Skrevet av Emne: Rykter: Ny head-coach  (Lest 208691 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #840 på: Juni 08, 2017, 20:27:23 »
Jeg vet ingenting om denne aktuelle saken, akkurat som alle andre på forumet....jeg bare antar at han har snakket med noen som har takket nei....synes det er fryktelig rart hvis Rad har vært bombesikker på at Monk skulle fortsette, og at han ikke hadde noen som helst plan B klar.....kan godt hende jeg tar feil og at han ikke har snakket med noen som helst på 12 dager, bare grublet og grublet for seg selv frem til nå og så skal snakke med kandidater denne uka....Og siden jeg går for å være negativ på forumet: jeg er så gammal at jeg ikke gidder å trekke meg opp å fantasere om Ranieri, Ramos eller andre. Jeg tror fortsatt at vi har en haug med lik i skapet som Rad må forholde seg til, så det blir billig løsninger med trenere og spillere...og at vi dessverre ikke får kjøpt ER. Hvis dette ikke stemmer så blir det jo en orgasmisk overraskelse ;D
Hei DHY. Det virker ikke som du helt har forstått den nye modellen. Cellino ville sikkert ansatt en head coach uten å konferere med folk som er mer kompetente enn han. Radrizzani opererer ikke slik. Han har ansatt folk som har mer greie på fotball enn han nettopp for å kunne ta best mulig beslutninger på klubbens vegne. Disse folka var ikke på plass før etter at Monk takket nei til videre forhandlinger ( som altså skjedde bare dager etter at Rad tok over som aleneeier). Radrizzani ser rett og slett sine egne begrensninger, i motsetning til Cellino som ikke tok i mot råd fra andre. I min verden er dette utelukkende en positiv ting, i din verden er det negativt. Deg om det.  :)

Edit. Postet i feil "quote" men poenget er det samme.  :)
Jeg har utmerket forstått den nye modellen. Litt belærende tone kanskje...?. Jeg har aldri hevdet at det er negativt at Rad har ansatt sine folk med kompetanse i ledelsen. Hvor har du det fra? Hvor har jeg hevdet at i min verden er det negativt at han har ansatt Orta og Bravo? Siden du ikke gidder å lese hva jeg har skrevet, så gjentar jeg mitt poeng:synes det er fryktelig rart hvis Rad har vært bombesikker på at Monk skulle fortsette, og at han ikke hadde noen som helst plan B klar.....kan godt hende jeg tar feil og at han ikke har snakket med noen som helst på 12 dager, bare grublet og grublet for seg selv frem til nå og så skal snakke med kandidater denne uka

Det har vært kastet ut en haug med navn de siste dagene....vi får se hva vi ender opp med ;) Siste rykte er treneren fra Bolton...så får vi krangle så busta fyker hvilken hylle han tilhører ;)

Hvis raddiken ikke kan ta egne avgjørelser, men må ansette andre for å ta fotballfaglige råd, ja da burde han holdt seg unna en fotballlklubb. Det med å ansette en manager en noe en eier burde kunne, uavhengig av hvem som sitter på de og de rollene i klubben

Det er her du bommer så kolossalt. Forretningsmenn med kunnskaper om å få kroner til å formere seg, har vel heller sjelden kompetansen til å ta strategiske sportslige valg. Er vel gjerne derfor sportsdirektørene har fått livets rett.
Radrizzani følger trolig samme resepten i klubben vår som har gjort han til en av tiårets mest suksessrike forretningsmenn. Fokuserer fullt på det han selv er best på og ansatter andre til å gjøre det han selv ikke har så mye greie på. Tiden da ansettelser gjøres på bakgrunn av evnen til fin forflytning av salt og pepperbøsser er nok  forbi.
Hyggelig at du har klokkertro på Rad ;) Jeg venter noen måneder jeg, for å se hvor dette bærer...Om han har ansatt de "riktige" personen gjenstår å se...jeg driter i hva de heter og gjør bare vi rykker opp! Det er det eneste som gjelder for denne klubben!!

