Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 298225 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #900 på: Mars 24, 2017, 09:57:39 »
Tror ikke salg av Wood er katastrofe. Vi har erstattet Cook og Byram på en god måte. Den kritikken er allerede forstummet. Det er ikke engang sikkert at Wood er god nok for top 2 i ch.ship eller blir fast på laget hvis vi rykker opp til PL. Salg av spillere har de siste årene har blitt erstattet med noe bedre. Faktum er at Leeds har blitt stadig bedre tross flere salg.

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #901 på: Mars 24, 2017, 10:40:15 »
Skjønner ikke vitsen med å la aviser hvor integriteten overgås av Se og Hør styre ens oppfatning av hva som skjer med Leeds.
Marching on together!

Blank_File

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #902 på: Mars 24, 2017, 10:50:36 »
Du har rett i at vi har vært gode til å erstatte det vi har solgt. Veldig gode. Hadde aldri trodde vi skulle klare å finne en som kunne score like mye som Ross McCormack på lenge igjen. Spisser som scorer mål er ikke lette å få fatt på. Vil ikke si at vi har vært heldige med Wood, for det så ut som han kunne bli bra og han kostet en del. Jeg har lite lyst å gamble med å slippe nok en målscorer. Jeg tror det er håp om at Wood har tro nok på prosjektet at han blir ett år til, selv om vi ikke klarer det denne sesongen.

Torpe-do

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #903 på: Mars 24, 2017, 12:28:27 »
Vi vil jo få mye penger for karen, da.. Og en forskjell mellom Wood og McCormack - favør Wood - er jo alderen.

Tror dere kanskje laget scorer flere mål, totalt sett, om vi har en annen spiss? Usikker..

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #904 på: Mars 24, 2017, 19:03:49 »
Vi vil jo få mye penger for karen, da.. Og en forskjell mellom Wood og McCormack - favør Wood - er jo alderen.

Tror dere kanskje laget scorer flere mål, totalt sett, om vi har en annen spiss? Usikker..
Usikker? Hvem skulle ha scoret mål da? Motstanderen?
Wood har faktisk fått kritikk for å ha for lite assists. Jeg spør da: Hvem skal han assistere? Han er jo stort sett alene innenfor 16-meteren.

Jeg vet at jeg drar dette ut i det kjedsommelige, men der det tidligere var et og annet mål som ble scoret av noen andre, har det i det siste blitt nesten parodisk. Verst var vel den kampen (Fulham?) hvor Wood måtte stå over pga hamstring, og vårt ene mål ble scoret av motstanderen. Den så jeg ikke komme...

Roofe og Doukara har fått veldig mange sjanser, men tar ikke opp hansken. Dallas er vel den nest mest målfarlige vi har i åpent spill, mens Pontus og Bartley har puttet en del på dødball - men det begynner å bli en stund siden nå.

Torpe-do

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #905 på: Mars 24, 2017, 19:38:25 »
Visst pokker er jeg usikker. Dersom vi hadde fått 10-15 millioner for en Wood i form, vet vi aldri hva som kommer til å skje. Jeg vil påstå salget av McCormack var et meget godt salg, og vi visste heller ikke da hvordan ting kom til å gå. Vi spiller en annen formasjon enn vi gjorde med McCormack, og vi kan finne på å spille en helt annen formasjon uten Wood. Om noen spillere i dagens stall kan reagere positivt på en slik endring tror jeg da. Visse spillere har en tendens til å stå frem når en annen profil forsvinner, det ser vi gang på gang. For alt vi vet kan også ett salg av Wood snus til en bra ting, slik som med McCormack. Og er det noe jeg stoler på Cellino på, så er det å få godt betalt.

Så ja, usikker.

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #906 på: Mars 25, 2017, 09:49:40 »
Visst pokker er jeg usikker. Dersom vi hadde fått 10-15 millioner for en Wood i form, vet vi aldri hva som kommer til å skje. Jeg vil påstå salget av McCormack var et meget godt salg, og vi visste heller ikke da hvordan ting kom til å gå. Vi spiller en annen formasjon enn vi gjorde med McCormack, og vi kan finne på å spille en helt annen formasjon uten Wood. Om noen spillere i dagens stall kan reagere positivt på en slik endring tror jeg da. Visse spillere har en tendens til å stå frem når en annen profil forsvinner, det ser vi gang på gang. For alt vi vet kan også ett salg av Wood snus til en bra ting, slik som med McCormack. Og er det noe jeg stoler på Cellino på, så er det å få godt betalt.

