Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 301728 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #510 på: August 16, 2016, 00:54:17 »
Hva med å omskolere han til midtstopper? Trenger jo midtstoppere.
;D ;D Han er ikke et midtstopper emne.

Der viser jo avataren din at du ikke en gang trenger å kaste bort tida til juridisk avdeling, all den tid habiliteten din åpenbart er på nivå med Norske Revers Riksforbunds habilitet i hønsehussikkerhetsspørsmål.  ;D
Au!

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #511 på: August 16, 2016, 01:13:42 »
Hva med å omskolere han til midtstopper? Trenger jo midtstoppere.
;D ;D Han er ikke et midtstopper emne.

Der viser jo avataren din at du ikke en gang trenger å kaste bort tida til juridisk avdeling, all den tid habiliteten din åpenbart er på nivå med Norske Revers Riksforbunds habilitet i hønsehussikkerhetsspørsmål.  ;D
Au!
Vi etterlyser "dirtiness" i laget, vi hadde det med Bellusci ;). Gidder ikke ordraliere meg fra at jeg ikke er en stor fan av Wood, men jeg har ikke lyst til og se han som stopper. :D

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #512 på: August 16, 2016, 10:12:47 »
Det er scoringsgaranti på Chris Wood i kveld. Like sikkert som banken.

Når vi har kritisert han som mest, har han scoret.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #513 på: August 16, 2016, 11:27:59 »
Det er scoringsgaranti på Chris Wood i kveld. Like sikkert som banken.

Når vi har kritisert han som mest, har han scoret.



Jeg håper inderlig din spådom skjer fyllest!!
Yeboahs vitne

Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #514 på: August 16, 2016, 15:53:37 »
Det er scoringsgaranti på Chris Wood i kveld. Like sikkert som banken.

Når vi har kritisert han som mest, har han scoret.



Jeg håper inderlig din spådom skjer fyllest!!
For å være sikker: fyren suger!!! Få'n ut !! 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #515 på: August 16, 2016, 16:58:30 »
Hva med å omskolere han til midtstopper? Trenger jo midtstoppere.
;D ;D Han er ikke et midtstopper emne.

Der viser jo avataren din at du ikke en gang trenger å kaste bort tida til juridisk avdeling, all den tid habiliteten din åpenbart er på nivå med Norske Revers Riksforbunds habilitet i hønsehussikkerhetsspørsmål.  ;D
Au!
Vi etterlyser "dirtiness" i laget, vi hadde det med Bellusci ;). Gidder ikke ordraliere meg fra at jeg ikke er en stor fan av Wood, men jeg har ikke lyst til og se han som stopper. :D

Bellusci vil nok bli husket mer for sin stupidness enn dirtyness er jeg redd.   ;)
Jon R.

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #516 på: August 16, 2016, 18:01:02 »
Hva med å omskolere han til midtstopper? Trenger jo midtstoppere.
;D ;D Han er ikke et midtstopper emne.

Der viser jo avataren din at du ikke en gang trenger å kaste bort tida til juridisk avdeling, all den tid habiliteten din åpenbart er på nivå med Norske Revers Riksforbunds habilitet i hønsehussikkerhetsspørsmål.  ;D
Au!
Vi etterlyser "dirtiness" i laget, vi hadde det med Bellusci ;). Gidder ikke ordraliere meg fra at jeg ikke er en stor fan av Wood, men jeg har ikke lyst til og se han som stopper. :D

Bellusci vil nok bli husket mer for sin stupidness enn dirtyness er jeg redd.   ;)
Det har jeg fått med meg ;D

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #517 på: August 16, 2016, 22:52:34 »
Bare å gratulere Wood med årets første scoring på ER. Kanskje det roer nervene hans og gemyttene til hetserne på tribunen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #518 på: August 16, 2016, 23:23:45 »
Han har nå to mål på fire kamper. Ikke verst. Litt rart at han mobbes når han scorer jevnt og trutt. Han misser sjanser men scorer også utrolige mål.

Bye

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #519 på: August 17, 2016, 01:30:53 »
Kato : all hail
Trønder i Bergen!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #520 på: August 17, 2016, 01:52:30 »
Jeg har hatt sansen...
Jeg har forsvart...
Chris Wood...

Har vært sikker på at han ville putte mellom 15-20 denne sesongen...
I serie og cuper...
Minst femten...kanskje tjue...

Må innrømme å ha endret meining..
Nå..
Er...
Jeg..
Sikker..
Chris Wood scorer 23-28 minst!!!

We are Leeds..MOT!!!

