Skrevet av Emne: Kamp i Capital One Cup: vs Doncaster R @ Keepmoat S, torsdag 13/8 2015, kl 20.45  (Lest 39798 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Meget skuffa i går. Vi taper fortjent. Men jeg greier ikke het å forstå meg på dette laget. En ting  at vi silte med en mann mindre i størstedelen av kampen. Men laget virker jo uinteressert i å jage på ball. Vi taper alle andre ball dueller. Leeds sin minst dårlige i går på en terning fra 1-6, var Bellusci med sine fire. Den dårligste uten tvil Wood, som ikke fortjente poeng. Men jeg gir han en svak ener.
Laget virker tungt. Dette laget burde på grunn av at Røssler har vært her hele sommern faktisk sprudle av spilleglede. Og Røssler. Ja hva skal man si. En meget dårlig opptreden på sidelinjen.
Nå er det selvsagt tidlig i sesongen. Mye kan snu.
Men hvis laget taper mot Reading og Bristol City borte i de neste to kampene. Ja da er jeg redd at Cellino mister tålmodigheten, og dermed sitter Røssler utrygt.
Og hvis laget ikke hever seg fra de to innledende kampene. Ja da er jeg redd vi taper disse kampene

Frode

Prøver meg på noen vurderinger jeg også;

Turnbull: Perfekt backup for Silvestri. Virket solid og rutinert. 7
Berardi: ok, men heller ikke mer. Sliter bigtime i lufta, mens langs bakken er han ikke så halvgæern. Kan skape en spennende høyreside med Byram, der de begge bør kunne hjelpe hverandre både offensivt og defensivt. 6
Bellsuci: Vår beste i går, og også god mot Burnley. Fortsatt "full-of-it", og i en periode var jeg redd det ville tippe for ham, men han tok seg sammen. 8
Cooper: Skuffende opptreden. Mister oversikt og kontroll for ofte, og er flere hakk unna Bamba i duellkraft og pondus. Tilbake til benken. 5
Taylor: Langt unna det nivået jeg har sett før. En riktig farlig sleiv i eget felt, og for mange klassiske korridor-langpasninger. 5
Cook. Vår beste inntil han dummet seg ut og helt korrekt ble utvist. Deilig at han har åpnet scoringskontoen. 7
Wootton. Feil mann på feil plass. Vanskelig å se at han får mye spilletid framover. Ideen var sikkert å bruke ham som sikringsspiller i treeren på midten, men han fant aldri ut av rollen, og er alt for klønete/treg med ball til å bidra når vi har ballen i laget. 4
Mowatt. Etter min mening langt unna fjorårsformen enda. Blir for lite involvert, og sliter generelt med tempo. Også mer upresis enn vanlig. 5
Doukara. Var det hans siste kamp for Leeds? Håper nesten det, siden han ikke har nivået som trengs. Stasjonær, uvenn med ballen og dårlig taktisk. Huff og huff. 4
Dallas. Jeg synes som sist at jeg ser mye positivt i ham. Jeg tror kanskje vi har har gjort en god handel her. Virker målrettet og målfarlig. Men sluttresultatene ble det fint lite av nå (også). 6
Antenucci. På hugget, og i form ser det ut til. I perioder nesten litt for god for de andre, og han mister mye av støtten og mulighetene etter at vi ble 10 mann. 7

Wood. Svært skuffende. Jeg var litt positiv sist, men kan ha tatt grundig feil. Han har vært ganske god før, og med den prislappen må vi gi ham noen kamper til før vi hugger hodet av ham. 5
Murphy. Som vanlig vanskelig å bli klok på. Noen gode involveringer følges opp av noen helt håpløse. Overtar vel for Cook nå, og da må han komme i form snarest! 5
Byram For meg var han positiv. Spilte i en posisjon han vel aldri har vært vurdert i tidligere, men kom ok fra det. Blir ikke straffeskytter med det første... 6

