Skrevet av Emne: Kamp i Capital One Cup: vs Doncaster R @ Keepmoat S, torsdag 13/8 2015, kl 20.45  (Lest 39768 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Carl Fisker

Dette er første gang Leeds ryker ut av ligacupen i 1. runde. Pinlig.

Josch

-dårlige straffer
-Leeds burde toppet laget fra start. Da hadde vi ledet 2-0, og kunnet byttet ut noen stjerner.
-merkelige avgjørelser av dommeren. Likte ham dårlig!

Et dårlig signal (som i fjor) å bli slått ut av en rival. Fortsatt null seire for Rosler!!

eros

Tull å si at byram ikke fikk til noe. Han er på gang. 100 ganger bedre enn på Ã…råsen.
Vi er ikke så gode at en mann mindre ikke betyr noe, stallen har for lav arbeidskapasitet til å oppveie det mot Doncaster.

Promotion 2010

Wood!!!! For et kjøp, for en spiller, for et førstetouch, for et mottak og for en målscorer.


Sjukt dårlig!


Trodde vi hadde klasse og stil og hadde fått inn et varp av en spiller i Wood!

Men, som alltid: Totalt talentløs!

Visste han ville gå for kraft. Spørsmålet er om han noensinne har tatt en straffe i sitt liv!

100.000 kroner + i uken!  ;D



Som sagt PISSA PÃ… igjen igjen igjen igjen igjen igjen igjen igjen igjen
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Vi tapte kampen ved å spille 'På-etterskuddskongen' Wootton som defensivt anker på midtbanen...


Røsler sover nok dårlig i natt...(...og jeg også...) - dette er flaut!
MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

@LUFCDATA: 4341 - Number of days since #LUFC last won a penalty shoot-out (4-3 on pens after a 2-2 draw vs. Swindon in Sept 2003). #LUFC


 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@LUFCDATA: Two awful penalties from Byram & Wood, but credit for holding out with 10-men for 83 mins. Bellusci MOTM for me. Outstanding display. #LUFC





 ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

eros

@LUFCDATA: 4341 - Number of days since #LUFC last won a penalty shoot-out (4-3 on pens after a 2-2 draw vs. Swindon in Sept 2003). #LUFC


 ::)
Ha ha... Funfact som holder seg år etter år etter år.  :-/

Buddy

God innsats. Tok god del av kampen med 10 mann. Flere spillere viste gode tendenser. Ute av Mikke musikk køppen. Dette ordner seg. Seja prudente.
MOT

Ardbeg

  • Gjest
Hvilken idiot bestemte at Wood skulle kjøpes? Noe så håpløst >:(
Alt ved det gamle, blir pissa på av nisselag, er så drittlei :o

Fabelaktig resonnement av deg...Og alt dette kan du dømme ut av Wood har spilt ca 90 min.
Du fortstter i samme stil som altid å rakke ned på spillere som kommer inn til Leeds.

Du sier "hvilken idiot bestemte at Wood skulle kjøpes"
Jeg sier " hvilken idiot sier hvilken idiot bestemte at Wood skulle kjøpes"

Jeg lurer mest på hvilket lag du er supporter av.
Det å vise en tattis av Leedsmotiv sier nada.
Du kan putte Ferrari-merke på en Lada men det betyr ikke at en Lada blir Ferrari


rd1

Skuffende... Wood har
"Who needs Cantona??"

Kontakinte

Håper alle små har lagt seg nå:
fy å i svarte faen for drit...rævva kamp...dritflaks å få ekstra tid...åsså straffer...
JEG tar bedre straffer en dette...
Good f**kin riddance,,,,
Takk! Hvist du ikke var relliøs :)
Er freidi og kaller det Mikki mus-cup :P Men fytti grisen da... høyresiden bak B&B fungerer bra, Taylor er vinglette og Cooper er ikke bra nokk. Merkelig at han bærer Kapteinsbindet. Wootton er bra første 15!! junior takkling, og ræva resten. Mowatt og Cook er bra inntill Cook mister hode. Doukara dårlig! forferdelig tuch. Antenucci og Bellusci, Leeds 2 beste i dag. Byram grei men bidrar ikke med noe nytt. Murphy var som jeg husket han... Men bra straffe da! Wood! 30MILIONER?????!!!. Orker ikke kommentere han.

