Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Uwe Røsler  (Lest 121258 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #240 på: Oktober 05, 2015, 19:43:52 »
Men det som er underlig er jo at innsatsen virker så laber. Disiplinen virker også fraværende. Kan det være den østtyske mentaliteten som krasjer med den engelske virkeligheten. Bare spør. Når Redders var i managerstolen så virket jo innsatsen og være mye bedre. Noen som har noe inside information om hvordan stemningen er mellom Uwe og spillerne..

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #241 på: Oktober 05, 2015, 19:45:09 »
Det gikk åt skogen som svenskene sier. 2014-15 var en grusom sesong. Men vi kan jo ta en diffus sammenligning. Hvor mange supportere stiller seg bak Bellusci nå etter den grusomme perioden hans. Blir det samme der. Bellusci blei jo henta inn fordi man hadde troa på han. Men nå vil alle supportere fån ut av klubben så fort som mulig

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #242 på: Oktober 05, 2015, 19:53:27 »
Vi kan gjerne fortsette din politikk, h.b. Bytter vi manager etter 10 kamper hver gang, kommer vi ikke til å rykke opp de neste 10 årene heller.

Se hva Leeds Rhinos har fått til. Og hva er årsaken? Jo, stabilitet over flere år. Les siste TPN.

Se på Arsenal og Man U. Samme manager over lang tid.

Liverpool har stort sett mislyktes etter at styret der begynte å bli utålmodige. De hadde stabilitet før, men ikke nå lenger. De vinner (nesten) ingen trofeer. I alle fall ikke ligaen.

Det er veldig få unntak som ikke bekrefter at stabilitet og tålmodighet er riktig resept for å lykkes. Chelsea er vel eneste britiske klubb som jeg kommer på i farten, som har lykkes selv med forholdsvis mange manager-bytter.
« Siste redigering: Oktober 05, 2015, 19:55:44 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #243 på: Oktober 05, 2015, 19:59:05 »
Enig med stabilitet, under forutsetning at manageren har den såkalte fremgangen, og at spillerne tror på filosofien hans. Men slik det er nå. Ja da virker det ikke slik. Ofg vi kan jo ikke bare gi en manager tid fordi han skal få tid. Da kunne vi like gjerne beholdt Hock eller Milanic for den sakens skyld.

sportcarl1

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #244 på: Oktober 05, 2015, 20:03:04 »
ge  rösler ett år att inplantera sitt system kunna spela ihop  laget,
 

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #245 på: Oktober 05, 2015, 20:13:03 »
Enig med stabilitet, under forutsetning at manageren har den såkalte fremgangen, og at spillerne tror på filosofien hans. Men slik det er nå. Ja da virker det ikke slik. Ofg vi kan jo ikke bare gi en manager tid fordi han skal få tid. Da kunne vi like gjerne beholdt Hock eller Milanic for den sakens skyld.

Hvis du har fulgt med i mine tidligere innlegg, ville du ha visst at jeg ikke er villig til å gi Rösler ubegrenset med tid heller.

Dersom vi ligger i nedrykk-sumpen ved juletider, er det på tide å ta grep. Så pass med tid må vi være villige til å gi vår head coach.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #246 på: Oktober 05, 2015, 20:55:07 »
Enig med stabilitet, under forutsetning at manageren har den såkalte fremgangen, og at spillerne tror på filosofien hans. Men slik det er nå. Ja da virker det ikke slik. Ofg vi kan jo ikke bare gi en manager tid fordi han skal få tid. Da kunne vi like gjerne beholdt Hock eller Milanic for den sakens skyld.

Hvis du har fulgt med i mine tidligere innlegg, ville du ha visst at jeg ikke er villig til å gi Rösler ubegrenset med tid heller.

Dersom vi ligger i nedrykk-sumpen ved juletider, er det på tide å ta grep. Så pass med tid må vi være villige til å gi vår head coach.

Skal være enig der. Frem til juetider. Er vi i sumpa har ikke Celliono annet valg. Da kan en ny manager få et halvt år på seg før han må ta grep for 2016/17 sesongen

Leedsfan

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #247 på: Oktober 05, 2015, 20:58:17 »
Enig med stabilitet, under forutsetning at manageren har den såkalte fremgangen, og at spillerne tror på filosofien hans. Men slik det er nå. Ja da virker det ikke slik. Ofg vi kan jo ikke bare gi en manager tid fordi han skal få tid. Da kunne vi like gjerne beholdt Hock eller Milanic for den sakens skyld.

Hvis du har fulgt med i mine tidligere innlegg, ville du ha visst at jeg ikke er villig til å gi Rösler ubegrenset med tid heller.

