Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kalvin Phillips  (Lest 168113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #150 på: Oktober 25, 2018, 09:50:54 »
En av de beste kampene jeg har sett av Phillips. Men jeg tenker også at han får svært god tid med ballen. Ipswich ikke aggressive nok, og han fikk strø kort- og langpasninger som han ville. Mot Forest får vi nok se at motstanderen er mye tettere oppi Kalvin. Imponerer han like mye mot dem på lørdag?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #151 på: Oktober 25, 2018, 11:08:26 »
En av de beste kampene jeg har sett av Phillips. Men jeg tenker også at han får svært god tid med ballen. Ipswich ikke aggressive nok, og han fikk strø kort- og langpasninger som han ville. Mot Forest får vi nok se at motstanderen er mye tettere oppi Kalvin. Imponerer han like mye mot dem på lørdag?

auren

Ja, han fikk mye plass mot Ipswich, men alternativet til Ipswich ville vært å presse høyt med flere spillere og det ville nok vært enda skumlere for dem. Det som i alle fall er helt sikkert er at Phillips fikk tildelt en rolle basert på Bielsas "spådommer" av Ipswich sin tilnærming til kampen. Denne rollen løste han helt fantastisk. En enkelt feilpasning i løpet av 93 minutter er bunnsolid, særlig når en del av det han gjorde var langt mer enn enkle støttepasninger mellom stopperne.

Han får garantert ikke 5 meter rundt seg mot Forest, men han har etablert et gjennomsnittsnivå som er meget, meget høyt. Rom og tid er ikke bare noe du "får" av motstanderen, det er også noe du skaper selv gjennom å bevege deg smart inn i rom, særlig når du spiller rett foran stopperne eller rett bak spissleddet. Jeg gjetter på at vi får se en Kalvin som strør pasninger mot Forest også, men som får en minst like viktig jobb i å male i stykker det offensive spillet til Forest.

HåvardK

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #152 på: Oktober 25, 2018, 11:14:46 »
En av de beste kampene jeg har sett av Phillips. Men jeg tenker også at han får svært god tid med ballen. Ipswich ikke aggressive nok, og han fikk strø kort- og langpasninger som han ville. Mot Forest får vi nok se at motstanderen er mye tettere oppi Kalvin. Imponerer han like mye mot dem på lørdag?

auren

Ja, han fikk mye plass mot Ipswich, men alternativet til Ipswich ville vært å presse høyt med flere spillere og det ville nok vært enda skumlere for dem. Det som i alle fall er helt sikkert er at Phillips fikk tildelt en rolle basert på Bielsas "spådommer" av Ipswich sin tilnærming til kampen. Denne rollen løste han helt fantastisk. En enkelt feilpasning i løpet av 93 minutter er bunnsolid, særlig når en del av det han gjorde var langt mer enn enkle støttepasninger mellom stopperne.

Han får garantert ikke 5 meter rundt seg mot Forest, men han har etablert et gjennomsnittsnivå som er meget, meget høyt. Rom og tid er ikke bare noe du "får" av motstanderen, det er også noe du skaper selv gjennom å bevege deg smart inn i rom, særlig når du spiller rett foran stopperne eller rett bak spissleddet. Jeg gjetter på at vi får se en Kalvin som strør pasninger mot Forest også, men som får en minst like viktig jobb i å male i stykker det offensive spillet til Forest.
Syns denne evnen til å skape seg eget rom viser hvor fotballintelligent Kalvin faktisk er. Han har en enorm evne til å gjøre seg spillbar, noe som selvsagt er helt avgjørende i en slik rolle. Fantastisk at det ser ut som om han endelig får tatt ut potensialet sitt.

Bjorn

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #153 på: Oktober 25, 2018, 12:37:28 »
Kalvin!  :-* :-*
Marching On! 4276

B_Ød

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #154 på: Oktober 25, 2018, 13:05:50 »
vil gjerne se ham litt mer med litt mer trykk rundt seg, før jeg slenger meg på. Igår kunne jeg også strødd rundt meg.
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #155 på: Oktober 25, 2018, 13:11:46 »
vil gjerne se ham litt mer med litt mer trykk rundt seg, før jeg slenger meg på. Igår kunne jeg også strødd rundt meg.
Litt vanskelig å ikke smashe på denne serven, men jeg holder meg i skinnet.

B_Ød

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #156 på: Oktober 25, 2018, 13:17:38 »
vil gjerne se ham litt mer med litt mer trykk rundt seg, før jeg slenger meg på. Igår kunne jeg også strødd rundt meg.
Litt vanskelig å ikke smashe på denne serven, men jeg holder meg i skinnet.
;)
Ups & Ups!!

