Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 297938 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1200 på: August 19, 2017, 09:51:29 »
Wood er nok gone.

Vi får nok inn ok replacement.

Men det viser vel bare hvor viktig det er med en 5-årsplan, tenke langsiktig. Tåle noen trøkk i trynet som Garry going og toppscoreren going. Vi klarer gjerne playoff likevel.

...så får opprykket komme om tre. :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1201 på: August 19, 2017, 09:51:38 »
Jeg tror ikke dette før Phil Hay eller klubben kommer med en uttalelse. Men vis dette er tilfelle, så kan sesongen skrinlegges og Chris Wood blir lagt for hat for min del. Dette er takka for at Leeds satset på han og han ble den spissen han er etter han kunne ha råtnet på benken i Leicester. Ber til gud at dette er fake news.
Wood skylder vel ikke Leeds en dritt. Var hakkekylling i et år. Har jobbet hardt for å bli den spissen han er nå, under 4 ulike head coacher. Hvis han går håper jeg det blir for mest mulig penger og minst mulig ondt blod.

Enig. Forstår ikke de som skal stemple ham som noen judas. Her femdobler vi investeringen vår. Kjempegod business!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1202 på: August 19, 2017, 09:52:04 »
Jeg tror ikke dette før Phil Hay eller klubben kommer med en uttalelse. Men vis dette er tilfelle, så kan sesongen skrinlegges og Chris Wood blir lagt for hat for min del. Dette er takka for at Leeds satset på han og han ble den spissen han er etter han kunne ha råtnet på benken i Leicester. Ber til gud at dette er fake news.
Det var da voldsomt til krisemaksimering,  ;D Ã… be til gud hjelper ikke en dritt!! ::) ::)
Det kan hvertfall ikke skade :) Selvfølgelig er det ikke verdes undergang. Men opprykk i år er uten rekkevidde vis dette er sant.

Han er mulig å erstatte. Alle spillerne er det. Vil at Wood skal bli, men går han så er det hans tap når han sitter på benken i PL og senere spiller en divisjon under Leeds. Men han blir rikere på penger da, betyr jo litt det også.

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1203 på: August 19, 2017, 09:57:43 »
Jeg tror ikke dette før Phil Hay eller klubben kommer med en uttalelse. Men vis dette er tilfelle, så kan sesongen skrinlegges og Chris Wood blir lagt for hat for min del. Dette er takka for at Leeds satset på han og han ble den spissen han er etter han kunne ha råtnet på benken i Leicester. Ber til gud at dette er fake news.
Wood skylder vel ikke Leeds en dritt. Var hakkekylling i et år. Har jobbet hardt for å bli den spissen han er nå, under 4 ulike head coacher. Hvis han går håper jeg det blir for mest mulig penger og minst mulig ondt blod.
Amen!

Cherry

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1204 på: August 19, 2017, 09:59:31 »
Det er enorm lønnsforskjell med 18' vs 50' £ i uka.

Hodet blir snudd på spillere når slike muligheter kommer opp, og d sportslige kommer i annen rekke mener jeg. Burnley liksom...kun pga penger - og muligheten for ett kortvarig PL opphold.
Irriterende, men slik har d blitt.

Vi får snu hodene våre vi også, klubben må nå vise besluttsomhet og bruke disse £££ på kvalitet,
Kunne tenkt meg Snodgrass.... åsså en spiss da.
 

Allanclarke

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1205 på: August 19, 2017, 10:01:41 »
Jeg tror ikke dette før Phil Hay eller klubben kommer med en uttalelse. Men vis dette er tilfelle, så kan sesongen skrinlegges og Chris Wood blir lagt for hat for min del. Dette er takka for at Leeds satset på han og han ble den spissen han er etter han kunne ha råtnet på benken i Leicester. Ber til gud at dette er fake news.
Wood skylder vel ikke Leeds en dritt. Var hakkekylling i et år. Har jobbet hardt for å bli den spissen han er nå, under 4 ulike head coacher. Hvis han går håper jeg det blir for mest mulig penger og minst mulig ondt blod.

Mange fans har gjort det. Men jeg har ALLTID hatt troa på han. Aldri kritisert han som mange andre har gjort. Visste at dette var et knallkjøp tilbake i 2015. Men min mening er at han hadde ikke vært den profilerte spissen uten Leeds. Går han nå setter det oss enormt tilbake på kortsikt, men ikke nødvendigvis lang sikt. Men opprykksmuligheten i år er kraftig redusert, ned til 1 prosent sjans. Triste nyheter å våkne til, men ennå ikke gitt opp håpet. Hvem skal gå rett inn å erstatte han? Hvem?

Annesj

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1206 på: August 19, 2017, 10:02:54 »
Wood har hatt 1 god sesong folkens. 1!!!!! At noen betaler en slik sum på bakgrunn av det er galskap. Ã… jeg takker å bukker. Vi klarer oss.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Frode

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1207 på: August 19, 2017, 10:04:49 »
Blir det Ekuban i dag da? Eller kan Pablo el Saiz flyttes frem?
 

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1208 på: August 19, 2017, 10:07:22 »
Hadde håpet vi bikket 20 millioner, men får vel si oss OK fornøyd med 15 millioner. Nå håper og regner jeg med at klubben har en erstatter såpass klar at han signer i neste uke og at vi bruker 5-10 millioner på en ny kvalitetsspiss.

Synd dette, men slik har det vært for klubben de siste 13 årene. Selling club...

auren
Tøys auren. Slik fotballen har utviklet seg er ingen klubber vaksinert mot å miste sine beste spillere for silly money. Vi er ingen selling club lenger, vi er først og fremst searching and buying.  :)
Jon R.

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1209 på: August 19, 2017, 10:08:22 »
Blir det Ekuban i dag da? Eller kan Pablo el Saiz flyttes frem?

Tipper Ekuban spiller på topp i dag ja. Kanskje får vi se Doukara i kamptroppen?


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1210 på: August 19, 2017, 10:08:42 »
Wood har hatt 1 god sesong folkens. 1!!!!! At noen betaler en slik sum på bakgrunn av det er galskap. Ã… jeg takker å bukker. Vi klarer oss.
Vel talt  :)

Allanclarke

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1211 på: August 19, 2017, 10:09:35 »
Det jeg heller ikke helt forstår. I Leeds er han garantert startplass, og i en sesong før VM er jo det alfa og omega. I Burnley kan han risikere å bli sittende på benken og selv om plassen i troppen til New Zealand ikke er truet så ikke sikkert han er i stor matchform til VM vis New Zealand kommer dit. Men det jeg forstår er at money talks. Bare så trist at dette er virkeligheten, vis dette stemmer. Hvordan skal vi noen gang kunne rykke opp, med å hele tiden selge unna de beste.

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1212 på: August 19, 2017, 10:12:22 »
Det jeg heller ikke helt forstår. I Leeds er han garantert startplass, og i en sesong før VM er jo det alfa og omega. I Burnley kan han risikere å bli sittende på benken og selv om plassen i troppen til New Zealand ikke er truet så ikke sikkert han er i stor matchform til VM vis New Zealand kommer dit. Men det jeg forstår er at money talks. Bare så trist at dette er virkeligheten, vis dette stemmer. Hvordan skal vi noen gang kunne rykke opp, med å hele tiden selge unna de beste.

Tviler sterkt på at Burnley kjøper en spiller til 15 mill + addons for å sitte på benken.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1213 på: August 19, 2017, 10:17:39 »
Hadde håpet vi bikket 20 millioner, men får vel si oss OK fornøyd med 15 millioner. Nå håper og regner jeg med at klubben har en erstatter såpass klar at han signer i neste uke og at vi bruker 5-10 millioner på en ny kvalitetsspiss.

Synd dette, men slik har det vært for klubben de siste 13 årene. Selling club...

auren
Tøys auren. Slik fotballen har utviklet seg er ingen klubber vaksinert mot å miste sine beste spillere for silly money. Vi er ingen selling club lenger, vi er først og fremst searching and buying.  :)

Selv om fotballen har utviklet seg slik og ikke alle kan stå i mot, så er vi jo fortsatt en selling club. Vi mister stort sett en av de beste spillerne våre sesong etter sesong. Denne gangen får vi imidlertid svært godt betalt. Slik vi også gjorde for McCormack for noen år siden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1214 på: August 19, 2017, 10:21:03 »
Klubben har nok gjort hva den kan. Svært ugunstig tidspunkt. Ny kontrakt ifølge ryktene tilbudt. Men så snart spilleren vil bort er toget egentlig gått. Da handler det bare om å få mest mulig penger for han.

Det er den fysiske delen av spillet til Chris Wood jeg vil savne mest, i tillegg til målene.

Men det er noe inni meg som sier at han ikke helt er tilpasset TC`s spillestil. Det er først og fremst bakromsspissen som jeg tror vil nyte godt av Saiz, Alioski og de gutta.

Han må erstattes umiddelbart, hvis ikke blir vi å slite maks.
 

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1215 på: August 19, 2017, 10:24:02 »
Han må erstattes umiddelbart, hvis ikke blir vi å slite maks.

Jeg har tillit til at Orta og co. allerede har linet opp erstatteren. Håper bare ikke det er Lasogga. Nå trenger vi faktisk to spisser inn - eller åpnes døra litt på gløtt for Doukara?

auren
« Siste redigering: August 19, 2017, 10:25:50 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Frode

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1216 på: August 19, 2017, 10:25:34 »
Kan også bli Roofe son spiss i dag.
 

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1217 på: August 19, 2017, 10:26:08 »
Han må erstattes umiddelbart, hvis ikke blir vi å slite maks.

Jeg har tillit til at Orta og co. allerede har linet opp erstatteren. Håper bare ikke det er Lasogga. Nå trenger vi faktisk to spisser inn - eller åpnes døra på litt på gløtt for Doukara?

auren

Doukara og Ekuban som spisser, og vi er langt nærmere League One enn Premier League.
 

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1218 på: August 19, 2017, 10:26:15 »
Kan også bli Roofe son spiss i dag.

Tenkte det samme.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1219 på: August 19, 2017, 10:30:22 »
Hadde håpet vi bikket 20 millioner, men får vel si oss OK fornøyd med 15 millioner. Nå håper og regner jeg med at klubben har en erstatter såpass klar at han signer i neste uke og at vi bruker 5-10 millioner på en ny kvalitetsspiss.

Synd dette, men slik har det vært for klubben de siste 13 årene. Selling club...

auren
Hvis man skal legge ditt resonnement til grunn, så er det da bare å gi opp. Alle klubber i England er selling Clubs bortsett fra Manure, Man City, Arsenal, Liverpool, Chelsea og delvis Spurs. Disse klubbene har lønninger som er astronomiske at selv en klubb som Everton selger når budet er latterlig. Tror dere for eksempel Everton hadde lyst å selge Rooney med tanke på sportslig utvikling? svaret gir seg selv....folk må snart forstå at alt dreier seg om penger i dagens foppall....vi må satse på å finne en som er like god og passer inn til en hyggelig sum. Jeg stoler på at Orta og de andre finner han...gjerne i utlandet :)

« Siste redigering: August 19, 2017, 10:32:49 av DenHviteYeboah »

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1220 på: August 19, 2017, 10:41:18 »
Som fryktet på 'lekkasjen' om tilbud om ny kontrakt, før den var signert. Kilden er ikke allverden, men her er det nok ild i tillegg til røyk.

Skjønner Wood og skjønner Leeds; det er timingen som er problemet.
Marching on together!

Nørgaard

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1221 på: August 19, 2017, 10:47:06 »
Med alt respekt til Woody så har han vel også kun haft en god sæson. Synes 20 millioner er fint hvis vi kan få en hurtig mand ind der passer til de dybe bolde Pablo, Saiz og Alioski lægger.

Dont get me wrong. Elsker Woody, men vil han til Premier League så er slaget tabt.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1222 på: August 19, 2017, 10:53:33 »
Med alt respekt til Woody så har han vel også kun haft en god sæson. Synes 20 millioner er fint hvis vi kan få en hurtig mand ind der passer til de dybe bolde Pablo, Saiz og Alioski lægger.

Dont get me wrong. Elsker Woody, men vil han til Premier League så er slaget tabt.
Godt sagt! Her er hele poenget så folk snart må forstå! PL lokker spillere og dobling av lønn lokker like mye. Deal With it!

Lundewhites

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1223 på: August 19, 2017, 11:05:25 »
Hadde håpet vi bikket 20 millioner, men får vel si oss OK fornøyd med 15 millioner. Nå håper og regner jeg med at klubben har en erstatter såpass klar at han signer i neste uke og at vi bruker 5-10 millioner på en ny kvalitetsspiss.

Synd dette, men slik har det vært for klubben de siste 13 årene. Selling club...

auren
Hvis man skal legge ditt resonnement til grunn, så er det da bare å gi opp. Alle klubber i England er selling Clubs bortsett fra Manure, Man City, Arsenal, Liverpool, Chelsea og delvis Spurs. Disse klubbene har lønninger som er astronomiske at selv en klubb som Everton selger når budet er latterlig. Tror dere for eksempel Everton hadde lyst å selge Rooney med tanke på sportslig utvikling? svaret gir seg selv....folk må snart forstå at alt dreier seg om penger i dagens foppall....vi må satse på å finne en som er like god og passer inn til en hyggelig sum. Jeg stoler på at Orta og de andre finner han...gjerne i utlandet :)
Liverpool er vel selling club? Torres, Suarez og nå Coutinho
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1224 på: August 19, 2017, 11:09:16 »
Med alt respekt til Woody så har han vel også kun haft en god sæson. Synes 20 millioner er fint hvis vi kan få en hurtig mand ind der passer til de dybe bolde Pablo, Saiz og Alioski lægger.

Dont get me wrong. Elsker Woody, men vil han til Premier League så er slaget tabt.
Godt sagt! Her er hele poenget så folk snart må forstå! PL lokker spillere og dobling av lønn lokker like mye. Deal With it!

Sånn er det og de fleste virker inneforstått med det. Dette vil uansett ikke bli mindre attraktivt, nå som prisene i Premier League har blitt helt hinsides idiotiske. Med det følger enda kraftigere lønnsøkning og som tidligere argumentert med - hvem av oss hadde ikke byttet arbeidsgiver i et langt mer gunstig marked, til dobling/tripling av lønn for samme jobben? De fleste. Ã… spille for Leeds kontra Burnley i PL er nok interessant, men det kan ikke loves opprykk.

Mange sier også han har hatt en enkelt god sesong. Det er i Leeds, selv om mange av oss også påpekte manglende service året før. Wood er ingen one hit wonder, men har vært en veldig god spiss i Championship også for Leicester. Fortsatt er han ganske ung og blir neppe dårligere. Han passer nok også Burnley bra; minner en god del om Sam Vokes, men er i mine øyne totalt sett bedre. Skal Burnley overleve, blir det på arbeidsmoral og fysikk. Det har Wood.

Har følt alt avhenger av å beholde han, men det kan bli en vinn-vinn for alle parter, så sant man finner den rette erstatteren. Håper Leeds har vært ute og funnet han i forkant og at midlene nå blir tilgjengelig.
Marching on together!

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1225 på: August 19, 2017, 11:12:04 »
Med alt respekt til Woody så har han vel også kun haft en god sæson. Synes 20 millioner er fint hvis vi kan få en hurtig mand ind der passer til de dybe bolde Pablo, Saiz og Alioski lægger.

Dont get me wrong. Elsker Woody, men vil han til Premier League så er slaget tabt.
Godt sagt! Her er hele poenget så folk snart må forstå! PL lokker spillere og dobling av lønn lokker like mye. Deal With it!

Dette skjønner vel alle? Leeds er ikke en stor nok klubb til å si nei til sine toppspillere når PL-klubber kommer rekende. Samme story som med Byram, Cook, Howson, Snoddy, Beckford, (Taylor) og nå Wood.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1226 på: August 19, 2017, 11:12:11 »
Hay:

No word from Leeds yet but message from the Burnley end is that a deal for Wood is all but agreed. Medical likely to take place tomorrow.

Wood travelled with the team to Sunderland yesterday but Burnley don't want him to play in tonight's game. #lufc

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1227 på: August 19, 2017, 11:20:32 »
Jeg tror ikke dette før Phil Hay eller klubben kommer med en uttalelse. Men vis dette er tilfelle, så kan sesongen skrinlegges og Chris Wood blir lagt for hat for min del. Dette er takka for at Leeds satset på han og han ble den spissen han er etter han kunne ha råtnet på benken i Leicester. Ber til gud at dette er fake news.
Wood skylder vel ikke Leeds en dritt. Var hakkekylling i et år. Har jobbet hardt for å bli den spissen han er nå, under 4 ulike head coacher. Hvis han går håper jeg det blir for mest mulig penger og minst mulig ondt blod.

Enig. Forstår ikke de som skal stemple ham som noen judas. Her femdobler vi investeringen vår. Kjempegod business!

auren
Helt utrolig at noen fortsetter å hetse Wood. Han var til orientering toppscorer i divisjonen i fjor, og spilte på et av lagene som skapte færrest sjanser. Har jo fått masse tyn i år også. Hvis ryktene stemmer, er det en trist dag for Leeds - men Wood ønsker jeg all mulig hell og lykke videre i karrieren. En herlig type som nok en del midtstoppere i PL vil merke at de spiller mot.

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1228 på: August 19, 2017, 11:24:50 »
Han må erstattes umiddelbart, hvis ikke blir vi å slite maks.

Jeg har tillit til at Orta og co. allerede har linet opp erstatteren. Håper bare ikke det er Lasogga. Nå trenger vi faktisk to spisser inn - eller åpnes døra litt på gløtt for Doukara?

auren
Lukter ikke mål av dette, auren... Et panikkjøp like før vinduet stenger er et skudd i blinde.

ibster

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #1229 på: August 19, 2017, 11:26:49 »
Kan også bli Roofe son spiss i dag.

Tenkte det samme.
I 4231 systemet vi spiller nå er det mest naturlig at han erstatter Wood alene på topp slik situasjonen er nå, ekuban er et stykke unna startelleveren, doukara er ikke god nok. Hadde også vært kult å se et 433 med et anker på midten og to indreløpere. Saiz som falsk nier og alioski og roofe som kantspisser. Vi har plenty med sentrale midtbanespillere å rullere med.