Lundewhites

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #841 på: Juni 09, 2017, 09:36:30 »
Jeg vet ingenting om denne aktuelle saken, akkurat som alle andre på forumet....jeg bare antar at han har snakket med noen som har takket nei....synes det er fryktelig rart hvis Rad har vært bombesikker på at Monk skulle fortsette, og at han ikke hadde noen som helst plan B klar.....kan godt hende jeg tar feil og at han ikke har snakket med noen som helst på 12 dager, bare grublet og grublet for seg selv frem til nå og så skal snakke med kandidater denne uka....Og siden jeg går for å være negativ på forumet: jeg er så gammal at jeg ikke gidder å trekke meg opp å fantasere om Ranieri, Ramos eller andre. Jeg tror fortsatt at vi har en haug med lik i skapet som Rad må forholde seg til, så det blir billig løsninger med trenere og spillere...og at vi dessverre ikke får kjøpt ER. Hvis dette ikke stemmer så blir det jo en orgasmisk overraskelse ;D
Hei DHY. Det virker ikke som du helt har forstått den nye modellen. Cellino ville sikkert ansatt en head coach uten å konferere med folk som er mer kompetente enn han. Radrizzani opererer ikke slik. Han har ansatt folk som har mer greie på fotball enn han nettopp for å kunne ta best mulig beslutninger på klubbens vegne. Disse folka var ikke på plass før etter at Monk takket nei til videre forhandlinger ( som altså skjedde bare dager etter at Rad tok over som aleneeier). Radrizzani ser rett og slett sine egne begrensninger, i motsetning til Cellino som ikke tok i mot råd fra andre. I min verden er dette utelukkende en positiv ting, i din verden er det negativt. Deg om det.  :)

Edit. Postet i feil "quote" men poenget er det samme.  :)

Da må jo Radrizzani komme opp med noe bedre en Monk. Cellino ansatte Monk på selvstendig grunnlag uten råd fra andre. Og Monk glapp for Radrizzani. Hvis Radrizzanis modell er bedre så kommer det nå noen som er bedre enn Monk. Betryggende å vite.
Var ikke Monk 3-4 valget før sesongen... vi kan jo og muligens ta med de håpløse trenerene Cellino klarte å ansette og da?
Kom over det. Han var udugelig og nå er han heldigvis borte for evig og alltid! 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #842 på: Juni 09, 2017, 17:52:45 »
The Telegraph skriver at Karanka er interessert i Leeds-jobben (men også Sunderland).
Karanka is also looking for a new job and would like to replace Monk at Leeds. He has also expressed an interest in the Sunderland job.
http://www.telegraph.co.uk/football/2017/06/09/garry-monk-agrees-become-new-middlesbrough-manager/

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #843 på: Juni 09, 2017, 18:33:31 »
Vi må  minst ha en på nivå med Karanka nå, ettersom vi mistet en kapasitet som  Monk til en hovedkonkurrent (nesten som å selge Cantona til Man U). Vi kan jo ikke gå NED i kvalitet på coachen. Poenget med eierskifte var jo at  Leeds skulle bli bedre!

auren

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #844 på: Juni 09, 2017, 18:40:08 »
Vi må  minst ha en på nivå med Karanka nå, ettersom vi mistet en kapasitet som  Monk til en hovedkonkurrent (nesten som å selge Cantona til Man U). Vi kan jo ikke gå NED i kvalitet på coachen. Poenget med eierskifte var jo at  Leeds skulle bli bedre!

 ;D ;D ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #845 på: Juni 09, 2017, 18:42:40 »
Vi må  minst ha en på nivå med Karanka nå, ettersom vi mistet en kapasitet som  Monk til en hovedkonkurrent (nesten som å selge Cantona til Man U). Vi kan jo ikke gå NED i kvalitet på coachen. Poenget med eierskifte var jo at  Leeds skulle bli bedre!

 ;D ;D ;D

auren
x 10


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #846 på: Juni 09, 2017, 20:56:53 »
Vi må  minst ha en på nivå med Karanka nå, ettersom vi mistet en kapasitet som  Monk til en hovedkonkurrent (nesten som å selge Cantona til Man U). Vi kan jo ikke gå NED i kvalitet på coachen. Poenget med eierskifte var jo at  Leeds skulle bli bedre!

Alle vet at du forgudet Cellino. Det skinner en tydelig bitterhet av de stikkene du prøver å gi mot Radrizzani ved enhver anledning.

Dette innlegget var krampaktig og ynkelig.

