Skrevet av Emne: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00  (Lest 48874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #270 på: August 23, 2014, 18:13:00 »
Hadde faktisk tro på kvalitetsheving av stallen etter Cellinos kjøperaid, men det ser mørkt ut...fortsatt mye rask >:(

Det er jo merkelig at ikke 8-11 nye spillere er samstemt med de spillerne som allerede er i klubben etter et par uker....
Nei det går vel rett til helvete og nedrykk i flere sesonger på rad.

Dette var ironi for de som forventer opprykk etter 4 serierunder..........
Det er flere på forumet som har forventet opprykk i 10 sesonger på rad nå... ;)
Vi skal se etter 10 runder, men anbefaler at du ser på målforskjellen vår etter 4 kamper...2-7 foreløpig...

Jeg skulle gjerne sett at Leeds er i PL, men jeg er nå engang kommet dit at jeg er supporter av Leeds, ( og det uanesett hvilken divisjon de spiller), at jeg har ikke behov av å rakke ned på hvilke spillere som er i klubben eller hvem som er coach/manager.

Man kan jo få inntrykk av at det er mange på forumet her som har større kompetanse for å styre klubben enn de som virkelig gjør det fra dag til dag.
Så da vil jeg bare si at istedenfor å være tøff i trynet på et forum bør de heller stille opp hvor det gjelder.


Tror ingen her på forumet påberoper seg større kompetanse enn de som styrer..MEN: man registrerer at en av Englands største foppallklubber for 10. året på rad ikke er i nærheten av PL. Hvem har skylda for dette da? supportere?banemannskapene?vaskekjerringene?Peter Lorimer?Eddie Gray? man blir faktisk ganske oppgitt over at det ikke ser ut som noen sportslig fremgang...denne sesongen eller...

Nei, det er ingen fremgang på de første 4 kampene.
Men siden det et ny eier, nye trenere/manager (denne er vel litt flytende), nye spillere.
Så kanskje vi skulle vente å se til ting blir litt samspilt, istedenfor å konstatere nedrykk med engang.

Det jeg ikke skjønner at alt skal fungere perfekt med en gang.

Er alt så forferdelig, så vær supporter med det laget som leder PL. Det er nok av de som bytter klubb hver helg.
Men er du supporter av DIN klubb så er det for livet.

En liten tanke til Coventry som endelig får spille på sin hjemmebane, og ikke låne banen til Northampton.
Og endelig er Luton tilbake i ligasammenheng.

En liten tanke på at det er de som har det verre enn oss, men alikevel er supporter av deres klubb


AndyMathie

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #271 på: August 23, 2014, 18:17:02 »
Poleon kommer inn, og fansen ønsker han velkommen med buing.

Huff!


Godt å høre at fansen i England er samstemte med mæ. Makan til lat spiller skal man lete lenge etter. Helsika at Poleon enda får lov å komme innpå!!! Om Hock fortsetter sånn med å hive inn spillera som tydeligvis ikke vil spille for klubben ja da mister han min støtte etterhvet. Poleon må dra dit peppern gror!!!

Uansett hva du mener om Poleon (og vi har for lengst fått det med oss); det er skammelig oppførsel fra fansen å behandle egen spiller på denne måten.


Ser at du og jeg ikke har samme forventninger til spillere som tar på seg vår flotte drakt, men ærlig talt så gjør Poleon skam på drakten og da er det bare rett og rimelig at han blir buet på så både Cellino og Hock får med seg at vi har en spiller som nekter å blø for drakta. Jeg forventer meg 100 prosent innsats fra Leeds spillere generelt og når jeg får knappe 10 prosent innsats forstår jeg ikke at det finnes Leeds fans som gidder å forsvare denne møkkaspilleren!! Jeg har ALDRI mislikt en Leeds spiller så mye som jeg misliker Poleon.

Hock synes tydeligvis Poleon jobber godt nok siden han får spille i hver kamp og du synes han ikke jobber godt nok. Blir litt forvirra her....hvem skal jeg tro på. Tror jeg velger å tro på han som følger han tettest.

