Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kalvin Phillips  (Lest 168048 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #600 på: April 03, 2022, 13:50:00 »
Det var da noe merkelig fottøy !?  ;D

Forever Whites

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #601 på: April 03, 2022, 18:55:24 »
Surrer mye rundt på nettet om dagen vedrørende fottøyet til Phillips!  ;D

Medlem 94237

baste

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #602 på: April 04, 2022, 01:12:40 »
Igjen ett tema på gossip sidene, lønnen til Kalvin Philips

Ikke rart han bytter agent, og bra at han ønsker å bli i Leeds United.
Håper skotøyet han var avbildet med, var fra 1 april…

Bare å signere ny, forbedret kontrakt !! MOT


“Leeds have got some big decisions to make on the likes of Kalvin Phillips, who says he wants to stay,” said Stelling.

“But I was reading this week that he is on £25k-a-week, which in comparison to all those teammates who gather for England and such like

Andersen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #603 på: April 06, 2022, 18:08:32 »
Om jeg ikke ble sjokkert da jeg leste hvor mye Phillips hadde i uke lønn, og han sier han vil bli i klubben , så skru opp lønna betraktelig så har vi han et par sesonger til !

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #604 på: April 08, 2022, 08:48:26 »
De Røde djevlene ønsker seg Phillips, i følge Nettavisen.

https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #605 på: April 08, 2022, 08:53:11 »
De Røde djevlene ønsker seg Phillips, i følge Nettavisen.

https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter
Faktisk Samuel Luckhurst som står bak i manchester evening news. Han har sine informanter.
Kan vel være en av Rice, Neves og Phillips som er målene denne sommeren

raggen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #606 på: April 08, 2022, 12:33:44 »
De Røde djevlene ønsker seg Phillips, i følge Nettavisen.

https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter
Faktisk Samuel Luckhurst som står bak i manchester evening news. Han har sine informanter.
Kan vel være en av Rice, Neves og Phillips som er målene denne sommeren

VILLE blitt svært overrasket om Phillips hadde gått til Scum. for det første er han leeds gutt og er vel ett familie medlem som ville snudd seg i grava om han gikk dit men rarere ting har skjedd i fotball men blir svært overrasket hvis det skjer. Gi han det han forlanger og fortjener og bygg opp laget rundt han!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dennis

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #607 på: April 08, 2022, 15:52:02 »
De Røde djevlene ønsker seg Phillips, i følge Nettavisen.

https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter
Faktisk Samuel Luckhurst som står bak i manchester evening news. Han har sine informanter.
Kan vel være en av Rice, Neves og Phillips som er målene denne sommeren

VILLE blitt svært overrasket om Phillips hadde gått til Scum. for det første er han leeds gutt og er vel ett familie medlem som ville snudd seg i grava om han gikk dit men rarere ting har skjedd i fotball men blir svært overrasket hvis det skjer. Gi han det han forlanger og fortjener og bygg opp laget rundt han!!

Vel, det har skjedd før i nyere tid det...

Forskjellen nå er at klubben ikke må selge. Selv om spilleren har et stort hjerte for klubben og agenten visstnok sier at spilleren ønsker å bli, så stoler jeg aldri på slikt før det er offisielt. Det kan være enkelt for agenten å si at spilleren ønsker å bli, samtidig som det bes om store summer og en lav salgsklausul. Nå er dette helt generelt ment og ikke i Kalvins tilfelle.

Det snakkes jo også om at han vil skifte ut Kevin Sharp. Dan fra Square Ball har snakket om at Sharp har fristet klubber som Villa og West Ham med sin klient i januar og at klubben er litt tilbakelent med å forhandle med den tidligere Leeds-backen. Danny Mills tolker det derimot som at Phillips bytter agent er et tegn på at han vil vekk fra Leeds og 'rigger' seg for en stor overgang. Vår gamle høyreback uttaler seg derimot nesten utelukkende negativt i forhold til Leeds. Han sitter vel for nærme Leeds-besatte Gabby Agbonlahor på jobb...

Og apropos tidligere skifte fra Leeds til den røde rivalen, selv om jeg var yngre og hadde Smith som en helt på den tiden føler jeg et salg av Kalvin Phillips til en ligarival ville vært mye verre. Han skal selvfølgelig bygges rundt de neste 6-8 årene. Jeg tror derimot at klubben må vise ambisjoner om at vi skal oppover på tabellen for at Phillips skal bli. Han kan nok putte minst 100k pund i lomma hver uka omtrent uansett hvor han går, men det forventer jeg nesten at Leeds også hoster opp ved et nytt kontraktsforslag.

