Skrevet av Emne: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?  (Lest 7565 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« på: November 15, 2014, 16:59:34 »
Etter en ide av Carl, og satt opp mot den "usympatiske tråden", spør jeg nå folket hvem som har vært den mest sympatiske spilleren på og utenfor banen.

I mitt hode dukker det opp to navn: Lucas Radebe og Gary Kelly.

The Chief trenger vel ikke noen utdypende forklaring på hvorfor han er nominert. En gentleman på og utenfor banen, en mann som stiller opp for veldedighet og mennesker som sliter.

Og Gary Kelly ga vel bort hele fortjenesten fra sin testimonial - til kreftsaken i en eller annen form. Han mistet sin søster i den fæle sykdommen.















« Siste redigering: November 15, 2014, 17:07:10 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #1 på: November 15, 2014, 17:21:50 »
Etter en ide av Carl, og satt opp mot den "usympatiske tråden", spør jeg nå folket hvem som har vært den mest sympatiske spilleren på og utenfor banen.

I mitt hode dukker det opp to navn: Lucas Radebe og Gary Kelly.

The Chief trenger vel ikke noen utdypende forklaring på hvorfor han er nominert. En gentleman på og utenfor banen, en mann som stiller opp for veldedighet og mennesker som sliter.

Og Gary Kelly ga vel bort hele fortjenesten fra sin testimonial - til kreftsaken i en eller annen form. Han mistet sin søster i den fæle sykdommen.


















Uten tvil: The Gentle Giant, John Charles - som spiller


 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #2 på: November 15, 2014, 17:33:07 »
Etter en ide av Carl, og satt opp mot den "usympatiske tråden", spør jeg nå folket hvem som har vært den mest sympatiske spilleren på og utenfor banen.

I mitt hode dukker det opp to navn: Lucas Radebe og Gary Kelly.

The Chief trenger vel ikke noen utdypende forklaring på hvorfor han er nominert. En gentleman på og utenfor banen, en mann som stiller opp for veldedighet og mennesker som sliter.

Og Gary Kelly ga vel bort hele fortjenesten fra sin testimonial - til kreftsaken i en eller annen form. Han mistet sin søster i den fæle sykdommen.


















Uten tvil: The Gentle Giant, John Charles - som spiller


 :)

Han er helt der oppe, ja. Litt flaut å glemme han.
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #3 på: November 15, 2014, 18:17:43 »
John Charles är är ett utmärkt val, andrew hughes en annan, många från 60-70talet var bra ambassadörer som tex Eddie Gray, Lorimer med mera
 

Gufrias

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #4 på: November 15, 2014, 18:20:26 »
Jeg kunne gjerne tenke meg å gi en honourable mention til Eddie Gray.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #5 på: November 15, 2014, 20:02:57 »
Trevor......Cherry. Mick Jones var også likandes ;)
 

lowfields

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #6 på: November 15, 2014, 22:56:30 »
Nigel Martyn...?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #7 på: November 15, 2014, 22:59:25 »
Uten tvil. John Charles. Enhver som tar meg med hjem til seg selv for å servere meg en kald Tetley bitter om morgenen, sammen med en stor porsjon egg and bacon til. Ja det må tituleres som ekstremt sympatisk

Reservesamen

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #8 på: November 16, 2014, 20:01:56 »
Andy Hughes
 

Kontakinte

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #9 på: November 16, 2014, 23:04:43 »
Vinnie Jones

TK20

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #10 på: November 17, 2014, 08:28:13 »
Snoddy. LEGEND

AndyMathie

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #11 på: November 17, 2014, 17:07:41 »
Uten tvil. John Charles. Enhver som tar meg med hjem til seg selv for å servere meg en kald Tetley bitter om morgenen, sammen med en stor porsjon egg and bacon til. Ja det må tituleres som ekstremt sympatisk


Satt en natt å drakk med Peter Lorimer og John Charles. For en mann John Charles var, herremin så sympatisk og lunefull type. Ble heldigvis kjent med han og må bare bekrefte for alle som ikke var så heldig å møte denne legenden før han reiste videre at han må være tidenes med sympatiske Leeds spiller. Ingen over ingen ved siden av JOHN CHARLES <3
We are Leeds and we are proud of it!

Hallgeir *

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #12 på: November 17, 2014, 19:51:14 »
Uten tvil. John Charles. Enhver som tar meg med hjem til seg selv for å servere meg en kald Tetley bitter om morgenen, sammen med en stor porsjon egg and bacon til. Ja det må tituleres som ekstremt sympatisk


Satt en natt å drakk med Peter Lorimer og John Charles. For en mann John Charles var, herremin så sympatisk og lunefull type. Ble heldigvis kjent med han og må bare bekrefte for alle som ikke var så heldig å møte denne legenden før han reiste videre at han må være tidenes med sympatiske Leeds spiller. Ingen over ingen ved siden av JOHN CHARLES <3

Har også vært så heldig å treffe John Charles, uten å påstå at jeg kjente han.

Men var han lunefull da? Ikke veldig positivt ladet ord.
Super Leeds since 1968

palle

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #13 på: November 17, 2014, 20:38:29 »
Uten tvil. John Charles. Enhver som tar meg med hjem til seg selv for å servere meg en kald Tetley bitter om morgenen, sammen med en stor porsjon egg and bacon til. Ja det må tituleres som ekstremt sympatisk


Satt en natt å drakk med Peter Lorimer og John Charles. For en mann John Charles var, herremin så sympatisk og lunefull type. Ble heldigvis kjent med han og må bare bekrefte for alle som ikke var så heldig å møte denne legenden før han reiste videre at han må være tidenes med sympatiske Leeds spiller. Ingen over ingen ved siden av JOHN CHARLES <3

Har også vært så heldig å treffe John Charles, uten å påstå at jeg kjente han.

Men var han lunefull da? Ikke veldig positivt ladet ord.

Tror vi sier at han var en lun type, jeg. Og svært symptatisk den gang jeg traff ham hos Lorimer.
...ooo, vi vandrar saman...

Oppdrettslaksen

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #14 på: November 20, 2014, 11:58:32 »
Norman Hunter, Vinnie Jones, Michael Brown eller El-Hadji Diouf? Decisions decisions...  ;D

J-R

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #15 på: November 20, 2014, 20:11:22 »
Mark Ford..

Hallgeir *

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #16 på: November 20, 2014, 21:06:38 »
Er det bare undertegnede som føler at denne tråden er i ferd med å skli ørlite grann ut... ?  ;)
Super Leeds since 1968

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #17 på: November 21, 2014, 14:49:47 »
Jeg har ikke møtt Charles, så jeg må stemme for Radebe!! Fantastisk fyr, og det jo egentlig ok at det er flere muligheter her. Ville vært trist om alle kun kom på ett navn liksom.....
Yeboahs vitne

TK20

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #18 på: November 23, 2014, 09:23:10 »
Luke Varney.

Jon R

Jon R.


sportcarl1

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #21 på: November 23, 2014, 15:47:05 »
Er det bare undertegnede som føler at denne tråden er i ferd med å skli ørlite grann ut... ?  ;)
ja denna tråd kan nog läggas ner, verkar som  del här medvetet inte kan skilja på sympatisk och Osympatisk
 

Gufrias

Sv: Hvem har vært vår mest sympatiske spiller?
« Svar #22 på: November 24, 2014, 16:46:44 »
Og basert på alle skussmål, øyenvitneskildringer og rykter kan vel vinneren bare være John Charles
Hekta på Leeds siden 1974