Du har nevnt sikkert 100 ganger at vi ikke kan bedømme ny eier før etter 2 år.. Gjelder det Radrizzani også?
Vår nye  eier bruker tid for å sikre at ansettelsen er riktig, ikke bare rådfører han seg med kompetente personer, han lar de han har ansatt få gjøre jobben sin uten innblanding. Det er helt etter boka hva angår bra lederskap! Ihvertfall noen helt annet enn solo showet til forgjengeren.

Ganske sikker på at selv et kjent manager navn hadde slitt under Cellino. Håpløse arbeidsforhold, cowboy og kaos tilstander. Tror det er noe helt annet å ha Radrizzani som sjef. Derfor er jeg ikke så opptatt av hvilke meritter vår neste head coach har oppnådd tidligere. Viktigste er at han passer inn i teamet, filosofien og er sulten på suksess!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #847 på: Juni 09, 2017, 20:59:07 »
Tja, nå har det gått 14 dager og vi står fortsatt uten trener....Orta, Bravo og Kinnear jobber vel døgnet rundt for å finne en trener..?

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #848 på: Juni 09, 2017, 21:03:35 »
Vi må  minst ha en på nivå med Karanka nå, ettersom vi mistet en kapasitet som  Monk til en hovedkonkurrent (nesten som å selge Cantona til Man U). Vi kan jo ikke gå NED i kvalitet på coachen. Poenget med eierskifte var jo at  Leeds skulle bli bedre!

Alle vet at du forgudet Cellino. Det skinner en tydelig bitterhet av de stikkene du prøver å gi mot Radrizzani ved enhver anledning.

Dette innlegget var krampaktig og ynkelig.

Du har nevnt sikkert 100 ganger at vi ikke kan bedømme ny eier før etter 2 år.. Gjelder det Radrizzani også?
Vår nye  eier bruker tid for å sikre at ansettelsen er riktig, ikke bare rådfører han seg med kompetente personer, han lar de han har ansatt få gjøre jobben sin uten innblanding. Det er helt etter boka hva angår bra lederskap! Ihvertfall noen helt annet enn solo showet til forgjengeren.

Ganske sikker på at selv et kjent manager navn hadde slitt under Cellino. Håpløse arbeidsforhold, cowboy og kaos tilstander. Tror det er noe helt annet å ha Radrizzani som sjef. Derfor er jeg ikke så opptatt av hvilke meritter vår neste head coach har oppnådd tidligere. Viktigste er at han passer inn i teamet, filosofien og er sulten på suksess!
Dette er en påstand som du ikke kan dokumentere! Ingen av oss vet hva Rad holder på med. Nå venter vi bare på hvem han trekker opp av hatten. Når navnet er kjent, så blir det uttalige diskusjoner her på forumet om hvorfor akkurat treneren ble valgt...

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #849 på: Juni 09, 2017, 21:03:49 »
Tja, nå har det gått 14 dager og vi står fortsatt uten trener....Orta, Bravo og Kinnear jobber vel døgnet rundt for å finne en trener..?

Mange lag står uten manager/Head coach. Ca 3 uker til pre season. Dem har nok full kontroll! Spanske kontrakter utløper vel den 15 juni mener jeg. Kan jo være en grunn!?

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #850 på: Juni 09, 2017, 21:17:52 »
Vi må  minst ha en på nivå med Karanka nå, ettersom vi mistet en kapasitet som  Monk til en hovedkonkurrent (nesten som å selge Cantona til Man U). Vi kan jo ikke gå NED i kvalitet på coachen. Poenget med eierskifte var jo at  Leeds skulle bli bedre!

Alle vet at du forgudet Cellino. Det skinner en tydelig bitterhet av de stikkene du prøver å gi mot Radrizzani ved enhver anledning.

Dette innlegget var krampaktig og ynkelig.

Du har nevnt sikkert 100 ganger at vi ikke kan bedømme ny eier før etter 2 år.. Gjelder det Radrizzani også?
Vår nye  eier bruker tid for å sikre at ansettelsen er riktig, ikke bare rådfører han seg med kompetente personer, han lar de han har ansatt få gjøre jobben sin uten innblanding. Det er helt etter boka hva angår bra lederskap! Ihvertfall noen helt annet enn solo showet til forgjengeren.