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #521 på: August 17, 2016, 09:38:33 »
Med en god spiss som Wood ikke er. Ja da hadde vi vinni kampen. Det er forskjellen på en god eller dårlig spiss. Wood burde ha putta minst 2 mål til i kampen i går. Så selv med dette saksesparket hans, er han under enhver kritikk

Kato

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #522 på: August 17, 2016, 10:10:24 »
Kato : all hail

Litt skuffa over at glasskula ikke viste brassespark. Men hadde jeg foreslått det hadde jeg vel blitt kastet ut herfra.
 

sportcarl1

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #523 på: August 17, 2016, 12:42:27 »
Han har nå to mål på fire kamper. Ikke verst. Litt rart at han mobbes når han scorer jevnt og trutt. Han misser sjanser men scorer også utrolige mål.
varav ett på straff
 

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #524 på: August 17, 2016, 13:03:15 »
Jeg har hatt sansen...
Jeg har forsvart...
Chris Wood...

Har vært sikker på at han ville putte mellom 15-20 denne sesongen...
I serie og cuper...
Minst femten...kanskje tjue...

Må innrømme å ha endret meining..
Nå..
Er...
Jeg..
Sikker..
Chris Wood scorer 23-28 minst!!!

We are Leeds..MOT!!!
Bra utført, pent mål. Men tror han skal holde seg god for å hovere mot eget publikum, absolutt ingen ting som tilsier att måla skal renne inn etter dette. 23-28 mål?? Halvparten kanskje 12-14 er mer realistisk. Ã… da er 6-7 straffer med i beregningen. Tror Svensken skårer mer! Vedde? ;D
« Siste redigering: August 17, 2016, 13:13:35 av Kontakinte »

Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #525 på: August 17, 2016, 13:06:09 »
Skjønner ikke disse reaksjonene på feiringen. Er en normal feiring, er muligens bare publikum som fremstiller det slik at han ville provosere. Og dessuten er det helt greit å være litt ovenpå når man klarer å slå tilbake. :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kontakinte

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #526 på: August 17, 2016, 13:29:51 »
Skjønner ikke disse reaksjonene på feiringen. Er en normal feiring, er muligens bare publikum som fremstiller det slik at han ville provosere. Og dessuten er det helt greit å være litt ovenpå når man klarer å slå tilbake. :)
Det der er ingen normal feiring, med hånda opp til øret som indikerer "hææææ hva sier dere nå" eller noe i den duren. Dessuten er gutten helt uten mimikk, smil da for faen du tjener millioner av kroner på hobbyen din. 

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #527 på: August 17, 2016, 13:32:07 »
Wood blir kritisert uansett. Scorer han ikke, så er det galt. Scorer han, så er det feiringen det er noe galt med...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #528 på: August 17, 2016, 14:26:03 »
mener dette er helt innafor, pluss han skårer mål for Leeds...
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #529 på: August 17, 2016, 14:34:59 »
Med en god spiss som Wood ikke er. Ja da hadde vi vinni kampen. Det er forskjellen på en god eller dårlig spiss. Wood burde ha putta minst 2 mål til i kampen i går. Så selv med dette saksesparket hans, er han under enhver kritikk

Hadde Wood scora to i hver eneste kamp, ja da hadde du sagt "han burde score tre". Wood har mål i snitt hver tredje kamp. Ikke top notch på noen måte, men det er ikke så forferdelig i et elendig lag som også gir han lite støtte (innlegg). Han er utvilsomt ingen dødelig avslutter, men har potensiale til å score 15-20 mål i sesongen. Realistisk sett vil det være godkjent.

Typisk Leedsfans å klage på egen spiller og så klage på at han har lagt merke til hetsen og svarer med en "få høre"-feiring. Klage på egne skal man, men så sårer det at han svarer for seg? Hårsåre som faen. Heldigvis gjelder det ikke så mange.
Marching on together!

Nørgaard

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #530 på: August 17, 2016, 15:40:14 »
Med en god spiss som Wood ikke er. Ja da hadde vi vinni kampen. Det er forskjellen på en god eller dårlig spiss. Wood burde ha putta minst 2 mål til i kampen i går. Så selv med dette saksesparket hans, er han under enhver kritikk

Hadde Wood scora to i hver eneste kamp, ja da hadde du sagt "han burde score tre". Wood har mål i snitt hver tredje kamp. Ikke top notch på noen måte, men det er ikke så forferdelig i et elendig lag som også gir han lite støtte (innlegg). Han er utvilsomt ingen dødelig avslutter, men har potensiale til å score 15-20 mål i sesongen. Realistisk sett vil det være godkjent.

Typisk Leedsfans å klage på egen spiller og så klage på at han har lagt merke til hetsen og svarer med en "få høre"-feiring. Klage på egne skal man, men så sårer det at han svarer for seg? Hårsåre som faen. Heldigvis gjelder det ikke så mange.

