Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 298248 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #840 på: Februar 13, 2017, 22:27:39 »
Chris Wood: "There are 15 massive games to go and we  will take one as it comes, but every game is a cup final now." http://bit.ly/WoodEveryGameFinal

Oh, but Leeds United doesn't do cup finals??? :o
Nja, vi møter opp og taper..forrige seier i 1971...var det ikke?
Njaa, tror vi vant en cup i pre-season i DOL-tiden. :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #841 på: Februar 26, 2017, 08:26:38 »
Scoret i 21 kamper denne sesongen. Vilt.
 

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #842 på: Februar 26, 2017, 08:36:39 »

James Marshment ‏@marshyleeds  · 8m8 minutes ago 
Chris Wood. #LUFC striker, New Zealand international, wearer of unusual hats.

 :D
Magic hat?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #843 på: Mars 01, 2017, 22:17:15 »
Forsvinner nok til sommern, hvis vi ikke rykker opp. Wood vil spille i Premier League og da er det nok bye bye evt. Men trokke det blir Tottenham i så måte http://www.hitc.com/en-gb/2017/03/01/after-20-goal-leeds-striker-chris-wood-admits-admiration-for-kan/

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #844 på: Mars 01, 2017, 22:37:03 »
Forsvinner nok til sommern, hvis vi ikke rykker opp. Wood vil spille i Premier League og da er det nok bye bye evt. Men trokke det blir Tottenham i så måte http://www.hitc.com/en-gb/2017/03/01/after-20-goal-leeds-striker-chris-wood-admits-admiration-for-kan/
Kan havne hos middelhavsfarere som WBA, Stoke eller Crystal Palace.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #845 på: Mars 01, 2017, 22:50:04 »
Forsvinner nok til sommern, hvis vi ikke rykker opp. Wood vil spille i Premier League og da er det nok bye bye evt. Men trokke det blir Tottenham i så måte http://www.hitc.com/en-gb/2017/03/01/after-20-goal-leeds-striker-chris-wood-admits-admiration-for-kan/
Kan havne hos middelhavsfarere som WBA, Stoke eller Crystal Palace.

Rhodes slo ikke igjennom på en annen middelhavsfarer. Chris Wood blir hos oss!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #846 på: Mars 03, 2017, 22:17:27 »
Med denne scoringsraten er jeg redd han blir solgt til sommeren. Dessverre. Må jo være fristende for en PL-manager å kjøpe inn en proven goal scorer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #847 på: Mars 03, 2017, 22:42:55 »
Fytti katta! Helt strålende kamp av Wood! 9 ut av 10.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #848 på: Mars 03, 2017, 22:48:39 »
Med denne scoringsraten er jeg redd han blir solgt til sommeren. Dessverre. Må jo være fristende for en PL-manager å kjøpe inn en proven goal scorer.
Herregud. Nyt Wood og ikke frykt det ene og det andre.
Akkurat nå er det rett deiligt å være Leeds fan


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #849 på: Mars 03, 2017, 22:52:17 »
Denne karen er helt ugjenkjennelig. Denne sesongen er han pigg, har målteft, jobber steinhardt kampen gjennom. Ja - og så scorer han mål da. Alle slags typer mål.

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #850 på: Mars 03, 2017, 22:54:14 »
Denne karen er helt ugjenkjennelig. Denne sesongen er han pigg, har målteft, jobber steinhardt kampen gjennom. Ja - og så scorer han mål da. Alle slags typer mål.

Wood har utvilsomt jobbet hardt med fysikk og innstilling over sommeren, men han får også langt bedre service. Han får flere pasninger å jobbe på og langt flere riktige pasninger enn i fjorsesongen, hvor det meste var lange poler.
Marching on together!

Eriksen55

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #851 på: Mars 03, 2017, 23:05:06 »
Med denne scoringsraten er jeg redd han blir solgt til sommeren. Dessverre. Må jo være fristende for en PL-manager å kjøpe inn en proven goal scorer.

Like proven som Rhodes? Tror og håper han blir hos oss. Håper han ser selv også at det er best  :)

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #852 på: Mars 03, 2017, 23:32:55 »
Denne karen er helt ugjenkjennelig. Denne sesongen er han pigg, har målteft, jobber steinhardt kampen gjennom. Ja - og så scorer han mål da. Alle slags typer mål.

Wood har utvilsomt jobbet hardt med fysikk og innstilling over sommeren, men han får også langt bedre service. Han får flere pasninger å jobbe på og langt flere riktige pasninger enn i fjorsesongen, hvor det meste var lange poler.

Ja, skal være enig i at servicen er bedre. Men i år klarer Wood oftere også å holde på ballen der oppe, ta med seg ballen, og jager "umulige" baller. Det så vi ikke så mye av forrige sesong.

Buddy

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #853 på: Mars 03, 2017, 23:50:26 »
Wood = Leeds
Leeds = Wood
Vi holder sammen.
Det stoler jeg på at Monk fikser.

Torpe-do

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #854 på: Mars 04, 2017, 00:01:39 »
Hugser jeg så Wood for første gang på Lillestrøm, og må innrømme at jeg førsteinntrykket var MEGET dårlig! Deretter tenkte jeg, etter den første sesongen, at "jo, ja, jeg hadde nok rett. Denne karen har ikke mye i seg". Men fytti - av og til er det deilig å ta feil! :)

Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #855 på: Mars 04, 2017, 00:53:37 »
Er så gøy å tenke tilbake på første sesongen, fjorårets sesong og ikke minst starten av denne sesongen da alle, inkludert meg ville ha fyren bort. Og det er så deilig at fyren har motbevist alle! For en jobb han har lagt bak seg for å komme så langt, respekt!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #856 på: Mars 04, 2017, 03:01:11 »
Faen for en progresjon på den gutten. Målratio en ting, men fart, teknikk, arbeidsmoral, alloverplay og SELVTILLIT. OMG.!!!! Respekt!
Jon R.