Trålern1975

Wooton er Doncasters 12 mann i dag, omg kor dårlig kan en profesjonell fotballspiller prestere..

Kato

Straffene til Wood og Byram var så dårlige at det så ut som de bommet med vilje.
 

DenHviteYeboah

Hvilken idiot bestemte at Wood skulle kjøpes? Noe så håpløst >:(
Alt ved det gamle, blir pissa på av nisselag, er så drittlei :o

Fabelaktig resonnement av deg...Og alt dette kan du dømme ut av Wood har spilt ca 90 min.
Du fortstter i samme stil som altid å rakke ned på spillere som kommer inn til Leeds.

Du sier "hvilken idiot bestemte at Wood skulle kjøpes"
Jeg sier " hvilken idiot sier hvilken idiot bestemte at Wood skulle kjøpes"

Jeg lurer mest på hvilket lag du er supporter av.
Det å vise en tattis av Leedsmotiv sier nada.
Du kan putte Ferrari-merke på en Lada men det betyr ikke at en Lada blir Ferrari


Takk for hyggelig svar.... altså: vi har sprengt banken for å kjøpe en ny spiss-£3mill. Jeg vet vi kun har sett ham i et par treningskamper samt de to første i liga og ligacupen. Det er i hvert fall utenfor min forståelse hvordan Wood skal være verdt den kjøpesummen. Til nå har jeg sett en spiss som ikke er det fnugg bedre enn Morison.. Det at Wood ikke har scoret mål betyr for så vidt lite, det som er alvorlig er at alt det han har vist i kampene er etter min mening i beste fall middelmådig :(
Unødvendig av meg å bruke ordet idiot, men det kom i kampens skuffelse i går, og var ikke rettet mot noen på forumet. Mitt enkle poeng er at det ser ut som noen har gjort en svært dårlig vurdering her....etter min mening er det svært lite som tyder på at Wood havner på 15-20 mål denne sesongen :(
Håper jeg tar grusomt feil, jeg skal ta en vurdering av ham etter 10 kamper, og ikke skrive et ord om ham frem til da.
Du kan for øvrig bare slutte med hersketeknikken med å lure på om jeg er Leedssuporter fordi jeg kommer med kritikk av en spiller. Jeg har vært supporter siden 1975. Du kan slappe helt av, jeg bytter mye rart, men ikke lag ;) Jeg registrerer for øvrig at du mener at en tatovering av Leeds Uniteds logo på min høyre arm betyr nada....altså det er MIN arm, og den tatoveringen er der så lenge jeg lever!
Ha en fin dag du også :o

Sydhagen

Straffene til Wood og Byram var så dårlige at det så ut som de bommet med vilje.

Tenkte faktisk tanken.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Ikke rart det er vanskelig for nye spillere å prestere i Leeds når de blir slaktet etter 1-2 kamper...ikke mye tid å bli varm i trøya...Håpløst!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Flottdet

Utrolig skuffende ja.

Men vi kan vel strengt tatt ikke være misfornøyd med at vi holder unna så lenge med 10mann??
I tillegg har vi sjanser til og avgjøre og er ikke mye dårligere enn Doncaster med en mann mindre.

En annen ting. Mulig jeg hadde tatt en øl for mye, men jeg syntes at Byram og Wood var positiv i kampen. Gjorde mye riktig, men litt uheldig. Eneste jeg har og utsette på de er de håpløse straffene. ..............

