Skrevet av Emne: Ex-spiller: Giuseppe Bellusci  (Lest 170513 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #540 på: Juli 04, 2017, 12:08:45 »
Bellusci har kanskje lært mere på dette ene året i utlån, og kanskje er han kurert fra å være en løs kanon.


Det skal nok sterkere lut til for noen og enhver av oss, Håkon.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #541 på: Juli 04, 2017, 12:31:59 »
Bellusci har kanskje lært mere på dette ene året i utlån, og kanskje er han kurert fra å være en løs kanon.

Han kom jo fra det nivået forrige gang også.

Sikkert. Men nå kan han sikkert mer om fotballen i England og. Pluss at Leeds har endret seg og det er en ny trener. Skal ikke se bort ifra at TC vil bruke han. Det har jeg personlig ikke noe imot, om Bellusci selv ønsker det.
Jeg håper jeg slipper å se Bellusci i Leedsdrakt! Løs kanon og usympatisk spiller som får dommere og motspillere mot seg i alle kamper. Få han vekk!!!

Sydhagen

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #542 på: Juli 04, 2017, 12:39:40 »
Bellusci har kanskje lært mere på dette ene året i utlån, og kanskje er han kurert fra å være en løs kanon.

Han kom jo fra det nivået forrige gang også.

Sikkert. Men nå kan han sikkert mer om fotballen i England og. Pluss at Leeds har endret seg og det er en ny trener. Skal ikke se bort ifra at TC vil bruke han. Det har jeg personlig ikke noe imot, om Bellusci selv ønsker det.
Jeg håper jeg slipper å se Bellusci i Leedsdrakt! Løs kanon og usympatisk spiller som får dommere og motspillere mot seg i alle kamper. Få han vekk!!!

Ikke bare det, han har Leeds fansen mot seg og. Har du først fått fansen mot deg har du egentlig tapt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #543 på: Juli 04, 2017, 14:50:03 »
Sier ikke det skjer men mange her som kan måtte bite i seg harde ord :)

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #544 på: Juli 04, 2017, 16:51:47 »
Sier ikke det skjer men mange her som kan måtte bite i seg harde ord :)
+1 En god fotballspiller jeg gjerne ser tilbake i troppen. Tipper han får et ultimatum av Raden og vår nye hovedtrener.

Cherry

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #545 på: Juli 04, 2017, 18:14:24 »
Sier ikke det skjer men mange her som kan måtte bite i seg harde ord :)
+1 En god fotballspiller jeg gjerne ser tilbake i troppen. Tipper han får et ultimatum av Raden og vår nye hovedtrener.

Langt fra en god fotballspiller.
Plasseringssvak, duellsvak, oser av dirty tricks og er ikke sympatisk på banen.
Han vil også huskes som lederen av "'sick note six:   :o >:(
 

AndyMathie

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #546 på: Juli 04, 2017, 18:52:43 »
Sier ikke det skjer men mange her som kan måtte bite i seg harde ord :)
+1 En god fotballspiller jeg gjerne ser tilbake i troppen. Tipper han får et ultimatum av Raden og vår nye hovedtrener.

Langt fra en god fotballspiller.
Plasseringssvak, duellsvak, oser av dirty tricks og er ikke sympatisk på banen.
Han vil også huskes som lederen av "'sick note six:   :o >:(

Bevist gang på gang at han var vår klart beste stopper når han var i klubben. Hadde en forferdelig kamp mot Boro tror jeg det var og så snudde det seg fullstendig for mange. Alle gode stoppere i verden kan være uheldig, men Bellusci har et langt høyere toppnivå enn veldig mange andre midtstoppere vi har hatt de siste 10 årene. Om han får tillit(noe han aldri har fått forøvrig) så kommer han til å bli vår aller beste forsvarspiller. Bedre enn til og med vår fantastiske svenske!!! Som sagt så er jeg overbevisst at Bellusci kan bli en nøkkelspiller om han bare får mulighet til det!
We are Leeds and we are proud of it!

Cherry

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #547 på: Juli 04, 2017, 19:52:27 »
Sier ikke det skjer men mange her som kan måtte bite i seg harde ord :)
+1 En god fotballspiller jeg gjerne ser tilbake i troppen. Tipper han får et ultimatum av Raden og vår nye hovedtrener.