Èn ting er om Kalvin Phillips hadde signert for Barcelona, Real Madrid eller kanskje til og med Manchester City. Om han derimot hadde pakket kofferten og reist til Aston Villa, Newcastle eller West ham, så ville Radrizzani og 49ers fått et stort forklaringsproblem. Så er jeg ikke i tvil om at 49ers kommer til å kjøre mer økonomisk og 'corporate' stil med alt de gjør enn hva Leedsfansen ønsker.

Dersom ikke feks Pool, City eller utenlandske storklubber kommer inn med store summer og utsikter til pokaler, har jeg derimot en relativt god følelse på at han skriver under på en ny langtids kontrakt i sommer - dersom Leeds holder seg.

Selvsagt bare spekulasjoner (og litt ønsketenkning) fra min side.
« Siste redigering: April 08, 2022, 15:59:21 av Dennis »
Marching on together!

Gordon McUseless

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #608 på: April 08, 2022, 19:34:11 »
Lurer på hvor mange ganger Kalvin skal avkrefte at han noensinne kommer til å spille for Scumchester før ryktemakerne tar hintet og gir opp.

Blank_File

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #609 på: April 08, 2022, 20:15:07 »
Lurer på hvor mange ganger Kalvin skal avkrefte at han noensinne kommer til å spille for Scumchester før ryktemakerne tar hintet og gir opp.
Omtrent like mange ganger som Alan Smith ble linket til Leeds.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

baste

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #611 på: Mai 03, 2022, 14:08:32 »
https://motleedsnews.com/news/andrea-radrizzani-unwilling-to-offer-kalvin-phillips-new-leeds-united-contract/

Kan være en storm i ett vannglass. Kalvin virker å være trygg på at han får en ny kontrakt. Så spørs det om han bli med ned, i ett år, i forsøk på direkte opprykk…om vi skulle prestere å rykke ned i år.

Lar meg ikke stresse så mye av ryktebørsen, for mye av dette, er så utrolig useriøst.

MOT

Dennis

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #612 på: Mai 03, 2022, 14:58:09 »
https://motleedsnews.com/news/andrea-radrizzani-unwilling-to-offer-kalvin-phillips-new-leeds-united-contract/

Kan være en storm i ett vannglass. Kalvin virker å være trygg på at han får en ny kontrakt. Så spørs det om han bli med ned, i ett år, i forsøk på direkte opprykk…om vi skulle prestere å rykke ned i år.

Lar meg ikke stresse så mye av ryktebørsen, for mye av dette, er så utrolig useriøst.

MOT

Denne artikkelen er ganske så selvfølgelig. Divisjonstilhørighet er uvisst på dette tidspunktet. Selv om dette ville sikret noe av verdifallet ved et nedrykk., kan klubben neppe belage seg på en altfor stor kontrakt, da dette setter presedens for øvrige forhandlinger og (eventuelle) nye spillere i sommer. For meg er det en no brainer å gjøre alt for å beholde klubbens største talisman, men jeg antar at Rad og 49ers også ser både på regnskap og i lommebok.

Så tror jeg også sjansen for at Kalvin blir ved et nedrykk er så og si null. Han må høyst sannsynlig spille Premier League-fotball for å komme til VM og selv om han er en ekte Leeds-gutt antar jeg at det er grønnere andre steder om klubben går ned. Det var tydelig at det fristet med en overgang til Aston Villa da Leeds røyk ut av play off mot Derby. Han valgte å ta sjansen på en sesong til og det lønnet seg. Nå har han derimot bevist seg i Premier League og spilt seg inn på England. Tar han sjansen på å miste det? Han har også blitt to år eldre siden den gang. Det går ikke mot slutten av karrieren enda, men han nærmer seg snart det man regner som toppen. I alle fall om man skal skaffe seg en langvarig, solid kontrakt. Han sitter uansett med meget gode kort på hånda uavhengig om Leeds blir eller rykker ned.

At Leeds ikke allerede har signert han på 80-100k pund i uka er hinsides i mine øyne, men vi vet jo veldig lite om hva klubb og spiller har diskutert bak lukkede dører. Kanskje har indikasjonen hele tida vært at klubben måtte ha vist skikkelig ambisjoner og klatret på tabellen for at Phillips skulle viet resten av karrieren til barndomsklubben? Når Premier League og England er erobret, frister sikkert europacupkamper også.

