Skrevet av Emne: Rykter: Ny head-coach  (Lest 208672 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #90 på: August 31, 2014, 20:47:25 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2h 
We know that Cellino and Steve Clarke have spoken but it's not clear if Clarke is his first choice. Lots going on in the background.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2h 
On Grayson, was told yesterday that Grayson's people have indicated to Cellino that he'd want the Leeds job. But Cellino wants someone else

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #91 på: August 31, 2014, 20:59:03 »
Huff, er nå under lille-pausen at vi skulle hatt en trener på plass, for å få spikret laget skikkelig..  :-[
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

GeirO

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #92 på: August 31, 2014, 21:07:34 »
Litt upraktisk at Cellino drar til USA i morgen. Er ikke det samme med telefonintervjuer.....
MOT

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #93 på: August 31, 2014, 21:11:45 »
Jeg ser ikke helt det store problemet med Grayson. Mange mener han ikke kan forsvar men det er feil..Den siste sesongen rant det inn  mange baklengsmål (tap 4-6 og 0-4 ),  :) Men:

-2010/11 sesongen var helt ok (7. plass) + 1-1 på Highbury som høydepunkt.
-2009/10 seosongen endte med opprykk , og jeg ser at høsten  2009 slapp vi bare inn 13 mål i serien! I tillegg 1-0 mot ManU og 2-2 mot Spurs  i cupen!! Bra forsvar!
2008/09 snudde han en vanskelig tabellposisjon til PO, hvor forvaret var bra.

Vi må huske at Leeds (Bates) kvittet seg med gode spillere under ham (Delph, Gradel, Howson, Beckford, Schmeichel/Ankergren), så han hadde et stadig dårligere lag å jobbe med.  8)  Leeds var nr 10 da han fikk sparken, hvor han stadig mistet spillere. Nå er laget et helt  annet!!

Hans lag (Preston) har 8-3 i målforskjell på 5 kamper hittil, og kjemper i toppen (2-3-0)
« Siste redigering: August 31, 2014, 21:43:48 av Josch »

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #94 på: August 31, 2014, 21:44:39 »
Graysons elendige statistikk i Championship vs litt bedre i League One:

https://twitter.com/leedsfanz/status/506112649386799104
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #95 på: August 31, 2014, 21:46:40 »
Jeg ser ikke helt det store problemet med Grayson. Mange mener han ikke kan forsvar men det er feil..Den siste sesongen rant det inn  mange baklengsmål (tap 4-6 og 0-4 ),  :) Men:

-2010/11 sesongen var helt ok (7. plass) + 1-1 på Highbury som høydepunkt.
-2009/10 seosongen endte med opprykk , og jeg ser at høsten  2009 slapp vi bare inn 13 mål i serien! I tillegg 1-0 mot ManU og 2-2 mot Spurs  i cupen!! Bra forsvar!
2008/09 snudde han en vanskelig tabellposisjon til PO, hvor forvaret var bra.

Vi må huske at Leeds (Bates) kvittet seg med gode spillere under ham (Delph, Gradel, Howson, Beckford, Schmeichel/Ankergren), så han hadde et stadig dårligere lag å jobbe med.  8)  Leeds var nr 10 da han fikk sparken, hvor han stadig mistet spillere. Nå er laget et helt  annet!!

Hans lag (Preston) har 8-3 i målforskjell på 5 kamper hittil, og kjemper i toppen (2-3-0)

+1


moty

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #96 på: August 31, 2014, 21:52:55 »
Sannino har sagt opp i Watford. Ryktes til Leeds i følge div Twitter  meldinger.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #97 på: August 31, 2014, 21:58:23 »
Sannino har sagt opp i Watford. Ryktes til Leeds i følge div Twitter  meldinger.

I følge BBC er han aktuell for Leeds. Spørs om ikke MC og Sannino har snakket litt sammen. Watford spiller ihvertfall fin fotball :)

Leste også at til tross for en god start med Watford så har enkelte i spillergruppa uttrykt misnøye med management style! Time will show!
« Siste redigering: August 31, 2014, 22:02:23 av Eleonora »

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #98 på: August 31, 2014, 21:58:57 »
Sannino har sagt opp i Watford. Ryktes til Leeds i følge div Twitter  meldinger.


http://www.watfordfc.com/news/article/140831-beppe-sannino-resigns-from-watford-fc-1887951.aspx?

