hvordan i h.. er det mulig å stille med tilnærmet lakksko. La merke til at han hadde dårlig feste i 1. omgang, og det endte som det måtte gjøre:( Vi har en utfordring i midtforsvaret, ingen leverer på jevnt høyt nivå. Bellusci er iallefall en fotballspiller med teknikk og pasningsfot. Hiv ut Adeyemi og flytt Bellusci ett hakk frem, så har vi en Batty-lignende jordfreser på midtbanen
+1 For mye tyn. Han er en god fotballspiller, mye mer fotball i han enn i Cooper. Ser gjerne han i en ankerrolle. Det betyr at vi trenger en stopper ASAP, en god en. ;)
Ps. Adeyemi er tregere en Murphy! Jeg er ikke fan!
Problemet med Bellusci er at han ikke vinner hodedueller, i tillegg til at han for ofte gjør merkelige og hasardiøse valg. Da blir det vanskelig å spille seg til en fast plass på et championshiplag med opprykksambisjoner. Cooper er en sterk hodespiller og vil derfor alltid ha et viktig fortrinn i denne divisjonen vs Bellusci.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #296 på: September 30, 2015, 00:29:48 »
Mye tyn til Bellusci, som seg hør og bør etter forrige match. Men Bamba var vel ikke stort bedre.. hvordan i h.. er det mulig å stille med tilnærmet lakksko. La merke til at han hadde dårlig feste i 1. omgang, og det endte som det måtte gjøre:( Vi har en utfordring i midtforsvaret, ingen leverer på jevnt høyt nivå. Bellusci er iallefall en fotballspiller med teknikk og pasningsfot. Hiv ut Adeyemi og flytt Bellusci ett hakk frem, så har vi en Batty-lignende jordfreser på midtbanen
+1 For mye tyn. Han er en god fotballspiller, mye mer fotball i han enn i Cooper. Ser gjerne han i en ankerrolle. Det betyr at vi trenger en stopper ASAP, en god en. ;)
Ps. Adeyemi er tregere en Murphy! Jeg er ikke fan!
Problemet med Bellusci er at han ikke vinner hodedueller, i tillegg til at han for ofte gjør merkelige og hasardiøse valg. Da blir det vanskelig å spille seg til en fast plass på et championshiplag med opprykksambisjoner. Cooper er en sterk hodespiller og vil derfor alltid ha et viktig fortrinn i denne divisjonen vs Bellusci.
Cooper är bra, klass och utvecklingsbar, Bellusci  tjafsar med domare ful i spelet, jag kan inte med honom som person
 

Cherry

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #297 på: September 30, 2015, 09:11:24 »
Bellusci er vår løse kanon på dekk, han spiller for seg selv.......og "tjuvtriksenes mann"....
Svak på hodet, dårlig mann mot mann- og uberegnelig...

Han bør ikke spille på laget vårt.
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #298 på: September 30, 2015, 18:05:09 »
Bellusci er vår løse kanon på dekk, han spiller for seg selv.......og "tjuvtriksenes mann"....
Svak på hodet, dårlig mann mot mann- og uberegnelig...

Han bør ikke spille på laget vårt.

Absoltt enig, burde heller satse på en komikerkarriere "over there"

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #299 på: Oktober 03, 2015, 10:49:10 »
« Siste redigering: Oktober 03, 2015, 10:50:54 av Kontakinte »