Det er ikke godt å tyde dette heller. Noen påstår at et bytte av agent Kevin Sharp tolkes som at han rigger til å bli solgt, mens andre mener det er fordi Sharp har fristet Phillips til West Ham og Villa i januar og Leeds ikke ønsker å diskutere med han. Ikke godt å si, men jeg er redd Phillips spiller noen av sine siste kamper for klubben om dagen. Er langt fra sikker på at han blir om Leeds holder seg. For meg vil det være den tyngste overgangen å svelge som jeg kan huske.
« Siste redigering: Mai 03, 2022, 15:01:36 av Dennis »
Marching on together!

Cherry

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #613 på: Mai 04, 2022, 09:54:10 »
Er ikke altfor lenge siden Kalvin ble dratt av banen etter 30 minutter av Bielsa.
Han gjorde rett og slett ikke det han skulle i systemet til Marcelo, og etter det lærte han hva som var jobben hans i LAGET.

Kalvin er vel den, sammen med Bamford som har hatt best utvikling de siste 2-3 sesongene, i ett system han etterhvert ble veldig trygg i/på.
Samtidig er han Leeds United tvers igjennom, han uttaler jo at han "ikke får lov" å gå til Manju av familien.....men andre lag kan nok være ok ved ett kommende valg videre i karrieren...slik som Villa var i fjor.
Jeg er såpass naiv, at jeg tror han blir med videre uansett - han har en høy stjerne hos Southgate og vil nok bli tatt ut okkesom - hvis han leverer i Championship også.  Ny kontrakt må han ha uansett - når man hører at han tjener mindre enn Casilla så forstår man jo at noe er forferdelig galt i troppen vår hva kontrakter gjelder!! 
Nå kommer vi jo ikke til å rykke ned, så Kalvin signerer på klubbens beste kontrakt noen gang - og spiller i Premier League for Leeds United neste sesong også!

leedslife

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #614 på: Mai 04, 2022, 10:55:05 »
Er ikke altfor lenge siden Kalvin ble dratt av banen etter 30 minutter av Bielsa.
Han gjorde rett og slett ikke det han skulle i systemet til Marcelo, og etter det lærte han hva som var jobben hans i LAGET.

Kalvin er vel den, sammen med Bamford som har hatt best utvikling de siste 2-3 sesongene, i ett system han etterhvert ble veldig trygg i/på.
Samtidig er han Leeds United tvers igjennom, han uttaler jo at han "ikke får lov" å gå til Manju av familien.....men andre lag kan nok være ok ved ett kommende valg videre i karrieren...slik som Villa var i fjor.
Jeg er såpass naiv, at jeg tror han blir med videre uansett - han har en høy stjerne hos Southgate og vil nok bli tatt ut okkesom - hvis han leverer i Championship også.  Ny kontrakt må han ha uansett - når man hører at han tjener mindre enn Casilla så forstår man jo at noe er forferdelig galt i troppen vår hva kontrakter gjelder!! 
Nå kommer vi jo ikke til å rykke ned, så Kalvin signerer på klubbens beste kontrakt noen gang - og spiller i Premier League for Leeds United neste sesong også!
Går vi ned håper jeg virkelig han ikke blir med ned. Håper han tar ytterligere steg. Dette gjelder så klart ikke Manu. Går han der vil blodet koke. Han er bedre enn det på alle vis.
Kalvin er den beste spilleren vi har utviklet i moderne tid. Han er i sin prime aldersmessig. Han har levert på et nivå som tilsvarer spill i PL samt europa for både klubb og landslag.
Målet vårt må jo være at vi klarer å skape flere slike type spillere hele veien gjennom akademiet eller kjøp.
Klarer vi det i større grad så vil det være attraktivt for dem å fortsette utviklingen i Leeds.
Legger vi oss på det nivået vi har gjort i år og verste fall blir en jojo klubb mellom divisjoner så vil det være sjanseløst å holde på slike spillere i dagens fotball. Ifht til Ralphs uttalelser forrige uke så bør ambisjonene til Leeds være langt høyere enn der vi er nå. Ingen tvil om at det også er klubbens ambisjoner, men akkurat nå har vi gått et skritt eller to tilbake og det senser så klart de beste spillerne. Vi må være langt bedre skodd når vi skal ta tak på sesongen 22/23.