Få sett Boro kampen igjen å sett på fra Poleon kommer inn så er det ikke snakk om tro lenger. Da er det snakk om kalde fakta at Poleon ikke gidder å gi noe innsats. Det kan vel de fleste her på forumet gå god for da de fleste sikkert fikk med seg den manglende innsatsen til Poleon når Leeds leder 1-0. Hadde vi lugget under med mange mål så hadde jeg skjønt det.
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #272 på: August 23, 2014, 18:18:17 »
Og hvem lagde denne til 'sticky'?

Til spott og spe......  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #273 på: August 23, 2014, 18:23:07 »
Og hvem lagde denne til 'sticky'?

Til spott og spe......  ;D

Der er vi tilbake ja.



Flere twitrer om de fantastiske fansen som sang og sang gjennom kampen til tross for bølgen med baklengs i andre.  :)

Jeg husker godt Leeds med 9 mann på 90-tallet som klarte 0-0 mot Chelsea. Det var prestasjon det. Var det kanskje George Graham som var MANAGER? 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #274 på: August 23, 2014, 18:27:13 »
Poleon kommer inn, og fansen ønsker han velkommen med buing.

Huff!


Godt å høre at fansen i England er samstemte med mæ. Makan til lat spiller skal man lete lenge etter. Helsika at Poleon enda får lov å komme innpå!!! Om Hock fortsetter sånn med å hive inn spillera som tydeligvis ikke vil spille for klubben ja da mister han min støtte etterhvet. Poleon må dra dit peppern gror!!!

Uansett hva du mener om Poleon (og vi har for lengst fått det med oss); det er skammelig oppførsel fra fansen å behandle egen spiller på denne måten.


Ser at du og jeg ikke har samme forventninger til spillere som tar på seg vår flotte drakt, men ærlig talt så gjør Poleon skam på drakten og da er det bare rett og rimelig at han blir buet på så både Cellino og Hock får med seg at vi har en spiller som nekter å blø for drakta. Jeg forventer meg 100 prosent innsats fra Leeds spillere generelt og når jeg får knappe 10 prosent innsats forstår jeg ikke at det finnes Leeds fans som gidder å forsvare denne møkkaspilleren!! Jeg har ALDRI mislikt en Leeds spiller så mye som jeg misliker Poleon.

Hock synes tydeligvis Poleon jobber godt nok siden han får spille i hver kamp og du synes han ikke jobber godt nok. Blir litt forvirra her....hvem skal jeg tro på. Tror jeg velger å tro på han som følger han tettest.

Få sett Boro kampen igjen å sett på fra Poleon kommer inn så er det ikke snakk om tro lenger. Da er det snakk om kalde fakta at Poleon ikke gidder å gi noe innsats. Det kan vel de fleste her på forumet gå god for da de fleste sikkert fikk med seg den manglende innsatsen til Poleon når Leeds leder 1-0. Hadde vi lugget under med mange mål så hadde jeg skjønt det.
Poenget mitt er at du så han noen få minutter mot Boro og Hock har sett han i ti kamper.
Forøvrig mener jeg å huske at det ikke var så mange som fikk med seg den labre innsatsen hans mot Boro.
MOT

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #275 på: August 23, 2014, 18:28:43 »
Og hvem lagde denne til 'sticky'?

Til spott og spe......  ;D

Der er vi tilbake ja.



Flere twitrer om de fantastiske fansen som sang og sang gjennom kampen til tross for bølgen med baklengs i andre.  :)

Jeg husker godt Leeds med 9 mann på 90-tallet som klarte 0-0 mot Chelsea. Det var prestasjon det. Var det kanskje George Graham som var MANAGER? 


Gary Kelly og Alf Inge Haaland utvist

http://www.dagbladet.no/sport/1997/12/14/45922.html

I 1997 var det vel Graham som motiverte og dirigerte spillerne.  :)

Ã…h hvor jeg lengter etter et lag å være stolt av.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #276 på: August 23, 2014, 18:39:37 »
Poleon kommer inn, og fansen ønsker han velkommen med buing.

