Skrevet av Emne: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux Ground, mandag 6/4 2015, kl 18.15, også på TV  (Lest 32155 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

#lufc

Fortjent Wolves-seier. Skammelig forsvarsspill. Backspillet er til tider sjokkerende.

Joe Jordan

Utrolig svake gjennombruddspasninger fra Murphy i dag.

Slutt. Kan ikke klage på resultatet, ett poeng hadde vært et ran. Vi var dårligst på så og si alt.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

McVallister

De må føle seg bra ubrukelig de som sitter på benken. At ikke Redfearn bytter!!??

Promotion 2010

makan til resignert redders.... lukter lang vei at han er ferdig!!! ikke noe tegn til noe bytte eller forsøk på noe som helst!!! Vært en helsvart leeds kamp i mine øyne hvor ingenting har stemt eller noe bortsett fra mowatts scoring og synes murphy har vært ok.



Han har det ikke, kort og godt!

Thompson viste hva som skal til! Uten er dessverre Redders helt null!

Syv - 7 - baklengsmål på to kamper i løpet av 3 dager. Akkurat som det var før andre verdenskrig! 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Joe Jordan

Redfearns oppsyn på linja i dag minner om Grayson på sitt mest tiltaksløse. Det er nok over og ut.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

Sv: Kamp: vs Wolverl 18.15, også på TV
« Svar #95 på: April 06, 2015, 20:14:08 »
Ett bytte, en kampleder som så totalt hjelpeløs ut, ei defensiv organisering som så minst like hjelpeløs ut som den har gjort de siste månedene.

Trøsten er Mowatt, ellers stort sett helsvart.

Klubben er syk.

Jeg ser heller ikke hvorfor Redfearn skal styre denne skuta. Det tror jeg ikke han er kompetent til.
« Siste redigering: April 06, 2015, 20:15:42 av Kato »
 

Andersen

Wolves vs Leeds
« Svar #96 på: April 06, 2015, 20:14:38 »
Godt at sesongen snart er ferdig ! Håper på seier hjemme mot Cardiff i neste kamp ! MOT !

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Wolverl 18.15, også på TV
« Svar #97 på: April 06, 2015, 20:15:40 »
Ett bytte, en kampleder som så totalt hjelpeløs, ei defensiv organisering som så minst like hjelpeløs ut som den har gjort de siste månedene.

Trøsten er Mowatt, ellers stort sett helsvart.

Klubben er syk.

lufc subs: S Taylor, Del Fabro, Ngoyi, Sloth, Doukara, Cani, Sharp


Hva med en Sloth eller en defensiv N'Groggy? Midtbanen var borte i hele kampen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Wolves vs Leeds
« Svar #98 på: April 06, 2015, 20:18:04 »
Håper vi får en avklaring av alt tullet som pågår igjen i klubben ! Er så lei dette sesong etter sesong !

Promotion 2010

Noen inntrykk utenfra:

@lucywardleeds: Some of those players showed real character today at 3-1. They will run through brick walls? Shame we couldn't get the draw.

@TheSquareBall: Not remotely arsed about losing when you remember we've got a young improving side being managed by a skeleton coaching staff. #LUFC

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Mye rart i dag, og vi er lenge heldige .... At vi får 3-3  er jo ganske utrolig på det tidspunktet utifra spill og sjanser.
Er noe resignert over Neil i dag,  ikke umulig at han hiver inn håndkle nå"
At d ikke blir gjort bytter på 1-3, og utover er smått uforståelig... Philips klarte nesten ikke og stå på beina - og. Murphy var svak i dag.
Positivt av Taylor', Mowatt og Silvestri .

Vi mangler angrepsvåpen, dvs de sitter på benken.... De vi har- unntatt Adryan da... Hva han har gjort eller ikke gjør vites ikke, men d er visst utilgivelig.. :(
 

Kontakinte

Vi har 2 dårlige backer, hvor Wotton er den minst dårlige i dag. Berardi skyld i 3 av målene med hjelp av Wotton og Murphy på 3-1. Murphy var god i 1 omg. sammen med Philips. Taylor imponerer!! Ikke lett og være spiss i dette laget.. Menn!! Er det noen som er riktig skrudd sammen, som kan forklare meg denne vinglinga med kapteinsbindet?  