Begrunnelsen min for en slik mening er at vi ikke skal være noe hemsko for videreutvikling av våre beste spillere som har et langt høyere nivå i seg.
Samtlige spillere har gjort alt i sin makt hver kamp. Det er som det er. Vi har den kvaliteten, de manglende og den skadesituasjonen. Man kommer ikke unna det. Med de forutsetningene i bakhodet har spillerne gitt 100 prosent hver kamp.
Vi kan ikke forvente at de beste skal ta det ansvaret og dra det lasset neste år HVIS det ender med nedrykk denne sesongen.
Det ansvaret må nok tas noen etasjer over garderoben.
« Siste redigering: Mai 04, 2022, 13:42:15 av leedslife »

Dennis

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #615 på: Mai 16, 2022, 08:00:59 »
Andre enn meg som føler det var et farvel med Kalvin Phillips i går?

Hadde med seg familien ut på banen og sparket litt rundt, mens Beren Cross fra Leeds Live sa han gikk rundt med tårer i øynene. Plakaten han gav til Raphinha som satt alene ved stolpen var fin og er et tegn på hva Phillips tar med seg som den lederen han ikke selv vet han er.

Rykker vi ned forsvinner Kalvin, det er jeg 100% sikker på. Har derimot også begynt å tvile veldig på om han skriver under ny kontrakt om vi holder oss. Hvorfor ble det ikke tilbudt ny kontrakt i fjor sammen med feks Bamford? Var det indikasjoner på at spilleren selv ikke ville? Han har jo flere ganger uttalt at han vil/ville bli, så jeg tror ikke helt på det, men det er jo en no brainer å gi en så viktig brikke en kontrakt som gjenspeiler hans verdi sportslig og symbolsk. Både for å beholde de beste spillerne, men også for å sikre eiendelene økonomisk. Engelske landslagsspillere verdsettes ofte for en halv milliard, selv når de sitter på benken. Så hvorfor ikke i dette tilfellet? Burde vært tilbudt en lang kontrakt i fjor på denne tida.

Phillips er Leeds, men han har en egen karriere å tenke på også. Bli i Leeds og bli en helt for alltid eller søke nye utfordringer som kanskje gir han pokaler og en feit kontrakt? Jeg forstår dilemmaet, selv om det vil være vondt å ikke se han i Leedsdrakt.

Også handler det om hvor han ender opp. Igjen, forståelsen er der om det er et topplag. Ender han opp i Aston Villa eller noe slikt selv om Leeds skulle holde seg i PL, har styret et massivt forklaringsproblem. 

Jeg holder meg til håpet om at dette var et kanskje-farvel. Siste mulighet dersom klubben skulle rykke ned, men et på gjensyn om vi holder oss. :)
« Siste redigering: Mai 16, 2022, 08:03:31 av Dennis »
Marching on together!

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #616 på: Mai 16, 2022, 08:32:01 »
Rykker vi ned, forsvinner nok Phillips. Rykker vi ikke ned, tror jeg også at han forsvinner. Vet ingenting. Bare en magefølelse. Life goes on.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Fantasyland

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #617 på: Mai 16, 2022, 08:39:26 »
Rykker vi ned, forsvinner nok Phillips. Rykker vi ikke ned, tror jeg også at han forsvinner. Vet ingenting. Bare en magefølelse. Life goes on.

Mye tyder på at han forsvinner uansett. Alder og karriere er på et sted nå hvor han må prioritere sin egen fremtid. Det er fotballens mekanismer og helt forståelig.

leedslife

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #618 på: Mai 16, 2022, 08:54:03 »
Andre enn meg som føler det var et farvel med Kalvin Phillips i går?

Hadde med seg familien ut på banen og sparket litt rundt, mens Beren Cross fra Leeds Live sa han gikk rundt med tårer i øynene. Plakaten han gav til Raphinha som satt alene ved stolpen var fin og er et tegn på hva Phillips tar med seg som den lederen han ikke selv vet han er.

Rykker vi ned forsvinner Kalvin, det er jeg 100% sikker på. Har derimot også begynt å tvile veldig på om han skriver under ny kontrakt om vi holder oss. Hvorfor ble det ikke tilbudt ny kontrakt i fjor sammen med feks Bamford? Var det indikasjoner på at spilleren selv ikke ville? Han har jo flere ganger uttalt at han vil/ville bli, så jeg tror ikke helt på det, men det er jo en no brainer å gi en så viktig brikke en kontrakt som gjenspeiler hans verdi sportslig og symbolsk. Både for å beholde de beste spillerne, men også for å sikre eiendelene økonomisk. Engelske landslagsspillere verdsettes ofte for en halv milliard, selv når de sitter på benken. Så hvorfor ikke i dette tilfellet? Burde vært tilbudt en lang kontrakt i fjor på denne tida.