Ganske sikker på at selv et kjent manager navn hadde slitt under Cellino. Håpløse arbeidsforhold, cowboy og kaos tilstander. Tror det er noe helt annet å ha Radrizzani som sjef. Derfor er jeg ikke så opptatt av hvilke meritter vår neste head coach har oppnådd tidligere. Viktigste er at han passer inn i teamet, filosofien og er sulten på suksess!
Dette er en påstand som du ikke kan dokumentere! Ingen av oss vet hva Rad holder på med. Nå venter vi bare på hvem han trekker opp av hatten. Når navnet er kjent, så blir det uttalige diskusjoner her på forumet om hvorfor akkurat treneren ble valgt...

Han har vel sagt dette. Vil bruke tid. Ansetter folk for å få kompetanse der han ikke har det selv. Regner med at han ikke blander seg inn i laguttak og formasjon slik som Cellino gjorde, da han har erklært seg som fotballfaglig svak! Gjenstår å se om han etterlever det han sier. Men velger å gi folk en sjanse til å vise hva dem kan og om dem etterlever sine lovnader.

Selv om alle de siste eierne våres har vært kjeltringer, så kan ikke det brukes mot  Radrizzani før han evt gjør seg fortjent til det. Heldigvis viser CV og historie at det er lite som tyder på at han er det  :)

« Siste redigering: Juni 09, 2017, 21:20:21 av eriksen55 »

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #851 på: Juni 09, 2017, 21:49:00 »
Vi må  minst ha en på nivå med Karanka nå, ettersom vi mistet en kapasitet som  Monk til en hovedkonkurrent (nesten som å selge Cantona til Man U). Vi kan jo ikke gå NED i kvalitet på coachen. Poenget med eierskifte var jo at  Leeds skulle bli bedre!

Alle vet at du forgudet Cellino. Det skinner en tydelig bitterhet av de stikkene du prøver å gi mot Radrizzani ved enhver anledning.

Dette innlegget var krampaktig og ynkelig.

Du har nevnt sikkert 100 ganger at vi ikke kan bedømme ny eier før etter 2 år.. Gjelder det Radrizzani også?
Vår nye  eier bruker tid for å sikre at ansettelsen er riktig, ikke bare rådfører han seg med kompetente personer, han lar de han har ansatt få gjøre jobben sin uten innblanding. Det er helt etter boka hva angår bra lederskap! Ihvertfall noen helt annet enn solo showet til forgjengeren.

Ganske sikker på at selv et kjent manager navn hadde slitt under Cellino. Håpløse arbeidsforhold, cowboy og kaos tilstander. Tror det er noe helt annet å ha Radrizzani som sjef. Derfor er jeg ikke så opptatt av hvilke meritter vår neste head coach har oppnådd tidligere. Viktigste er at han passer inn i teamet, filosofien og er sulten på suksess!
Dette er en påstand som du ikke kan dokumentere! Ingen av oss vet hva Rad holder på med. Nå venter vi bare på hvem han trekker opp av hatten. Når navnet er kjent, så blir det uttalige diskusjoner her på forumet om hvorfor akkurat treneren ble valgt...

Han har vel sagt dette. Vil bruke tid. Ansetter folk for å få kompetanse der han ikke har det selv. Regner med at han ikke blander seg inn i laguttak og formasjon slik som Cellino gjorde, da han har erklært seg som fotballfaglig svak! Gjenstår å se om han etterlever det han sier. Men velger å gi folk en sjanse til å vise hva dem kan og om dem etterlever sine lovnader.

Selv om alle de siste eierne våres har vært kjeltringer, så kan ikke det brukes mot  Radrizzani før han evt gjør seg fortjent til det. Heldigvis viser CV og historie at det er lite som tyder på at han er det  :)
Enig der! Og jeg skal gi ham en sjanse. Det meste virker mer lovende med Rad, men første indikasjon er trener og hvem som blir solgt. Det vet vi ikke før om noen uker....

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #852 på: Juni 09, 2017, 21:52:55 »
Raddisen har jo tweetet at denne uken skulle bli brukt til intervjuer av kandidater. Da regner jeg med en ansettelse i løpet neste uke.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #853 på: Juni 09, 2017, 23:46:26 »
Vi må  minst ha en på nivå med Karanka nå, ettersom vi mistet en kapasitet som  Monk til en hovedkonkurrent (nesten som å selge Cantona til Man U). Vi kan jo ikke gå NED i kvalitet på coachen. Poenget med eierskifte var jo at  Leeds skulle bli bedre!

