Skrevet av Emne: Kamp, Capital One Cup, 2.runde: vs Bradford C @ Valley Parade, onsdag 27/8-2014  (Lest 51793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

J-R


viking

 

marve

Det må virkelig hvile en forbannelse over leeds u .
Ok vi spiller ræva men vi greier å holde unna lenge å så scorer vi et mål like før slutt og en tenker f... skal vi greie å vinne allikevell .
Men like etter fort vi to kjappe i tryne og taper på værst mulig måte ,vi får liksom håpet og så smeller det i mot igjen igjen igjen og igjen .
Ok at vi tapte men på den måten da !!!!.
 

Erik M

Hvem bør ta over denne synkende skuta??! Pulis bør være et alternativ.

Hvem vil ?
 

Sølvreven

Hvis Bianchi er representativ for Italia-importene, spørs det om det blir noe særlig poeng på denne siden av jul. Er ikke helt overbevist om Wootton som høyreback heller (eller midtstopper for den saks skyld), men det var forhåpentligvis en midlertidig greie.
Hvis Luckyaday hadde gjort jobben sin så hadde han skjørt at Meredith var en altfor stor oppgave for MIDTSTOPPER wotton(en dårlig en også) Og så kan man lure på hvorfor kun to av de elleve nye får sjansen? Og ingen av våre beste unggutter? Begynner å tvile på både ******* away og Cellino sine egenskaper når det gjelder forball  :'(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Eriksen55

Slutt. 2-1. Fortjent nok, men Murphy ødela med sitt røde kort.. DH fortjener og får ikke sparken etter dette!

auren

Det offensive spillet var like elendig med Murphy. Like dårlig bevegelse. Skrevet det før, unner Hock suksess.liker mannen. Men  han er nok kun en veldig god trener. Kanskje han skulle fått en sjef, og blitt degradert til only coach?

ziganda

Slutt. 2-1. Fortjent nok, men Murphy ødela med sitt røde kort.. DH fortjener og får ikke sparken etter dette!

auren

Det offensive spillet var like elendig med Murphy. Like dårlig bevegelse. Skrevet det før, unner Hock suksess.liker mannen. Men  han er nok kun en veldig god trener. Kanskje han skulle fått en sjef, og blitt degradert til only coach?

Hva er det de trener på????

bmoen

Bye, bye  Hockeday. I  kveld er nok italieneren framme med  øksa!  En katastrofe at han kjøpte klubben.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Blank_File

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si etter denne kampen. Jeg var styggredd for tap i kveld. Og det skjedde egentlig litt slik jeg var redd skulle skje også. Typisk for et lag i motgang.

Murphy må ta skylda for at det ble slik, for etter den første halvtimen så det ut til vi kom til å male dem i stykker i løpet av 90 minutter selv om det ikke akkurat sprudler over av fotballen som blir spilt. Defensivt er vel den eneste stygge feilen i løpet av kampen at det hele tiden er for mye rom bak backene, men de tre i midten var jo solide.

Virker veldig rart for meg å ikke bytte en eneste spiller før Poleon kommer på. Helt eksepsjonelt rart faktisk når vi er 10 stk. Jeg kan forstå hvorfor ikke Smith ble byttet ut, men Sharp hadde ingen god kamp og burde vært erstattet etter min smak.

Er det slutt for Hock etter denne kampen? Hvordan skal vi tolke at Cellino forsvant på 2-1? Skulle han av gårde og kjøpe flere sentrale midtbanespillere?

Som en sa her i kamptråden; vi sitter egentlig med flere spørsmål enn svar etter denne kampen...

Erik M

Hvem bør ta over denne synkende skuta??! Pulis bør være et alternativ.

Hvem vil ?

Hva er sannsynligheten for at Cellino har teft nok til å finne en "rett mann" kombinert med at "rett mann" ønsker å jobbe for en mann som Cellino? Vi kan vel runde av til null...
 

Andersen

Tja noe må gjøres , vi er tidlig i sesongen ennå, vi kan ikke fortsette å tape flere kamper nå , skal vi ha noe håp om å kjempe om i hverfall play off .

marve

Bye, bye  Hockeday. I  kveld er nok italieneren framme med  øksa!  En katastrofe at han kjøpte klubben.
Katastrofe ?????? hva hadde skjedd  om han ikke kjøpte klubben ??? Ting tar tid for pokker .
 

Eriksen55

Slutt. 2-1. Fortjent nok, men Murphy ødela med sitt røde kort.. DH fortjener og får ikke sparken etter dette!

auren

Det offensive spillet var like elendig med Murphy. Like dårlig bevegelse. Skrevet det før, unner Hock suksess.liker mannen. Men  han er nok kun en veldig god trener. Kanskje han skulle fått en sjef, og blitt degradert til only coach?

Hva er det de trener på????

Godt spørsmål ;)

Ref spillerne har han bra treninger med trøkk.. Hvis han kan sette bort det taktiske så kanskje det blir bedre... Maybe?