Han kan vel ikke gi seg etter 8 1/2 måned og 2.plass uten å ha fått tilbud fra en annen klubb? Leeds United!  ::)

Jeg har gitt alt jeg kan.......  ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #99 på: August 31, 2014, 21:59:09 »
Graysons elendige statistikk i Championship vs litt bedre i League One:

https://twitter.com/leedsfanz/status/506112649386799104

Prestasjonen må ses opp mot hva slags mannskap man har til disposisjon. Leeds hadde et lavt budsjett sammenliknet med mange i 2010/2011/2012. Ken Bates solgte alle han kunne få en pen sum for og hentet inn nye bosmanspillere (for å tjene på å selge disse også!) :(

Forever Whites

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #100 på: August 31, 2014, 22:00:38 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2739192/Beppe-Sannino-resigns-Watford-manager-beating-Huddersfield-Town.html

Her og linkes det til Leeds.  Virker litt uryddig det hele, men det er jo vi blitt vant til med den nye ledelsen vi har ;)
Medlem 94237

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #101 på: August 31, 2014, 22:04:49 »
Sannino har sagt opp i Watford. Ryktes til Leeds i følge div Twitter  meldinger.


http://www.watfordfc.com/news/article/140831-beppe-sannino-resigns-from-watford-fc-1887951.aspx?

Han kan vel ikke gi seg etter 8 1/2 måned og 2.plass uten å ha fått tilbud fra en annen klubb? Leeds United!  ::)

Jeg har gitt alt jeg kan.......  ???

Som sagt. Misnøye i spillergruppa, blitt spekulert i hans fremtid de siste dagene! Watford spiller fin fotball! Kanskje ikke så ille det her  :)

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #102 på: August 31, 2014, 22:29:22 »
Hm. Mye her som virker litt FOR tilfeldig her:

-Hockaday får et uferdig lag å jobbe med. blir syndebukk og får sparken rett før vinduet stenger.
-Alle ny spillere er på plass pr 1. sept (mange fra serie A og Sør-amerika)
-Opphold på 14 dager pga langslagspause
-Italienske Sannino sier opp i Watford
-Leeds trenger en ny coach

Er det en plan i alt dette? :(
« Siste redigering: August 31, 2014, 22:30:55 av Josch »

GeirO

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #103 på: August 31, 2014, 22:29:46 »
Dette virker jo opplagt. En italiener som har lært seg engelsk kultur. Dette kan jo være en god løsning. Kanskje kjempegod......
MOT

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #104 på: August 31, 2014, 22:30:02 »


http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-line-up-rolando-maran-for-vacant-managers-job/?

Siden det helt klart at det er krav om at managere i Leeds ikke skal ha hår, tror jeg Maran er et godt valg. Mc Allister eller Brian Deane ligger sikkert også lanngt framme. Og siden Cellino er uforutsigbar kan det godt hende at det blir et overraskende comeback for Brian Mc Dermott! Ståle Solbakken tror jeg ikke på. Og siden vi er inn på kandidater har  de fleste på dette FORUMET mistet det meste av hår, så vi kan kan jo overta UNITED.  Synes faktisk vi ofte er ganske enige om laguttak og taktikk, så det kan gå greit det.

Han passer tydeligvis jobbeskrivelsen han også  :D


http://www.bbc.com/sport/0/football/29007741

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #105 på: August 31, 2014, 22:31:18 »
Sannino har sagt opp i Watford. Ryktes til Leeds i følge div Twitter  meldinger.


http://www.watfordfc.com/news/article/140831-beppe-sannino-resigns-from-watford-fc-1887951.aspx?

Han kan vel ikke gi seg etter 8 1/2 måned og 2.plass uten å ha fått tilbud fra en annen klubb? Leeds United!  ::)

Jeg har gitt alt jeg kan.......  ???

Som sagt. Misnøye i spillergruppa, blitt spekulert i hans fremtid de siste dagene! Watford spiller fin fotball! Kanskje ikke så ille det her  :)

Zola var likt og laget spilte dårlig, Sannino ble ikke likt av spillerne og laget spilte godt.  :o

Vi trenger en som kan samle spillergruppen, ikke en med suspekte metoder. Watford med Deeney er et godt lag som uansett vil kjempe i toppen i år.







Men det viktigste er at Sannino også mangler hår!   ;)
« Siste redigering: August 31, 2014, 22:33:09 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #106 på: August 31, 2014, 22:34:52 »
Sannino har sagt opp i Watford. Ryktes til Leeds i følge div Twitter  meldinger.


http://www.watfordfc.com/news/article/140831-beppe-sannino-resigns-from-watford-fc-1887951.aspx?

Han kan vel ikke gi seg etter 8 1/2 måned og 2.plass uten å ha fått tilbud fra en annen klubb? Leeds United!  ::)

Jeg har gitt alt jeg kan.......  ???

Som sagt. Misnøye i spillergruppa, blitt spekulert i hans fremtid de siste dagene! Watford spiller fin fotball! Kanskje ikke så ille det her  :)

Zola var likt og laget spilte dårlig, Sannino ble ikke likt av spillerne og laget spilte godt.  :o

Vi trenger en som kan samle spillergruppen, ikke en med suspekte metoder. Watford med Deeney er et godt lag som uansett vil kjempe i toppen i år.

