Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 298233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #810 på: Februar 06, 2017, 20:37:57 »
Du har altså totalt skiftet mening på to uker, Josch. 25. januar skrev du dette:

Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Du motsier deg selv / klarer ikke å bestemme deg (atter en gang).  ::)

Jeg mener han har gjort en god jobb hittil. men mot god motstand (kamper på toppnivå og neste år) holder det ikke.
Du er litt smålig som ikke fatter dette med vilje. tror de fleste gjennomskuer deg her.
« Siste redigering: Februar 06, 2017, 20:40:06 av Josch »

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #811 på: Februar 06, 2017, 20:48:08 »
Greit at Wood neppe hadde en av sine beste kamper, men dersom du baserer din kritikk basert på Huddersfield-kampen, synes jeg det blir litt bom.

Man kan ikke forvente at Wood skal utgjøre forskjellen i alle kamper. Vel har han vært uvurderlig for laget denne sesongen, men skal vi virkelig henge skylden på Wood for at vi tapte søndagens kamp?

På søndag var det LAGET som sviktet, ikke bare Wood. Han fikk neimen ikke mye hjelp fra lagkameratene. Ja, jeg la også merke til at han mistet ballen noen ganger, der jeg hadde håpet at han ville fått til noe mer, men dette var kampen da lite stemte for hele laget.

Dersom vi snakker PL, trenger vi spisser med flere kvaliteter enn Wood innehar (i tillegg til Wood). På dette nivået er han per dato helt i toppen. Det er bare å ta en kikk på toppscorer-lista, så finner du det ut.

Jeg snakker om ett nivå opp,  dvs å nå minst 2. plassen neste sesong . Det er nøkkelkampene mot hovedmotstandere som betyr noe for  direkte opprykk  eller ikke. Han kom til kort mot  Huddersfield, selv om man kan ha en dårlig kamp.
« Siste redigering: Februar 06, 2017, 20:50:56 av Josch »

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #812 på: Februar 06, 2017, 21:02:19 »
Du har altså totalt skiftet mening på to uker, Josch. 25. januar skrev du dette:

Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Du motsier deg selv / klarer ikke å bestemme deg (atter en gang).  ::)

Jeg mener han har gjort en god jobb hittil. men mot god motstand (kamper på toppnivå og neste år) holder det ikke.
Du er litt smålig som ikke fatter dette med vilje. tror de fleste gjennomskuer deg her.

Ja, neste år; hvor er vi da? Jeg vet det ikke, men kanskje du allerede har regnet det ut?

Synes du Wood har klart seg dårligere mot topp motstand enn resten av laget? Blir det ikke en litt feil å kritisere kun Wood for å ikke holde høyt nok nivå mot topplag? Synes absolutt du bør fordele kritikken jevnt fordelt på hele laget.

Vi mangler trolig "ett knepp" til å komme opp et nivå til når neste sesong sparkes igang.
Super Leeds since 1968

Runar

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #813 på: Februar 06, 2017, 21:11:35 »
Greit at Wood neppe hadde en av sine beste kamper, men dersom du baserer din kritikk basert på Huddersfield-kampen, synes jeg det blir litt bom.

Man kan ikke forvente at Wood skal utgjøre forskjellen i alle kamper. Vel har han vært uvurderlig for laget denne sesongen, men skal vi virkelig henge skylden på Wood for at vi tapte søndagens kamp?

På søndag var det LAGET som sviktet, ikke bare Wood. Han fikk neimen ikke mye hjelp fra lagkameratene. Ja, jeg la også merke til at han mistet ballen noen ganger, der jeg hadde håpet at han ville fått til noe mer, men dette var kampen da lite stemte for hele laget.

Dersom vi snakker PL, trenger vi spisser med flere kvaliteter enn Wood innehar (i tillegg til Wood). På dette nivået er han per dato helt i toppen. Det er bare å ta en kikk på toppscorer-lista, så finner du det ut.
Spiller attpåtil på et lag som skaper få målsjanser, godt under snittet i divisjonen. (Finner ikke linken nå)

Kommentatoren under Huddersfield kampen sa at vi skapte færrest sjanser i divisjonen, det sier endel. Så er Wood også ikke bare avhengig av sjanser for å score, men han skal jo helst være delaktig å skape disse sjansene. Det er vel kanskje der det primært er lov å kritisere Wood. Han scorer mål og han gjør det så ofte at det i utgangspunktet ikke er lov å si noe stygt om han. Men han er trist å se på spille fotball, han har strøm i begge beina og skaper lite for noen. Men setter du han opp foran mål har han vært klinisk i år.
 

