Skrevet av Emne: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff City Stadium, lørdag 1/11 2014, kl 16.00 på TV2  (Lest 38512 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TallyHo

Hadde vært kjekt med en Leeds avslutning på mål. Ingenting, håpløst..
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

asLeeds

Morison skuffe....
DALHEIM WHITES

GeirO

Hadde vært kjekt med en Leeds avslutning på mål. Ingenting, håpløst..
Vi har jo hatt et par avslutninger....
MOT

Erik M

Hadde vært kjekt med en Leeds avslutning på mål. Ingenting, håpløst..

Håpløst syns jeg absolutt ikke det er.  Vi hoolder brukbart med borte mot et lag som var i PL i fjor og som har funnet tonen.  Leeds imponerer ikke, men har hatt et par skudd på mål.
 

TallyHo

Morison skuffe....
Meget skuffende. Feil plassert hele tiden. Hjelper ikke at han er temposvak.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

TallyHo

Hadde vært kjekt med en Leeds avslutning på mål. Ingenting, håpløst..
Vi har jo hatt et par avslutninger....
" på mål" min gode mann. Vinner ikke kamper med å fore ballguttene.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

auren

Boring, boring, Leeds United!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gudme

Jøss får håpe på bedring i andre omgang. MOT
LEEDS 4 EVER

TallyHo

Pause. Ett Leeds lag uten offensiv kraft. Krysser fingrene i 2 omgang. GO LEEDS.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Annesj

Go første omgang. De som forventer festfotball a leeds for tida kan ta seg ei bolle  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Joe Jordan

Kunne bare den evinnelige balltrillingen ha beveget seg opp forbi midtbanen en gang i blant men hver gang det skjer roter vi bort ballen etter 2 sekunder.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff Citylørdag 1/11 2014, kl 16.00 på TV2
« Svar #71 på: November 01, 2014, 16:51:42 »
godkänd första halvlek med tanke på motståndet, men vi har svårt att komma in i deras straffområde, är skott från ärtbössan från doukara, morison och  antenucci, byt ut berardi inte för att han varit dålig men han tänker inte alltid med huvudet när han går in i närkamperna, så här är det risk för utvisning, in med byram istället redan i halvlek redfearn,
 

Furu

Morison skuffe....


Kan noen fortelle meg hva den karen har å gjøre utpå der?????

Yter ingen ting!

Merkelig benk i dag.

Superfan

Dessverre gørr, gørr kjedelig. Gjesp.

Hallgeir *

&/()=?
« Svar #74 på: November 01, 2014, 16:52:51 »
Morison skuffe....
Meget skuffende. Feil plassert hele tiden. Hjelper ikke at han er temposvak.

Vi har vel sett enda mindre til Antenucci...
Super Leeds since 1968

Superfan

Morison skuffe....


Kan noen fortelle meg hva den karen har å gjøre utpå der?????

Yter ingen ting!

Merkelig benk i dag.

Skal vel egentlig være targetmann i lufta på topp, men det funker ikke. Forøvrig en høyst ordinær fotballspiller.

sportcarl1

Morison skuffe....
förvånad? han är ingen startspelare, bra dock att ha de sista 30 minutrarna, bianchi är väl också en besvikelse, missar passningar styr inte upp spelet och borde haft en varning för spelförstörelse när han drog i armen på motståndare, silvestri och pearce är stabila och bra som vanligt, väntar på antenucci skall komma loss
 

Gufrias

Ikke feiende flott fotball, akkurat, men pauseresultatet er helt ok
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Jeg tror dette er tendensen fra de forrige kampene. Mangler gjennombrudd og temmelig ufarlig fremover. Vi burde ha skapt mer etter en omgang. Cardiff har vært nærmest scoring.  Austin mangler selvsagt. midtbanen blir for lett. :( Men forsvaret er ok.

auren

Go første omgang. De som forventer festfotball a leeds for tida kan ta seg ei bolle  ;)

Dårlig omgang av begge lag, men regner dessverre med at det er Cardiff som hever seg i andre og ikke Leeds. Vi skal være fornøyd med at vi hindrer Cardiff i å skape særlig med sjanser, men spillet vi presterer har jeg fått nok av. Det blir nedrykk av å holde ballen på egen banehalvdel.

