EX-Spiller: Chris Wood

Started by auren, July 01, 2015, 10:09:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sydhagen

Personlig så tror jeg at det vil løsne for Wood om han får fortsette på topp.
Han har en egen evne til å dukke opp på rett plass. Har vel noen assists og?
Tipper det blir ketchup effekt for Wood nå i julen  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Quote from: Sydhagen on December 21, 2015, 17:54:34
Tipper det blir ketchup effekt for Wood nå i julen  ;)
Vi får håpe det. jeg husker  høsten  1991  da Chapman var litt rusten og  Steve Hodge var toppscorer ved nyttår med  7-8 mål. Deretter ble det flere kamper med to og tre  mål for Chapman utover vinteren. Det ble en boost for Leeds. Han var helt uimotståelig en periode. Det ble vel rundt  20 mål ved sesongslutt.

Men Wood er avhengig av de rette ballene, grovarbeidere  og avlastning fra en spiss til. Jeg ser ikke at dette er til stede nå. Jeg ser heller ikke at han har en egen spesiell force som gir mange mål . Chapman var f.eks uslåelig i lufta og  rotet inn mange mål fra  kort hold. Jeg tror Leeds bør ha EN god hodespiller til i den offensive delen (kan være midtbanespiller) , pluss en som gir  Wood reell konkurranse om target man - plassen. Man bør få inn en stor  spiss til for å gjøre Wood bedre. 8)

Kontakinte

Quote from: Leedsfan on December 21, 2015, 16:45:39

Quote from: h.b on December 21, 2015, 16:41:16
Tja. Hadde nok gitt han sjansen. Men hvis han hadde vist seg som en flopp. Da skal det hakkes

Synes å huske at han startet litt halvveis i Leicester, og at han satt mye på benken!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nettopp! satt mye på benken! ;D Kan hende det hadde tent Wood også?  :-\Men jeg tviler :-[

Cherry

Quote from: Sydhagen on December 21, 2015, 17:54:34
Tipper det blir ketchup effekt for Wood nå i julen  ;)

Han er på en måte lik Becchio, han var også uortodoks - og "rotet" inn mange mål - MEN var bedre på hodet og hadde en smartness som pr i dag overgår Wood...
Gjøre de rett valg- kjapt.....det har jo noe med rutine og gjøre da...gutten er jo ung ennå.  Det gir selvtillit og bli valgt i 11`vern , men Wood MÃ... score mer på sjansene fremover...

Eriksen55

Kan dem som mener at Wood forsvarer en startplass forklare meg hvorfor?

columbi

Quote from: eriksen55 on December 27, 2015, 18:49:09
Kan dem som mener at Wood forsvarer en startplass forklare meg hvorfor?

Du får ikke  noen  svar fra meg.

lojosang

Skal han bli fire meter høy og levitere midtbanen i posisjon til å vinne andreballer fordi kraften r sterk i ham? Har ikke sett en god ball i hans retning sammenfalle med løp fra midtbanen.
- Leif Olav

Eriksen55

Quote from: lojosang on December 27, 2015, 19:07:32
Skal han bli fire meter høy og levitere midtbanen i posisjon til å vinne andreballer fordi kraften r sterk i ham? Har ikke sett en god ball i hans retning sammenfalle med løp fra midtbanen.

Nei. Han kan starte med å løpe. Det hadde vært en fin start. Når han har lært seg det så er ihvertfall forutsetningene for å lykkes med det andre større...

Han er søppel. Ingen spillere har noen gang irritert og provosert meg mer en Wood!

Promotion 2010

Quote from: eriksen55 on December 27, 2015, 19:23:52

Nei. Han kan starte med å løpe. Det hadde vært en fin start. Når han har lært seg det så er ihvertfall forutsetningene for å lykkes med det andre større...

Han er søppel. Ingen spillere har noen gang irritert og provosert meg mer en Wood!

Den værste spissen Leeds har hatt noensinne!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Hadde supporterne startet kronerulling for å løse han ut av kontrakten så hadde han vært ute 1 Jan 2016... Hadde blitt en merkedag!

Blank_File

Han binder opp og løper en del i dag, men får elendig service og er katastrofe på avslutninger.

Kato

Antenucci løp mer på 14 min enn Wood på 90. Wood får Brolin for 4 mill pund til å virke som en gullkantet investering. I dag er han det verste jeg noensinne har sett på topp hos oss. Altfor dårlig for oss, altfor dårlig.

Eriksen55

Quote from: Blank_File on December 27, 2015, 19:33:05
Han binder opp og løper en del i dag, men får elendig service og er katastrofe på avslutninger.

Løper en del?

En spiss som er katastrofe på avslutninger... Da er han udugelig da! Hadde akseptert den slette innsatsen til Wood om han hamret inn mål!

Vi skulle beholdt Billy Sharpe!

Blank_File

Skulle vært interessant og sett Prozone data på han ja. Må innrømme det. Ser jo også at Matt Smith hadde vært et bedre alternativ.

Eriksen55

Quote from: Blank_File on December 27, 2015, 19:44:32
Skulle vært interessant og sett Prozone data på han ja. Må innrømme det. Ser jo også at Matt Smith hadde vært et bedre alternativ.

Eller Billy Sharpe, Payntner. Til og med dagens utgave av Masinga... 

Wood må bort. Finnes jo ingen spilleglede heller, bare se på han. Med den tilliten han har fått så bør han jobbe til krampen tar han hver eneste kamp!

Sydhagen

Wood bør benkes noen kamper.
inn med Antenucci og Doukara i tospann. Hvor er Erwin?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Quote from: Sydhagen on December 27, 2015, 19:59:44

Evans så vel det samme som Uwe og det er at han ikke er god nok, ennå!