Blank_File

Tja noe må gjøres , vi er tidlig i sesongen ennå, vi kan ikke fortsette å tape flere kamper nå , skal vi ha noe håp om å kjempe om i hverfall play off .

Det skal vi ikke. Vi skal bare se fremgang i år. Det kommer til å ta tid.

Josch

Mange sure gubber her. Alle ville vært overlykkelige om Leeds hadde vunnet med målet i det  82. min . Leeds spilte ok før utvisningen, men en time med ti mann gikk ikke. Taktikken var ok fra Hockadays side, selv om Bradford hadde tre supersjanser i 2. omgang. Leeds ble aldri overkjørt og stilte ikke med beste lag heller. Håpløst å spille en time i undertall. Synes Smith og Sharp gjorde lite på egen hånd, men de brukte nok mye krefter hjem. Ikke ett langskudd fra Sharp.!! Vanskelig bortekamp for ethvert lag fra ch.chip. :(

Typisk at det kommer en utligning rett etter 0-1. Supert langskudd og corner. Deretter klarering og et superskudd i krysset. Jeg ser ingen store feil av Leeds her. En god prestasjon av Bradford. Det gav Bradford et løft og ditto skuffelse for Leeds. Tror dette avgjorde hele kampen (+ utvisningen) 8)
« Siste redigering: August 27, 2014, 23:18:15 av Josch »

Blank_File

Mange sure gubber her. Alle ville vært overlykkelige om Leeds hadde vunnet med målet i det  82. min . Leeds spilte ok før utvisningen, men en time med ti mann gikk ikke. Taktikken var ok fra Hockadays side, selv om Bradford hadde tre supersjanser i 2. omgang. Leeds ble aldri overkjørt og stilte ikke med beste lag heller. Håpløst å spille en time i undertall. Synes Smith og Sharp gjorde lite på egen hånd, men de brukte nok mye krefter hjem. Ikke ett langskudd fra Sharp.!! Vanskelig bortekamp for ethvert lag fra ch.chip. :(

Enig med deg. Smith vant jo det meste i lufta da.

lojosang

Bye, bye  Hockeday. I  kveld er nok italieneren framme med  øksa!  En katastrofe at han kjøpte klubben.
Katastrofe ?????? hva hadde skjedd  om han ikke kjøpte klubben ??? Ting tar tid for pokker .

Farnham Group hadde kjøpt klubben for det den var verdt, og vi hadde fått en eier som kan engelsk fotball.
- Leif Olav

SOL

Nokon som har sjekka om Wootton eigentleg er fotballspelar... ???
 

Promotion 2010

Selvsagt en akademispiller som vi har sluppet som kom inn og var med på å avgjøre for hjemmelaget:

Leeds Academy:
@LUFCacademy: Ex #lufc Academy player @oli_mcburnie comes on for Bradford City

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Bye, bye  Hockeday. I  kveld er nok italieneren framme med  øksa!  En katastrofe at han kjøpte klubben.
Katastrofe ?????? hva hadde skjedd  om han ikke kjøpte klubben ??? Ting tar tid for pokker .

Farnham Group hadde kjøpt klubben for det den var verdt, og vi hadde fått en eier som kan engelsk fotball.

Bla bla bla ljoljo!!

Kato

Kan noen forklare meg det ufattelige hvordan et lag som har slitt med en mann mindre siden midt i første omgang, klarer det kunststykket å bytte en spiller? Og det i det 89. minutt.

Uforståelig her i gården. Totalt meningsløst.
 

Andersen

Hvorfor begynne å kritisere MC nå for å ha kjøpt klubben !? Vi kan kritisere ham for ansettelsen av Hockaday , men se hva italieneren har gjort med klubben vår økonomisk ! Hvor hadde vi vært hvis ikke han hadde kjøpt klubben ! Vi er vel gjeldfrie pr dags dato ,  vi vet ikke hva Haigh eller noen andre sleipe jævler hadde gjort med klubben hvis ikke MC kjøpte den !  Hockaday er vel straks historie, la oss håpe på at eventuell en ny mere kjent trener tar utfordringen med å løfte laget vårt opp mot nye høyder !

Eriksen55

Kan noen forklare meg det ufattelige hvordan et lag som har slitt med en mann mindre siden midt i første omgang, klarer det kunststykket å bytte en spiller? Og det i det 89. minutt.

Uforståelig her i gården. Totalt meningsløst.

Det klarer jeg ikke Kato!

marve

Bye, bye  Hockeday. I  kveld er nok italieneren framme med  øksa!  En katastrofe at han kjøpte klubben.
Katastrofe ?????? hva hadde skjedd  om han ikke kjøpte klubben ??? Ting tar tid for pokker .