Alle vet at du forgudet Cellino. Det skinner en tydelig bitterhet av de stikkene du prøver å gi mot Radrizzani ved enhver anledning.

Dette innlegget var krampaktig og ynkelig.

Du har nevnt sikkert 100 ganger at vi ikke kan bedømme ny eier før etter 2 år.. Gjelder det Radrizzani også?
Vår nye  eier bruker tid for å sikre at ansettelsen er riktig , ikke bare rådfører han seg med kompetente personer, han lar de han har ansatt få gjøre jobben sin uten innblanding. Det er helt etter boka hva angår bra lederskap! Ihvertfall noen helt annet enn solo showet til forgjengeren.

Ganske sikker på at selv et kjent manager navn hadde slitt under Cellino. Håpløse arbeidsforhold, cowboy og kaos tilstander. Tror det er noe helt annet å ha Radrizzani som sjef  (Monk takket jo nei) . Derfor er jeg ikke så opptatt av hvilke meritter vår neste head coach har oppnådd tidligere. Viktigste er at han passer inn i teamet, filosofien og er sulten på suksess!

Nå må du ikke være så sur for at jeg fornærmet  Radrizzani . Jeg forgudet ikke Cellino . Jeg påpekte bare noe urettferdig kritikk mot ham som jeg irriterte meg over. Og han trengte minst to år på seg. Rad bør bedømmes etter ca 2 år han også. Men det er ikke bra å miste en god coach  til en hovedkonkurrent . Det tar seg dårlig ut, men det kan selvsagt rettes opp. Alt hadde vært lettere om man unngikk dette nå i sommer.  Når Monk er god nok for  Middelsbrough, som vil til PL , så er han god nok for Leeds United også. Såpass kritikk må det være lov å gi Radrizzani.  Han er ingen gud han heller. Radrizzani behøver ikke være en dårlig eier  for Leeds over tid pga dette.
« Siste redigering: Juni 10, 2017, 00:24:32 av Josch »

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #854 på: Juni 10, 2017, 07:57:50 »
Vi må  minst ha en på nivå med Karanka nå, ettersom vi mistet en kapasitet som  Monk til en hovedkonkurrent (nesten som å selge Cantona til Man U). Vi kan jo ikke gå NED i kvalitet på coachen. Poenget med eierskifte var jo at  Leeds skulle bli bedre!

Alle vet at du forgudet Cellino. Det skinner en tydelig bitterhet av de stikkene du prøver å gi mot Radrizzani ved enhver anledning.

Dette innlegget var krampaktig og ynkelig.

Du har nevnt sikkert 100 ganger at vi ikke kan bedømme ny eier før etter 2 år.. Gjelder det Radrizzani også?
Vår nye  eier bruker tid for å sikre at ansettelsen er riktig , ikke bare rådfører han seg med kompetente personer, han lar de han har ansatt få gjøre jobben sin uten innblanding. Det er helt etter boka hva angår bra lederskap! Ihvertfall noen helt annet enn solo showet til forgjengeren.

Ganske sikker på at selv et kjent manager navn hadde slitt under Cellino. Håpløse arbeidsforhold, cowboy og kaos tilstander. Tror det er noe helt annet å ha Radrizzani som sjef  (Monk takket jo nei) . Derfor er jeg ikke så opptatt av hvilke meritter vår neste head coach har oppnådd tidligere. Viktigste er at han passer inn i teamet, filosofien og er sulten på suksess!

Nå må du ikke være så sur for at jeg fornærmet  Radrizzani . Jeg forgudet ikke Cellino . Jeg påpekte bare noe urettferdig kritikk mot ham som jeg irriterte meg over. Og han trengte minst to år på seg. Rad bør bedømmes etter ca 2 år han også. Men det er ikke bra å miste en god coach  til en hovedkonkurrent . Det tar seg dårlig ut, men det kan selvsagt rettes opp. Alt hadde vært lettere om man unngikk dette nå i sommer.  Når Monk er god nok for  Middelsbrough, som vil til PL , så er han god nok for Leeds United også. Såpass kritikk må det være lov å gi Radrizzani.  Han er ingen gud han heller. Radrizzani behøver ikke være en dårlig eier  for Leeds over tid pga dette.
Vel talt!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah


h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #857 på: Juni 10, 2017, 10:40:42 »
Angående ny manager. Derfor haster det med å ansette ny manager.
https://ninetyminutesonline.com/radrizzani-given-frank-warning-leeds-man-managers-role/