Dersom vi ligger i nedrykk-sumpen ved juletider, er det på tide å ta grep. Så pass med tid må vi være villige til å gi vår head coach.

Skal være enig der. Frem til juetider. Er vi i sumpa har ikke Celliono annet valg. Da kan en ny manager få et halvt år på seg før han må ta grep for 2016/17 sesongen

Enig, gi han tid frem til jul.

Hvis han må byttes ut så trøster jeg meg med at den nye headcoachen arver spillere som burde kunne hevde seg i øvre del av tabellen. Tonge, Brown, Varney, Norris osv er ikke her lengre, takk Gud for det..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #248 på: Oktober 05, 2015, 21:09:17 »
Enig med stabilitet, under forutsetning at manageren har den såkalte fremgangen, og at spillerne tror på filosofien hans. Men slik det er nå. Ja da virker det ikke slik. Ofg vi kan jo ikke bare gi en manager tid fordi han skal få tid. Da kunne vi like gjerne beholdt Hock eller Milanic for den sakens skyld.

Hvis du har fulgt med i mine tidligere innlegg, ville du ha visst at jeg ikke er villig til å gi Rösler ubegrenset med tid heller.

Dersom vi ligger i nedrykk-sumpen ved juletider, er det på tide å ta grep. Så pass med tid må vi være villige til å gi vår head coach.

I utgangspunktet er jeg enig i at det ikke bør være tema før jul. Men det vi ser er så ekstremt dårlig. Ingen plan, null løp uten ball, ingen samhandling. Ting jeg forbinder med Uwe og som jeg var positiv og helt sikker på at vi skulle få se mye av, knallhardt press, masse innsats og super raske og farlige kontringer.. Det sa han jo selv også, at slik skal laget mitt se ut. Når det også er helt fraværende, da blinker alarmklokkene mine. Jeg var veldig positiv og optimist til Uwe og hans prosjekt, men dette er så ille at jeg tviler sterkt på at han klarer å snu dette. Det er rett og slett altfor mye som er dårlig.

Den eneste grunnen til at vi evt skal beholde Uwe er i såfall kun frykt av hva MC ansetter i stedet..

Superfan

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #249 på: Oktober 05, 2015, 22:30:10 »
Bob Bradley...

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #250 på: Oktober 05, 2015, 22:34:13 »
Mekanismene i fotball er enkle, når resultatene ikke kommer er det manageren som halshugges.

Som om alt i en fotballklubb henger på han. Er han god, er spillerne gode. Er han god, er ansvarlig for spillerlogistikk god.

Fakta viser vel at fint lite endrer seg med endring av manager.

Vi har nå prøvd stol-leken i noen sesonger, og er ikke blitt et fnugg bedre.

Kanskje på tide å se på noen av de andre momentene som påvirker resultatene på banen, nemlig alt annet i en fotballklubb.

Støtteapparat, kantinepersonale, direktør, scout (om vi har sånt), eier, skopusser, assistent, og ikke minst spillere.

Vi blir ikke bedre av å skifte manager, så la oss for en gangs skyld prøve å ikke bruke den quick-fix-løsninga.

Scouten er vel Andrea som Cellino traff på gata et eller annet sted. Andrea ble nevnt igjen i det siste intervjuet av Cellino selv.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #251 på: Oktober 05, 2015, 22:45:13 »
Bob Bradley...

Det hadde vært gull!  :)

HåvardK

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #252 på: Oktober 05, 2015, 23:19:39 »
Det gikk åt skogen som svenskene sier. 2014-15 var en grusom sesong. Men vi kan jo ta en diffus sammenligning. Hvor mange supportere stiller seg bak Bellusci nå etter den grusomme perioden hans. Blir det samme der. Bellusci blei jo henta inn fordi man hadde troa på han. Men nå vil alle supportere fån ut av klubben så fort som mulig
Vil vel si at Rösler framstår som en smule mer sympatisk og balansert enn denne Bellusci.

DW

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #253 på: Oktober 06, 2015, 07:41:17 »
Litt mer death metal enn heavy metall hos Røslers boys akkurat nå..

nord

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #254 på: Oktober 06, 2015, 09:30:22 »
Nei lad manden få arbejdsro. Det kommer nok. Spörg bare Ferguson, som næsten fik fyken
 

Kato

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #255 på: Oktober 06, 2015, 11:39:44 »
Det som er skremmende i dette er at spillerstallen denne sesongen i helhet ser sterkere ut enn tidligere.

Resultatene avspeiler ikke spillerstall i det hele tatt. Noen mangler er det, på stopperplass og kanskje anker, men i det hele mer komplett enn tidligere.