Spot on svar der og jeg er helt enig. To mål i fire kampe må vel siges at være godkendt. Fejringen forstår jeg ikke folk græder over. Fint at manden viser lidt edge.

Budda

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #531 på: August 17, 2016, 15:54:12 »
Med en god spiss som Wood ikke er. Ja da hadde vi vinni kampen. Det er forskjellen på en god eller dårlig spiss. Wood burde ha putta minst 2 mål til i kampen i går. Så selv med dette saksesparket hans, er han under enhver kritikk

Hadde Wood scora to i hver eneste kamp, ja da hadde du sagt "han burde score tre". Wood har mål i snitt hver tredje kamp. Ikke top notch på noen måte, men det er ikke så forferdelig i et elendig lag som også gir han lite støtte (innlegg). Han er utvilsomt ingen dødelig avslutter, men har potensiale til å score 15-20 mål i sesongen. Realistisk sett vil det være godkjent.

Typisk Leedsfans å klage på egen spiller og så klage på at han har lagt merke til hetsen og svarer med en "få høre"-feiring. Klage på egne skal man, men så sårer det at han svarer for seg? Hårsåre som faen. Heldigvis gjelder det ikke så mange.

Er å så enig


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

RoarG

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #532 på: August 20, 2016, 18:04:56 »
Wood og Antonsson er to helt sentrale spillere dersom Leeds skal klare minst en PO-plass.http://www.footballinsider247.com/noel-whelan-names-the-two-leeds-players-crucial-to-a-high-league-finish/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #533 på: August 20, 2016, 18:38:25 »
3 mål på 5 kamper og til tider vært dårlig og ute av form. Hvor skal det ende med Woody i år  :D
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #534 på: August 20, 2016, 18:58:33 »

3 mål på 5 kamper og til tider vært dårlig og ute av form. Hvor skal det ende med Woody i år  :D
han ender som toppscorer!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #535 på: August 20, 2016, 19:15:37 »
Det med Wood er merkelig. Kanskje er jeg den som slakter han mest. Men må gi han for at han scorer i ny og ne. Men hovedpunktet mitt mot ham er at han er alt for lite bevegelig. En bevegelig spiss hadde putta mere enn Wood med de sjansene Wood får.
Og til slutt ender det med at jeg ikke liker spillertypen Wood representerer

Leedsfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #536 på: August 20, 2016, 19:17:16 »
Det med Wood er merkelig. Kanskje er jeg den som slakter han mest. Men må gi han for at han scorer i ny og ne. Men hovedpunktet mitt mot ham er at han er alt for lite bevegelig. En bevegelig spiss hadde putta mere enn Wood med de sjansene Wood får.
Og til slutt ender det med at jeg ikke liker spillertypen Wood representerer

Wood kan være frustrerende å se på. Jeg ble også frustrert av Becchio, måten han beveget seg på og at han datt så fort for å prøve å få et frispark, men han putta mange viktige og flotte mål.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #537 på: August 20, 2016, 19:21:03 »
Scorer han mål, så gjør han jobben sin. Men de dagene han ikke putter, er han en byrde å ha på banen. Man spiller på en måte med en mann mindre i forsvar med Wood, fordi han løper så lite. Men 3 mål på 5 kamper er mer enn godkjent, og er i mine øyne en selvsagt mann å ha på start-11eren.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #538 på: August 20, 2016, 23:35:59 »
På dårlige dager er Wood grusom. Men han lager også mål som få andre klarer. Til syvende og sist så er antall mål pr kamp en rettferdig målestokk for en spiss. Ett mål hver tredje kamp (2015/16) ser ut til å bli forbedret i år.  Bør være mulig å score  over 20 mål totalt denne sesongen.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #539 på: August 21, 2016, 01:55:23 »
Jeg har hatt sansen...
Jeg har forsvart...
Chris Wood...

Har vært sikker på at han ville putte mellom 15-20 denne sesongen...
I serie og cuper...
Minst femten...kanskje tjue...

Må innrømme å ha endret meining..
Nå..
Er...
Jeg..
Sikker..
Chris Wood scorer 23-28 minst!!!

We are Leeds..MOT!!!
Bra utført, pent mål. Men tror han skal holde seg god for å hovere mot eget publikum, absolutt ingen ting som tilsier att måla skal renne inn etter dette. 23-28 mål?? Halvparten kanskje 12-14 er mer realistisk. Ã… da er 6-7 straffer med i beregningen. Tror Svensken skårer mer! Vedde? ;D
Vedder gjerne!
10 øl på the Old Peacock at Chris Wood putter mer enn 20 mål denne sesongen, serie og cuper...samt at svensken kommer bak ham (gjerne hårfint) på statistikken...MOT  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...