Så ja, usikker.
Alt er jo mulig, så lenge en snakker om hypoteser. Jeg leser dette slik som at Leeds hadde vært et bedre lag uten Wood. Jeg ser ikke hvilke av dagens spillere som hadde stått frem og bidratt til enda flere mål uten Wood. Og jeg kunne ha uttrykt meg adskillig klarere, for å si det slik.

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #907 på: Mars 25, 2017, 10:15:48 »
Leeds skaper jo generelt lite sjanser synes jeg, men Wood tar godt vare på de som kommer. Spillet er nok lagt opp slik at han ska få brukt sine sterke sider, for han er ikke kjempegod på alt. De som skal kjøpe Wood må ha en spillestil som passer ham. Om Leeds kan erstatte Wood etter et salg ? Nei, ikke blant de vi har nå.   Hans styrke er plassering og  bevegelse i feltet før ballen kommer til ham. Og at medspillere kjenner hans bevegelser. I tillegg er han klinisk foran mål. Jeg håper  Monk har en  plan B hvis  Wood blir skadet . Leeds har ingen lignende spiss som kan overta den rollen.

Jeg tror ikke jeg har sett en ensom spiss som scorer så mye. Man skulle tro jobben ble vanskeligere av å ligge alene på topp.

Ove

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #908 på: Mars 25, 2017, 12:11:30 »
Og Wood fortsetter sin gode scoringsform. Denne gang for New Zealand.
Fiji er kanskje ikke den vanskeligste motstanderen å møte og i tillegg på straffespark, men mål er mål  :)

http://www.footballinsider247.com/watch-leeds-fans-react-twitter-25-year-old-scores-international-duty/

« Siste redigering: Mars 25, 2017, 12:13:13 av Ove »
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #909 på: Mars 25, 2017, 21:36:59 »
NZ Football

GOAL I That was @officialcwood's 19th goal for NZ from 47 internationals @LUFC @FIFAWorldCup 0-1 #FIJNZL

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #910 på: Mars 27, 2017, 07:06:41 »
Sterke rykter nå. Ikke bare denne her, men flere.Vet ikke om Wood har et tak, Men sett taket til 30 mill pund, og se hva som skjer da. Selv om jeg nok er redd for at Wood er tapt i sommer, hvis Leeds ikke rykker opp.
http://www.nzherald.co.nz/football-soccer/news/article.cfm?c_id=86&objectid=11826409&ref=rss

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #911 på: Mars 27, 2017, 08:53:14 »
Sterke rykter nå. Ikke bare denne her, men flere.Vet ikke om Wood har et tak, Men sett taket til 30 mill pund, og se hva som skjer da. Selv om jeg nok er redd for at Wood er tapt i sommer, hvis Leeds ikke rykker opp.
http://www.nzherald.co.nz/football-soccer/news/article.cfm?c_id=86&objectid=11826409&ref=rss

Hvis vi ikke rykker opp så er garantert Wood tapt  :( Men jeg tror han er tapt uansett...eierne sier ikke nei til et bud på £15 mill pund. Jeg tror rett og slett de ikke klarer å la være, ettersom Wood kostet £3 mill, og frisk kapital inn er jo alltid bra. Psykologien blir omtrent det samme som med biler. Hvis en kommer og vil kjøpe veteranbilen din for en haug med penger over det du selv ga, så selger du og leter etter et nytt prosjekt.... 8)
Det eneste som motvirke dette er Monk. Hvis han setter press på eierne med å beholde Wood så kan det hende han blir ;)

raggen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #912 på: Mars 27, 2017, 09:37:15 »
ville være rart om det ikke var stor interesse for toppscoreren i championship.. det ville det vært uansett hvilken klubb han hadde spilt for.
Håper vi beholder ham men rykker vi ikke opp er han nok tapt og Monk må tenke/bygge nytt
Forever Leeds United!!!!!!!!