Huff!


Godt å høre at fansen i England er samstemte med mæ. Makan til lat spiller skal man lete lenge etter. Helsika at Poleon enda får lov å komme innpå!!! Om Hock fortsetter sånn med å hive inn spillera som tydeligvis ikke vil spille for klubben ja da mister han min støtte etterhvet. Poleon må dra dit peppern gror!!!

Uansett hva du mener om Poleon (og vi har for lengst fått det med oss); det er skammelig oppførsel fra fansen å behandle egen spiller på denne måten.

Er du heilt sikker på at det var Leedsfansen som buet på Poleon, Hallgeir?
Ikkje umulig at det var Watford som buet, det var vel ein episode med Poleon i kampen da vi fratok Watford direkte opprykk våren 2013.

Nei, jeg hører jo bare på radiooverføring, jeg også.  ;)

Kanskje litt feil å gå ut med det som "fakta" da?

Jeg ser jo at det beklageligvis ble feil. Antok at det var våre egne supportere som var negative. Ikke noe nytt i så fall, for det har skjedd flere ganger før.

Men min mening overfor min nord-norske kollega står jeg inne for.  ;)
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #277 på: August 23, 2014, 18:42:02 »
West Yorkshire Sports

@WYSDaily: #lufc Hockaday after 4-1 defeat says it all turned on Bellusci's mistake which led to penalty.




Bellusci's mistake!  :o



Vi så alle hva Blame Lees førte til!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Milou

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #278 på: August 23, 2014, 18:45:04 »
Skal vi tru på kommentarane, så er vi spelemessig på riktig veg, og det kan jo kun bli betre etterkvart som laget får satt seg. Men det er grunn til bekymring at vi skapar så få sjansar. Eg fryktar at vi er i ferd med å få ein "italiensk" pasningsorientert spelestil. Eg saknar den direkte spelestilen vi hadde under dei første åra med O'Leary. Det er blant den mest underhaldande fotballen eg har sett nokonsinne. Og det ga resultat også...

Josch

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #279 på: August 23, 2014, 18:49:05 »
Ja. Hans filosofi var fin, men typene finnes ikke i laget idag. Kewell f.eks.

Josch

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #280 på: August 23, 2014, 18:58:28 »
Og hvem lagde denne til 'sticky'?

Til spott og spe......  ;D

Der er vi tilbake ja.



Flere twitrer om de fantastiske fansen som sang og sang gjennom kampen til tross for bølgen med baklengs i andre.  :)

Jeg husker godt Leeds med 9 mann på 90-tallet som klarte 0-0 mot Chelsea. Det var prestasjon det. Var det kanskje George Graham som var MANAGER? 


Gary Kelly og Alf Inge Haaland utvist

http://www.dagbladet.no/sport/1997/12/14/45922.html

I 1997 var det vel Graham som motiverte og dirigerte spillerne.  :)

Ã…h hvor jeg lengter etter et lag å være stolt av.
Lettere å klare 0-0 med  9-10 mann enn å snu 1-2  med  10 mann med 30 min igjen.
Selvsagt ødelegger  utvisning + straffe mye i denne kampen. Alle lag ville hatt problemer med det. Da kan det fort bli  4-1. Ballbesittelse ved pause var 37/63, til Leeds! 8)



Milou


sportcarl1

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #284 på: August 23, 2014, 19:20:49 »
Poleon kommer inn, og fansen ønsker han velkommen med buing.

Huff!

Fruktansvärt att bua på egna spelare, förra matchen var det på Smith, och vi skall ha de "bästa" fansen, jag kollade för en vecka sedan på de sista 30 min mot mboro och visst kunde poleon sprungit mer men det var inget extrem lathet från honom, däremot var han delaktig i segermålet
Godt å høre at fansen i England er samstemte med mæ. Makan til lat spiller skal man lete lenge etter. Helsika at Poleon enda får lov å komme innpå!!! Om Hock fortsetter sånn med å hive inn spillera som tydeligvis ikke vil spille for klubben ja da mister han min støtte etterhvet. Poleon må dra dit peppern gror!!!

