Skrevet av Emne: Rykter: Ny head-coach  (Lest 206303 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1020 på: Juni 14, 2017, 09:50:51 »
Jeg tipper på en spansk trener. Der er de mer vant til å coache, ikke manage. Eventuelt tysk, men det har vel ikke vært en eneste link til Tyskland.

Når det er sagt, er det ikke sikkert vi har sett navnet man ender opp med linket i det hele tatt.

Ryktene sier foreign coach.
 

Bjorn

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1021 på: Juni 14, 2017, 11:08:41 »
Hva med Sven Gøran Erikson? Har fått sparken i klubben han ledet i Kina. Et lite pay-cut i Leeds?  ;D
Marching On! 4276

Annesj

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1022 på: Juni 14, 2017, 11:30:10 »
Hva med Sven Gøran Erikson? Har fått sparken i klubben han ledet i Kina. Et lite pay-cut i Leeds?  ;D

Da gir jeg rett å slett opp om det skulle blitt tilfelle.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bjorn

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1023 på: Juni 14, 2017, 11:31:12 »
Hva med Sven Gøran Erikson? Har fått sparken i klubben han ledet i Kina. Et lite pay-cut i Leeds?  ;D

Da gir jeg rett å slett opp om det skulle blitt tilfelle.

Har erfaring fra høyt nivå ihvertfall..  ;) Men han er vel litt 'has been' nå?
Marching On! 4276

Annesj

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1024 på: Juni 14, 2017, 11:57:27 »
Hva med Sven Gøran Erikson? Har fått sparken i klubben han ledet i Kina. Et lite pay-cut i Leeds?  ;D

Da gir jeg rett å slett opp om det skulle blitt tilfelle.

Har erfaring fra høyt nivå ihvertfall..  ;) Men han er vel litt 'has been' nå?


Masse erfaring, men når hadde han suksess sist?? Det må beg å bli en del år siden. En type jeg ikke syns no om utover erfaringen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Ups & Ups!!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1027 på: Juni 14, 2017, 15:44:55 »
'peter' har fått bekreftet at QSF er mannen Leeds er ute etter, men at Espanyol ikke vil slippe ham

Sitat
hi peter
cheers for all the info as you know it, and sharing, appreciated
are you referring to flores or a.n.other, is/was flores your man ?
cheers
Yes he is.
No problem.

....

Espanyol offered him a new 4 year bigger deal which is what he rejected club must feel they can work on it, hence telling us to get lost. If he really wants the job then he could resign...

.....
Sitat
Does that tie in with Flores?
Yes. We are still are still working on it, but they are resistant( the f**ks)

......

 
Sitat
Do you get the impression we'll manage to get Flores?
Looking less likely right now. Espanyol owners have deep pockets and want to keep Flores. Unless he is adamant he wants out and resigns...

...............

Sitat
How deep are our pockets?
Deep enough. 
This highlights the difficulties of trying to get quality managers who are under contract. This isn't the 1st time Rad has been frustrated in this process.
All depends on how badly Flores wants to come. He indicated right from initial approach he wanted job.....but then so have others previously and they ended up with improved contracts!
Difference here (hopefully), is he has rejected improved offer thus far.0
« Siste redigering: Juni 14, 2017, 15:48:27 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1028 på: Juni 14, 2017, 15:55:18 »
Hvis dette stemmer så viser det jo hvor høyt vi legger lista! Har vi noensinne ansatt en coach som har vunnet en tittel på høyt nivå tidligere?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1029 på: Juni 14, 2017, 16:13:17 »
'peter' har fått bekreftet at QSF er mannen Leeds er ute etter, men at Espanyol ikke vil slippe ham


Told Rad has moved on but door is open still but looking elsewhere...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1030 på: Juni 14, 2017, 16:27:00 »
Hvis dette stemmer så viser det jo hvor høyt vi legger lista! Har vi noensinne ansatt en coach som har vunnet en tittel på høyt nivå tidligere?

auren
Rolig nå, dette er rykter....ingen grunn til å kave seg opp, vi vet jo hvordan det pleier å ende ;)

Dennis

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1031 på: Juni 14, 2017, 16:36:01 »
Hvis dette stemmer så viser det jo hvor høyt vi legger lista! Har vi noensinne ansatt en coach som har vunnet en tittel på høyt nivå tidligere?

auren
Rolig nå, dette er rykter....ingen grunn til å kave seg opp, vi vet jo hvordan det pleier å ende ;)

Er så utrolig lei denne pessimistiske holdningen og at alle tegn til optimisme skal dras ned igjen - for "vi er Leeds og med iss går det dritt". Klubben går etter en svært spennende kar og legger lista høyt, mot spådommene "deres".

Forhåpentligvis er ting i ferd med å snu.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1032 på: Juni 14, 2017, 17:17:32 »
Hvis dette stemmer så viser det jo hvor høyt vi legger lista! Har vi noensinne ansatt en coach som har vunnet en tittel på høyt nivå tidligere?

auren
Rolig nå, dette er rykter....ingen grunn til å kave seg opp, vi vet jo hvordan det pleier å ende ;)

Er så utrolig lei denne pessimistiske holdningen og at alle tegn til optimisme skal dras ned igjen - for "vi er Leeds og med iss går det dritt". Klubben går etter en svært spennende kar og legger lista høyt, mot spådommene "deres".

Forhåpentligvis er ting i ferd med å snu.
Det håper og tror jeg også! Men det er lurt å ha begge beina planta på jorda.Vi har fått veldig mange ballespark de siste åra ;)

Nørgaard

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1033 på: Juni 14, 2017, 19:28:53 »
Hvis dette stemmer så viser det jo hvor høyt vi legger lista! Har vi noensinne ansatt en coach som har vunnet en tittel på høyt nivå tidligere?

auren
Rolig nå, dette er rykter....ingen grunn til å kave seg opp, vi vet jo hvordan det pleier å ende ;)

Er så utrolig lei denne pessimistiske holdningen og at alle tegn til optimisme skal dras ned igjen - for "vi er Leeds og med iss går det dritt". Klubben går etter en svært spennende kar og legger lista høyt, mot spådommene "deres".