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #814 på: Februar 06, 2017, 21:52:37 »
Du har altså totalt skiftet mening på to uker, Josch. 25. januar skrev du dette:

Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Du motsier deg selv / klarer ikke å bestemme deg (atter en gang).  ::)



Jeg mener han har gjort en god jobb hittil. men mot god motstand (kamper på toppnivå og neste år) holder det ikke.
Du er litt smålig som ikke fatter dette med vilje. tror de fleste gjennomskuer deg her.

Ja, neste år; hvor er vi da? Jeg vet det ikke, men kanskje du allerede har regnet det ut?

Synes du Wood har klart seg dårligere mot topp motstand enn resten av laget? Blir det ikke en litt feil å kritisere kun Wood for å ikke holde høyt nok nivå mot topplag? Synes absolutt du bør fordele kritikken jevnt fordelt på hele laget.

Vi mangler trolig "ett knepp" til å komme opp et nivå til når neste sesong sparkes igang.

Absolutt riktig at hele laget ikke er godt nok. Men vi har jo en egen tråd for Wood og andre spillere. Er det ikke da meningen at vi skal mene  noe om hver enkelt spiller? Mener du at vi skal vurdere hele laget kollektivt i alle kamper slik du gjør her? ikke si noe om den enkelte spiller? Denne gangen så jeg svakheter ved  Wood selv om hele laget spilte svakt. Han har ikke de evnene jeg ønsker på et lag blant de to beste. De evnene ville han ikke fått på en god Leeds-dag heller.   Jeg motsier ikke meg selv av den grunn. Wood er god,  men  i denne toppkampen kunne han behøvd andre evner i tillegg til de han har. Gode spisser skaper noe selv om laget har en dårlig dag. Spissen er viktig fordi det er mye lettere å forsvare seg enn å score et ledermål i slike kamper. En ufortjent Leeds-ledelse med en enda bedre spiss ville preget kampen sterkt.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #815 på: Februar 06, 2017, 21:55:24 »
Har biti meg selv i leppa gjennom de siste måneder. Uansett tabellplassering i Championship. Ja da er Deadwood som jeg kalte ham før mere enn god nok. Han vil fortsette å prestere i denne divisjonen. Men hvis Leeds rykker opp, ja da er jeg mere usikker. Men gudene vet, se på Crouch i Stoke

raggen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #816 på: Februar 06, 2017, 22:35:11 »
noen spisser er bare born yo be in championship... er mange spisser som rykker opp med diverse lag men ikke klarer og ta steget,så kommer de ned i championship og blomstrer. wood tipper og tror jeg er en slik spiller. Wood er ingen suarez som klarer ting på egenhånd der oppe. så når laget ikke spiller wood god nei da er ikke wood god.
 MEN wood har tatt store steg og har alltid hatt troa på ham og forsvart ham at med den rette servicen så er han god for 20 mål+
etter Monk sitt inntog har til og med wood blitt mere bevegelig og jobber som en helt
Forever Leeds United!!!!!!!!

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #817 på: Februar 07, 2017, 00:53:26 »
Du har altså totalt skiftet mening på to uker, Josch. 25. januar skrev du dette:

Bare å gi seg over. Januar har vært hans måned. Definitivt! Jobber hardt fremover og hjemover. Og ender opp i målprotokollen  i nesten hver kamp. Kjennetegner en toppscorer!! Jeg dr....ter i om han er litt klønete til tider. Ballen havner i mål ofte! 20 mål nå er fantastisk. :)

Du motsier deg selv / klarer ikke å bestemme deg (atter en gang).  ::)



Jeg mener han har gjort en god jobb hittil. men mot god motstand (kamper på toppnivå og neste år) holder det ikke.
Du er litt smålig som ikke fatter dette med vilje. tror de fleste gjennomskuer deg her.

Ja, neste år; hvor er vi da? Jeg vet det ikke, men kanskje du allerede har regnet det ut?

Synes du Wood har klart seg dårligere mot topp motstand enn resten av laget? Blir det ikke en litt feil å kritisere kun Wood for å ikke holde høyt nok nivå mot topplag? Synes absolutt du bør fordele kritikken jevnt fordelt på hele laget.

Vi mangler trolig "ett knepp" til å komme opp et nivå til når neste sesong sparkes igang.

Absolutt riktig at hele laget ikke er godt nok. Men vi har jo en egen tråd for Wood og andre spillere. Er det ikke da meningen at vi skal mene  noe om hver enkelt spiller? Mener du at vi skal vurdere hele laget kollektivt i alle kamper slik du gjør her? ikke si noe om den enkelte spiller? Denne gangen så jeg svakheter ved  Wood selv om hele laget spilte svakt. Han har ikke de evnene jeg ønsker på et lag blant de to beste. De evnene ville han ikke fått på en god Leeds-dag heller.   Jeg motsier ikke meg selv av den grunn. Wood er god,  men  i denne toppkampen kunne han behøvd andre evner i tillegg til de han har. Gode spisser skaper noe selv om laget har en dårlig dag. Spissen er viktig fordi det er mye lettere å forsvare seg enn å score et ledermål i slike kamper. En ufortjent Leeds-ledelse med en enda bedre spiss ville preget kampen sterkt.
Jeg synes evnen til å korrigere egne meninger er en grunnleggende god egenskap, særlig når man underbygger standpunktet så godt som du gjør her.  Tommelen opp for det, Josch. En annen ting er at mange har ment det samme som deg lenge, uten at det diskvalifiserer det du skriver på noen som helst måte. Selv synes jeg Wood fremstår som en langt bedre spiller nå enn i begynnelsen av sesongen, allikevel er jeg langt på vei enig med deg.   :)
Jon R.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #818 på: Februar 07, 2017, 01:22:55 »
Jeg elsker Pontus..
Har trua på Roofe og Pablo...
Berardi er undervurdert og Ailing fantastisk..
Jeg lovpriser ungdommen i Vieira, Coyle og Phillips...

Ã…rets HIT er uansett Chris Wood...
Mål i bøttesvis...
Se som han jobber...se som han springer...
Førsteforvarer...og en bauta på dødballer i mot...

Min foreløpige kandidat til Ã…rets Spiller  ;)

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

B_Ød

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #819 på: Februar 07, 2017, 08:04:17 »
Jeg elsker Pontus..
Har trua på Roofe og Pablo...
Berardi er undervurdert og Ailing fantastisk..
Jeg lovpriser ungdommen i Vieira, Coyle og Phillips...

Ã…rets HIT er uansett Chris Wood...
Mål i bøttesvis...
Se som han jobber...se som han springer...
Førsteforvarer...og en bauta på dødballer i mot...

Min foreløpige kandidat til Ã…rets Spiller  ;)

...og her henger jeg meg på  :D
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #820 på: Februar 07, 2017, 08:13:39 »
Jeg elsker Pontus..
Har trua på Roofe og Pablo...
Berardi er undervurdert og Ailing fantastisk..
Jeg lovpriser ungdommen i Vieira, Coyle og Phillips...

Ã…rets HIT er uansett Chris Wood...
Mål i bøttesvis...
Se som han jobber...se som han springer...
Førsteforvarer...og en bauta på dødballer i mot...

Min foreløpige kandidat til Ã…rets Spiller  ;)

Vanskelig å si deg imot.
Tenk for en forvandling denne mannen har hatt fra de første kampene i sesongen og frem til idag.
Fra hetsing til hylling fra tribunen.
Mannen har kjempet seg gjennom motgang og kommet ut på topp. Slike menn trenger vi!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #821 på: Februar 07, 2017, 08:30:11 »
Jeg elsker Pontus..
Har trua på Roofe og Pablo...
Berardi er undervurdert og Ailing fantastisk..
Jeg lovpriser ungdommen i Vieira, Coyle og Phillips...

Ã…rets HIT er uansett Chris Wood...
Mål i bøttesvis...
Se som han jobber...se som han springer...
Førsteforvarer...og en bauta på dødballer i mot...

Min foreløpige kandidat til Ã…rets Spiller  ;)

Vanskelig å si deg imot.
Tenk for en forvandling denne mannen har hatt fra de første kampene i sesongen og frem til idag.
Fra hetsing til hylling fra tribunen.
Mannen har kjempet seg gjennom motgang og kommet ut på topp. Slike menn trenger vi!

Er ikke bare målene. Mye større arbeidsradius enn tidligere. Sterk i kroppen som gjør at han er flink å skjerme ball.

Med Pedraza og Barrow inn håper jeg servicen blir enda bedre, og målene enda flere.
 

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #822 på: Februar 07, 2017, 16:59:48 »
Jeg elsker Pontus..
Har trua på Roofe og Pablo...
Berardi er undervurdert og Ailing fantastisk..
Jeg lovpriser ungdommen i Vieira, Coyle og Phillips...

Ã…rets HIT er uansett Chris Wood...
Mål i bøttesvis...
Se som han jobber...se som han springer...
Førsteforvarer...og en bauta på dødballer i mot...

Min foreløpige kandidat til Ã…rets Spiller  ;)

Vanskelig å si deg imot.
Tenk for en forvandling denne mannen har hatt fra de første kampene i sesongen og frem til idag.
Fra hetsing til hylling fra tribunen.
Mannen har kjempet seg gjennom motgang og kommet ut på topp. Slike menn trenger vi!

Er ikke bare målene. Mye større arbeidsradius enn tidligere. Sterk i kroppen som gjør at han er flink å skjerme ball.

Med Pedraza og Barrow inn håper jeg servicen blir enda bedre, og målene enda flere.
Som vanlig treffer Kato i sin analyse. Vi har egentlig vært uten fungerende kantspillere i en lang periode nå. Heldigvis har Pablo kompensert for dette med nådeløse dødballer. Jeg håper virkelig at de to nye kan komme seg rundt på kanten og servere innlegg i feltet, selv om det sannsynligvis er kun Wood som vil være der. Da vil faktisk Wood bli enda bedre.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #823 på: Februar 08, 2017, 13:43:54 »
Velfortjent!!!!!  :)


PFA

 Congratulations to @LUFC’s @officialcwood on winning the January Sky Bet Championship PFA Fans’ Player of the Month.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #824 på: Februar 08, 2017, 15:03:31 »
Så absolutt! Vært utrolig viktig for oss  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #826 på: Februar 09, 2017, 14:08:38 »

12.20pm: Wood up for award


Meanwhile, we have some good news to bring you.

Chris Wood has been nominated for the Championship player of the month award for January.

He's already streaks ahead in a PFA fans' poll run by Sky Sports and he could double up with the official league gong.


Wood passed the 20-goal mark with braces against Rotherham United and Barnsley and single finishes at home to Derby County and Nottingham Forest last month.


Read Phil Hay's full story more at: Leeds United striker Wood up for player of month



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nord

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #827 på: Februar 09, 2017, 16:07:44 »
man skal aldrig sige aldrig  ;D
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #828 på: Februar 10, 2017, 08:09:10 »
https://www.leedsunited.com/news/team-news/21605/efl-chris-wood-wins-january-gong


Pope

AUDIO: Player of the Month award winner Chris Wood is improving all the time says Leeds United boss Garry Monk #lufc bbc.co.uk/programmes/p04…

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Woody

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #829 på: Februar 10, 2017, 09:05:31 »
https://www.leedsunited.com/news/team-news/21605/efl-chris-wood-wins-january-gong


Pope

AUDIO: Player of the Month award winner Chris Wood is improving all the time says Leeds United boss Garry Monk #lufc bbc.co.uk/programmes/p04…

Den synes jeg var vel fortjent,har utviklet seg fantastisk under Monk og knaller inn 2 nye mål mot cardif.MOT
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #831 på: Februar 10, 2017, 23:55:36 »
Chris Wood

Very happy with this award. Thanks to my team mates, staff and everyone at @LUFC without them it wouldn't have happened.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #832 på: Februar 11, 2017, 00:03:30 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #833 på: Februar 11, 2017, 00:04:30 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #834 på: Februar 11, 2017, 10:01:01 »
Fint intervju, rett og slett!
Jon R.

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #835 på: Februar 12, 2017, 13:14:01 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #836 på: Februar 13, 2017, 19:46:46 »
Slik jeg leser mellom linjene her i dette intervjuet. Rykker ikke Leeds opp i sommer, ja da forsvinner Wood
http://www.squawka.com/news/chris-wood-says-decision-to-stay-at-leeds-in-january-was-a-no-brainer/901673


patricksangvik

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #837 på: Februar 13, 2017, 21:39:05 »
Chris Wood: "There are 15 massive games to go and we  will take one as it comes, but every game is a cup final now." http://bit.ly/WoodEveryGameFinal
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #838 på: Februar 13, 2017, 21:41:00 »
Chris Wood: "There are 15 massive games to go and we  will take one as it comes, but every game is a cup final now." http://bit.ly/WoodEveryGameFinal

Oh, but Leeds United doesn't do cup finals??? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #839 på: Februar 13, 2017, 22:23:00 »
Chris Wood: "There are 15 massive games to go and we  will take one as it comes, but every game is a cup final now." http://bit.ly/WoodEveryGameFinal

Oh, but Leeds United doesn't do cup finals??? :o
Nja, vi møter opp og taper..forrige seier i 1971...var det ikke?