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #913 på: Mars 27, 2017, 10:25:35 »
Sterke rykter nå. Ikke bare denne her, men flere.Vet ikke om Wood har et tak, Men sett taket til 30 mill pund, og se hva som skjer da. Selv om jeg nok er redd for at Wood er tapt i sommer, hvis Leeds ikke rykker opp.
http://www.nzherald.co.nz/football-soccer/news/article.cfm?c_id=86&objectid=11826409&ref=rss

Hvis vi ikke rykker opp så er garantert Wood tapt  :( Men jeg tror han er tapt uansett...eierne sier ikke nei til et bud på £15 mill pund. Jeg tror rett og slett de ikke klarer å la være, ettersom Wood kostet £3 mill, og frisk kapital inn er jo alltid bra. Psykologien blir omtrent det samme som med biler. Hvis en kommer og vil kjøpe veteranbilen din for en haug med penger over det du selv ga, så selger du og leter etter et nytt prosjekt.... 8)
Det eneste som motvirke dette er Monk. Hvis han setter press på eierne med å beholde Wood så kan det hende han blir ;)
Alle spillere har en pris man kan si ja til.  Hvis man skal si ja til 15 mill så må disse penger  brukes til noe som gjør  Leeds bedre. Jeg vil tro at ambisjonen er  å bli blant de to beste til neste sesong. Da tror jeg vi trenger en ny god spiss uansett. Faktisk to gode spisser hvis Wood selges. Dersom Sunderland, Hull og  M'boro rykker ned til ch.ship så vet vi at de holder et høyt nivå  og  Leeds må kjempe mot disse i toppen. Og vi må ha bedre spisser enn dem. Det holder ikke med bare  EN god spiss.

Det finnes spisser som er bedre enn Wood og som scorer andre typer mål . Jeg tror ikke kun  Wood som spiss  holder for å bli top 2.

Den "vetaranbilteorien"  blir ikke det det samme nå til sommeren. Denne gangen skal den nye vetaranbilen (spissen) slå til på direkten ved sesongstart fra dag 1, mens  Wood var en veteranbil man utviklet over to år og ble mye verdt.

Denne gangen må vi kjøpe Formel1. :)

Bjorn

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #914 på: Mars 27, 2017, 12:20:20 »
Sterke rykter? Oh Nooooo!   ::) ::)
Marching On! 4276

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #915 på: Mars 27, 2017, 16:48:36 »
https://www.leedsunited.com/news/team-news/21765/efl-awards-wood-nominated



Og DER steig verdien med nye £5-6 mill  ;D ;D ;D (Smil-glise-latter-fjesene er mest til dem som tror at Wood blir solgt uansett...jeg tror også at Chris Wood spiller i PL neste sesong - for LEEDS UNITED )
« Siste redigering: Mars 27, 2017, 16:58:13 av JacobScreek »
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #916 på: Mars 27, 2017, 17:04:45 »
Sterke rykter nå. Ikke bare denne her, men flere.Vet ikke om Wood har et tak, Men sett taket til 30 mill pund, og se hva som skjer da. Selv om jeg nok er redd for at Wood er tapt i sommer, hvis Leeds ikke rykker opp.
http://www.nzherald.co.nz/football-soccer/news/article.cfm?c_id=86&objectid=11826409&ref=rss


"All Whites striker Chris Wood is being linked to a £14.6 million (NZ$26m) move to Premier League club Everton".

Hvordan kommer man fram til akkurat den summen, dersom det ikke allerede har kommet et bud  ???

Kan noen forklare det?
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #917 på: Mars 27, 2017, 17:06:36 »
Sterke rykter nå. Ikke bare denne her, men flere.Vet ikke om Wood har et tak, Men sett taket til 30 mill pund, og se hva som skjer da. Selv om jeg nok er redd for at Wood er tapt i sommer, hvis Leeds ikke rykker opp.
http://www.nzherald.co.nz/football-soccer/news/article.cfm?c_id=86&objectid=11826409&ref=rss


"All Whites striker Chris Wood is being linked to a £14.6 million (NZ$26m) move to Premier League club Everton".