Langt fra en god fotballspiller.
Plasseringssvak, duellsvak, oser av dirty tricks og er ikke sympatisk på banen.
Han vil også huskes som lederen av "'sick note six:   :o >:(

Bevist gang på gang at han var vår klart beste stopper når han var i klubben. Hadde en forferdelig kamp mot Boro tror jeg det var og så snudde det seg fullstendig for mange. Alle gode stoppere i verden kan være uheldig, men Bellusci har et langt høyere toppnivå enn veldig mange andre midtstoppere vi har hatt de siste 10 årene. Om han får tillit(noe han aldri har fått forøvrig) så kommer han til å bli vår aller beste forsvarspiller. Bedre enn til og med vår fantastiske svenske!!! Som sagt så er jeg overbevisst at Bellusci kan bli en nøkkelspiller om han bare får mulighet til det!

Seriøst??
Uansett, han vil ikke klare og overbevise fansen ( meg inkludert) da han har altfor mange minus i margen etter sine håpløse inngripener... og igjen: Sick- note- six. Vi glemmer ikke slikt.
 

auren

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #548 på: Juli 04, 2017, 19:59:19 »
Ja, dette sick note six - hvor sikker er vi på at dette har skjedd? Folk hudfletter Taylor for å nekte å spille en kamp, men å lyve om en skade og slik sett nekte å spille er verre. Og til og med i en kamp som betyr noe. Slik sett kan man ikke forsvare Bellusci men ikke Taylor. Men det er det vel ingen som gjør...?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #549 på: Juli 04, 2017, 20:36:12 »
Gi han en sjanse til å spille seg inn i laget. Vi er i manko for stoppere og med en brukbar sesong i serie A bak seg kan det være verdt å gi han blanke ark.

Enig. Mannen kan jo være utrolig god på sitt beste. At han varierte i prestasjonene kan jo være en følge at lagsammensetningen da han spilte. F.eks, Silvestri vs Green.

Ja for min del så hadde det Vært en våt drøm

Sjelden har Rule 34 blitt tydeligere demonstrert.  8)
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #550 på: Juli 04, 2017, 20:51:47 »
Ja, dette sick note six - hvor sikker er vi på at dette har skjedd?

Det er sikkert bare noe Redders fant på  ::) ::) ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #551 på: Juli 04, 2017, 21:07:46 »
Ja, dette sick note six - hvor sikker er vi på at dette har skjedd?

Det er sikkert bare noe Redders fant på  ::) ::) ::)
Var ikke Doukara og Silvestri også en av disse?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #552 på: Juli 04, 2017, 22:59:46 »
Ja, dette sick note six - hvor sikker er vi på at dette har skjedd?

Det er sikkert bare noe Redders fant på  ::) ::) ::)
Var ikke Doukara og Silvestri også en av disse?

auren

Silvestri, Antenucci, Bellusci, Doukara... Bianchi og... Carayol?

Rimelig sikker på de fire første der, men...

Xern

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #553 på: Juli 04, 2017, 23:05:33 »
Mirco Antenucci, Edgar Cani, Giuseppe Bellusci, Marco Silvestri, Dario Del Fabro og Souleymane Doukara
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #554 på: Juli 05, 2017, 10:21:59 »
Sier ikke det skjer men mange her som kan måtte bite i seg harde ord :)
+1 En god fotballspiller jeg gjerne ser tilbake i troppen. Tipper han får et ultimatum av Raden og vår nye hovedtrener.

Langt fra en god fotballspiller.
Plasseringssvak, duellsvak, oser av dirty tricks og er ikke sympatisk på banen.
Han vil også huskes som lederen av "'sick note six:   :o >:(
Du kan godt ha meninger om Bellusci og tro han vår leder for en såkalt streikegruppe

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #555 på: Juli 05, 2017, 10:56:07 »
Jaja, der datt det ut endel txt i forrige innlegg  >:( Gidder ikke skrive det igjen da jeg skjønner rullgardina er nede 8)
« Siste redigering: Juli 05, 2017, 11:45:31 av Kontakinte »