Kato

Hvilken idiot bestemte at Wood skulle kjøpes? Noe så håpløst >:(
Alt ved det gamle, blir pissa på av nisselag, er så drittlei :o

Fabelaktig resonnement av deg...Og alt dette kan du dømme ut av Wood har spilt ca 90 min.
Du fortstter i samme stil som altid å rakke ned på spillere som kommer inn til Leeds.

Du sier "hvilken idiot bestemte at Wood skulle kjøpes"
Jeg sier " hvilken idiot sier hvilken idiot bestemte at Wood skulle kjøpes"

Jeg lurer mest på hvilket lag du er supporter av.
Det å vise en tattis av Leedsmotiv sier nada.
Du kan putte Ferrari-merke på en Lada men det betyr ikke at en Lada blir Ferrari


Takk for hyggelig svar.... altså: vi har sprengt banken for å kjøpe en ny spiss-£3mill. Jeg vet vi kun har sett ham i et par treningskamper samt de to første i liga og ligacupen. Det er i hvert fall utenfor min forståelse hvordan Wood skal være verdt den kjøpesummen. Til nå har jeg sett en spiss som ikke er det fnugg bedre enn Morison.. Det at Wood ikke har scoret mål betyr for så vidt lite, det som er alvorlig er at alt det han har vist i kampene er etter min mening i beste fall middelmådig :(
Unødvendig av meg å bruke ordet idiot, men det kom i kampens skuffelse i går, og var ikke rettet mot noen på forumet. Mitt enkle poeng er at det ser ut som noen har gjort en svært dårlig vurdering her....etter min mening er det svært lite som tyder på at Wood havner på 15-20 mål denne sesongen :(
Håper jeg tar grusomt feil, jeg skal ta en vurdering av ham etter 10 kamper, og ikke skrive et ord om ham frem til da.
Du kan for øvrig bare slutte med hersketeknikken med å lure på om jeg er Leedssuporter fordi jeg kommer med kritikk av en spiller. Jeg har vært supporter siden 1975. Du kan slappe helt av, jeg bytter mye rart, men ikke lag ;) Jeg registrerer for øvrig at du mener at en tatovering av Leeds Uniteds logo på min høyre arm betyr nada....altså det er MIN arm, og den tatoveringen er der så lenge jeg lever!
Ha en fin dag du også :o

Hvordan kan du faglig forsvare vurderinga av en spiller etter å knapt ha sett han?
 

Tom S

Kampens desiderte dårligste: Uwe.
Eg legger dette tapet 100% i hans fang, håper han er mann nok til å innrømme det.
COME ON LEEDS !!

Frode

Kampens desiderte dårligste: Uwe.
Eg legger dette tapet 100% i hans fang, håper han er mann nok til å innrømme det.

Vi hang ikke sammen som et lag etter at vi ble 10 mann. Doukara var (dessverre) elendig. Har litt trua på ham, men i går mislyktes alt. Også skuffet over Dallas, som kanskje fikk ufortjent mye skryt etter debuten. (var vel strengt tatt bare bra i 20 minutter) Ett raid i andre omgang, ellers helt borte. Ser at Byram får mye pepper på forumet, men jeg synes han var bra etter at han kom inn.
 

Annesj

Fikk ikke med meg kampen igår. Må si jeg stussa over den lagoppstillinga med Wootton sentralt. Uwe gamblet med den.  Synd å bli slått ut, men ingen krise for min del. Over halve CC har vel blitt slått ut i 1 runde mot svakere motstand. Derby også. Ser frem mot match på søndag.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Tom S

Kampens desiderte dårligste: Uwe.
Eg legger dette tapet 100% i hans fang, håper han er mann nok til å innrømme det.

Vi hang ikke sammen som et lag etter at vi ble 10 mann. Doukara var (dessverre) elendig. Har litt trua på ham, men i går mislyktes alt. Også skuffet over Dallas, som kanskje fikk ufortjent mye skryt etter debuten. (var vel strengt tatt bare bra i 20 minutter) Ett raid i andre omgang, ellers helt borte. Ser at Byram får mye pepper på forumet, men jeg synes han var bra etter at han kom inn.