Cannavaro

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #157 på: Oktober 25, 2018, 14:08:58 »
vil gjerne se ham litt mer med litt mer trykk rundt seg, før jeg slenger meg på. Igår kunne jeg også strødd rundt meg.
Helt enig der.  Syns uansett Kalvin har tatt steg denne sesongen, og kan utvikle seg ytterligere også.  Men, jeg tror ikke vi skal måle ham på bakgrunn av en kamp mot bunnlaget Ipswich. De var jo veldig skrale, og ga ikke noe vesentlig press over tid mot vår bakre treer heller. Men, jeg heier på Kalvin og håper han bare blir bedre og bedre fremover. Han har stoff i seg til det. Står han frem som han gjorde igår mot bedre lag også, så begynner det å lukte......altså : PL-lagene begynner for alvor å LUKTE på ham  :P
MFLU - Miracles For Leeds United

B_Ød

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #158 på: Oktober 25, 2018, 14:41:35 »
vil gjerne se ham litt mer med litt mer trykk rundt seg, før jeg slenger meg på. Igår kunne jeg også strødd rundt meg.
Helt enig der.  Syns uansett Kalvin har tatt steg denne sesongen, og kan utvikle seg ytterligere også.  Men, jeg tror ikke vi skal måle ham på bakgrunn av en kamp mot bunnlaget Ipswich. De var jo veldig skrale, og ga ikke noe vesentlig press over tid mot vår bakre treer heller. Men, jeg heier på Kalvin og håper han bare blir bedre og bedre fremover. Han har stoff i seg til det. Står han frem som han gjorde igår mot bedre lag også, så begynner det å lukte......altså : PL-lagene begynner for alvor å LUKTE på ham  :P
Jepp  :)
Ups & Ups!!

leedslife

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #159 på: Oktober 25, 2018, 15:49:18 »
Han har stort sett vært veldig god denne sesongen. Swansea tok han ut. Kan slite litt hvis han blir lagt for mye press på.
Nærteknikken er ikke den beste. Til og med Klich med sin gode nærteknikk kan få problemer sentralt hvis han blir isolert.

Men når han kan ligge bak,lese spillet, bryte spillet og strø pasninger er han jo fantastisk. Han er avhengig av å spille i en definert rolle.Knapt sett en bedre kamp av en Leeds spiller enn den han leverte i går. Det var høy høyt klasse.
Det blir Phillips 23  bak på min drakt til jul. Også får jeg følge opp med en Englands drakt neste jul.

Kato

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #160 på: November 25, 2018, 08:29:12 »
Enormt god igjen i går. Banens desidert beste spiller. Sjeleglad vi hadde han som skjerm foran et urutinert forsvar.

Fysikk i egen klasse.

Vår egen Kantè.
« Siste redigering: November 25, 2018, 08:31:00 av Kato »
 

Reaney

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #161 på: November 25, 2018, 10:31:35 »
Forsvinner hvis vi ikke rykker opp.

leedslife

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #162 på: November 25, 2018, 10:35:36 »
kanskje divisjonens beste spiller.
disse langpasningene. en dimensjon i spillet hans som Kante ikke har  ;)

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #163 på: November 25, 2018, 11:43:18 »
Forsvinner hvis vi ikke rykker opp.
Desidert største salgsobjektet vi har.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #164 på: November 25, 2018, 13:53:35 »
Nok en kanonkamp av Phillips og for en forvandling fra sesongen ifjor.. da ville folk selge han og han hadde sine begrensninger. etter Bielsa kom inn så har han blitt en helt annen spiller. jobber og sliter,kan brukes i flere posisjoner,strør pasninger som zidane og lansert som det største salgsobjektet vi har. ER DET RART VI ELSKER DENNE SPORTEN ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

AllWhiteTøyen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #165 på: November 25, 2018, 14:11:55 »
Sammen med Pablo vår beste spiller så langt i sesongen. Bielsa får det beste ut av han. Usikker på hvor bra han er hvis han blir kjøpt opp og får en annen trener/spillestil. Er ikke så skråsikker på at han besitter et så stort potensial som andre her synes å mene.
 

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #166 på: November 25, 2018, 14:15:23 »
Sammen med Pablo vår beste spiller så langt i sesongen. Bielsa får det beste ut av han. Usikker på hvor bra han er hvis han blir kjøpt opp og får en annen trener/spillestil. Er ikke så skråsikker på at han besitter et så stort potensial som andre her synes å mene.
Du antyder at han er en en-klubb spiller? God i Leeds, men mislykkes andre steder?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

AllWhiteTøyen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #167 på: November 25, 2018, 14:23:40 »
Sammen med Pablo vår beste spiller så langt i sesongen. Bielsa får det beste ut av han. Usikker på hvor bra han er hvis han blir kjøpt opp og får en annen trener/spillestil. Er ikke så skråsikker på at han besitter et så stort potensial som andre her synes å mene.
Du antyder at han er en en-klubb spiller? God i Leeds, men mislykkes andre steder?
Usikker, men det er ingen tvil om at han har løftet seg under Bielsa. Om dette skyldes måten han blir brukt på nå, eller om det er potensialet hans som har slått ut i full blomst, synes jeg er vanskelig å bedømme. Han spiller ihvertfall dritbra om dagen.
 