Uansett hva du mener om Poleon (og vi har for lengst fått det med oss); det er skammelig oppførsel fra fansen å behandle egen spiller på denne måten.
 

Josch

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #285 på: August 23, 2014, 19:56:16 »
Målene; http://www.dailymotion.com/video/x24ebm4_watford-v-leeds-united-lufc_sport?start=4

orker ikkje no
Selvmålet er gave til oss. Et innlegg langs bakken beines i mål upresset. Spillermålene imot oss virker som Leeds er dårlig organisert. vimser litt runt og dekker ikke rom. Straffen: Forferdelig miss av Bellusci som skal rette opp tabben og løper i beina på angriperen bakfra . klar straffe/rødt.
Frisparkmålet: bør være mulig å dekke eller ta.

Jeg har stusset litt over forsvarspillet av det lille jeg har sett hittil i august (en kamp + klipp). Leeds-spillerene klynger seg i midten, foran mål,  og det blir hverken markering eller sone (dekke rom)! Jeg tror mangel på defensiv struktur  kan bli Hockadays bane til slutt. Dette var bedre under BMD, i alle lagdeler (høstsesongen). målforskjell 2-8 etter fire kamper er IKKE bra! Håper det ikke sitter langt inne for  MC å sparke DH hvis dette blir en vane. :(
« Siste redigering: August 23, 2014, 19:59:10 av Josch »

Andersen

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #286 på: August 23, 2014, 20:26:17 »
Jeg regnet ikke med seier i dag, håpet på et poeng i det minste. 2 utvisninger i dag , gjorde vel at det gikk som det gikk! Cup, og Bolton de neste kampene . Forventer seire der ! Enig at vi burde forvente oss noe mere av laget hvis det har gått 7-8 kamper til!  Tar tid å samspille laget nå, med så mange nye spillere . Med tap i cupen , og tap hjemme mot Bolton , trur jeg the hock  kanskje må belage seg på å fylle ut et UB40 skjema  som går ut på arbeidsledighetstrygd i England !  FORCA LEEDS !

Josch

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #287 på: August 23, 2014, 21:12:32 »
Mulig det er Hockadays skyld, men vi har stilt spørsmål om italieske spillere kan gå rett inn og dominere ch.ship, særlig de helt ferske. Hvis vi skal vente til disse italienerne blir varme i trøya så ligger vi fort an til nedrykk. Bør ikke en trener få sjans til å samspille laget  i pre season? Det kommer ny vanskelig bortekamp på onsdag.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #289 på: August 23, 2014, 21:58:41 »
Vi er elendige bakover, og likevel er det offansivt vi sliter mest.

Har ikke fungert fremover siden Grayson og Snodgrass var i klubben.
Vi skaper ikke sjanser, mangler fart, mangler kreativitet og mangler vinger.
Er ikke mye hjelp i gode spisser uten assistanse.

marching on together,
derudaf forever...

arne armoen

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #290 på: August 24, 2014, 00:57:13 »
Slutt å syt! La nå for f... laget få spille seg inn  med alle nye spiller som er kjøpt inn " før helga" .  Detta blir som  da Millwall tok steget oppover for noen år siden. Leeds for ever! Drekk konjakk!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #291 på: August 24, 2014, 10:36:26 »

LUFC Leeds Fan View v Watford

I made my usual away day trip with Leeds United as they went down to a 4-1 defeat at Watford.

Here I give my own views on the player performances during the game.

Silvestre 3
Is he any better than Paddy Kenny? I haven`t been impressed with him so far and I have yet to see him make a good save. The corner that led to the first goal could have been prevented had he come off his line and collected the ball.

Byram 2
If Premier League clubs want to offer £4 million for the fullback, we should be snapping their hands off. He had a good season in his first year as a professional but he was average last season and he looks a shadow of the player who broke into the side. He had a poor game on Saturday before being sent off in injury time. To be fair to him, he made no contact with the Watford midfielder who went down as if he had been shot.