Hadde Uwe latt være å endre halve laget ville kampen blitt vunnet lett, og truleg hadde vi fullført kampen med 11 spillere.
COME ON LEEDS !!

Tom S

Fikk ikke med meg kampen igår. Må si jeg stussa over den lagoppstillinga med Wootton sentralt. Uwe gamblet med den.  Synd å bli slått ut, men ingen krise for min del. Over halve CC har vel blitt slått ut i 1 runde mot svakere motstand. Derby også. Ser frem mot match på søndag.

Var ingen grunn til å endre halve laget.
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Hvilken idiot bestemte at Wood skulle kjøpes? Noe så håpløst >:(
Alt ved det gamle, blir pissa på av nisselag, er så drittlei :o

Fabelaktig resonnement av deg...Og alt dette kan du dømme ut av Wood har spilt ca 90 min.
Du fortstter i samme stil som altid å rakke ned på spillere som kommer inn til Leeds.

Du sier "hvilken idiot bestemte at Wood skulle kjøpes"
Jeg sier " hvilken idiot sier hvilken idiot bestemte at Wood skulle kjøpes"

Jeg lurer mest på hvilket lag du er supporter av.
Det å vise en tattis av Leedsmotiv sier nada.
Du kan putte Ferrari-merke på en Lada men det betyr ikke at en Lada blir Ferrari


Takk for hyggelig svar.... altså: vi har sprengt banken for å kjøpe en ny spiss-£3mill. Jeg vet vi kun har sett ham i et par treningskamper samt de to første i liga og ligacupen. Det er i hvert fall utenfor min forståelse hvordan Wood skal være verdt den kjøpesummen. Til nå har jeg sett en spiss som ikke er det fnugg bedre enn Morison.. Det at Wood ikke har scoret mål betyr for så vidt lite, det som er alvorlig er at alt det han har vist i kampene er etter min mening i beste fall middelmådig :(
Unødvendig av meg å bruke ordet idiot, men det kom i kampens skuffelse i går, og var ikke rettet mot noen på forumet. Mitt enkle poeng er at det ser ut som noen har gjort en svært dårlig vurdering her....etter min mening er det svært lite som tyder på at Wood havner på 15-20 mål denne sesongen :(
Håper jeg tar grusomt feil, jeg skal ta en vurdering av ham etter 10 kamper, og ikke skrive et ord om ham frem til da.
Du kan for øvrig bare slutte med hersketeknikken med å lure på om jeg er Leedssuporter fordi jeg kommer med kritikk av en spiller. Jeg har vært supporter siden 1975. Du kan slappe helt av, jeg bytter mye rart, men ikke lag ;) Jeg registrerer for øvrig at du mener at en tatovering av Leeds Uniteds logo på min høyre arm betyr nada....altså det er MIN arm, og den tatoveringen er der så lenge jeg lever!
Ha en fin dag du også :o

Hvordan kan du faglig forsvare vurderinga av en spiller etter å knapt ha sett han?
Det er problemet Kato: jeg har knapt sett ham  i 4 kamper....og det jeg har sett er veeeeldig langt unna en verdi på £3mill ;)
Håper han lykkes, det håper jeg virkelig, men har allerede fått en "Morison" følelse....han er kjøpt for å score mål- la oss ikke glemme det ;)

AndyMathie

Spillebørs:

Turnbull    7
Berardi      7
Belluschi   9
Cooper       5
Taylor        6
Wootton    5
Mowatt      5
Doukara    5
Dallas        5
Antenucci 8

Wood         4
Byram        6
Murphy     5


Wood har ikke imponert til nå med et snitt på 3,5
We are Leeds and we are proud of it!

Sydhagen

Ser fornuftig ut den der.
Bellusci suverent Leeds sin beste spiller.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Fikk ikke med meg kampen igår. Må si jeg stussa over den lagoppstillinga med Wootton sentralt. Uwe gamblet med den.  Synd å bli slått ut, men ingen krise for min del. Over halve CC har vel blitt slått ut i 1 runde mot svakere motstand. Derby også. Ser frem mot match på søndag.