Promotion 2010

Vi har 2 dårlige backer, hvor Wotton er den minst dårlige i dag. Berardi skyld i 3 av målene med hjelp av Wotton og Murphy på 3-1. Murphy var god i 1 omg. sammen med Philips. Taylor imponerer!! Ikke lett og være spiss i dette laget.. Menn!! Er det noen som er riktig skrudd sammen, som kan forklare meg denne vinglinga med kapteinsbindet?  

Cooper er kapteinen. Bamba når Cooper er ute.

Ikke så vanskelig da, bortsett at man har funnet en talentløs 4.divisjonsspiller som kaptein i Leeds United!

Redfearns feil!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@APOPEY: #lufc Redfearn pleased with spirit and grit to rock Wolves. Full of praise for debutant Kalvin Phillips, Taylor, Murphy & Mowatt wonder goal

@APOPEY: #lufc Morison rested and Bellusci has calf/hamstring strain apparently .

@APOPEY: #lufc Redfearn critical of Cooper for losing shape of the defence for 2nd goal but overall pleased with how side turned game around at 1-3.

@APOPEY: #lufc Redfearn still determined to battle on and see this job through with the young players. He was very upbeat after the cruel 3-4 defeat.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@WALMOT3: Two #LUFC fans celebrate Mowatt goal with the #wwfc executive boxes... https://t.co/J9qzbdP3R2

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Vi har 2 dårlige backer, hvor Wotton er den minst dårlige i dag. Berardi skyld i 3 av målene med hjelp av Wotton og Murphy på 3-1. Murphy var god i 1 omg. sammen med Philips. Taylor imponerer!! Ikke lett og være spiss i dette laget.. Menn!! Er det noen som er riktig skrudd sammen, som kan forklare meg denne vinglinga med kapteinsbindet?  

Cooper er kapteinen. Bamba når Cooper er ute.

Ikke så vanskelig da, bortsett at man har funnet en talentløs 4.divisjonsspiller som kaptein i Leeds United!

Redfearns feil!  >:(
Det var poenget mitt Promo, han har ikke lederegenskaper.

baste

Berardi var en katastrofe. Vi mangler en venstre og en høyre back. Byttet burde kommet tidligere, og Philips burde vært tatt ut allerede i 70 min. Daukara burde fått muligheten ilag med Sharp de siste 20...?!

Syns Redders virket tafatt. Liker ikke  ;)

samadhi

Sv: Kamp: vs Wolverhampton
« Svar #107 på: April 06, 2015, 21:32:22 »
Berardi var en katastrofe. Vi mangler en venstre og en høyre back. Byttet burde kommet tidligere, og Philips burde vært tatt ut allerede i 70 min. Daukara burde fått muligheten ilag med Sharp de siste 20...?!

Syns Redders virket tafatt. Liker ikke  ;)

Håper heller vi henter inn en venstre og en høyre ving, og flytter Byram og Taylor ned som backer.
De klarer seg bra som vinger også, men tror vi og dem hadde vært bedre som offansive backer sammen med noen gode vinger.

marching on together,
derudaf forever...

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Wolverhampton
« Svar #108 på: April 06, 2015, 21:37:05 »
Berardi var en katastrofe. Vi mangler en venstre og en høyre back. Byttet burde kommet tidligere, og Philips burde vært tatt ut allerede i 70 min. Daukara burde fått muligheten ilag med Sharp de siste 20...?!

Syns Redders virket tafatt. Liker ikke  ;)

Håper heller vi henter inn en venstre og en høyre ving, og flytter Byram og Taylor ned som backer.
De klarer seg bra som vinger også, men tror vi og dem hadde vært bedre som offansive backer sammen med noen gode vinger.


jag tycker Taylor skall spel vänsterback, berardis plats är inte vänsterback utan högerback, byram har kommt för att stanna på mittfältet antingen som högermittfältare eller på innermittfältet i offensiv roll
 

h.b

  • Gjest
Fikk ikke med meg andre omgang. Men det jeg ser hvis man skal ta utgangspunkt i første omgang. Ja det er det at vi mangler muskler på midtbanen, og spillere som kan holde på ballen. Kombinert med angripere som har det lille ekstra. Forsvarspillet var som en klump i halsen hele tiden

Odin

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux Ground,
« Svar #110 på: April 06, 2015, 21:46:44 »
Berardi var en katastrofe. Vi mangler en venstre og en høyre back. Byttet burde kommet tidligere, og Philips burde vært tatt ut allerede i 70 min. Daukara burde fått muligheten ilag med Sharp de siste 20...?!