Bellusci 4
He was having a good debut until 10 seconds of madness in the second half. He looked composed and good with either foot in the first half. He made a complete hash of his clearance that led to his sending off and resulting penalty that changed the whole course of the game.

Pearce 4
He looked more confident back in his usual defensive position on the left but he isn`t a leader on the pitch and to be honest, I am struggling to think of a player in the squad who is. The goals we have conceded this season have been shocking and as a centre back and captain, he should be leading by example. Both the third and fourth goals were shocking defensively and where was the wall for the fourth goal?

Warnock 5
He was having another decent game and he made a crucial last-ditch challenge to deny Watford just before the break. My only gripe is as the experienced professional in defence; he should be sorting out the back four.

Murphy 3
He needs help in midfield. I think he would be ok for Leeds with a better midfield around him but at the moment, he is struggling.

Austin 3
Another poor game. On the occasion when he did win the ball, it is a waste of time if he is just going to kick it straight back to the opposition.

Tonge 3
Worrying when Tonge looks like one of our better players and that sums us up at the minute.

Bianchi 6 Star Man
The only Leeds player who looked to get on the ball, link up play and get the side going.

Sharp 3
Once again feeding off scraps but when he did get the ball he often wasted it. He did supply the cross that led to the own goal.

Antenucci 2
As debuts go, he did very little.

Subs

Cooper 3
Unlucky to lose his place in the side but he was needed when Bellusci saw red.

Poleon 0
He continues to get game time and he has been a complete waste of space this season. He looks totally uninterested and he needs to be offloaded this month.

Smith
He came on inside the final ten minutes. He won a few things aerially but no-one close to him.

Summary
Where do we start? In all honesty, I felt the game was there to be won until Bellusci saw red. Watford seemed happy to sit back and let us pass it around because we never looked a threat going forward. Watford themselves had hardly threatened the Leeds goal.

So many things wrong at the moment and it is going to be a long hard season. We all know Hockaday should never have been appointed and he alongside his fellow puppet Junior Lewis, just stand in the technical area motionless during the game. Massimo Cellino must take the blame. It is ok bringing in all these players but if you have someone trying to coach them who is clueless, someone he appointed, then he might as well play the kids.

Something needs to be done and done quickly. Bring in an experienced coach with credentials, not someone who impressed him during a chat about football in a bar. If that is the case, there will be 30,000 Leeds fans applying for the job when it comes up.

If Hockaday doesn`t go after this defeat, he cannot lose at Bradford City in midweek because that will be the final straw.

The only highlight of a disappointing afternoon was Chris Kamara reporting for Sky by the side of the away fans. I would have loved to hear what he was reporting back to the studio.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=368066#ixzz3BISIWRKK
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #292 på: August 24, 2014, 11:12:38 »
Hvordan er formen til Leeds Ladies for tida? Kanskje de kan representere klubben på en bedre måte?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #294 på: August 24, 2014, 11:15:46 »
Hvordan er formen til Leeds Ladies for tida? Kanskje de kan representere klubben på en bedre måte?

De er kastet ut av klubben og degradert i divisjonssystemet, men de spiller i dag.  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bmoen

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #295 på: August 24, 2014, 11:57:07 »
League One - Here we come! ;D
BMo - Leeds-fan siden 1964

auren

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #296 på: August 24, 2014, 12:21:06 »
League One - Here we come! ;D

bemoan is back!  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ankerjon15

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #297 på: August 24, 2014, 12:26:07 »
Trist å være leedsfan i disse tider, men får bare håpe det vil bedre seg snart.Evig LEEDSFAN.

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #298 på: August 24, 2014, 15:19:28 »
Trist å være leedsfan i disse tider, men får bare håpe det vil bedre seg snart.Evig LEEDSFAN.

Det har vært tøft i mange mange år!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 23/8 2014, kl 16.00
« Svar #299 på: August 24, 2014, 16:22:41 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 16m 
 @APOPEY one game for Bellusci, three for Byram - although the club might appeal Byram's.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan