Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 298167 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1230 på: August 19, 2017, 11:31:58 »
Han må erstattes umiddelbart, hvis ikke blir vi å slite maks.

Jeg har tillit til at Orta og co. allerede har linet opp erstatteren. Håper bare ikke det er Lasogga. Nå trenger vi faktisk to spisser inn - eller åpnes døra på litt på gløtt for Doukara?

auren

Doukara og Ekuban som spisser, og vi er langt nærmere League One enn Premier League.
Amen.Ta gjerne med Roofe også.

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1231 på: August 19, 2017, 11:33:47 »
Kan også bli Roofe son spiss i dag.

Tenkte det samme.
I 4231 systemet vi spiller nå er det mest naturlig at han erstatter Wood alene på topp slik situasjonen er nå, ekuban er et stykke unna startelleveren, doukara er ikke god nok. Hadde også vært kult å se et 433 med et anker på midten og to indreløpere. Saiz som falsk nier og alioski og roofe som kantspisser. Vi har plenty med sentrale midtbanespillere å rullere med.
Greit å diskutere ulike formasjonsalternativ, men mål er viktig i fotball. Skal disse scores av noen av spillerne i dagens stall, må vi sette vår lit til nykommerne, i hvert fall.

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1232 på: August 19, 2017, 11:35:30 »
Roofe som spiss??

Han har vel 1 eller 2 mål i Leeds-drakten.
 

Cannavaro

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1233 på: August 19, 2017, 11:41:32 »
Vi må erkjenne overfor oss selv at vi IKKE er en PL-klubb og at vi ikke har en sjanse til å konkurrere  på lønn.  At Wood går til Burnley eventuelt må vi dessverre leve med.  15-20 MIO pund for ham er greit.  Wood var et unikum for oss ifjor, best innafor 16 og fikk god service.  Jeg tror ikke det gjør noe om vi får en spiss type inn som ikke nødvendigvis scorer over 20 på en sesong heller.  Iår har vi en markert bedre og offensiv midtbane, og her er det flere som vil levere mål.  Vi var altfor avhengig av Wood målmessig ifjor.  Ja, Wood var også dyktig i bevegelsene sine og avslutningsteknikken da, og kanskje heldig til tider (gode spisser er ofte heldige også).   Vi finner en ny spiss som scorer 15-20 og det er greit det.  Om Wood drar så får vi bare takke ham for jobben han har gjort hos oss.
MFLU - Miracles For Leeds United

Annesj

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1234 på: August 19, 2017, 11:42:45 »
Avskrive Ekuban etter hvor mange minutter?? Leedsfans ass  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1235 på: August 19, 2017, 11:44:36 »
Klubben har nok gjort hva den kan. Svært ugunstig tidspunkt. Ny kontrakt ifølge ryktene tilbudt. Men så snart spilleren vil bort er toget egentlig gått. Da handler det bare om å få mest mulig penger for han.

Det er den fysiske delen av spillet til Chris Wood jeg vil savne mest, i tillegg til målene.

Men det er noe inni meg som sier at han ikke helt er tilpasset TC`s spillestil. Det er først og fremst bakromsspissen som jeg tror vil nyte godt av Saiz, Alioski og de gutta.

Han må erstattes umiddelbart, hvis ikke blir vi å slite maks.
Enig, som nevnt tidligere. Hadde vi hatt en brukelig bakromsspiss mot Preston og Fulham hadde vi hatt 4p til på konto. Gleder meg til å se Ekuban og kanskje Roofe i dag i den posisjon.   

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1236 på: August 19, 2017, 11:44:37 »
Som fryktet på 'lekkasjen' om tilbud om ny kontrakt, før den var signert. Kilden er ikke allverden, men her er det nok ild i tillegg til røyk.

Skjønner Wood og skjønner Leeds; det er timingen som er problemet.


Ingen andre kontrakter ble lekket. Det betyr vel et raskt NEI fra Wood og på vei ut. Jeg tror ikke Wood hadde skåret 30 mål denne sesongen. Neppe så mye mål i ham. Til det trenger han ekstremkvaliteter k boksen foruten å være STOR!

Håper på 1 Ny spiss og et kjempelån fra PL.




Mirror:

Deal for Chris Wood agreed late last night. Wood wanted to leave the Leeds hotel and head down for his medical today, but Whites said no.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1237 på: August 19, 2017, 11:46:00 »
Man kan hvert fall ikke bagatellisere det å miste en spiss som scoret 30 mål forrige sesong. Vi MÃ… få inn en ny spiss! Kan ikke stole på at spillere som tilsammen  knapt har scoret tosifret de siste sesongene skal redde oss denne sesongen. Dønn avhengig av å få inn en erstatter, det er forskjellen mellom midt på tabellen og opprykk.

ibster

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1238 på: August 19, 2017, 11:47:51 »
Roofe som spiss??

Han har vel 1 eller 2 mål i Leeds-drakten.

Han scoret mye i Oxford. Han er nok best som støttespiss eller "inside forward".

Det jeg mener er at akkurat i dag når Woody skal bort og de andre spissene våre nærmest ikke har spilt noen minutter, så er roofe den mest egnede å ha på topp. Men om jeg skal tippe så blir det nok ekuban som starter

Bjorn

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1239 på: August 19, 2017, 11:48:43 »
Avskrive Ekuban etter hvor mange minutter?? Leedsfans ass  ::)

Ja ikke sant. Ekuban tross sin litt vaklende start i cupkampen viste at han kan og var utrolig glad når han endelig scora. Tror han kan funke om han får sjansen.
Marching On! 4276

ibster

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1240 på: August 19, 2017, 11:51:54 »
Avskrive Ekuban etter hvor mange minutter?? Leedsfans ass  ::)

Ja ikke sant. Ekuban tross sin litt vaklende start i cupkampen viste at han kan og var utrolig glad når han endelig scora. Tror han kan funke om han får sjansen.

Hvem har avskrevet ham?

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1241 på: August 19, 2017, 11:51:57 »
Når fikk vi sist £ 16 millioner for en spiss???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1242 på: August 19, 2017, 11:55:29 »
Avskrive Ekuban etter hvor mange minutter?? Leedsfans ass  ::)

Ja ikke sant. Ekuban tross sin litt vaklende start i cupkampen viste at han kan og var utrolig glad når han endelig scora. Tror han kan funke om han får sjansen.

Hvem har avskrevet ham?

Flere...etter å ha sett han i noen minutter :D

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1243 på: August 19, 2017, 11:57:44 »
http://www.itv.com/news/2017-08-19/top-transfer-rumours-burnley-to-sign-leeds-striker-for-15m/

Så drar Wood. Ikke overraskende. Han ønsker seg til PL. Det var et standpunkt jeg fikk tyn for å innta rett etter sesongslutt. Dette burde klubben ha vært forberedt på, og gått til anskaffalse av 1 eller 2 spisser tidlig i sommer. Lykke til i Burnley, Wood.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1244 på: August 19, 2017, 11:59:57 »
Gråter ikke! Vi trenger en bedre lagspiller med lang større tekniske ferdigheter. En som faktisk kan RUNDE keeper!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1245 på: August 19, 2017, 12:01:16 »
Avskrive Ekuban etter hvor mange minutter?? Leedsfans ass  ::)
Ekuban kan vi selvsagt ikke avskrive ennå - men det er vel ikke veldig mye fra hans tidligere karriere som tilsier at han er en 30+-spiss?
At Doukara, Roofe og ikke minst midtbanespillerne som har vært med siden fjoråret nå plutselig skal bøtte inn mål, er imidlertid svært usannsynlig.

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1246 på: August 19, 2017, 12:04:46 »
Gråter ikke! Vi trenger en bedre lagspiller med lang større tekniske ferdigheter. En som faktisk kan RUNDE keeper!!
Og i fjor scoret denne spissen med svært begrenset teknikk 30 mål. Men det hadde du kanskje glemt?

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1247 på: August 19, 2017, 12:05:05 »
Gråter ikke! Vi trenger en bedre lagspiller med lang større tekniske ferdigheter. En som faktisk kan RUNDE keeper!!

Innsatsen for laget kan man ikke ta Wood på. For halvannen sesong siden kanskje, men hele fjoråret og sesongstarten har han løpt og løpt. Og under Monks fotball var det oftere enn ikke en utakknemlig jobb å jage langballer fra stopperne.

Han scorer 30 mål, men det var kke godt nok? Hvem utpeker seg som realistisk erstatter?
Marching on together!

Annesj

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1248 på: August 19, 2017, 12:08:29 »
Avskrive Ekuban etter hvor mange minutter?? Leedsfans ass  ::)
Ekuban kan vi selvsagt ikke avskrive ennå - men det er vel ikke veldig mye fra hans tidligere karriere som tilsier at han er en 30+-spiss?
At Doukara, Roofe og ikke minst midtbanespillerne som har vært med siden fjoråret nå plutselig skal bøtte inn mål, er imidlertid svært usannsynlig.


Wood bøtta plutselig inn mål? Var ikke mange som trodde han skulle score 30+ for oss heller. Gir Ekuban en mulighet jeh. Men ser også at vi må ha inn en ny spiss. Ekuban scoret 17 mål for partizan ifjor.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1249 på: August 19, 2017, 12:17:57 »
Gråter ikke! Vi trenger en bedre lagspiller med lang større tekniske ferdigheter. En som faktisk kan RUNDE keeper!!

Innsatsen for laget kan man ikke ta Wood på. For halvannen sesong siden kanskje, men hele fjoråret og sesongstarten har han løpt og løpt. Og under Monks fotball var det oftere enn ikke en utakknemlig jobb å jage langballer fra stopperne.

Han scorer 30 mål, men det var kke godt nok? Hvem utpeker seg som realistisk erstatter?
Ingen. Og heri ligger problemet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1250 på: August 19, 2017, 12:21:43 »
Ekuban blir vår nye Wood.
Men kan vi ikke kreve Vokes i bytte?
MOT

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1251 på: August 19, 2017, 12:22:22 »
Gråter ikke! Vi trenger en bedre lagspiller med lang større tekniske ferdigheter. En som faktisk kan RUNDE keeper!!

Innsatsen for laget kan man ikke ta Wood på. For halvannen sesong siden kanskje, men hele fjoråret og sesongstarten har han løpt og løpt. Og under Monks fotball var det oftere enn ikke en utakknemlig jobb å jage langballer fra stopperne.

Han scorer 30 mål, men det var kke godt nok? Hvem utpeker seg som realistisk erstatter?
Ingen. Og heri ligger problemet.

Slutt da!

Vi må ha et LAG! Vi må ikke belage oss på en spiss som skårer 30 mål hvert år!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1252 på: August 19, 2017, 12:23:50 »
Har ALLTID forsvart og hatt troa på wood.. synes det er synd han går men kan med sikkerhet si(min mening) at han kommer ikke til og lykkes i PL. Han er en evig CS spiss, ala Rhodes og andre.. de rykker opp med sine klubber men blir henta ned til cs igjen.

Men lykke til skal han ha uansett
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1253 på: August 19, 2017, 12:28:20 »
Når fikk vi sist £ 16 millioner for en spiss???

Vi solgte Hasselbaink for £12 (kjøpt for £2). McCormack gikk vel for £10,7 eller deromkring?

Lykke til videre, Wood.
« Siste redigering: August 19, 2017, 14:57:33 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Square Ball

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1254 på: August 19, 2017, 12:38:20 »
utrolig synd,men gikk som det måtte gå.Vi er helt klart svekket og drømme om
Ekuban skal erstatte Wood denne sesongen blir bare fjas(menspiller kanskje i dag)
Nå tror jeg TC må tenke erstatter som har erfaring fra engelsk fotball.

Navn som muligens er aktuelle og som har havnet nedover på lista i sine klubber i
sommer kan være Murray,Brighton Afobe ,Bournemth Ulloa Leicester.Ryktene begynner sikkert og gå
veldig snart

Bjorn

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1255 på: August 19, 2017, 12:51:52 »
Han er ikke solgt ennå. Stopp nå.
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1256 på: August 19, 2017, 13:01:30 »
Han er ikke solgt ennå. Stopp nå.


Sant det! Ute og går tur med laget i Sunderland i dag!


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Spiller: Chris Wood
« Svar #1257 på: August 19, 2017, 13:08:52 »
Tror jeg aldri har vært så spent på en lagoppstilling som i dag. Starter han ikke, blir han solgt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1258 på: August 19, 2017, 13:13:55 »
Hvis det ikke er noe i dette. Da burde klubben ha dementert dette.

Leedsfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1259 på: August 19, 2017, 13:14:07 »
Tror jeg aldri har vært så spent på en lagoppstilling som i dag. Starter han ikke, blir han solgt


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvis han ikke starter eller er på benken så blir han solgt!

Dette er et salg som jeg ikke svetter over. Jeg er usikker på om Wood kan klare en like gode sesong som den forrige, jeg er også helt sikker på at pengene får ben å gå på.

Selger vi Wood så tror jeg vi kommer styrket ut av det!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.