Hvordan kommer man fram til akkurat den summen, dersom det ikke allerede har kommet et bud  ???

Kan noen forklare det?
kan Wood ha en utkjøpsklausul  ::)

Hallgeir *

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #918 på: Mars 27, 2017, 17:12:26 »
Sterke rykter nå. Ikke bare denne her, men flere.Vet ikke om Wood har et tak, Men sett taket til 30 mill pund, og se hva som skjer da. Selv om jeg nok er redd for at Wood er tapt i sommer, hvis Leeds ikke rykker opp.
http://www.nzherald.co.nz/football-soccer/news/article.cfm?c_id=86&objectid=11826409&ref=rss


"All Whites striker Chris Wood is being linked to a £14.6 million (NZ$26m) move to Premier League club Everton".

Hvordan kommer man fram til akkurat den summen, dersom det ikke allerede har kommet et bud  ???

Kan noen forklare det?
kan Wood ha en utkjøpsklausul  ::)

Det kan godt være, men du får meg ikke til å tro på at beløpet er £14,6 når han ble kjøpt for £3,0.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #919 på: Mars 27, 2017, 17:15:46 »
Sterke rykter nå. Ikke bare denne her, men flere.Vet ikke om Wood har et tak, Men sett taket til 30 mill pund, og se hva som skjer da. Selv om jeg nok er redd for at Wood er tapt i sommer, hvis Leeds ikke rykker opp.
http://www.nzherald.co.nz/football-soccer/news/article.cfm?c_id=86&objectid=11826409&ref=rss


"All Whites striker Chris Wood is being linked to a £14.6 million (NZ$26m) move to Premier League club Everton".

Hvordan kommer man fram til akkurat den summen, dersom det ikke allerede har kommet et bud  ???

Kan noen forklare det?
kan Wood ha en utkjøpsklausul  ::)

Det kan godt være, men du får meg ikke til å tro på at beløpet er £14,6 når han ble kjøpt for £3,0.

Tror kanskje det er i en annen valuta som prisen er satt, og da omregna til pund

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #920 på: Mars 27, 2017, 17:19:15 »
Sterke rykter nå. Ikke bare denne her, men flere.Vet ikke om Wood har et tak, Men sett taket til 30 mill pund, og se hva som skjer da. Selv om jeg nok er redd for at Wood er tapt i sommer, hvis Leeds ikke rykker opp.
http://www.nzherald.co.nz/football-soccer/news/article.cfm?c_id=86&objectid=11826409&ref=rss


"All Whites striker Chris Wood is being linked to a £14.6 million (NZ$26m) move to Premier League club Everton".

Hvordan kommer man fram til akkurat den summen, dersom det ikke allerede har kommet et bud  ???

Kan noen forklare det?
kan Wood ha en utkjøpsklausul  ::)

Det kan godt være, men du får meg ikke til å tro på at beløpet er £14,6 når han ble kjøpt for £3,0.

Tror kanskje det er i en annen valuta som prisen er satt, og da omregna til pund

Vil le spe ku la sjo ner ta tt f ra lø se luf ta...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #921 på: Mars 28, 2017, 08:47:01 »
En SKADET WOOD spiller ikke New Zealands siste kvalik-kamp men returnerer til Leeds. :o
- bonusen er at han er tilbake i Leeds tidligere enn forventet. :)

Wood ruled out of second game

 Wood ruled out of second game

All Whites captain Chris Wood has been ruled out of the return home leg of the FIFA World Cup qualifiers against Fiji after picking up an injury in the team’s 2-0 win at Churchill Park in Lautoka.

The 25-year-old, who has been in incredible form for Leeds United in the Championship where he has scored 24 goals in the league this season, has travelled back to the United Kingdom early.

Wood, who scored a penalty in the 47th minute to open the scoring in the muggy conditions, suffered a heavy challenge from behind in the game, which caused Wood issues late in the game. All Whites coach Anthony Hudson decided against risking his main striker.