Wood var meget svak i dag, kan få hvile litt ja!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Dette hylekoret begynner å bli litt vel i overkant. Han er tross alt vår toppscorer. Ã... sammenlikne med Smith er meningsløst da Smith spilte ved siden av ligaen beste spiss på det tidspunktet. De skapte tilsammen mange flere sjanser enn Wood kan håpe på med tanke på de han spiller sammen med.

Det er greit at noen alltid skal hate en spiller på Leeds, men dette begynner å bli mobbing. På et norskspråklig forum, riktignok hehe.

For øvrig er jeg enig i at han bør hvile.

Gufrias

Quote from: Promotion 2010 on December 27, 2015, 19:27:33

Glemt Hunt allerede? Og Varney, Morison, Paynter, Showunmi?
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Quote from: TK20 on December 27, 2015, 20:59:22
Dette hylekoret begynner å bli litt vel i overkant. Han er tross alt vår toppscorer. Ã... sammenlikne med Smith er meningsløst da Smith spilte ved siden av ligaen beste spiss på det tidspunktet. De skapte tilsammen mange flere sjanser enn Wood kan håpe på med tanke på de han spiller sammen med.

Det er greit at noen alltid skal hate en spiller på Leeds, men dette begynner å bli mobbing. På et norskspråklig forum, riktignok hehe.

For øvrig er jeg enig i at han bør hvile.

Der er bra langt fra mobbing å kreve at en spiss som ikke trenger å dusje etter 90 min, og som vel ikje hadde ett eneste rent treff på ballen mot motstandernrs mål, må ut av laget.

Eriksen55

Quote from: Gufrias on December 27, 2015, 21:07:30

Ja tenk at jeg skulle savne Morison og Hunt.

Promotion 2010

Quote from: eriksen55 on December 27, 2015, 21:18:41

Alle de nevnte jobbet langt mer enn Wood noensinne hR gjort for oss! Dessverre!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Quote from: Sydhagen on December 27, 2015, 19:59:44
[/qutote]

Er en av de som liker forsvarer og har tro på wood men nå må han benkes.. Virker som om han har klippekort på laget og legger ikke ned all verdens innsats.ante/erwin eller doukara på topp i neste
Forever Leeds United!!!!!!!!

Gufrias

Quote from: Promotion 2010 on December 27, 2015, 22:16:48
Quote from: eriksen55 on December 27, 2015, 21:18:41

Alle de nevnte jobbet langt mer enn Wood noensinne hR gjort for oss! Dessverre!!!
Og han scorer vesentlig oftere.
Hekta på Leeds siden 1974

TallyHo

Har sett Leeds i noen tv kamper nå. Og hadde håpet et Wood med sin fysikk skulle vise mer igjen. Ser nesten ut som han ikke bryr seg. Det han viser på banen er rett og slett klønete, både innsatsmessig og teknisk. Teknisk ligger han på norsk bedrifts nivå. (Ganske ufattelig) Og det verste er at han tar plassen til en sannsynligvis kunne gjort det bedre, akkurat det skal det ikke mye til for å gjøre.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

testo

Wood?
Søppel!!!!!
Hvor mange sjanser skal Wood få egentlig? Makan til fomle!
Wood har flere muligheter til å avgjøre denne kampen mot Nottinham for oss men spolerer det hver gang med noen kråke spark eller feil avgjørelser, ikke kan han utfordre med ball og ikke klarer han å motta en langball uten å miste den.
Han løper å jobber godt men det hjelper lite når han aldri utøver noen trussel for motstander.

Få han ut på januar vinduet å bruk heller Ante eller få lånt inn en som kan holde på ball å klarer å komme rundt en spiller.
Makan til møkk!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lojosang

Syns jeg ser Ante gjøre noe med slowmotion poleinnleggene fra 30 meter Wood fikk å jobbe med i dag.
- Leif Olav

testo

Quote from: lojosang on December 28, 2015, 01:19:46
Syns jeg ser Ante gjøre noe med slowmotion poleinnleggene fra 30 meter Wood fikk å jobbe med i dag.

Tror Wood fikk noe mer å jobbe med enn bare de 30 m ballene du refererer til. Jeg tar ikke mye feil om jeg sier at Wood ikke traff mål en eneste gang på 90 min.
Wood er enkelt å greit søppel!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lojosang

Nå så jeg bare den midterste timen av kampen mellom alle gateendringene og kanselleringene på Gardermoen. Og da fikk han i tillegg en haug med umotiverte hoof balls fra ca 70 meter i tillegg. Ellers bruker vi så lang tid på å få slått et innlegg at alle løp inne i boksen er avsluttet og de som befinner seg der inne står i ro og gjerne i tillegg får ballen bak seg. Jeg håper det tok seg opp siste kvarteret, for det jeg så var Hockadayfotball med glimt av Milanic. Heldigvis mot et Nottingham som var like dårlige.

Når alt det er sagt, skal vi spille med en spiss må vi ha inn konkurranse til Wood. Ingen skal spille alle kamper fordi vi ikke har alternativ, og ingen av de andre spissene kan spille alene på topp i verdens minst bevegelige 4-5-1.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Wood, tja hva skal man si?
Jeg mener Wood er et typisk eksempel på den dårlige speidingen i Leeds United, og at vi burde hatt en erfaren sportsdirektør(men det vil jo ikke Cellino)
Ã... kjøpe en spiller til £3mill som omtrent ikke har scoret mål i forhold til kamper, forteller jo om en svært dårlig transferpolitikk.
Dette er jo ren matematikk.....
https://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Wood_(footballer,_born_1991)
Jeg frykter Evans ikke benker ham :(