Phillips er Leeds, men han har en egen karriere å tenke på også. Bli i Leeds og bli en helt for alltid eller søke nye utfordringer som kanskje gir han pokaler og en feit kontrakt? Jeg forstår dilemmaet, selv om det vil være vondt å ikke se han i Leedsdrakt.

Også handler det om hvor han ender opp. Igjen, forståelsen er der om det er et topplag. Ender han opp i Aston Villa eller noe slikt selv om Leeds skulle holde seg i PL, har styret et massivt forklaringsproblem. 

Jeg holder meg til håpet om at dette var et kanskje-farvel. Siste mulighet dersom klubben skulle rykke ned, men et på gjensyn om vi holder oss. :)

Blir han så har han jo bestemt seg for å bli i Leeds karrieren ut. Det kan det jo ikke være noe som helst tvil om.
Vi snakker jo vår beste og viktigste spiller i flere sesonger. En spiller vi har utviklet og fått opp på et nivå som tilsvarer EM,VM og Champions League.
Han har levert på et veldig høyt nivå både med klubb og landslag. Han er 26 år. Han går inn i sine beste år fotballmessig.
Vi som klubb er på motsatt vei. Vi er årevis fra å kunne tilby han trenere, medspillere og treninger/kamper på det nivået han bør ha mener jeg. Potensiale i og rundt klubben tilsier jo Europa kvelder, men ikke rolleinnehaverene i klubben. Der lukter alt fra styrerom til garderobe jojo. Det vanskelige nivået mellom CC og PL som oftest gjenspeiler klubber med langt mindre historie,ressurser, følgerskare og potensial.
Leeds hjertet håper jo han blir, men mye i meg som vil se han i en klubb og hos en trener som kan videreutvikle dette videre.
Jeg tror riktige omgivelser og matching på enda høyere nivå kan gjøre han til en spiller av absolutt verdensklasse. Så snau er jeg.

« Siste redigering: Mai 16, 2022, 09:56:46 av leedslife »

GeirO

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #619 på: Mai 16, 2022, 11:40:08 »
Det som kan få han til å bli er at vi berger plassen for deretter at 49'ers kjøper en hel haug med kvalitetsspillere i sommer, og samtidig bedyrer høye ambisjoner for neste sesong.

Tipper Kalvin da føler seg fristet til å gi satsingen et "Go".....
MOT

Neo

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #620 på: Mai 16, 2022, 15:30:15 »
Jeg tenker.... tror.....
Kalvin anser at nok er nok nå.

Egentlig tror jeg han så inderlig gjerne skulle sett at dette vakre eventyret Bielsa dro ham og resten av spillergruppen med på, skulle fortsette i et nytt kapittel.
Det første var opprykket fra Championship.
Den andre var den fantastiske førstesesongen i Premier League.
Det tredje.....

Jeg tenker.... tror....
Kalvin har "second thoughts" nå, og ikke helt har troen på klubbens management etter det som har skjedd siden forrige sesong.
Uttrykte målsettinger og ambisjoner samsvarer ikke med de handlinger klubben omsetter i praksis.

Vi har hatt mange rare eiere i Leeds de senere år.
Ken Bates var en av dem.
En beintøff forretningsmann vi kan mene mye om.
Men han brukte ofte et treffende uttrykk når såkalte beilere ville kjøpe klubben; - "Put your money where your mouth is!".

Radrazzini har gjort mye bra.
Og har forsåvidt puttet penger i klubben.
Også til spillerkjøp.
Problemet er at vi har sølt bort bråter med pund på noe(n) som ikke har gitt sportslig avkastning.

Det er selvsagt "lett" å si dette med fasit noenlunde i hånd.
Men, å eksempelvis unnlate å gå inn i et januarvindu med mål om å ville styrke laget, når alle indikatorer pekte på behovet, det kan man ikke komme utenom er en feilvurdering av dimensjoner.

Jeg tenker..... tror......
Kalvin gjør opp regnskap og erkjenner at nok er nok.
Stagnasjon sportslig og et management som ikke investerer i kvalitet for å ta ytterligere steg med klubb og spillermateriell, har han ikke noe personlig sportslig utbytte av.

Kalvin har ambisjoner på et helt annet nivå enn å ta et steg ned nå.
En ny sesong i Championship for å please en eier og management som så til de grader feilet når de virkelig ble satt på prøve, har han ikke tid til.
Til det er fotballivet for kort.

Kalvin er Premier League-materiale.
Det er dessverre ikke klubbens management.

Og nettopp det blir en svært kostbar pris å betale når vi gjør opp regnskap etter sesongslutt.
Ikke bare sportslig og økonomisk, men også i attraktivitet som klubb å spille for.

