Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kalvin Phillips  (Lest 168069 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Ex-spiller: Kalvin Phillips
« på: November 21, 2014, 16:27:40 »
Nytt håp i horisonten. 18-årige Kalvin Phillips banker på 1.lagsdøren:

http://sabotagetimes.com/reportage/meet-the-kid-set-to-become-leeds-new-homegrown-star/

https://twitter.com/KalvinPhillips

 :)



EDIT (grunn til redigering): Endret trådtittel
« Siste redigering: Juli 04, 2022, 13:06:40 av Dennis »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik_

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #1 på: November 21, 2014, 22:27:43 »
Imponerende hvordan det produseres sentrale midtbanespillere i denne klubben. Blir spennende å se om også han kan ta steget opp i løpet av sesongen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #2 på: November 21, 2014, 23:14:17 »
Imponerende hvordan det produseres sentrale midtbanespillere i denne klubben. Blir spennende å se om også han kan ta steget opp i løpet av sesongen.
Eg e imponert øve sentral midtbane-treneren i klubben  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #3 på: Mars 10, 2015, 14:28:48 »
Gleder meg til å se målet til denne karen som han scoret mot Huddersfield i går.

Ser at Redders sier at han kan få sjansen på A-laget når som helst og at han har tillit til at han vil gjøre en god jobb. Satt på benken mot Wigan sist.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #4 på: Mars 10, 2015, 15:33:53 »
Gleder meg til å se målet til denne karen som han scoret mot Huddersfield i går.

Ser at Redders sier at han kan få sjansen på A-laget når som helst og at han har tillit til at han vil gjøre en god jobb. Satt på benken mot Wigan sist.



Instagram link:

https://instagram.com/p/0C43gZIyFr/

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #5 på: Mars 10, 2015, 15:48:02 »
KALVIN CHASING FIRST-TEAM CALL
Young midfielder boosted by senior involvement...

PUBLISHED 10 MARCH 2015 AT 11:00

ACADEMY, KALVIN PHILIPS
Young midfielder Kalvin Phillips is hopeful that his first-team debut may not be too far away after being named among the substitutes for Saturday’s 1-0 win at Wigan.

Neil Redfearn is a keen admirer and described the 19-year-old as “more than capable” of slotting into his side after seeing Phillips play a starring role in the Under-21s’ 5-0 demolition of Huddersfield Town.

The all-action centre-midfielder was on target at the John Smith’s Stadium on Monday afternoon, taking his U21s tally to six for the season with an unstoppable long-range strike on 73 minutes.

The Academy product, who was also on the bench at Sunderland back in January, says being part of Redfearn’s 18-man squad at the DW Stadium has provided a huge lift to his belief as he bides his time for an opportunity.

"It was a massive a boost," said Phillips. "My confidence is up here right now.

"I’m just happy to be playing and getting goals.

"I think I’m quite close. Steve Thompson has been saying that I’m not a million miles away so hopefully it will come soon.

"I just take it as it comes. I work the hardest I can in training everyday so hopefully Redders and Thommo, like they have, will spot it.

"It’s been quite hard sometimes but everybody in the team has been playing well.

"Redders has been saying that we’re the future. It’s a great time to be at the club."

Phillips was joined on the scoresheet at Huddersfield by Dario Del Fabro, Brian Montenegro, Chris Dawson and Ross Killock, with the hosts reduced to 10-men for a handball inside the area during the early stages of the second half.

On his goal, Phillips said: "We played well down the right. Dawson did well, gave it to Purver and I just thought ‘why not’ and had a hit.

"I knew straightaway that it was going in. I’d say it was about third in the goals I’ve scored, it was a good goal.

"We came here knowing that Huddersfield were going to be a tough test because they’re at the top of the league.

"We gave them a game in the first half and I think the red card in the second half just threw them a little bit."

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/xiugeuuo712y1nkf7yjlbxrw5/title/kalvin-chasing-first-team-call?#sthash.uMftiEfR.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #6 på: Mars 10, 2015, 20:48:39 »
@WALMOT3: "...Redders has been saying that we're the future..." Kalvin Phillips #SupportTheYouth #LUFC http://t.co/Kn7h6PxzxD

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #7 på: April 06, 2015, 17:45:23 »
Debut i dag mot Wolves:

@lucywardleeds: Yes @Kalvinphillips ! Very proud!

@APOPEY: #lufc Phillips debut. Fantastic.

@PhilHayYEP: Nineteen years old is Phillips. Turns 20 in December. Great moment for him.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #8 på: April 06, 2015, 17:50:22 »
Debut i dag mot Wolves:

@lucywardleeds: Yes @Kalvinphillips ! Very proud!

@APOPEY: #lufc Phillips debut. Fantastic.

@PhilHayYEP: Nineteen years old is Phillips. Turns 20 in December. Great moment for him.