 

Leedsfan

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #256 på: Oktober 06, 2015, 15:12:44 »
Det som er skremmende i dette er at spillerstallen denne sesongen i helhet ser sterkere ut enn tidligere.

Resultatene avspeiler ikke spillerstall i det hele tatt. Noen mangler er det, på stopperplass og kanskje anker, men i det hele mer komplett enn tidligere.



Vi kan stille en bedre 11'er og en benk med gamechangere, allikevel så spille vi pill råtten fotball. Vi har vel ikke hatt en like bra stall siden vi rykket opp fra League One, allikevel vil jeg si at vi er mer komplett nå.

Hvis ikke Uwe får skikk på gutta til jul så må han gå, dette laget har potensiale. Alle vet også at Cellino signerer et par knallspillere hvis vi ligger godt an til et opprykk i januar.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #257 på: Oktober 13, 2015, 11:17:27 »
Det skjer no`fremover nå....og det som skjer at vi faktisk kommer til å spille i lengderetningen - og ikke kun på tvers!
Alle ble gjort oppmerksomme på at det sto målstenger i hver ende av banen på siste spillemøte ;D :o
 

Eriksen55

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #258 på: Oktober 17, 2015, 17:54:25 »
Sacked in the morning!!

Og jeg teller ned og applauderer!

Smudge

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #259 på: Oktober 17, 2015, 17:56:31 »
Gi Uwe tid???? Få opp øgene, vi e jo ubrukelig

SirOlsen

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #260 på: Oktober 17, 2015, 17:58:10 »
Nå er det nok like før Uwe er historie for Leeds, ja,..
-SirOlsen-

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #261 på: Oktober 17, 2015, 17:59:34 »
6-13 mot mål
2-6 on target
3-7 i cornere


Han har laget et ubrukelig lag, denne Uwe Røsler!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #262 på: Oktober 17, 2015, 18:02:35 »
Har ikke sett et sånt potensiale i en Leeds-stall på årevis.

Vi burde vært en spiller eller to fra direkte opprykk.

 

RoarG

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #263 på: Oktober 17, 2015, 18:03:55 »
Maken til tristesse. Uwe får fyken om han ikke greier å snu denne trenden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Pettersen97

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #264 på: Oktober 17, 2015, 18:06:23 »
Hadde trua på Rösler da han ble ansatt i sommer, men nå er trua gådd over i tvil, "misstillit" og iritasjon.
Sjønner ikke hvorfor han har Byram med på laget slik som fokuset hans er og at han bytter ut Botaka til fordel for Byram er en gåte.
Wood ikke verdt £3 mill.

What next??
The Mighty Whites

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #265 på: Oktober 17, 2015, 18:13:01 »
Har ikke sett et sånt potensiale i en Leeds-stall på årevis.

Vi burde vært en spiller eller to fra direkte opprykk.



Helt enig! Men hva skjer....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rd1

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #266 på: Oktober 17, 2015, 18:25:43 »
Han ryker nå. Til de som roper sine politiske korrekte rop om å gi manageren tid; look too chelski og real Madrid, nye trenere hele tiden og stort sett pokaler i skapet vært år.
"Who needs Cantona??"

sportcarl1

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #267 på: Oktober 17, 2015, 18:29:52 »
Han ryker nå. Til de som roper sine politiske korrekte rop om å gi manageren tid; look too chelski og real Madrid, nye trenere hele tiden og stort sett pokaler i skapet vært år.
kanske inte managern det beror så i så fall om man kan byta managers hela tiden och det går bra utan på ekonomin och spelarna de har råd med, kanhända med leeds är det tvärtom hjälper inte byta managers går lika dåligt för det
 

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #268 på: Oktober 17, 2015, 18:30:54 »
Han ryker nå. Til de som roper sine politiske korrekte rop om å gi manageren tid; look too chelski og real Madrid, nye trenere hele tiden og stort sett pokaler i skapet vært år.

Ja, du fant faktisk omtrent de eneste som passer til den kategorien.

De andre 99 prosentene beviser stikk motsatt.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Headcoach: Uwe Røsler
« Svar #269 på: Oktober 17, 2015, 18:33:10 »
Han ryker nå. Til de som roper sine politiske korrekte rop om å gi manageren tid; look too chelski og real Madrid, nye trenere hele tiden og stort sett pokaler i skapet vært år.

Jeg krever ikke pokaler engang. 2 ting jeg ber om !
1. Det er at jeg vil se et lag som VIL vinne og legger ned den innsatsen som er nødvendig for å ha sjanser til å lykkes med det!
2. En filosofi, en plan på hvordan vi skal fremstå.

Uwe, han har ingen av delene!