Var ingen grunn til å endre halve laget.

Nope. Men kjenner jeg ikke tar det så tungt. Vi har en liten tropp så greit å rullere syns jeg. Men at det var skivebom av Uwe ere vel liten tvil om.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

flynn

Prøver meg på noen vurderinger jeg også;

Turnbull: Perfekt backup for Silvestri. Virket solid og rutinert. 7
Berardi: ok, men heller ikke mer. Sliter bigtime i lufta, mens langs bakken er han ikke så halvgæern. Kan skape en spennende høyreside med Byram, der de begge bør kunne hjelpe hverandre både offensivt og defensivt. 6
Bellsuci: Vår beste i går, og også god mot Burnley. Fortsatt "full-of-it", og i en periode var jeg redd det ville tippe for ham, men han tok seg sammen. 8
Cooper: Skuffende opptreden. Mister oversikt og kontroll for ofte, og er flere hakk unna Bamba i duellkraft og pondus. Tilbake til benken. 5
Taylor: Langt unna det nivået jeg har sett før. En riktig farlig sleiv i eget felt, og for mange klassiske korridor-langpasninger. 5
Cook. Vår beste inntil han dummet seg ut og helt korrekt ble utvist. Deilig at han har åpnet scoringskontoen. 7
Wootton. Feil mann på feil plass. Vanskelig å se at han får mye spilletid framover. Ideen var sikkert å bruke ham som sikringsspiller i treeren på midten, men han fant aldri ut av rollen, og er alt for klønete/treg med ball til å bidra når vi har ballen i laget. 4
Mowatt. Etter min mening langt unna fjorårsformen enda. Blir for lite involvert, og sliter generelt med tempo. Også mer upresis enn vanlig. 5
Doukara. Var det hans siste kamp for Leeds? Håper nesten det, siden han ikke har nivået som trengs. Stasjonær, uvenn med ballen og dårlig taktisk. Huff og huff. 4
Dallas. Jeg synes som sist at jeg ser mye positivt i ham. Jeg tror kanskje vi har har gjort en god handel her. Virker målrettet og målfarlig. Men sluttresultatene ble det fint lite av nå (også). 6
Antenucci. På hugget, og i form ser det ut til. I perioder nesten litt for god for de andre, og han mister mye av støtten og mulighetene etter at vi ble 10 mann. 7

Wood. Svært skuffende. Jeg var litt positiv sist, men kan ha tatt grundig feil. Han har vært ganske god før, og med den prislappen må vi gi ham noen kamper til før vi hugger hodet av ham. 5
Murphy. Som vanlig vanskelig å bli klok på. Noen gode involveringer følges opp av noen helt håpløse. Overtar vel for Cook nå, og da må han komme i form snarest! 5
Byram For meg var han positiv. Spilte i en posisjon han vel aldri har vært vurdert i tidligere, men kom ok fra det. Blir ikke straffeskytter med det første... 6

Der Uwe. Laguttak 5: greit med noen bytter, men valget av Wootton framsto som merkelig før start, og viste seg å være bare dumt. Coaching 6. Ser ut til å ha en fin tone med gutta i det minste. Gjorde trolig det som kunne gjøres underveis, men da forutsetter jeg at Mowatt måtte ut. Ellers synes jeg Wootton burde forsvunnet og at Murphy skulle blitt forsøkt som defensivt anker.

flynn

Cherry

Kampens desiderte dårligste: Uwe.
Eg legger dette tapet 100% i hans fang, håper han er mann nok til å innrømme det.

Skivebom på laguttak.
Skremmende og bli til tider rundspilt , selv om sikkert Doncaster er ett topp L1 lag i år....nå ser vi hvor "tynn" troppen er når man skal forsøke spillere etter de den faste 11`vern...

Vi trenger en stopper, og en ving til....og gjerne Barton.