Skrevet av Emne: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff City Stadium, lørdag 1/11 2014, kl 16.00 på TV2  (Lest 38515 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

karaba

Får å ikke rykke ned


Sent from my iPhone using Tapatalk

Erik M

Cellino har sparket hele administrasjonen og tre managere og slengt inn 14 spillere.  Finnes det NOEN, utenom Carl, som mener dette er suksessoppskrift?
Tja...de 14 nye er bedre enn de 14 som måtte gå. Gi laget mer tid!

Jeg gir laget tid hvis Cellino gjør det.  Jeg har ikke noe valg.

Klamrer meg til dagens halmstrå:  Red Bull.
 

Superfan

Pissa på av Cardiff. Jaja... God kveld.

enur

Vi vinner aldri mot Cardiff, sånn er det bare.

Redfearn tåler nok ikke mange slike opptredener.
Nå venter to relativt greie hjemmekamper. Med dårlig
poengfangst i de, er jeg redd Redfearn allerede sitter utrygt.
____________
enur

Marching on together

ziganda

Det er vel mer sånn at vi har pissa oss ut  :(

GeirO

To hjemmekamper på en uke nå, seks poeng og midt på tabellen igjen.
MOT

newsome

Hvorfor spiller ikke Byram? Merkelig! Og hvorfor spiller late ubrukelige Morison? Trodde aldri han skulle få Leeds drakten på igjen.
MOT

Forever Whites

Medlem 94237

metaljon

Fy flate vi er dårlige  >:(
Bellusci og Pearce er jo katastrofe sammen...
The Chief!

Josch

Cardiff vant fortjent. Jeg tviler på om en annen coach  kan gjøre mye annerledes. Laget er hakket for svakt til å hevde seg i ch.chip. For mye ungt og nye utlendinger uten muskler. Igjen sviketet det  i 2. omgang og siste 1/4 av kampen. Akkurat nå er vi ikke bedre enn  de siste 7-8 lagene på tabellen. Ikke håpløst men langt fra godt nok. Synd men sant. Cardiff er et bra lag med mange gode på benken (Jones f.eks) :(

ziganda

Med Cook i den sentrale rollen kommer vi til å tape mange kamper framover. Bra ballspiller, men vi trenger en mann og ingen smågutt

Josch

Hvorfor spiller ikke Byram? Merkelig! Og hvorfor spiller late ubrukelige Morison? Trodde aldri han skulle få Leeds drakten på igjen.
MOT
Ser ut til at Doukara skal erstatte Austin bak spissene. Han gjorde det brukbart. Derfor Morrison på topp, som samspiller dårlig med Mirco.

Cherry

I dag ble vi for små, rett og slett.
Taktikk lagt av Redfearn som oste'  respekt for Cardiff .... Var de virkelig såpass bra, og er vi så mye dårligere at vi MÃ… spille så defensivt???  
Han vet vel best....

Er ikke før neste sesong vi skal opp da.., :o
 

moffen

Fikk som fortjent. Feige jævler.

Promotion 2010

Sivestri 5        - svake og trege avleveringer, en redning og katastrofe på 1-3

Berardi 5.      - lite fremdrift med unntak av noen seige løp i andre
Bellusci 4.      - svak i dag, duellspillet finnes ikke, pasningsvalgene var elendige
Pearce 5.        - ok i duellspillet, men svak med ball og uheldig på 0-2
Warnock 4.    - tragisk dårlig mottak, pasninger, treg på løp, svak på innhold, kort sagt en gammel pingle

Bianchi 4.      - en skygge av det vi har sett før, plutselig dårlig tid på ball, svak i duellspillet, treg og uten fremdrift og selvtillit
Cook. 5.         - en av hans svakere kamper, dårlig plasseringsevne, svak i duellspillet og svake avleveringer
Mowatt 7.      - banens beste, herlig vilje, evnen til å se gode valg og gjennomføre dem. For lite bruk av sin evne til å gå forbi første mann han møter. Flott mål!

Doukara 4.     - kanskje mer midtbane i dag, eller kantspiller. Passer dårlig i denne rollen.
Morison 3.     - fryktelig svak i duellspillet, løpsvalgene ( hvis han noensinne løp) og interesseløst og lite involvering. Stor mann totalt uten muskler, finnes det?
Antenucci 4.   - feilplassert på kanten eller for langt tilbake. Våknet aldri og orket ikke å løsrive seg fra et tøft forsvar.


Dawson 6.      - tok tak som innbytter. Sto på og gjorde gode valg med gode involveringer. Kunne skåret 2-2, men sluknet med laget etter 1-3.
Sloth 4.           - gode valg og vred spillet da han kom inn, men blir både temposvak og duellsvak.
Byram. X.      - halvskadet;  hvorfor kom han inn? Jeg ventet på Cooper som må inn på tirsdag.