Det vil fremtidsvalget til Kalvin være et synlig bevis på.


PS!
Håper jeg tar feil.
Men når jeg tror Kalvin drar videre, preges mine tanker ut fra det.



Dennis

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #621 på: Mai 16, 2022, 15:36:47 »
Jeg er redd du er stygt nære sannheten. Så veit jeg ikke om jeg finner noen trøst i at Phillips nok sliter med en avgjørelse som gjør vondt uansett, eller om det bare gjør det enda litt kjipere.

Uansett var det flott beskrevet om en trist sak, Neo. Nesten så jeg leste det med Frode Grytten i hodet. :)
Marching on together!

Kontakinte

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #622 på: Mai 16, 2022, 21:25:38 »
Jeg tenker.... tror.....
Kalvin anser at nok er nok nå.

Egentlig tror jeg han så inderlig gjerne skulle sett at dette vakre eventyret Bielsa dro ham og resten av spillergruppen med på, skulle fortsette i et nytt kapittel.
Det første var opprykket fra Championship.
Den andre var den fantastiske førstesesongen i Premier League.
Det tredje.....

Jeg tenker.... tror....
Kalvin har "second thoughts" nå, og ikke helt har troen på klubbens management etter det som har skjedd siden forrige sesong.
Uttrykte målsettinger og ambisjoner samsvarer ikke med de handlinger klubben omsetter i praksis.

Vi har hatt mange rare eiere i Leeds de senere år.
Ken Bates var en av dem.
En beintøff forretningsmann vi kan mene mye om.
Men han brukte ofte et treffende uttrykk når såkalte beilere ville kjøpe klubben; - "Put your money where your mouth is!".

Radrazzini har gjort mye bra.
Og har forsåvidt puttet penger i klubben.
Også til spillerkjøp.
Problemet er at vi har sølt bort bråter med pund på noe(n) som ikke har gitt sportslig avkastning.

Det er selvsagt "lett" å si dette med fasit noenlunde i hånd.
Men, å eksempelvis unnlate å gå inn i et januarvindu med mål om å ville styrke laget, når alle indikatorer pekte på behovet, det kan man ikke komme utenom er en feilvurdering av dimensjoner.

Jeg tenker..... tror......
Kalvin gjør opp regnskap og erkjenner at nok er nok.
Stagnasjon sportslig og et management som ikke investerer i kvalitet for å ta ytterligere steg med klubb og spillermateriell, har han ikke noe personlig sportslig utbytte av.

Kalvin har ambisjoner på et helt annet nivå enn å ta et steg ned nå.
En ny sesong i Championship for å please en eier og management som så til de grader feilet når de virkelig ble satt på prøve, har han ikke tid til.
Til det er fotballivet for kort.

Kalvin er Premier League-materiale.
Det er dessverre ikke klubbens management.

Og nettopp det blir en svært kostbar pris å betale når vi gjør opp regnskap etter sesongslutt.
Ikke bare sportslig og økonomisk, men også i attraktivitet som klubb å spille for.

Det vil fremtidsvalget til Kalvin være et synlig bevis på.


PS!
Håper jeg tar feil.
Men når jeg tror Kalvin drar videre, preges mine tanker ut fra det.
Du tar dessverre ikke feil, det er som hugget i stein. Bra skrevet!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #623 på: Mai 24, 2022, 16:05:01 »
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #624 på: Mai 25, 2022, 23:01:26 »
Det blir reine julaften hvis Phillips og Rahpinha fortsetter i klubben.

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #625 på: Juni 16, 2022, 11:18:37 »
Sånn. Da var katta ute av sekken, og Leeds-fansen kan slutte å lure på om Phillips fortsetter i klubben. Det gjør han ikke. Han vil bort dersom klubben mottar et bud på han. Og det gjør det fra Man City, skal vi tro Nettavisen. I og for seg greit. Få salget unnagjort nå, ASAP. Vi får forhåpentligvis mye penger for han, og letingen etter erstattere kan begynne. Før nå den evinnelige sutringa over tapet av kontinuitetsbærere og "dårlig klubbfølelse" kan begynne, må man innse at dette er moderne fotball. Spillere kommer og går, og blir sjelden værende i samme klubb karrieren ut. Best vil de klubbene gjøre som forstår spillerlogistikk. Spillere vil forlate klubber, og erstattere må komme inn. Nå forlater Phillips oss. Han har gjort en framifrå jobb i klubben under sin tid her. Nå er det kapittelet i hans og klubbens historie over. Jeg ønsker Phillips lykke til videre i karrieren, og håper at pengene vi får for han blir brukt fornuftig. Ikke flere JKA og Cibicki-type signeringer, please.