Syns Redders virket tafatt. Liker ikke  ;)
Akkurat kommet til hotellet fra kampen.
Helt enig i at Berardi var håpløs. Rundspilt!!!
Vingene til Wolves fikk fritt spillerom! Wootton hadde og store problemer etter tidlig gult kort.
Kanskje Redfearn her viste sine begrensninger??
Alle i Leeds svingen så at Philips var borte store deler av andre omgang. Etter 3-3 burde vi byttet på midtbanen. Sharp som enslig spiss på bortebane fungerer heller dårlig. Tull og ta av Ante....
Uavgjort var oppnåelig, Leeds seier ville vært et tyveri....
« Siste redigering: April 06, 2015, 21:48:15 av Odin »

Josch

Wolves var klart best, Leeds skapte ikke mange sjanser. De gav oss to mål gratis som reddet resultatet for oss. Det burde vært 4-1 ut fra sjanser. Men  Leeds forsøkte med ungguttene , å spille fotball, selv om de ble for lette. Jeg vil ikke si at Leeds dummet seg ut med så ungt lag. :)
Jeg har sagt det før, og jeg mener det blir for ufarlig fremme når  Antenucci spiller alene på topp.
Dette liknet veldig på tiden før jul hvor vi ikke har et sterkt oppspillspunkt, f.eks i lufta. Han er ikke dårlig, men jeg tviler på om han vil gjøre sukess i engelsk fotball. Men jeg innrømmer at han ikke fikk mye hjelp av midtbanen i dag. >:( Han er god når han først får sjansen foran mål (10 mål) , men han bør klare å skape noe på egen hånd også.
Fire baklengs er for dårlig. >:(

B_Ød

Frem til nå har det vært greie gjennomføringer av dette laget...OG MANAGER!
nå flommer dritten i korridorene igjen, som vi har sett før..virker dette godt inn på manager og spillere.
Laget er godt nok, og det er manager også. Resten av Leeds United derimot......."fill in the blanks".

Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Frem til nå har det vært greie gjennomføringer av dette laget...OG MANAGER!
nå flommer dritten i korridorene igjen, som vi har sett før..virker dette godt inn på manager og spillere.
Laget er godt nok, og det er manager også. Resten av Leeds United derimot......."fill in the blanks".



Godt nok er vel en sannhet med modifikasjoner. dette laget ville aldri vunnet divisjonen, selv om det ikke var alt tullet rundt klubben.
Og vinner man ikke divisjonen. Ja da er ikke laget godt nok. Så enkelt, men dog så sant

B_Ød

Frem til nå har det vært greie gjennomføringer av dette laget...OG MANAGER!
nå flommer dritten i korridorene igjen, som vi har sett før..virker dette godt inn på manager og spillere.
Laget er godt nok, og det er manager også. Resten av Leeds United derimot......."fill in the blanks".



Godt nok er vel en sannhet med modifikasjoner. dette laget ville aldri vunnet divisjonen, selv om det ikke var alt tullet rundt klubben.
Og vinner man ikke divisjonen. Ja da er ikke laget godt nok. Så enkelt, men dog så sant

dette blir bare spekulasjoner i alle retninger..så ikke akkurat grunnlag for debatt. Jeg tror..andre tror ikke.
Ups & Ups!!

Gufrias

Kamprapport fra Moscowhite  :D
http://thecitytalking.com/content/2015/4/6/wolverhampton-wanderers-4-3-leeds-united-as-it-happened

Sitat
An hour before kick-off, Neil Redfearn’s team selection was revealed to the public.
Giuseppe Bellusci, after a kamikaze performance against Blackburn and amid rumours that he is at the heart of dressing room unrest, was nowhere to be seen in the team or on the bench. He was replaced in the side by Liam Cooper. With Cook injured and Austin suspended, Kalvin Phillips was selected for his debut in midfield. Up front, Steve Morison was another who played on Saturday and was out of the squad on Monday. Mirco Antenucci took his place.