Defensiv stil, men ikke så feigt som under Milanic. Må ta tid å få disse spillerne til å tørre etter at Milanic har ødelagt selvtilliten til flere.

God periode midt i andre omgang. Ok første omgang. Men totalinntrykket er at vi, hvis det ikke blir to seire i neste uke, vil slite med å holde 4-5 lag bak oss, dessverre! 

Håper det er mulig å låne spillere i januar. Permanente signinger blir det ikke pga Financial Fair Play!
« Siste redigering: November 01, 2014, 18:19:44 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch




Spillervurderinger:
...
...


Defensiv stil, men ikke så feigt som under Milanic. Må ta tid å få disse spillerne til å tørre etter at Milanic har ødelagt selvtilliten til flere.

God periode midt i andre omgang. Ok første omgang. Men totalinntrykket er at vi, hvis det ikke blir to seire i neste uke, vil slite med å holde 4-5 lag bak oss, dessverre!  

Håper det er mulig å låne spillere i januar. Permanente signinger blir det ikke pga Financial Fair Play!
Jeg tror denne analysen er ganske riktig. Enig i spillervurderinger også. Ansvaret ligger vel på Cellino/Salerno, som ikke har skjønt helt hva ch.ship handler om ute på banen. Vi har for "lette" spillere og trenger noen engelske "brekkjern" nå. Mulig dette laget kan være bra om ett år når de unge har vokst litt, men nå må poengene komme snart. :( :(
« Siste redigering: November 01, 2014, 18:48:04 av Josch »

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Savnet av en spillertype som Michael Brown er påfallende...

Nå blir det kamp mot nedrykk. 1/3 av sesongen er ferdig og vi har ikke blitt det spor bedre. Frykter vi spiller oss sideslengs ned i L1.. :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Smudge

Vil nesten påstå at hele den bakre fireren idag ikke holder mål.
Vi får klamre oss i håpet om at ungguttene Mowatt, Cook, Adryan, Byram, Dawson m.f klarer og vokse seg store utover sesongen.

                          Silvestri

Berardi       Cooper     Bellusci     Taylor

                          Austin

                 Cook        Mowatt

          Byram                  Adryan

                        Antenucci

Kunne tenkt meg denne lagoppstillingen fremover


Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

2 hjemmekamper nå. Få fokus på plass,  og guts/ viljen til å jobbe tilbake....det klarer Neil!! ;)
 

GeirO

Begynner å få tro på at det er de yngste som er best, og da hopper jeg bukk over at laget blir for lett. Her er min ellever pr. Dags dato:

                     Silvestri
Byram  Bellusci  Pearce. Taylor

                     Cook
Dawson.                  Mowatt
                    Adryan

        Doukara  Antenucci



MOT

Masinga

Ingen lett kamp for Redfearn. Leeds har dårlig statistikk mot dette suppelaget fra South Wales.

Når det er sagt, lurer jeg på hvor mye Cellino blander seg inn i laguttaket. Det virker nesten som Redfearn er tvunget til å bruke alle disse italienerne. Bianchi har irritert meg i mange kamper og jeg skjønner ikke hva han gjør på laget. Berardi og Bellusci (jeg må alltid slå opp for å huske disse navnene) er ikke stort bedre. Vår sisteskanse og Bellusci kålet det skikkelig til på sistemålet. Det er vel kveldens underholdning i Wales.

Ellers var midtbanen svak, skuffende svak. jeg forvebnter egentlig mer av Mowatt og Cook. I det hele tatt var det ingen samhandling å spore. Alle skal gjøre ting på egenhånd. Alle står og venter på ballen.

Bakover er det trøstesløst å se det svake ballpresset.
Masinga, medl.nr. 1250

Superfan


sportcarl1

Sv: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff , lørdag 1/11 2014, kl 16.00 på TV2
« Svar #175 på: November 01, 2014, 23:00:07 »
Begynner å få tro på at det er de yngste som er best, og da hopper jeg bukk over at laget blir for lett. Her er min ellever pr. Dags dato:

                     Silvestri
Byram  Bellusci  Pearce. Taylor

                     Cook
Dawson.                  Mowatt
                    Adryan

        Doukara  Antenucci




de unga är framtiden och skall få mycket speltid men de väger lätt och har svårt att få tryck och kunna komma in i motståndarna straffområde,  behövs en mix, jag saknar personligen Austin, många klagar på hans passningar, men finns ingen som vinner mer närkamper än han, och han har förmågan att med älgkliv avancera och driva bollenfrån vårt försvar till motståndarnas, vill inte klaga för mycket men vissa av nyförvärven tycker jag är opolerade i spelet drar på sig onödiga varningar och utvisningar, klagar på domarna gestikulerar och filmar
 

Josch

Ingen lett kamp for Redfearn. Leeds har dårlig statistikk mot dette suppelaget fra South Wales.