PS.Nettavisen har for øvrig The Athletic som kilde, så ryktene er det nok hold i. DS.

https://www.nettavisen.no/sport/torsdagens-premier-league-rykter/s/12-95-3424283928
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #626 på: Juni 16, 2022, 12:11:15 »
Sånn. Da var katta ute av sekken, og Leeds-fansen kan slutte å lure på om Phillips fortsetter i klubben. Det gjør han ikke. Han vil bort dersom klubben mottar et bud på han. Og det gjør det fra Man City, skal vi tro Nettavisen. I og for seg greit. Få salget unnagjort nå, ASAP. Vi får forhåpentligvis mye penger for han, og letingen etter erstattere kan begynne. Før nå den evinnelige sutringa over tapet av kontinuitetsbærere og "dårlig klubbfølelse" kan begynne, må man innse at dette er moderne fotball. Spillere kommer og går, og blir sjelden værende i samme klubb karrieren ut. Best vil de klubbene gjøre som forstår spillerlogistikk. Spillere vil forlate klubber, og erstattere må komme inn. Nå forlater Phillips oss. Han har gjort en framifrå jobb i klubben under sin tid her. Nå er det kapittelet i hans og klubbens historie over. Jeg ønsker Phillips lykke til videre i karrieren, og håper at pengene vi får for han blir brukt fornuftig. Ikke flere JKA og Cibicki-type signeringer, please.

PS.Nettavisen har for øvrig The Athletic som kilde, så ryktene er det nok hold i. DS.

https://www.nettavisen.no/sport/torsdagens-premier-league-rykter/s/12-95-3424283928

Dette er sammensurium og klikkhoreri fra football insider. The Athletic og Phil Hay har sagt at City vil prøve å signere Phillips i sommer. Så legger football Insider til at Phillips har fortalt Leeds at han vil bort og vil tvinge gjennom en overgang om det kommer bud. Det siste tror jeg neppe skjer.

Men at Phillips kan ende opp i City tror jeg også vil skje.


Dennis

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #627 på: Juni 16, 2022, 16:25:13 »
Sånn. Da var katta ute av sekken, og Leeds-fansen kan slutte å lure på om Phillips fortsetter i klubben. Det gjør han ikke. Han vil bort dersom klubben mottar et bud på han. Og det gjør det fra Man City, skal vi tro Nettavisen. I og for seg greit. Få salget unnagjort nå, ASAP. Vi får forhåpentligvis mye penger for han, og letingen etter erstattere kan begynne. Før nå den evinnelige sutringa over tapet av kontinuitetsbærere og "dårlig klubbfølelse" kan begynne, må man innse at dette er moderne fotball. Spillere kommer og går, og blir sjelden værende i samme klubb karrieren ut. Best vil de klubbene gjøre som forstår spillerlogistikk. Spillere vil forlate klubber, og erstattere må komme inn. Nå forlater Phillips oss. Han har gjort en framifrå jobb i klubben under sin tid her. Nå er det kapittelet i hans og klubbens historie over. Jeg ønsker Phillips lykke til videre i karrieren, og håper at pengene vi får for han blir brukt fornuftig. Ikke flere JKA og Cibicki-type signeringer, please.

PS.Nettavisen har for øvrig The Athletic som kilde, så ryktene er det nok hold i. DS.

https://www.nettavisen.no/sport/torsdagens-premier-league-rykter/s/12-95-3424283928

Dette er sammensurium og klikkhoreri fra football insider. The Athletic og Phil Hay har sagt at City vil prøve å signere Phillips i sommer. Så legger football Insider til at Phillips har fortalt Leeds at han vil bort og vil tvinge gjennom en overgang om det kommer bud. Det siste tror jeg neppe skjer.

Men at Phillips kan ende opp i City tror jeg også vil skje.

Tror nok dette er reelt. Football Insider er det ikke vits å tro på, men Athletic sier også at Phillips "will likely push for a move". Phil Hay sier det samme i Phil Hay Show i dag.

Jeg tolker det ikke som å boikotte Leeds, men at han nok vil ønske overgang. Vi som fans har lett for å tenke at han er Leedsfan, men selv om man er 100% happy på arbeidsplassen sin og "fan" av den, så vil dobbel lønn (ift et nytt kontraktstilbud fra Leeds), stor sign on fee og ikke minst muligheten til å kjempe om trofeer hver sesong, spille med verdens beste spillere og under verdens beste trener friste hvem som helst.