Man kan selvsagt si at det er bedre at Raddiken bruker tid på å finne den rette manageren. Men det er så mange klubber der ute som nå leiter etter ny manager, og dermed kan denne dvelinga koste oss denne manageren. Litt som i butikken. Man ser på et par kurver med jordbær, og får ikke bestemt seg Så kommer det to kunder og tar de to kurvene man ser på, og vipps så ender man opp med Bringebær isteden

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #858 på: Juni 10, 2017, 10:51:32 »
Angående ny manager. Derfor haster det med å ansette ny manager.
https://ninetyminutesonline.com/radrizzani-given-frank-warning-leeds-man-managers-role/

Man kan selvsagt si at det er bedre at Raddiken bruker tid på å finne den rette manageren. Men det er så mange klubber der ute som nå leiter etter ny manager, og dermed kan denne dvelinga koste oss denne manageren. Litt som i butikken. Man ser på et par kurver med jordbær, og får ikke bestemt seg Så kommer det to kunder og tar de to kurvene man ser på, og vipps så ender man opp med Bringebær isteden

Mange som syntes Bringebær er bedre enn jordbær.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #859 på: Juni 10, 2017, 10:56:11 »
Angående ny manager. Derfor haster det med å ansette ny manager.
https://ninetyminutesonline.com/radrizzani-given-frank-warning-leeds-man-managers-role/

Man kan selvsagt si at det er bedre at Raddiken bruker tid på å finne den rette manageren. Men det er så mange klubber der ute som nå leiter etter ny manager, og dermed kan denne dvelinga koste oss denne manageren. Litt som i butikken. Man ser på et par kurver med jordbær, og får ikke bestemt seg Så kommer det to kunder og tar de to kurvene man ser på, og vipps så ender man opp med Bringebær isteden

Mange som syntes Bringebær er bedre enn jordbær.

Det er riktig. Men skal man ha jordbærkake, ja da er Bringebær ikke å anbefale.

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #860 på: Juni 10, 2017, 11:16:45 »
Angående ny manager. Derfor haster det med å ansette ny manager.
https://ninetyminutesonline.com/radrizzani-given-frank-warning-leeds-man-managers-role/

Man kan selvsagt si at det er bedre at Raddiken bruker tid på å finne den rette manageren. Men det er så mange klubber der ute som nå leiter etter ny manager, og dermed kan denne dvelinga koste oss denne manageren. Litt som i butikken. Man ser på et par kurver med jordbær, og får ikke bestemt seg Så kommer det to kunder og tar de to kurvene man ser på, og vipps så ender man opp med Bringebær isteden

Mange som syntes Bringebær er bedre enn jordbær.

(I butikken holder jeg alltid på de kurvene jeg vurderer å kjøpe mens jeg ser på andre kurver. Litt vanskelig med hedcoach!)

Jeg trodde at Radrizzani kanskje hadde en mann klar da han ikke ville gi Monk et godt nok tilbud (lengre kontrakt og deltakelse i spillerkjøp) , men det hadde han tydeligvis ikke. Nå må han finne et coach som passer eierens kriterier. Vi må huske at Cellino for det meste hadde to årskontrakter, eller kortere. Jeg blir overrasket (positivt) om Radrizzani kjører en annen linje. Jeg vet ikke om eieren bestemmer dette alene eller om direktørene er med på denne detaljen.  Det er jo et økonomisk spørsmål (høyere risiko med lang kontrakt) . Mitt inntrykk er at Radrizzani vektlegger god økonomi (med lav risiko) meget sterkt.

Hvis det blir korttidskontrakt så blir det en med et mindre stort navn, tror jeg.

Jon R

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #861 på: Juni 10, 2017, 11:57:12 »
Angående ny manager. Derfor haster det med å ansette ny manager.
https://ninetyminutesonline.com/radrizzani-given-frank-warning-leeds-man-managers-role/

Man kan selvsagt si at det er bedre at Raddiken bruker tid på å finne den rette manageren. Men det er så mange klubber der ute som nå leiter etter ny manager, og dermed kan denne dvelinga koste oss denne manageren. Litt som i butikken. Man ser på et par kurver med jordbær, og får ikke bestemt seg Så kommer det to kunder og tar de to kurvene man ser på, og vipps så ender man opp med Bringebær isteden

Mange som syntes Bringebær er bedre enn jordbær.