••

Under satin sheets in a dark bedroom in Miami where blackout curtains resisted the late morning sun, Massimo Cellino grasped iPhone after iPhone, searching for the one that just notified him of a new message. “Fackin… team news… phone,” he said. Finally he located the right phone and read the message. “Merda!” he yelled, recoiling as the word reverberated around his aching head.

“Try to be quiet, Massimo,” said Mrs Cellino. “The nurse is here to get you ready for the game.”

••

In a high rise apartment in Leeds, Nicola Salerno received a similar message. “Bastardo,” he told the maid. “Antenucci. Phillips. No Bellusci.”

“Yer wont mi’ to clean yer wha’?” asked the maid.

“Bastardo!” yelled Salerno.

••

In a house near the Pennines, Steve Thompson reclined on a sofa, an iPad on this lap, a notepad by his side, Sky Sports on the TV. He hadn’t received a message to inform him of the team selection. But when it was put up on the screen he wasn’t surprised.

••

In the 11th minute, Wolves were surprised. A bizarre exocet clearance across their own box struck a defender and bounced into the path of Charlie Taylor, who didn’t have time to remember that he’s a left-back, that he’s only 21, that’s he’s never scored a goal in first-team football before; he only had time to slot it past the goalkeeper, and run to celebrate with the Leeds fans before he had time to think about that, either.

••

In a converted farmhouse in East Anglia, Steve Morison stared at the screen in disbelief. A loose ball in the six yard box. Only the keeper to beat. Why hadn’t Charlie passed it?

••

In the director’s box at Molineux, Peter Lorimer began to jump to his feet, but was hauled back down by a restraining hand on his arm. “Peter,” said a stern voice. “Sorry Mr Chairman,” said Lorimer.

••

The lead lasted ten minutes. As Leeds’ defence were dragged all over the place on the left, Wolves’ Dicko snuck in at the back post and chipped the ball over Wootton’s sliding attempt at a block.

••

Giuseppe Bellusci’s dinner with Brian Montenegro was interrupted by a call on his mobile phone from Nicola Salerno. “Peppe, it’s Nic,” he said. “You watching?”

••

With a minute remaining before half-time, a simple ball forward from Wolves lands with Dicko again, who instead of closing in on Silvestri one-on-one, weighs up the keeper, weighs up his chances, and smashes the ball off the post and into the net.

••

In Miami, a glass coffee table is smashed. “Marco! He’s best goalkeeper in Italy. In England. In Italy. In Europe! But he do this! Why?!”

••

In the director’s box, Andrew Umbers is impassive. “No need to wait for the referee’s whistle,” he says to Lorimer. “A drink, Peter?”

••

Within three minutes of the second half starting, Wolves are 3–1 ahead. This time the defence is pierced down the right, but it’s a Wolves free for all in the box as, unmarked, they take it in turns to swing and miss until one of them scores.

••

“Peter, Peter, Peter,” said Umbers, as they ascended the steps to the stand and heard the crowd’s roar. “I told you we shouldn’t have stayed for that third drink. We’re missing all the fun.”

••

Steve Thompson tapped a fingernail distractedly against the back edge of his iPad and then, as a close up of Neil Redfearn filled his screen, laid it to one side on the sofa.

••

In Miami, Massimo Cellino removed the sheets of newspaper that he had folded into an impromptu hat from his head. It was a copy of The Guardian, an edition with an interview with Neil Redfearn. “Call lawyers,” Cellino told his wife. “I think all our lawyers are busy,” said Mrs Cellino. “The fack! Is shit!” yelled Cellino. “Then I sack ’im myself!”

“You can’t sack him, Massimo,” said Mrs Cellino. “You’re banned from the club, remember?”

Cellino turned to her, with fire in his eyes. “I fly back tomorrow!”

••

On a field in Wolverhampton, with fire in his eyes, Alex Mowatt threw his hands in the air. Sam Byram had just hit a pass straight to Billy Sharp, but Billy was a substitute, warming up on the touchline. How had it come to this? The team hadn’t been playing well all season, but they were better than this.