Bjorn

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #556 på: Juli 05, 2017, 11:18:50 »
Noen sliter med å glemme, andre sliter med å huske. Jeg husker alt for lite av detaljene rundt hva som skjedde med 'sicknote six' eller hva det nå enn var. Jeg vet ikke hvilken hendelse som trigget denne situasjonen. Noen av disse spilte vel aldri for oss igjen etter dette. Andre gjorde det, bla Bellusci. Han har vel da skværet opp med trenerapparatet den gang og kommet seg på banen igjen? Jeg kjøper ikke helt dette med å fryse ut en spiller som publikummer uten å kjenne til hele historien. Jeg ser det siteres fra andre fans i england om hans paståtte moral og oppførsel, men jeg klarer ikke å henge meg opp i det. Det må bli en sak for laget. Om TC ser potesnialet i han og har bruk for han, samt at Bellusci selv vil spille og gi alt, så er jeg all-in!
Forgive and forget?
Marching On! 4276

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #557 på: Juli 05, 2017, 11:33:42 »
Noen sliter med å glemme, andre sliter med å huske. Jeg husker alt for lite av detaljene rundt hva som skjedde med 'sicknote six' eller hva det nå enn var. Jeg vet ikke hvilken hendelse som trigget denne situasjonen. Noen av disse spilte vel aldri for oss igjen etter dette. Andre gjorde det, bla Bellusci. Han har vel da skværet opp med trenerapparatet den gang og kommet seg på banen igjen? Jeg kjøper ikke helt dette med å fryse ut en spiller som publikummer uten å kjenne til hele historien. Jeg ser det siteres fra andre fans i england om hans paståtte moral og oppførsel, men jeg klarer ikke å henge meg opp i det. Det må bli en sak for laget. Om TC ser potesnialet i han og har bruk for han, samt at Bellusci selv vil spille og gi alt, så er jeg all-in!
Forgive and forget?
Enig med du :)
« Siste redigering: Juli 05, 2017, 11:35:17 av Kontakinte »

AndyMathie

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #558 på: Juli 05, 2017, 11:36:00 »
Noen sliter med å glemme, andre sliter med å huske. Jeg husker alt for lite av detaljene rundt hva som skjedde med 'sicknote six' eller hva det nå enn var. Jeg vet ikke hvilken hendelse som trigget denne situasjonen. Noen av disse spilte vel aldri for oss igjen etter dette. Andre gjorde det, bla Bellusci. Han har vel da skværet opp med trenerapparatet den gang og kommet seg på banen igjen? Jeg kjøper ikke helt dette med å fryse ut en spiller som publikummer uten å kjenne til hele historien. Jeg ser det siteres fra andre fans i england om hans paståtte moral og oppførsel, men jeg klarer ikke å henge meg opp i det. Det må bli en sak for laget. Om TC ser potesnialet i han og har bruk for han, samt at Bellusci selv vil spille og gi alt, så er jeg all-in!
Forgive and forget?

Takk til deg Bjorn for aa vaere en saa fornuftig mann. Skjoenner ikke dette "hatet" mange har til Bellusci. Ja jeg husker at han har spilt daarlige kamper for Leeds, men jeg husker ogsaa at det var mange flere gode kamper enn det motsatte. Alle kan ha en daarlig dag paa jobben inkludert meg, deg og Irene ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Josch

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #559 på: Juli 05, 2017, 11:55:33 »
Noen sliter med å glemme, andre sliter med å huske. Jeg husker alt for lite av detaljene rundt hva som skjedde med 'sicknote six' eller hva det nå enn var. Jeg vet ikke hvilken hendelse som trigget denne situasjonen. Noen av disse spilte vel aldri for oss igjen etter dette. Andre gjorde det, bla Bellusci. Han har vel da skværet opp med trenerapparatet den gang og kommet seg på banen igjen? Jeg kjøper ikke helt dette med å fryse ut en spiller som publikummer uten å kjenne til hele historien. Jeg ser det siteres fra andre fans i england om hans paståtte moral og oppførsel, men jeg klarer ikke å henge meg opp i det. Det må bli en sak for laget. Om TC ser potesnialet i han og har bruk for han, samt at Bellusci selv vil spille og gi alt, så er jeg all-in!
Forgive and forget?