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #857 på: Mars 04, 2017, 09:57:36 »
Beste kampen jeg har sett av Wood til nå. Han forsvinner dessverre hvis vi ikke ryker opp :(

Leedsfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #858 på: Mars 04, 2017, 12:07:30 »
Faen for en progresjon på den gutten. Målratio en ting, men fart, teknikk, arbeidsmoral, alloverplay og SELVTILLIT. OMG.!!!! Respekt!

Godt vi ikke gav han bort gratis eller solgte han for silly-money til Kina i januar. Ser at de som har pratet denne spilleren ned nå ikke prater så mye om oppturen, men om at PL eller andre større ligaer venter.

For en spiller han er blitt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Nørgaard

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #859 på: Mars 04, 2017, 12:13:08 »
Bedste striker siden Viduka  8)

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #860 på: Mars 04, 2017, 16:53:10 »
Faen for en progresjon på den gutten. Målratio en ting, men fart, teknikk, arbeidsmoral, alloverplay og SELVTILLIT. OMG.!!!! Respekt!
Men han hadde vel ingen assists i går?












 ;)

TK20

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #861 på: Mars 04, 2017, 18:22:33 »
Elsker hvordan han genuint gratulerer Pedraza med tredjemålet i går. Woodsy var på gang mot sitt første hattrick for Leeds; mange spisser hadde klaget på ikke å få ballen der. I stedet virker han overlykkelig over scoringen. Lagspiller!

Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #862 på: Mars 04, 2017, 19:03:02 »
Elsker hvordan han genuint gratulerer Pedraza med tredjemålet i går. Woodsy var på gang mot sitt første hattrick for Leeds; mange spisser hadde klaget på ikke å få ballen der. I stedet virker han overlykkelig over scoringen. Lagspiller!
+1
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #863 på: Mars 04, 2017, 19:53:34 »
Faen for en progresjon på den gutten. Målratio en ting, men fart, teknikk, arbeidsmoral, alloverplay og SELVTILLIT. OMG.!!!! Respekt!
Men han hadde vel ingen assists i går?

Nei det er klart. Hadde heller ikke noe raid fra egen banehalvdel der han driblet av 7 mann før han satte den hardt i krysset. Forøvrig godkjent.  :)
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #864 på: Mars 04, 2017, 20:35:27 »
Wood = Leeds
Leeds = Wood
Vi holder sammen.
Det stoler jeg på at Monk fikser.
Beklager, men Money talks >:(
Noe vi til fulle har fått erfare en 13-14 år....

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #865 på: Mars 04, 2017, 20:47:42 »
Wood = Leeds
Leeds = Wood
Vi holder sammen.
Det stoler jeg på at Monk fikser.
Beklager, men Money talks >:(
Noe vi til fulle har fått erfare en 13-14 år....

Det er nok riktig.

Men henger vi en prislapp på £30-40 mill på Wood, tror jeg PL-klubbene skygger unna, for så mye er han ikke verd.
« Siste redigering: Mars 04, 2017, 20:51:08 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #866 på: Mars 04, 2017, 21:03:25 »
Wood = Leeds
Leeds = Wood
Vi holder sammen.
Det stoler jeg på at Monk fikser.
Beklager, men Money talks >:(
Noe vi til fulle har fått erfare en 13-14 år....

Det er nok riktig.

Men henger vi en prislapp på £30-40 mill på Wood, tror jeg PL-klubbene skygger unna, for så mye er han ikke verd.
Også blir Wood sur og vil bort, også må vi slippe ham fordi 5 millioner pund er bedre enn dårlig lagmoral.. Ikke lett
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #867 på: Mars 04, 2017, 21:08:31 »
Wood = Leeds
Leeds = Wood
Vi holder sammen.
Det stoler jeg på at Monk fikser.
Beklager, men Money talks >:(
Noe vi til fulle har fått erfare en 13-14 år....

Det er nok riktig.

Men henger vi en prislapp på £30-40 mill på Wood, tror jeg PL-klubbene skygger unna, for så mye er han ikke verd.
Også blir Wood sur og vil bort, også må vi slippe ham fordi 5 millioner pund er bedre enn dårlig lagmoral.. Ikke lett

Tror ikke så mye på den teorien.

Dessuten: £5 millioner  ::) Det må da være måte på undervurdering av en spiller som Wood.
« Siste redigering: Mars 04, 2017, 21:41:59 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #868 på: Mars 04, 2017, 22:41:36 »
Twitter

Chris Wood scored 11
league goals in 2017. More than 9 Champ sides have managed this year inc. #AVFC, #bcfc & #wwfc.

#LUFC #Leeds
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #869 på: Mars 04, 2017, 22:55:36 »
Twitter

Chris Wood scored 11
league goals in 2017. More than 9 Champ sides have managed this year inc. #AVFC, #bcfc & #wwfc.

#LUFC #Leeds

11 mål på 11 kamper i divisjonen. Utrolig god statistikk.  8)

Vi må bare krysse fingre for at han holder seg skadefri.

Kan vi takke James Beattie for at Wood har blitt en mye bedre spiss enn han var forrige sesong?
« Siste redigering: Mars 04, 2017, 23:33:16 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968