 :)

På tide ;)

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #9 på: April 06, 2015, 18:21:48 »
Flere enige med deg, Håkon!

@lewiswalterss: @Kalvinphillips do your thing G!

@TylerDenton06: Over the moon for @Kalvinphillips making his debut! Smash it bud

@LewieCoyle: Absolutely buzzing for @Kalvinphillips making his debut today! Go smash it!

@EricRicoGrimes: Best of luck to the big man @Kalvinphillips today on his debut !  do your thing bro and get on them free kicks  #lufc

@Tompearce98: Buzzing for @Kalvinphillips good luck mate!

@lewiscook_: Good luck to the lads at Wolves, and buzzing @Kalvinphillips is making his debut, do your thing!

@Rosskillock_94: Best of luck @Kalvinphillips boss it as usual mate
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #10 på: April 07, 2015, 19:22:43 »
Får mye kritikk på sosiale medier etter debuten ser jeg. Uforståelig i mine øyne. Ingen stor kamp kanskje, men denne karen kommer vi til å få mye glede av i åra som kommer. Viste gode " holding midfielder" egenskaper så lenge kreftene holdt. Burde nok vært tatt av etter timen men det får Redders ta på sin kappe.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #11 på: April 07, 2015, 19:41:44 »
Får mye kritikk på sosiale medier etter debuten ser jeg. Uforståelig i mine øyne. Ingen stor kamp kanskje, men denne karen kommer vi til å få mye glede av i åra som kommer. Viste gode " holding midfielder" egenskaper så lenge kreftene holdt. Burde nok vært tatt av etter timen men det får Redders ta på sin kappe.
bra att redfearn satsar på ungdomarna, men nu på slutet känns det bara för mycket som mot wolves,  kändes som ett juniorlg mot ett  A-lag,
 

newsome

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #12 på: April 08, 2015, 00:46:33 »
Imponerende debut! Klarer vi å beholde ham blir han en stor spiller for Leeds United!!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #13 på: April 11, 2015, 19:54:46 »
Et mål i hjemmedebuten var vel greit:

@PaigeITaggart: Best thing about today's @LUFC game was seeing @Kalvinphillips family&friends celebrate his goal on his debut at ER

 http://t.co/AA7iGlZuma

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #14 på: April 11, 2015, 19:58:18 »
Målet. Ser ut som om ballen henger igjen i lufta og hvor ble keeper av?

@WALMOT3: #Congrats Kalvin Phillips GOAL v Cardiff #GetIn http://t.co/NyU7T9oOSn

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #15 på: April 12, 2015, 00:31:34 »
@Kalvinphillips: Can't describe the feeling getting my first goal on my home debut! Also happy to get MOTM! Just gutted about the result! ❤️⚽️

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #16 på: Juni 02, 2015, 20:36:14 »
@marshyleeds: Kalvin Phillips is on the brink of signing a new two-year deal with #LUFC following productive talks. Good news for the club
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #17 på: Juni 02, 2015, 20:37:46 »
@PhilHayYEP: As @SportsPeteO reported this morning, Kalvin Phillips has all but signed a two-year deal at Leeds. All agreed. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #18 på: Juni 05, 2015, 11:10:03 »
Leeds United FC ‏@LUFC 
NEWS | Midfielder Kalvin Phillips has agreed a new two-year deal at #lufc. Full story: http://bit.ly/1ROBoEi 
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #19 på: August 19, 2015, 16:39:30 »
Vi har spillere som kan skåre vi også:

@WALMOT3: Kalvin Phillips #LUFC #SupportTheYouth http://t.co/67VEdzCq0w

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #20 på: August 21, 2015, 19:22:10 »
Hay:
Rosler impressed by Kalvin Phillips again. Says he covered 13.3km on Wednesday night. "That is an unbelievable stat."



Snittet er vel rundt 10-11 km.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #21 på: August 21, 2015, 21:57:40 »
Hay:
Rosler impressed by Kalvin Phillips again. Says he covered 13.3km on Wednesday night. "That is an unbelievable stat."



Snittet er vel rundt 10-11 km.

@LUFCDATA: Rosler said Kalvin Phillips covered 13.3km vs. Bristol City. Perspective: No PL player covered more than M. Schneiderlin 13.0km last week.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #22 på: August 21, 2015, 23:58:17 »
Liker hvordan Rösler bruker Phillips.

Sydhagen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #23 på: Desember 07, 2015, 17:52:26 »
http://championshipnorge.com/?p=9742

Kalvin Phillips på 18.plass i en kåring over de største talentene i championship.