Takk til deg Bjorn for aa vaere en saa fornuftig mann. Skjoenner ikke dette "hatet" mange har til Bellusci. Ja jeg husker at han har spilt daarlige kamper for Leeds, men jeg husker ogsaa at det var mange flere gode kamper enn det motsatte. Alle kan ha en daarlig dag paa jobben inkludert meg, deg og Irene ;-)

Jeg er enig i dere begge.  At noen skriver at "i følge ryktene" så var han sånn og sånn. Mange plukker opp rykter  som passer  deres forutinntaktte meninger om spilleren som person. Når vi vet så lite så bør vi heller bedømme ham som spiller på banen. Ganske tåpelig å dyrke frem et hatobjekt både vedr spillere og ledere.  Jeg mener Bellusci var god nok for det nivået vi var på for  3 år siden, og spilte enkelte meget gode kamper. Dessverre dukket tabbene opp litt for ofte,  og vil sannsynligvis gjøre det igjen. Det holder ikke.  Ikke var han farlig på offensiv corner/innlegg  heller. . Han er ikke god nok for  Leeds om vi skal bli top 6 (som er  TC sitt mål).
« Siste redigering: Juli 05, 2017, 13:10:58 av Josch »

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #560 på: Juli 05, 2017, 12:00:47 »
Skal Bellusci ha en sjanse til å lykkes i leeds. Ja da kan han ikke bli konfrontert med gamle rykter og lignende. Han må få sjansen som om han var en ny spiller

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #561 på: Juli 05, 2017, 14:16:55 »
Bellusci fremstod utad som en mer moden og stabil spiller i sesong 2. Etter dette har han ytterligere en sesong som fotballproff på baken. Kan ikke se at det er fornuftig å bannlyse han fra laget så lenge han er under kontrakt. Hvis han ikke oppfører seg tar jeg det for gitt at TC & co tar nødvendige grep.  :)
Jon R.

Annesj

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #562 på: Juli 05, 2017, 14:26:10 »
Noen sliter med å glemme, andre sliter med å huske. Jeg husker alt for lite av detaljene rundt hva som skjedde med 'sicknote six' eller hva det nå enn var. Jeg vet ikke hvilken hendelse som trigget denne situasjonen. Noen av disse spilte vel aldri for oss igjen etter dette. Andre gjorde det, bla Bellusci. Han har vel da skværet opp med trenerapparatet den gang og kommet seg på banen igjen? Jeg kjøper ikke helt dette med å fryse ut en spiller som publikummer uten å kjenne til hele historien. Jeg ser det siteres fra andre fans i england om hans paståtte moral og oppførsel, men jeg klarer ikke å henge meg opp i det. Det må bli en sak for laget. Om TC ser potesnialet i han og har bruk for han, samt at Bellusci selv vil spille og gi alt, så er jeg all-in!
Forgive and forget?

Takk til deg Bjorn for aa vaere en saa fornuftig mann. Skjoenner ikke dette "hatet" mange har til Bellusci. Ja jeg husker at han har spilt daarlige kamper for Leeds, men jeg husker ogsaa at det var mange flere gode kamper enn det motsatte. Alle kan ha en daarlig dag paa jobben inkludert meg, deg og Irene ;-)

Jeg er enig i dere begge.  At noen skriver at "i følge ryktene" så var han sånn og sånn. Mange plukker opp rykter  som passer  deres forutinntaktte meninger om spilleren som person. Når vi vet så lite så bør vi heller bedømme ham som spiller på banen. Ganske tåpelig å dyrke frem et hatobjekt både vedr spillere og ledere.  Jeg mener Bellusci var god nok for det nivået vi var på for  3 år siden, og spilte enkelte meget gode kamper. Dessverre dukket tabbene opp litt for ofte,  og vil sannsynligvis gjøre det igjen. Det holder ikke.  Ikke var han farlig på offensiv corner/innlegg  heller. . Han er ikke god nok for  Leeds om vi skal bli top 6 (som er  TC sitt mål).

Vi hadde generelt et meget dårlig forsvar på den tiden. La oss heller se hva han er god for i et i utg. punktet godt forsvar dersom han skulle vise seg å få en mulighet.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #563 på: Juli 05, 2017, 14:31:56 »
Bellusci fremstod utad som en mer moden og stabil spiller i sesong 2. Etter dette har han ytterligere en sesong som fotballproff på baken. Kan ikke se at det er fornuftig å bannlyse han fra laget så lenge han er under kontrakt. Hvis han ikke oppfører seg tar jeg det for gitt at TC & co tar nødvendige grep.  :)
Han blir helt sikkert stilt et ultimatum, samtidig tror jeg Bellusci er smart nok til å skjønne at det er ting på gang i klubben. Men jeg tror ikke han vil fungere ved siden av Pontus, heller en defensiv midtbanen rolle.