Berardi viser nok en gang at han har ingenting i en Leedstrøye å gjøre. Ferdighetsmessig er han OK, men kunne fort vært utvist, og kommer helt sikkert til enten å bli utvist eller bli byttet ut i andre omgang.

Hiv gjerne Dawson innpå i stedet for Cook etterhvert. Byram kan erstatte Berardi allerede.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Utrolig triste greier....
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff City Stadium, på TV2
« Svar #81 på: November 01, 2014, 16:59:28 »
snälla ni som sätter rubriker på trådarna, ta gärna lite kortare rubriker så man slipper få felmeddelande varje gång man skall skriva och är tvungen att korta ner rebriken för att överhuvudtaget kunna skicka
 

kilgallon

Gameplanen er tydeligvis defensiv trygghet og så håpe på at en av kontringene sitter. Frykter at vi kommer til å stå alt for lavt og at vi ikke evner å spille utenom Cardiffs første press i andre omgang.
Kunne tenke meg å se Casper Sloth i andre - synes hverken Mowatt, Bianchi eller Cook har noe å bidra med i dag.

Erik M

Interessant om Red har evnen til å gjøre endringer som forandrer spillet.  Tror forventningen om festfotball må legges helt bort.  Vi må håpe at vi etterhvert blir dønn trygge defensivt og at det offensive følger som et resultat.  En lang periode med clean sheets hadde ikke gjort noe.
« Siste redigering: November 01, 2014, 17:02:15 av Erik M »
 

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff City Stadium, på TV2
« Svar #84 på: November 01, 2014, 17:02:59 »
snälla ni som sätter rubriker på trådarna, ta gärna lite kortare rubriker så man slipper få felmeddelande varje gång man skall skriva och är tvungen att korta ner rebriken för att överhuvudtaget kunna skicka

Har samme problemet. Du kan skrive: &/  eller hva du ønsker, ikke hele tittelen.
Super Leeds since 1968

Odin

Sv: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff City Stadium,
« Svar #85 på: November 01, 2014, 17:03:12 »
Tar gjerne uavgjort I Cardiff, selv med kjedelig spill...
Ser ikke lyst ut, 2 forsvarere med gult, og det spørs om Cardiff greier å være så ineffektive I to omganger...  
MOT!!

auren

Da kommer spillerne på banen. Håper vi klarer å holde nullen i andre og kanskje putter på et sjeldent angrep. 1 poeng i dag vil være meget bra. Lykke til gutter!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Hadde vært kjekt med en Leeds avslutning på mål. Ingenting, håpløst..
Vi har jo hatt et par avslutninger....
" på mål" min gode mann. Vinner ikke kamper med å fore ballguttene.

Vi har hatt det også....
MOT

Sølvreven

[quote author ;D=Sølvreven link=topic=21092.msg483591#msg483591 date=1414769931]
Fornøyd med 1 p her, vil ha 3 p

Marching on together

Kampen skal sees på storskjerm, og litt pretting
Ã…sså kan du få tap litt i Fifa etter kampen  ;D
Spiller dere Fifa? :) Jeg har også lyst å gruse dere etter kampen. Men jeg har Fifa 14 (og noen forgjengere) på Xbox,da.. Hva med dere? Jeg banker dere gjerne - som Leeds, selvsagt :)
[/quote] Fifa 15 på ps4. Leeds mot Leeds  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff City Stadium, , kl 16.00 på TV2
« Svar #89 på: November 01, 2014, 17:05:44 »
Jeg tror dette er tendensen fra de forrige kampene. Mangler gjennombrudd og temmelig ufarlig fremover. Vi burde ha skapt mer etter en omgang. Cardiff har vært nærmest scoring.  Austin mangler selvsagt. midtbanen blir for lett. :( Men forsvaret er ok.
instämmer, vi är bra på att passa i sidled men händer väldigt lite framåt och smarta passningar framåt och i djupled, är när vi gär det och kommer med fart det är då det händer något