Når det er sagt, lurer jeg på hvor mye Cellino blander seg inn i laguttaket. Det virker nesten som Redfearn er tvunget til å bruke alle disse italienerne. Bianchi har irritert meg i mange kamper og jeg skjønner ikke hva han gjør på laget. Berardi og Bellusci (jeg må alltid slå opp for å huske disse navnene) er ikke stort bedre. Vår sisteskanse og Bellusci kålet det skikkelig til på sistemålet. Det er vel kveldens underholdning i Wales.

Ellers var midtbanen svak, skuffende svak. jeg forvebnter egentlig mer av Mowatt og Cook. I det hele tatt var det ingen samhandling å spore. Alle skal gjøre ting på egenhånd. Alle står og venter på ballen.

Bakover er det trøstesløst å se det svake ballpresset.
Enig. Absolutt ingen lett kamp, men det er jo ingen kamper.
Italienere: Silvestre har vært bra (han feilbedømte her) Bellusci hadde litt uflaks ved målet , han brassesparket ballen i Jones som fikk ballen gratis. Ellers er han mye opp og ned. Har vært involvert i mange baklengs den siste tid.  Bianchi er for svak i duellene, teknisk fin. Antenucci: God langs bakken , hjelpeløs i lufta. Blir ofte borte.
Midtbanen er for ung og urutinert. Vi trenger to sjefer der. Må leies inn, tror jeg.
Ballpresset er ikke agressivt nok. Mangler engelsk trøkk i forsvar.

sportcarl1

Ingen lett kamp for Redfearn. Leeds har dårlig statistikk mot dette suppelaget fra South Wales.

Når det er sagt, lurer jeg på hvor mye Cellino blander seg inn i laguttaket. Det virker nesten som Redfearn er tvunget til å bruke alle disse italienerne. Bianchi har irritert meg i mange kamper og jeg skjønner ikke hva han gjør på laget. Berardi og Bellusci (jeg må alltid slå opp for å huske disse navnene) er ikke stort bedre. Vår sisteskanse og Bellusci kålet det skikkelig til på sistemålet. Det er vel kveldens underholdning i Wales.

Ellers var midtbanen svak, skuffende svak. jeg forvebnter egentlig mer av Mowatt og Cook. I det hele tatt var det ingen samhandling å spore. Alle skal gjøre ting på egenhånd. Alle står og venter på ballen.

Bakover er det trøstesløst å se det svake ballpresset.
Enig. Absolutt ingen lett kamp, men det er jo ingen kamper.
Italienere: Silvestre har vært bra (han feilbedømte her) Bellusci hadde litt uflaks ved målet , han brassesparket ballen i Jones som fikk ballen gratis. Ellers er han mye opp og ned. Har vært involvert i mange baklengs den siste tid.  Bianchi er for svak i duellene, teknisk fin. Antenucci: God langs bakken , hjelpeløs i lufta. Blir ofte borte.
Midtbanen er for ung og urutinert. Vi trenger to sjefer der. Må leies inn, tror jeg.
Ballpresset er ikke agressivt nok. Mangler engelsk trøkk i forsvar.
jag gillar fotbollen vi spelar, och att backarna inte tjongar utan passar(måvara kanske för ofta i sidled), men sedan trots våra tekniska och duktiga mittfältare stannar spelet upp där; binchi med sin fina teknik safar hela tiden och spelar i sidled, mowatt och cook försöker men de är inte denna säsongen så bra att de kan dominera och mata våra anfalare med instick djupledsbollar eller komma med fart och utmana i straffområdet som howson gjorde när han var som bäst i Leeds, men man får ge dem tiden och se detta som ett läroår
 

Eirik

Bakromsløp! Vi trenger ikke analysere mer enn det foreløpig, selv om det selvfølgelig er plenty å ta tak i. Når første skikkelige bevegelse inn bak Cardiffs backfirer kommer i det 58. minutt (Doukara som kommer til en nestenavslutning inne i boksen), er det ikke rart vi skaper få sjanser. Hverken Doukara, Antenucci eller Cook kledde rollene da hadde i 4-2-3-1-formasjonen, og Morrison så dessverre ubehjelpelig ut helt på topp.

Det kom seg litt da vi la om til 4-4-2, og spissparet vårt begynte å strekke i Cardiff-laget. Stallen vår er ikke så trist som mange vil ha det til her inne, og jeg har god tro på at vi kan snu trenden med to hjemmekamper til uka.

En til ting.. Giuseppe Bellusci. Ja, hva skal man si. Jeg liker spillere som har en leken innstilling og iblant prøver på det lille ekstra, men ikke når du er midtstopper for Leeds! Burde levert bedre på samtlige tre baklengsmål.
 

jokke

piss off
« Svar #179 på: November 02, 2014, 01:30:12 »
tror redders er vår mann