(I butikken holder jeg alltid på de kurvene jeg vurderer å kjøpe mens jeg ser på andre kurver. Litt vanskelig med hedcoach!)

Jeg trodde at Radrizzani kanskje hadde en mann klar da han ikke ville gi Monk et godt nok tilbud (lengre kontrakt og deltakelse i spillerkjøp) , men det hadde han tydeligvis ikke. Nå må han finne et coach som passer eierens kriterier. Vi må huske at Cellino for det meste hadde to årskontrakter, eller kortere. Jeg blir overrasket (positivt) om Radrizzani kjører en annen linje. Jeg vet ikke om eieren bestemmer dette alene eller om direktørene er med på denne detaljen.  Det er jo et økonomisk spørsmål (høyere risiko med lang kontrakt) . Mitt inntrykk er at Radrizzani vektlegger god økonomi (med lav risiko) meget sterkt.

Hvis det blir korttidskontrakt så blir det en med et mindre stort navn, tror jeg.
Du snur fakta på hodet. Vår nye eier har vært veldig tydelig på at han ønsket å forhandle med Monk og agenten om forlenget kontrakt. Det var Monk som ikke ønsket å gå inn i disse forhandlingene. Det var Monk som valgte å si opp jobben dagen før kontrakten hans automatisk ville bli forlenget med år. Du må gjerne vise til fakta som understøtter din påstand men jeg tror ikke du vil finne det.

At Monk trakk seg ut grunnet den nye modellen er kun et rykte. Det er andre rykter som indikerer at det kan være helt andre grunner. Det kan like gjerne være slik at det var uro og misnøye i troppen, konflikt med Clotet som bidro til at han opplevde seg uønsket. Kanskje Monk hadde bestemt seg for å dra videre allerede før sesongen var over. Pontus siste intervju understøtter ryktene om at ikke alt var på stell i den sportslige ledelsen sist sesong. Den sportslige kollapsen, spillestil og summen av alt som er skrevet og fortalt siste halve året har bidratt til at jeg er ganske fornøyd med at Monk dro. Jeg tror ikke er jeg er alene.
Jon R.

erik4england

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #862 på: Juni 10, 2017, 12:26:46 »
Godt sagt - jeg tror du rører ved noe helt sentralt her. Vi er så opptatt av en ny rask utnevnelse, stort navnt helst, at vi mister av syne hvor viktig helheten er akkurat nå. Hvis Radrizzanis virkelig har en masterplan, som jeg velger å tro til det motsatte er bevist, så tenker han helhet. Alle de kvalitetsutnevnelsene i styret til nå tyder på at han tenker og styrer veldig forskjellig fra Cellino.

Når det er sagt er det ikke det minste rart at interesen og debatten dreier seg om HVEM og NÃ…R akkurat nå og at det blr et veldig fokus på personen. I likhet med millllllioner av Leedssupportere er News Leeds det første som sjekkes og deretter jevnlig til rullgardina går ned på natta. I min leir er det en ganske representativ splittelse akkurat nå: min sønn ber og håper forsatt på Ranieiri eller et stoooort navn. Personlig ville jeg blitt glad for Karanka som jeg tror ville tatt oss opp, mens Jr mener ja, men kjedelig, og rett ned igjen som med Boro. Jeg tror han har lært, dessuten er vi Leeds og vil tilby noe som Boro aldri vil kunne matche. Jeg tror også Pearson ville være et godt valg: sjef, om enn uspiselig til tider, been there done that, OG tapte for Monk i Boro = revansje/sulten. MEN da er vi tilbake til helhetsbilde og Radrizzani...Vi er imidlertid begge enige om 1) ung lovende og opprykk fra lavere div er IKKE godt nok for oss nå, vi MÃ… videre. 2) En update/et pip fra ledelsen hadde kanskje snart vært på sin plass. KONKLUSJON: ja, jeg tipper snart over, blir gaaaaaal av denne ventingen.
MOT
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #863 på: Juni 10, 2017, 12:37:06 »
Et par greier for formiddagen:

Phil Hay seems to think it might be a foreign coach.(though he states its just a hunch)It has to be  that or a manager out of work because we would of had a leak by now if it was a current manager employed in the UK.