Hay sier for øvrig også at forespørsler fra Aston Villa og West Ham ble blankt avslått i januar og at slike klubber neppe ville vært aktuelt for Phillips å gå til. City blir noe helt annet. Det er to-tre hakk opp, ikke sidelengs som Villa feks blir.

Ser på Phillips som tapt, nå handler det om å få mest mulig penger og best mulig erstatter for han.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #628 på: Juni 16, 2022, 16:29:50 »

Ser på Phillips som tapt, nå handler det om å få mest mulig penger og best mulig erstatter for han.

...og dèr begynner omsider Sander Berge å linkes (Teamtalk). Noe eg har ønsket lenge, men skadeavbrekkene hans er litt urovekkende :o

Dette kom fra GiveMeSports, som eg aner ingenting om...

https://www.sheffieldunited.news/news/leeds-eye-sheffield-uniteds-sander-berge-as-kalvin-phillips-replacement/
« Siste redigering: Juni 16, 2022, 16:46:56 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #629 på: Juni 16, 2022, 19:10:58 »
Sånn. Da var katta ute av sekken, og Leeds-fansen kan slutte å lure på om Phillips fortsetter i klubben. Det gjør han ikke. Han vil bort dersom klubben mottar et bud på han. Og det gjør det fra Man City, skal vi tro Nettavisen. I og for seg greit. Få salget unnagjort nå, ASAP. Vi får forhåpentligvis mye penger for han, og letingen etter erstattere kan begynne. Før nå den evinnelige sutringa over tapet av kontinuitetsbærere og "dårlig klubbfølelse" kan begynne, må man innse at dette er moderne fotball. Spillere kommer og går, og blir sjelden værende i samme klubb karrieren ut. Best vil de klubbene gjøre som forstår spillerlogistikk. Spillere vil forlate klubber, og erstattere må komme inn. Nå forlater Phillips oss. Han har gjort en framifrå jobb i klubben under sin tid her. Nå er det kapittelet i hans og klubbens historie over. Jeg ønsker Phillips lykke til videre i karrieren, og håper at pengene vi får for han blir brukt fornuftig. Ikke flere JKA og Cibicki-type signeringer, please.

PS.Nettavisen har for øvrig The Athletic som kilde, så ryktene er det nok hold i. DS.

https://www.nettavisen.no/sport/torsdagens-premier-league-rykter/s/12-95-3424283928

Dette er sammensurium og klikkhoreri fra football insider. The Athletic og Phil Hay har sagt at City vil prøve å signere Phillips i sommer. Så legger football Insider til at Phillips har fortalt Leeds at han vil bort og vil tvinge gjennom en overgang om det kommer bud. Det siste tror jeg neppe skjer.

Men at Phillips kan ende opp i City tror jeg også vil skje.

Tror nok dette er reelt. Football Insider er det ikke vits å tro på, men Athletic sier også at Phillips "will likely push for a move". Phil Hay sier det samme i Phil Hay Show i dag.

Jeg tolker det ikke som å boikotte Leeds, men at han nok vil ønske overgang. Vi som fans har lett for å tenke at han er Leedsfan, men selv om man er 100% happy på arbeidsplassen sin og "fan" av den, så vil dobbel lønn (ift et nytt kontraktstilbud fra Leeds), stor sign on fee og ikke minst muligheten til å kjempe om trofeer hver sesong, spille med verdens beste spillere og under verdens beste trener friste hvem som helst.

Hay sier for øvrig også at forespørsler fra Aston Villa og West Ham ble blankt avslått i januar og at slike klubber neppe ville vært aktuelt for Phillips å gå til. City blir noe helt annet. Det er to-tre hakk opp, ikke sidelengs som Villa feks blir.

Ser på Phillips som tapt, nå handler det om å få mest mulig penger og best mulig erstatter for han.

Stor forskjell å presse på for en overgang og tvinge gjennom en overgang. At Phillips ønsker en overgang skjønner jeg godt. Tror også det skjer. Men at han skal streike og tvinge frem en overgang hadde neppe skjedd.

Om det er smart av Phillips? Håper jo det for hans del. Får nok sine storkamper, men tror ikke han blir noe førstevalg.  Mange karrierer som har stoppet etter overgang til storklubber, håper ikke Phillips blir en av dem.

Håper på minst 60 mill pund. Mest mulig cash med engang og minst mulig add ons.

Haaland og Phillips. Det blir noen City kamper på tv i år. Det gjør nok det!