Skrevet av Emne: Bewleys/Clayton hotel  (Lest 4214 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Bewleys/Clayton hotel
« på: Juni 25, 2015, 21:51:54 »
Storfamilien skal på tur og dette hotellet skiller seg ut positivt prismessig! Gått forbi det mange ganger på vei til ER, men aldri bodd der!

Noen erfaringer? Good or bad!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

moty

Sv: Bewleys/Clayton hotel
« Svar #1 på: Juni 25, 2015, 22:42:57 »
Vi har bodd der fem ganger og er meget fornøyd!
 

Sydhagen

Sv: Bewleys/Clayton hotel
« Svar #2 på: Juni 26, 2015, 11:43:50 »
Bodd der 2 ganger. Godt fornøyd.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Bewleys/Clayton hotel
« Svar #3 på: Juni 26, 2015, 15:49:04 »
Jeg bodde der høsten 2013, og mener det er et godt middelklassehotell.
Beliggenheten er nok det som først og fremst drar ned prisen, men jeg gikk til sentrum hver gang jeg ville dit.
Kan ikke si jeg utforsket fasilitetene noe særlig, men jeg har inntrykk av at andre hoteller i byen tilbyr mer for barn - om det skulle bety noe.

Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Bewleys/Clayton hotel
« Svar #4 på: Juni 26, 2015, 19:28:17 »
Takker for tips.

Ser ut til at for 6 store og 4 små i 3 netter så må man betale 15000,- på Park Plaza, Hilton, Radisson osv.

Clayton så koster det 7500,- og Marriott så blir det rundt 10000,-

Spørs om det ikke blir Marriott denne gangen, har vært endel turer i Leeds nå, men ikke bodd der.

Er det noe særlig rabatt for oss LUSCOS'ere?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Bewleys/Clayton hotel
« Svar #5 på: Juli 14, 2015, 12:19:29 »
Storfamilien skal på tur og dette hotellet skiller seg ut positivt prismessig! Gått forbi det mange ganger på vei til ER, men aldri bodd der!

Noen erfaringer? Good or bad!

Standard på Hotellet er ok,men det er for langt fra sentrum mener jeg om du har med store og små.
Med så mange som reiser kan du vurdere å leie en eller to leiligheter kansje?
LIFE IS LEEDS

columbi

Sv: Bewleys/Clayton hotel
« Svar #6 på: August 09, 2015, 20:29:13 »
Hei
Har bodd her 4-5 ganger. maks 15 min å gå til sentrum og handlegater. Kort vei (5 min) til puben til Peter Lorimer og greit å gå til Elland Road herfra (25 min). Hotellet er trivelig, hyggelig bar og fin frokost. Men synes prisene har økt siden i 2014, forsåvidt i hele Leeds. Noen andre som har noen erfaringer m.h.p. pris og hva man forvente for et dobbeltrom pr natt nå i høst. Sjekker jo og synes det er få som ligger under 1.000-1.200 pr natt for en dobbeltrom. Mente det var betydelig lavere i fjor.
 

Lucas the Kop Cat

Sv:
« Svar #7 på: August 10, 2015, 10:35:03 »
Må juske at pundet har blitt nesten 50 % dyrere siste år.

Woody

Sv:
« Svar #8 på: August 11, 2015, 10:42:30 »
Må juske at pundet har blitt nesten 50 % dyrere siste år.

Prisene har gått opp og det samme har pundet,noe som gjør det vesentlig dyrere for oss,siste 2 reiser jeg har hatt så har jeg best fly og hotell pakke og kommet rimligere ut.Reiser da Bergen - Bradford
LIFE IS LEEDS

berlin

Sv: Bewleys/Clayton hotel
« Svar #9 på: August 18, 2015, 22:07:07 »
Hei
Har bodd her 4-5 ganger. maks 15 min å gå til sentrum og handlegater. Kort vei (5 min) til puben til Peter Lorimer og greit å gå til Elland Road herfra (25 min). Hotellet er trivelig, hyggelig bar og fin frokost. Men synes prisene har økt siden i 2014, forsåvidt i hele Leeds. Noen andre som har noen erfaringer m.h.p. pris og hva man forvente for et dobbeltrom pr natt nå i høst. Sjekker jo og synes det er få som ligger under 1.000-1.200 pr natt for en dobbeltrom. Mente det var betydelig lavere i fjor.

£ kursen er såpass høy nå ja, at man uansett må legge opp til større kostnader.
Betalte £ 70 (ca 950,-) for twin-room på Bewleys/Clayton ifm serieåpningen mot Burnley 8.aug 2015,
og det var greit.

Hoteller som f.eks Bewleys/Clayton, Ibis Centre, Jurys Inn, Discovery Inn, Hilton (ikke Double-Tree, men det rett ved jernbanen),  ser ut til å ligge på £60-70 ifm hjemmekamphelgene. Det betyr 800-930 kroner pr .natt. Det er jo ikke superdyrt, men jeg har aldri betalt så mye ( i NOK ) som nå.
Faktisk så er prisene nå til helgen mot Sheff W lavere enn utover høsten, men jeg vet ikke "book-late"
strategien vil gi gode priser utover høsten.

Selv om alkohol ikke er veldig dyrt, så merkes mat og drikke utgiftene også med dagens krone-pund-kurs.