Forhåpentligvis er ting i ferd med å snu.

+1

Bare se de folk der allerede er kommet ind. De vidner om noget ret stort er i gang.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1034 på: Juni 14, 2017, 20:56:58 »
'peter' har gått litt lei...

Karanka ruled out early on and bridges burned. Right from when Rad thought one call to Ranieri after Monk left would get this sorted, he's been on a very steep and costly learning curve.
Unfortunately that looks like ending with a resounding thud in the shape of Sanchez.


Sitat
So what you're saying is Radz has totally ballsed this up? He might have had the best of intentions but his inexperience means we're going to be left with the fat, simple kid, who always gets picked last?

I'm reluctant to throw him under the bus just yet and this whole process has been challenging in the extreme( Wagner was a saga in itself!). But judging on the outcome which looks likely right now, yes he has ballsed it up.

Sitat
Phil Hay also saying the club have spoken to Victor Sanchez but he doesn't have the impression he is first choice

Last count we've approached 10 managers/agents so he's......he's 10th choice
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1035 på: Juni 14, 2017, 22:02:14 »
Hvem er egentlig denne "Peter", Asbjørn?
Og hvor mye vet du at han vet?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1036 på: Juni 14, 2017, 22:11:03 »
Hvem er egentlig denne "Peter", Asbjørn?
Og hvor mye vet du at han vet?
Jeg vet at han har 'vært' på waccoe i 13 år uten å ha laget oppstuss, og kom perifert med info under TOMA også. Siden jeg selv ikke kjente til ham fra før leser jeg hva andre skriver om ham.
Han har for tiden tydeligvis en kilde et sted i prosessen rundt Radz.
...og selvfølgelig kan det være bullshit, men 'bullshiterne' på waccoe gjentar som regel seg selv, ofte med nye brukernavn, og de gjenkjennes fort av de som vanker der fast.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1037 på: Juni 14, 2017, 22:17:08 »
Da blir det vel taperen Sanchez hvis Flores sier nei (slik tolker jeg YEP). Ingen vil ha Sanchez, men det rare er at han fører oss til førsteplass med ni poeng forsprang til nr. 2. For et lykketreff!!

Poenget med denne spådommen er at alt kan skje med de fleste ansettelser. Tror vel Sanchez er på et høyere nivå enn Hocksday......Jeg gir i alle fall full støtte til ny manager - uansett hvem det blir.
MOT

Blank_File

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1038 på: Juni 15, 2017, 00:34:20 »
Dette var utrolig nedbrytende å høre. Har hatt voldsomme forventninger etter at ryktene fra Peter har dukket opp. Det har vært hold i det før. For bare håpe på det grøvste at vi får tak i en som blir bra for oss. Flores hadde virkelig fått meg til å juble.

Frode

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1039 på: Juni 15, 2017, 06:43:51 »
Claude Puel nevnes ...
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1040 på: Juni 15, 2017, 09:09:15 »
Claude Puel nevnes ...
Vrakgods fra Soton..? Nei takk sier jeg ;)

auren

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1041 på: Juni 15, 2017, 09:20:16 »
Claude Puel nevnes ...
Vrakgods fra Soton..? Nei takk sier jeg ;)

Tok laget til 8. plass i fjor. Har over 40 % seiersrate i andre klubber han har vært i. På papiret kan vi ikke få noe særlig bedre slik vi er stilt i dag, men eneste grunnen til at han nevnes er at han fikk sparken i går. Neppe aktuell.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1042 på: Juni 15, 2017, 09:48:19 »
15 juni og tiden går.... ???

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1043 på: Juni 15, 2017, 10:29:11 »
Claude Puel nevnes ...
Vrakgods fra Soton..? Nei takk sier jeg ;)

Hehe, en som tar Soton til 8.plass i PL og finalen i ligacupen er ikke bra nok...?
I tillegg har han god erfaring fra fransk toppdivisjon, blant annet Lyon som han tok til semifinalen i CL.
Er jo måte på hvilke forventninger vi skal ha til en middelhavsfarer i Championship...
« Siste redigering: Juni 15, 2017, 10:32:40 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1044 på: Juni 15, 2017, 10:34:46 »
Nå er jeg sugen på en avklaring... Begynner å bli utålmodig!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1045 på: Juni 15, 2017, 10:40:10 »
Andrea

White smoke from ER! Big day for @LUFC fans. Thank you for the patience and support, our Manager will be announced very soon

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1046 på: Juni 15, 2017, 10:41:16 »
Andrea

White smoke from ER! Big day for @LUFC fans. Thank you for the patience and support, our Manager will be announced very soon
Spennende!


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1047 på: Juni 15, 2017, 10:44:03 »
Andrea

White smoke from ER! Big day for @LUFC fans. Thank you for the patience and support, our Manager will be announced very soon

Big day... Tipper Flores, 2 års kontrakt :)

auren

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1048 på: Juni 15, 2017, 10:47:23 »
Salikatt! Nå er jeg veldig spent. Han kan ikke trekke opp en relativt svak manager-kandidat fra hatten nå med en slik uttalelse.

Blir det Flores er det jo helt enormt, men jeg tipper en litt mer ukjent coach.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1049 på: Juni 15, 2017, 10:47:28 »
jaggu bra om dette stemmer...gir nesten en lang dag i hvem, bare det går an å komme igang med forberedelser ...hurtig!
Ups & Ups!!