Bjorn

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #564 på: Juli 05, 2017, 14:36:04 »
Bellusci fremstod utad som en mer moden og stabil spiller i sesong 2. Etter dette har han ytterligere en sesong som fotballproff på baken. Kan ikke se at det er fornuftig å bannlyse han fra laget så lenge han er under kontrakt. Hvis han ikke oppfører seg tar jeg det for gitt at TC & co tar nødvendige grep.  :)
Han blir helt sikkert stilt et ultimatum, samtidig tror jeg Bellusci er smart nok til å skjønne at det er ting på gang i klubben. Men jeg tror ikke han vil fungere ved siden av Pontus, heller en defensiv midtbanen rolle.

Kan tenke meg at 'hvis om atte' Pontus og han spilte sammen som midtstoppere, vil det sikkert bli en del gule kort igjennom sesongen. Er vel greit å signe Bartley eller en ny en ved siden av de vi har tor jeg.  ::) 8)
Marching On! 4276

Hallgeir *

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #565 på: Juli 08, 2017, 23:00:42 »
Ser ut som om Bellusci er på vei ut....


Leeds United: Christiansen - Decision on Bellusci future 'already taken'

Phil Hay:

Thomas Christiansen said Giuseppe Bellusci’s Leeds United future would be clarified next week after the defender’s fractious outing in a pre-season friendly at Guiseley today. Christiansen revealed that an internal decision about Bellusci had already been made following a spat between the defender and some of the club’s supporters in a 5-1 win at Nethermoor. Giuseppe Bellusci during the first half at Guiseley. Bellusci completed the first 45 minutes of United’s victory but was the target of sporadic booing and abuse prior to his substitution at the interval. The Italian - a controversial figure during his three-year spell with Leeds - signed a number of autographs at half-time but was subjected to further chants against him as he walked to the tunnel in one corner of the ground. He later tweeted: “Fortunately in this world we have the children to set an example to the adults!” Christiansen is now set to make Bellusci’s position clear when he selects his squad for Leeds’ forthcoming tour of Austria. The club’s head coach said: “I like to give them all the opportunity to show themselves. They have all had that. Now we will start taking decisions because players will arrive and some players have to leave. “We have taken already our decision (on Bellusci) but I don’t want to come out now saying what we will do. You will see it through the week.” Bellusci’s first two seasons at Elland Road were marred by suggestions that the centre-back was a disruptive influence in the dressing room and allegations that he and five other players feigned injury prior to a league game at Charlton Athletic in 2015, in an attempt to undermine then head coach Neil Redfearn. Leeds sent him to Empoli on a season-long loan last July but plans for a permanent transfer there were wrecked by Empoli’s relegation from Serie A. United gave an indication that Bellusci was surplus to requirements by granting him permission to miss the first week of pre-season training this summer, allowing him to remain in Italy and seek a transfer elsewhere. Interest from Bologna, Cagliari and newly-promoted Benevento, however, has failed to lead to a firm offer and Christiansen has used him in both of United’s friendlies to date amid a shortage of experienced central defenders. Bellusci, who also featured in Wednesday’s friendly win over Harrogate Town, has 12 months remaining on the four year deal he signed after joining from Catania in 2014. Christiansen, who is close to the signing of Huesca number 10 Samuel Saiz, was satisfied with United’s performance at Nethermoor. Stuart Dallas and Lee Erwin claimed two goals apiece either side of a tap-in from Marcus Antonsson. “From my point of view we had a very good first half where we had rhythm in the game and played well between the lines,” Christiansen said. “In the second half we didn’t play so fast as we should have. It was too slow in the passing but I’m also happy with the performance.” United’s next friendly is away at North Ferriby United on Wednesday evening.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-christiansen-decision-on-bellusci-future-already-taken-1-8639374
Super Leeds since 1968

Nørgaard

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #566 på: Juli 12, 2017, 11:41:16 »
Noget nyt?

Bjorn

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #567 på: Juli 12, 2017, 11:47:50 »
Noget nyt?

Ikke som jeg vet. Men om han er med i treningskampen ikveld så kan det jo være at han blir. Er han ikke med er han trolig ute.
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #568 på: Juli 12, 2017, 12:16:40 »
Bellusci er nok med videre, hvis klubben ikke får tak i to ny stoppere av god kvalitet

Glenn K

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #569 på: Juli 12, 2017, 12:19:01 »
Christiansen sa at avgjørelsen rundt Bellusci allerede er tatt. Han forsvinner nok!