Hudson believed his 21-man squad would be good enough to finish the job against Fiji tonight at Westpac Stadium.

“Chris is obviously a significant player and leader for us so it is a blow, but we have a strong squad here and I am sure we have enough quality to get the result in Wellington tonight,” he says.

“Chris’s injury is not too serious but I’ve decided to be extra cautious. It is important that we have a fit and healthy Chris Wood for the FIFA Confederations Cup and qualifiers late in the year.
“As i said after the last game, it’s important for us now to push on again and put another strong performance in.”
The All Whites, who have secured seven points so far from their home and away games against New Caledonia and Fiji, need only one further point tonight to qualify for the OFC Final Stage of FIFA World Cup Qualifying.
http://www.nzfootball.co.nz/wood-ruled-out-of-second-game/
« Siste redigering: Mars 28, 2017, 08:50:05 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #922 på: Mars 28, 2017, 09:20:15 »
A big blow hvis han ikke er fit mot Reading på lørdag, men her er det ingen vits i å risikere noe. Fra og med lørdag har vi 6 kamper på tre uker, han må matches forsiktig. Er vel duket for Duke fremover nå da...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #923 på: Mars 28, 2017, 10:03:12 »
A big blow hvis han ikke er fit mot Reading på lørdag, men her er det ingen vits i å risikere noe. Fra og med lørdag har vi 6 kamper på tre uker, han må matches forsiktig. Er vel duket for Duke fremover nå da...

auren
Pokker, da blir det dårlig med mål >:(

Cherry

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #924 på: Mars 28, 2017, 10:55:07 »
A big blow hvis han ikke er fit mot Reading på lørdag, men her er det ingen vits i å risikere noe. Fra og med lørdag har vi 6 kamper på tre uker, han må matches forsiktig. Er vel duket for Duke fremover nå da...

auren

Tøft program, men nå har de fleste hatt godt over 1 ukes' pause og vi har en god tropp - så dette bør vi tåle! Leeds har vel ikke tapt uten Wood .....  :D
 

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #925 på: Mars 28, 2017, 12:54:01 »
A big blow hvis han ikke er fit mot Reading på lørdag, men her er det ingen vits i å risikere noe. Fra og med lørdag har vi 6 kamper på tre uker, han må matches forsiktig. Er vel duket for Duke fremover nå da...

auren
Pokker, da blir det dårlig med mål >:(
Får satse på et par selvmål fra Reading.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #926 på: Mars 28, 2017, 13:54:28 »
A big blow hvis han ikke er fit mot Reading på lørdag, men her er det ingen vits i å risikere noe. Fra og med lørdag har vi 6 kamper på tre uker, han må matches forsiktig. Er vel duket for Duke fremover nå da...

auren
Pokker, da blir det dårlig med mål >:(
Får satse på et par selvmål fra Reading.
Oh yes. Vi bruker å ha griseflaks.... ;D

Torpe-do

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #927 på: Mars 28, 2017, 17:31:01 »
https://www.facebook.com/TwitterWALMOT3/videos/1396363890433792/

Ã…rets spiller hos Sky Sport!
Ikke verst sesong for denne karen! Får vel Ã…rets Spiller for Leeds også?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #928 på: Mars 28, 2017, 22:33:14 »
A big blow hvis han ikke er fit mot Reading på lørdag, men her er det ingen vits i å risikere noe. Fra og med lørdag har vi 6 kamper på tre uker, han må matches forsiktig. Er vel duket for Duke fremover nå da...

auren
Pokker, da blir det dårlig med mål >:(
Det er heldigvis ikke riktig. Les statistikken vår uten Wood  = ingen grunn til panikk.  :)
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #929 på: Mars 29, 2017, 17:05:15 »
A big blow hvis han ikke er fit mot Reading på lørdag, men her er det ingen vits i å risikere noe. Fra og med lørdag har vi 6 kamper på tre uker, han må matches forsiktig. Er vel duket for Duke fremover nå da...

auren
Pokker, da blir det dårlig med mål >:(
Det er heldigvis ikke riktig. Les statistikken vår uten Wood  = ingen grunn til panikk.  :)
Da ble jeg roligere :)