18.plass:
Navn: Kalvin Phillips
Alder: 20 år (02.12.1995)
Posisjon: Sentral midtbanespiller
Klubb: Leeds United
Kamper/Mål i årets Championship: 6/0

Det har kommet opp mange gode og spennende talenter for Leeds United de siste årene, og for øyeblikket snakkes det forståelig nok mest om Lewis Cook. En som derimot har havnet litt under radaren for alle som ikke følger med Leeds United, er midtbanespilleren Kalvin Phillips. Han bar kapteinsbindet på reservelag og U18-lag forrige sesong, og fikk sin debut på førstelaget tidligere i vår. Litt senere scoret han i sin første kamp fra start på Elland Road da Leeds tapte 1-2 mot Cardiff City.

I sommer skrev han under på ny kontrakt med klubben, men i høst har det blitt litt vanskelig å skaffe seg spilletid på førstelaget. Totalt har det blitt seks kamper så langt, men bare tre av disse har vært fra start. Uwe Rösler snakket mye positivt om Phillips da han ledet Yorkshire-klubben i høst, og hans tøffe spillestil og energinivå imponerte tyskeren både i ligaen og i sesongoppkjøringen.

Forhåpentligvis vil Steve Evans se det samme i Phillips i tiden som kommer, slik at vi får se unggutten på banen igjen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #24 på: Desember 07, 2015, 21:18:17 »
Tida går fort for unge spillere.
Synes at når han har passert 20 burde han hatt mer spilletid enn det han får i dag. Burde allerede vært i stand til å spille en nøkkelrolle om talentet er stort nok.
Philips lider kanskje litt av at Mowatt og Cook allerede er etablerte, og midtbanen vår skriker etter rutine fremfor mer ungdommlig glød.

Håper vi får se mer til denne spillerene snarest.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #25 på: Desember 07, 2015, 21:40:03 »
Tida går fort for unge spillere.
Synes at når han har passert 20 burde han hatt mer spilletid enn det han får i dag. Burde allerede vært i stand til å spille en nøkkelrolle om talentet er stort nok.
Philips lider kanskje litt av at Mowatt og Cook allerede er etablerte, og midtbanen vår skriker etter rutine fremfor mer ungdommlig glød.

Håper vi får se mer til denne spillerene snarest.

Bør absolutt være mulig med noen innhopp fremover viss Evans skal fortsette med 5 på midten.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #26 på: Desember 24, 2015, 13:48:51 »
Championship Norges kåring av unge talenter:


18. plass: Kalvin Phillips
Ingen jul uten talentkåring. Som vanlig vil julekalenderen være en kåring av de 24 største talentene i Championship. Eirik Aase vil presentere en ny spiller for hver dag frem til julaften. For å være en del av vurderingen må spilleren være født i 1994 eller senere. Spilleren må samtidig være eid av en av klubbene som spiller i Championship. Det vil si at lånespillere som for eksempel Tom Lawrence og Josh Murphy ikke er med i kåringen. Unntaket er dersom spilleren som er på lån, kommer fra en annen klubb i Championship. Kåringen fra forrige sesong kan du se her.

18.plass:
Navn: Kalvin Phillips
Alder: 20 år (02.12.1995)
Posisjon: Sentral midtbanespiller
Klubb: Leeds United
Kamper/Mål i årets Championship: 6/0

Det har kommet opp mange gode og spennende talenter for Leeds United de siste årene, og for øyeblikket snakkes det forståelig nok mest om Lewis Cook. En som derimot har havnet litt under radaren for alle som ikke følger med Leeds United, er midtbanespilleren Kalvin Phillips. Han bar kapteinsbindet på reservelag og U18-lag forrige sesong, og fikk sin debut på førstelaget tidligere i vår. Litt senere scoret han i sin første kamp fra start på Elland Road da Leeds tapte 1-2 mot Cardiff City.

I sommer skrev han under på ny kontrakt med klubben, men i høst har det blitt litt vanskelig å skaffe seg spilletid på førstelaget. Totalt har det blitt seks kamper så langt, men bare tre av disse har vært fra start. Uwe Rösler snakket mye positivt om Phillips da han ledet Yorkshire-klubben i høst, og hans tøffe spillestil og energinivå imponerte tyskeren både i ligaen og i sesongoppkjøringen.

Forhåpentligvis vil Steve Evans se det samme i Phillips i tiden som kommer, slik at vi får se unggutten på banen igjen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #27 på: Desember 24, 2015, 15:50:12 »
Kalvin må få spilletid, vi må tørre å bruke de unge talentene.


Lundewhites

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #28 på: Desember 24, 2015, 22:51:39 »
Kalvin må få spilletid, vi må tørre å bruke de unge talentene.



Han sto klar i 10 minutter sist, men de drøyde og drøyde helt uforståelig, for da var midtbanen i total oppløsning og orket ingen ting
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sydhagen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #29 på: Juni 17, 2016, 15:15:12 »
Ifølge Phil Hay så blir en ny kontrakt signert med Kalvin i løpet av få dager.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."