Men om det er spillere fra 19-24 i troppen som ikke får spille noe særlig er jo det ikke så uvanlig. Men ja, en liten grunn til bekymring.. Gjort det bra, så litt rart om det er et stort problem i gruppa!

GeirO

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #107 på: August 31, 2014, 22:36:38 »


http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-line-up-rolando-maran-for-vacant-managers-job/?

Siden det helt klart at det er krav om at managere i Leeds ikke skal ha hår, tror jeg Maran er et godt valg. Mc Allister eller Brian Deane ligger sikkert også lanngt framme. Og siden Cellino er uforutsigbar kan det godt hende at det blir et overraskende comeback for Brian Mc Dermott! Ståle Solbakken tror jeg ikke på. Og siden vi er inn på kandidater har  de fleste på dette FORUMET mistet det meste av hår, så vi kan kan jo overta UNITED.  Synes faktisk vi ofte er ganske enige om laguttak og taktikk, så det kan gå greit det.
Med tanke på ovenstående linjer synes jeg Beppe Sannino er et utmerket valg.
PS! Bildet er ikke Sannino.....
« Siste redigering: August 31, 2014, 22:38:56 av GeirO »
MOT

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #108 på: August 31, 2014, 22:38:14 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2h 
We know that Cellino and Steve Clarke have spoken but it's not clear if Clarke is his first choice. Lots going on in the background.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2h 
On Grayson, was told yesterday that Grayson's people have indicated to Cellino that he'd want the Leeds job. But Cellino wants someone else



Phil Hay
@PhilHayYEP: Garcia reported to be in talks with Watford tonight but Cellino is understood to be keen on him. Interesting 24 hours ahead. #lufc



Altså:

Cellino sier ja til Garcia (ex-Brighton), kanskje nei til Steve Clarke pga lønn og nei til Grayson fordi han er redd for dattera si.  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #109 på: August 31, 2014, 22:43:59 »
Mye rykter. Setter man pengene på  Sannino, Garcia eller Clarke så tror jeg det blir fortjeneste!

Av alt MC kan finne på så sier jeg ja takk til en av de  :)

GeirO

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #110 på: August 31, 2014, 22:55:04 »
Kanskje Cellino har bedt Sannino om å si opp med lovnad om Leedsjobb. I tolvte time snur Cellino og vil heller ha Garcia.

Forvirra....følg med i neste episode av forviklingar....
MOT

newsome

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #111 på: August 31, 2014, 23:12:55 »
Synes vi skal ansette Hockaday igjen. Italieneren bør gi denne mannen en ny mulighet.
Gråter :'(
Og så må vi kjøpe åtte middelmådige ukjente italienere før deadline!!!!!

auren

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #112 på: ſeptember 01, 2014, 08:26:33 »
Adam Pope @APOPEY     Â·   13 t   

#lufc Along with former boss Simon Grayson I understand ex Rotherham & Tranmere manager Ronnie Moore is interested in vacant Utd role.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #113 på: ſeptember 01, 2014, 10:50:38 »
Kanskje Cellino har bedt Sannino om å si opp med lovnad om Leedsjobb. I tolvte time snur Cellino og vil heller ha Garcia.

Forvirra....følg med i neste episode av forviklingar....
jo spekulera kan man alltid, kanske cellino har sagt till van gaal att låta MU resultat gå emot dom så vi kan ansätta honom med,
 

Glenn K

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #114 på: ſeptember 01, 2014, 10:55:04 »
@Thomkirwin: Reports about Cellino's interest in Oscar Garcia are accurate. Reports suggesting Grayson will be the new boss aren't. #lufc

Glenn K

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #115 på: ſeptember 01, 2014, 11:18:05 »
Liker dette  :)

@PhilHayYEP: Re head coach's job - there have already been discussions between Leeds and Garcia's people. Get the distinct impression he's first choice.

@APOPEY: #lufc Amidst ins & outs on deadline day the most important has to be the coach. Garcia seems to be the main target now.

Nørgaard

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #116 på: ſeptember 01, 2014, 11:35:13 »
Hvem er Oscar Garcia??

Glenn K

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #117 på: ſeptember 01, 2014, 11:38:15 »
Hvem er Oscar Garcia??

Var manager i Brighton forrige sesong. Tok de til play-off, og laget spilte fin og underholdende fotball

Nørgaard

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #118 på: ſeptember 01, 2014, 12:06:33 »
Virker kompetent

baste

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #119 på: ſeptember 01, 2014, 12:11:11 »
Vi slipper døtid, aldri kjedelig å være Leeds supporter. Meget spent på hvem som tar over


Marching on together