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #168 på: November 25, 2018, 14:27:52 »
Sammen med Pablo vår beste spiller så langt i sesongen. Bielsa får det beste ut av han. Usikker på hvor bra han er hvis han blir kjøpt opp og får en annen trener/spillestil. Er ikke så skråsikker på at han besitter et så stort potensial som andre her synes å mene.
Du antyder at han er en en-klubb spiller? God i Leeds, men mislykkes andre steder?
Usikker, men det er ingen tvil om at han har løftet seg under Bielsa. Om dette skyldes måten han blir brukt på nå, eller om det er potensialet hans som har slått ut i full blomst, synes jeg er vanskelig å bedømme. Han spiller ihvertfall dritbra om dagen.
Vi bør helst ligge blant topp 6 i januar, skal vi unngå bud. Lettere å holde på han dersom opprykk er et realistisk utfall på sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #169 på: November 25, 2018, 14:39:03 »
Sammen med Pablo vår beste spiller så langt i sesongen. Bielsa får det beste ut av han. Usikker på hvor bra han er hvis han blir kjøpt opp og får en annen trener/spillestil. Er ikke så skråsikker på at han besitter et så stort potensial som andre her synes å mene.
Du antyder at han er en en-klubb spiller? God i Leeds, men mislykkes andre steder?
Usikker, men det er ingen tvil om at han har løftet seg under Bielsa. Om dette skyldes måten han blir brukt på nå, eller om det er potensialet hans som har slått ut i full blomst, synes jeg er vanskelig å bedømme. Han spiller ihvertfall dritbra om dagen.

Ser langt bedre trent ut, en av de viktigste faktorene.
 

ibster

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #170 på: November 26, 2018, 08:24:22 »
Sammen med Pablo vår beste spiller så langt i sesongen. Bielsa får det beste ut av han. Usikker på hvor bra han er hvis han blir kjøpt opp og får en annen trener/spillestil. Er ikke så skråsikker på at han besitter et så stort potensial som andre her synes å mene.
Må ta med Klich og Roofe når vi snakker om våre beste spillere så langt syns nå jeg.

Killa

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #171 på: November 26, 2018, 09:49:23 »
Sammen med Pablo vår beste spiller så langt i sesongen. Bielsa får det beste ut av han. Usikker på hvor bra han er hvis han blir kjøpt opp og får en annen trener/spillestil. Er ikke så skråsikker på at han besitter et så stort potensial som andre her synes å mene.
Må ta med Klich og Roofe når vi snakker om våre beste spillere så langt syns nå jeg.

Og Pablo.....

ibster

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #172 på: November 26, 2018, 10:17:04 »
Han er med ;)

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #173 på: Desember 02, 2018, 18:27:06 »
Julie Trimble

Happy Birthday kalvin LUSC have sponsored you for 4 seasons now & watched you develop into the great player you are now have a great day.@LUSCExec @Kalvinphillips


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #174 på: Desember 02, 2018, 18:52:10 »
Lufcdata

Happy 23rd birthday to Kalvin Phillips. Enjoying an incredible season.

1367 touches
1109 passes
166 long passes
117 ball recoveries
83% pass acc
58 clearances
51 headers won
40 tackles won
28 interceptions
23 blocks
20 matches
11 chances created
2 assists

Huge talent.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #175 på: Desember 03, 2018, 11:50:57 »
Vi har mange viktige spillere og ulikt tidligere sesonger hvor Wood eller McContract måtte redde oss så er det mange som kan avgjøre kamper til vår fordel.

Jeg tror nesten at unge Kalvin er blitt vår viktigste spiller, den jobben han gjør defensivt og offensivt er helt uvurderlig. For en herlig spiller han er blitt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

peacock

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #176 på: Desember 03, 2018, 16:46:03 »
[Huge talent.
[/quote]

23 år, neppe et talent nå. Men, strålende har han spilt i høstsesongen.

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #177 på: Desember 14, 2018, 20:17:29 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #178 på: Desember 20, 2018, 21:19:20 »
 
Adam Pope
@apopey

KP says Bielsa keeps the squad grounded: “If you’re doing something wrong he’ll tell you. Everyday in training there doesn’t go by 10 mins without hearing my name being shouted .. & other people but I get it most. But it’s all learning about how he wants you to play & be.” #lufc


KP on #lufc being top before going to Villa: “I’m looking forward to performing well, trying to get results over Xmas & experiencing new pressures. If we win a few games over Xmas we need to go on a good little run just before the end of the season & then anything could happen.”

KP with regards on pitch matters: “We’ve done as well as we could....West Brom was a big wake up call. It opened our eyes. We thought we’d go there & play good. The run since then shows us we have to work hard in every single game. I think we’re doing that now.” #lufc
« Siste redigering: Desember 20, 2018, 21:24:26 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #179 på: Januar 01, 2019, 22:01:29 »
Kalvin Phillips

I apologise to my team mates and our amazing travelling fans for my red card today. I mistimed my tackle, I accept responsibility and I will make up for my mistake. #LUFC @ City Ground instagram.com/p/BsGZZG6h2of/…

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973