••

In the stands, Umbers made a note in his black, leather-backed notebook. ‘Billy Sharp,’ he wrote. ‘Distracting key asset, causing embarrassment and potentially diminishing value. Club fine?’

••

In an office near Salzburg, an assistant used an electronic control to adjust an armchair where Dietrich Mateschitz was seated. “Sometimes, I’m not sure why I want to get into this,” said Mateschitz. “Everytime I see them, Leeds United appear to be cursed. But then I remember it wouldn’t be Leeds United anymore. So such curses would matter little.”

••

“Give me the cursed ball!” yelled Alex Mowatt, or words to that effect. Finally he had it. Lewis Cook wasn’t playing and while Kalvin was doing his best Leeds’ passing game had been shot all day and the defence was crumbling too easily. Gaetano had tried to take a throw-in and oh god. But with the ball Mowatt could do something. He could give it to Murphy and together they could make sure the lads keep it for a while. And if he just lobbed this ball towards Sam…

Own goal. Good. 3–2, back in it. We can do this. We can pass, we can play. They don’t like it, they can’t defend any better than we can. Mirco ain’t scoring, we can’t get him running today. Sam’s in some dreamland. They’re not scoring another own goal so that won’t work again. Down to me. Win the ball. Right, space. Run. Big gap ahead of me, run. That keeper’s off his line, and this is it.

Shoot. And it’s - in. It just. Keeps. Happening.

••

“It just keeps happening!” yelled Cellino. "Did this man do a deal with the devil? I go in the papers, I tell them, I am like Ulysses in the Odyssey a hero, I am coming home. To slay the suitors and reclaim my wife!

“But this ’appens! This Mowatt he come in pre-season he has hair like a woman I tell Dan Holliday, no pick this guy, pick Bianchi. Cigarettes! Strong! But now he makes Redfearn look a hero. Goals. Free kicks. Goals. The fans love him. They love their Redders. Is 3–3! A draw! A stupid draw!”

••

Steve Thompson put the notepad down next to the iPad. He had a beer now.

••

“That’s a great goal, Mr Chairman.” “Is it.” “What I mean to say, Mr Chairman, is it will do a great deal for his value, Mr Chairman.” “Will it Peter, will it indeed.” “Well I thought that was part of the plan, Mr Chairman?” “Will. You. Be Quiet. Peter.”

••

In his apartment, Salerno’s phone began to vibrate and beep. The caller id announced ‘Peppe.’ But Salerno really couldn’t be bothered right now. He declined the called, switched off the TV, reclined his chair.

••

Of course it couldn’t last. This was Wolves’ script, not ours. They're 6th now, into the play-off places. When they tell the story of their season, this will be one of the games they highlight; a rollocking encounter, a topsy-turvey game that could have gone either way, but that only makes the story of their attempts at finishing in the play-offs - perhaps even their promotion - all the sweeter in the telling. “A late goal won it for Wolves, and despite a few scares on a bright afternoon at Molineux, they moved into the top six…”

••

On the front seat of a coach heading north from the Midlands, Neil Redfearn sat alone trying to determine his lot and his fate. The team had struggled, defended awfully at times; Wolves were worthy winners. But they hadn’t run away with it as they might. That fightback - did it make him a hero? How much of that spirit and that refusal to be beaten that had turned things around in recent weeks be put down to him? And if he can take the credit for the determination, does he also have to take the blame for the defending?

He turned and looked up the aisle of the coach. Kalvin was buzzing, of course. Mirco and Marco, locked in some sort of debate; Dario sat with them, talking in fluid Italian into a mobile phone. Sol and Liam, passing cards back and forth like the captain’s armband. Charlie. Sam. Alex. Alex dug me out again today. How long can he keep doing that? How long can I keep doing this?

••

Mowatt wasn’t really listening to the conversation going on around him. He was staring down the aisle towards the front window of the coach. He could see Redders fidgeting. Then a whirr; Mowatt’s phone was ringing again. He didn’t know the number but he recognised the international code: the USA. It kept ringing and he kept trying to ignore it. He’d rather rib Sam about that pass to Sharpy. But his phone kept ringing and ringing. What could he want?

••
Hekta på Leeds siden 1974