I'd Radebe Leeds‏ @Radebe_Leeds  36m
36 minutes ago
Sitat
Voted the Best Football Club Blog (Judges' Choice) at the 2016 Football Blogging Awards. Follow for the latest #lufc news, opinions and much more.
 Leeds

#ContractForClotet - everything pointing to him being more liked and respected by the players. Clear him & Monk have fell out. Sign him up.

In fact someone told me yesterday - directly from a player - how well liked Clotet is. You don't take that away from a group. Get him

Majority of players weren't keen on him or Beattie. Clotet was the ' go to' guy. Monk rode out the season as an unpopular figure.


I'd Radebe Leeds Retweeted Samuel L Jackson
Explains the stupid decision to keep O'Kane out for ages. Playing two holding midfielders was ridiculous.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #864 på: Juni 10, 2017, 14:21:02 »
Phil Hay

Radrizzani scheduled to have more meetings over the weekend. You'd hope for movement early next week.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #865 på: Juni 10, 2017, 14:42:24 »
Jeg snur ikke fakta på hodet. Dette er enkelt. Monk valgte bort Leeds fordi noen andre tilbød noe bedre. Dyktige coacher kjenner sin markedspris og Monk kjenner sin. Boro var mer attraktivt enn Leeds. Spiller ingen rolle hva Radrizzani sier om å forhandle senere om en 3 årskontrakt.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #866 på: Juni 10, 2017, 14:52:26 »
Jeg snur ikke fakta på hodet. Dette er enkelt. Monk valgte bort Leeds fordi noen andre tilbød noe bedre. Dyktige coacher kjenner sin markedspris og Monk kjenner sin. Boro var mer attraktivt enn Leeds. Spiller ingen rolle hva Radrizzani sier om å forhandle senere om en 3 årskontrakt.

Ifølge Hay så hadde Monk allerede bestemt seg for å forlate skuta i februar. Og da er det kanskje ikke rart at det gikk som det gikk i de siste kampene, så råtne gjerne i et visst sted Monk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #867 på: Juni 10, 2017, 14:54:45 »
EXCLUSIVE - Leeds United: Jaap Stam on Whites' manager shortlist 4


Reading manager Jaap Stam Phil Hay Email 13:36 Saturday 10 June 2017
 
Reading boss Jaap Stam is on the shortlist of candidates for the manager’s job at Leeds United, the YEP can reveal. The Dutchman has been identified by United owner Andrea Radrizzani as a possible replacement for Garry Monk after taking Reading to the Championship play-off final this season. Reading finished third in the Championship but were denied promotion after losing to Huddersfield Town in a penalty shoot-out at Wembley last month. Stam took up his first full management job at the Madejski Stadium last summer, named in place of former Leeds boss Brian McDermott.

Radrizzani, who was also interested in Huddersfield’s David Wagner prior to Town’s promotion, is now weighing up a decision over whether to approach Reading for permission to speak with the ex-Holland international.Stam courted controversy in Leeds in December by criticising United’s support after Reading lost 2-0 at Elland Road.

A frustrated Stam, whose players were taunted with chants of ‘boring, boring Reading’ by the crowd, also accused Monk of using negative tactics after Leeds conceded the bulk of possession but won the game with two unanswered goals.Radrizzani, however, was impressed with Stam’s performance as Reading finished with 85 points, seven points short of second place and 10 ahead of Leeds.

United’s owner has been meeting with prospective candidates this week and Stam is understood to be one of four names in the frame.The former Manchester United defender has a year left on the two-year contract he agreed with Reading last summer and has been in negotiations about an extension to that agreement.Leeds have been without a manager since former head coach Garry Monk resigned on May 25.Monk was appointed Middlesbrough manager on a three-year deal yesterday.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/exclusive-leeds-united-jaap-stam-on-whites-manager-shortlist-1-8588607
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #868 på: Juni 10, 2017, 16:18:05 »
Stam hadde vært topp!
Pontus ❤

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #869 på: Juni 10, 2017, 16:24:26 »
Stam hadde vært topp!


ihvertfall når man skal på stampubben