Farnham Group hadde kjøpt klubben for det den var verdt, og vi hadde fått en eier som kan engelsk fotball.
Dømmer du virkelig mannen nord å ned  etter så kort tid ??? .Gjort vekldig mye bra på meget kort tid synes jeg .
 

whitelocks

men taktisk må det kunne stilles spørsmål ved følgende: når vi ser at Murphy er noko heit, så bør også trenerteamet se dette og bytte ut Murphy før det andre gule kommer. Det er jo slikt som er en treners jobb. Og.. når vi er nede i 10 mann hvorfor ikke legge om til 3 4 2 for å få fart fremover og mål. Må kunne ha såpass selvtillit mot L1 lag!!

lojosang

Hvorfor begynne å kritisere MC nå for å ha kjøpt klubben !? Vi kan kritisere ham for ansettelsen av Hockaday , men se hva italieneren har gjort med klubben vår økonomisk ! Hvor hadde vi vært hvis ikke han hadde kjøpt klubben ! Vi er vel gjeldfrie pr dags dato ,  vi vet ikke hva Haigh eller noen andre sleipe jævler hadde gjort med klubben hvis ikke MC kjøpte den !  Hockaday er vel straks historie, la oss håpe på at eventuell en ny mere kjent trener tar utfordringen med å løfte laget vårt opp mot nye høyder !

Ja, han har kjøpt et lass middels serie B-spillere.
- Leif Olav

auren

Mange sure gubber her. Alle ville vært overlykkelige om Leeds hadde vunnet med målet i det  82. min . Leeds spilte ok før utvisningen, men en time med ti mann gikk ikke. Taktikken var ok fra Hockadays side, selv om Bradford hadde tre supersjanser i 2. omgang. Leeds ble aldri overkjørt og stilte ikke med beste lag heller. Håpløst å spille en time i undertall. Synes Smith og Sharp gjorde lite på egen hånd, men de brukte nok mye krefter hjem. Ikke ett langskudd fra Sharp.!! Vanskelig bortekamp for ethvert lag fra ch.chip. :(

Enig her. Hadde faktisk forventet at Bradford skulle ta tak i kampen fra avspark, men det var nokså jevnt første halvtimen. Jeg mener DH burde satt inn noen innbyttere etter ca. 65 minutter, for å få på friske bein. Synes Sharp var svært svak på topp. Fikk lite og ingenting til, men hadde selvsagt vanskelige arbeidsbetingelser. Poleon/Antenucci burde kommet inn på et tidligere tidspunkt. Rart bytte å sette innpå Poleon når vi ligger under 2-1. Ville heller hatt ringreven Antenucci på banen i stedet.

Synes andre omgang er bra med 10 mot 11. Knott får jo drømmetreff fra 18 meter, og da rakner det dessverre mentalt.

Ingen utvisninger på lørdag og jeg tror vi vinner!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Erik M

Mange sure gubber her. Alle ville vært overlykkelige om Leeds hadde vunnet med målet i det  82. min . Leeds spilte ok før utvisningen, men en time med ti mann gikk ikke. Taktikken var ok fra Hockadays side, selv om Bradford hadde tre supersjanser i 2. omgang. Leeds ble aldri overkjørt og stilte ikke med beste lag heller. Håpløst å spille en time i undertall. Synes Smith og Sharp gjorde lite på egen hånd, men de brukte nok mye krefter hjem. Ikke ett langskudd fra Sharp.!! Vanskelig bortekamp for ethvert lag fra ch.chip. :(

Er enig i det. Det som bekymrer meg er at medgangs-presidenten forlot stadion da det gikk oss i mot. Hva han finner på nå er ikke godt å vite.  Sparker han Hock eller kjøper han 5 italienere på to dager?
 

Eriksen55

Hvorfor begynne å kritisere MC nå for å ha kjøpt klubben !? Vi kan kritisere ham for ansettelsen av Hockaday , men se hva italieneren har gjort med klubben vår økonomisk ! Hvor hadde vi vært hvis ikke han hadde kjøpt klubben ! Vi er vel gjeldfrie pr dags dato ,  vi vet ikke hva Haigh eller noen andre sleipe jævler hadde gjort med klubben hvis ikke MC kjøpte den !  Hockaday er vel straks historie, la oss håpe på at eventuell en ny mere kjent trener tar utfordringen med å løfte laget vårt opp mot nye høyder !

Ja, han har kjøpt et lass middels serie B-spillere.

Akkurat det samme som Warnock. Og som mcdermott gjorde. Dem er vel Engelske og kan engelsk fotball, eller?

marve

Hvorfor begynne å kritisere MC nå for å ha kjøpt klubben !? Vi kan kritisere ham for ansettelsen av Hockaday , men se hva italieneren har gjort med klubben vår økonomisk ! Hvor hadde vi vært hvis ikke han hadde kjøpt klubben ! Vi er vel gjeldfrie pr dags dato ,  vi vet ikke hva Haigh eller noen andre sleipe jævler hadde gjort med klubben hvis ikke MC kjøpte den !  Hockaday er vel straks historie, la oss håpe på at eventuell en ny mere kjent trener tar utfordringen med å løfte laget vårt opp mot nye høyder !

Ja, han har kjøpt et lass middels serie B-spillere.
Hehehe og hvor lenge har de vært i klubben ????.Gi de nå litt tid da  :)