Der Uwe. Laguttak 5: greit med noen bytter, men valget av Wootton framsto som merkelig før start, og viste seg å være bare dumt. Coaching 6. Ser ut til å ha en fin tone med gutta i det minste. Gjorde trolig det som kunne gjøres underveis, men da forutsetter jeg at Mowatt måtte ut. Ellers synes jeg Wootton burde forsvunnet og at Murphy skulle blitt forsøkt som defensivt anker.

flynn


Rimelig enig i vurderingene. Ville kanskje ha trukket Doukara og Dallas ett poeng, samt justert Byram opp til 7.
 

samadhi

Synes ikke vi skal legge så mye vekt på det at Doncaster var det beste laget i går.
I utgangspunktet var dette ett tøft lokalderby borte mot ett av de bedre lagene i L1.
Vi startet ikke med våre antatt beste, og når vi kommer en mann under siste timen sier det seg selv at vi får problemer. Vi var fullt på høyde så lenge det var 11 mot 11.

Heller ingen grunn til å kritisere laguttaket. Med 4 kamper på 10 dager, der 3 er borte sier det seg selv at vi må rullere og da var cupkampen ett naturlig sted å starte. Viktig at de spillerne som banker på førstelagsdøra får vist seg frem også. Egentlig synd på de at kampbildet blir som det blir og de ikke får vist seg skikkelig frem.

Begredelig forestilling i går, men hadde vi unngått utvisning hadde vi fått en helt annen kamp med avansement tror jeg.
marching on together,
derudaf forever...

Sølvreven

Tja..... Jeg hadde nok startet med Murphy ellre Phillips istedenfor Wotton. Fatter ikke det valget av Røsler. Wood burde også startet i stedenfor Doukara. Både han og Murphy trenger spilletid. Dette mente jeg før kampen og mens kampen gikk så følte jeg nok at jeg hadde rett i det. Men Cooks røde kort samt at Wotton i det hele tatt var på banen var nok det som kostet oss seieren. Jeg er ikke i tvil om at vi hadde vunnet lett uten de to tabbene. Håper bare at ikke denne kampen påfører usikkerhet i troppen og at vi nå har startet på en stor nedtur, for da er sannsynligvis sesongen kjørt allerede før jul  :-\
Men MOT uansett...
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Josch

Leeds har ikke to gode lag, helt enkelt. Når sant skal sies så var ikke  Doncaster veldig gode heller, men de fikk straffespark, var heldige da  Coock kløne-tacklet, og bedre straffeskyttere.
Leeds ville vunnet kampen om de hadde satset med  fullt lag, med 11 mann på banen. :)

Rosler? jeg tror han gjorde rett etter utvisningen. Kvaliteten ble bedre etter tre innbytter i  2. omg.
"B-laget"  til Leeds er begrenset . Doukara/Antenucchi har problemer med  britiske lag på bortebane, slik vi så i fjor. Hovedsaken er  at spillerne ikke var bedre, og Uwe valgte å hvile de beste.

Nå MÃ… Rosler ha noen seire i ligaen snart, ellers  vil  presset øke for hver kamp. (Leeds burde egentlig hatt to seire allerede nå!)  Jeg fikk  et lite flashback av kampen mot Bradford (2014)  igår.

Igjen: Jeg har ikke trua på Doukara/Antenucchi. De er gode bare glimtvis, selv om Ante hadde målgivende og en i stolpen.  På sikt holder de ikke mål  i England.

Hvor er  Rosler's  Heavy Metal Football?
« Siste redigering: August 14, 2015, 20:42:53 av Josch »

sportcarl1

Tja..... Jeg hadde nok startet med Murphy ellre Phillips istedenfor Wotton. Fatter ikke det valget av Røsler. Wood burde også startet i stedenfor Doukara. Både han og Murphy trenger spilletid. Dette mente jeg før kampen og mens kampen gikk så følte jeg nok at jeg hadde rett i det. Men Cooks røde kort samt at Wotton i det hele tatt var på banen var nok det som kostet oss seieren. Jeg er ikke i tvil om at vi hadde vunnet lett uten de to tabbene. Håper bare at ikke denne kampen påfører usikkerhet i troppen og at vi nå har startet på en stor nedtur, for da er sannsynligvis sesongen kjørt allerede før jul  :-\
Men MOT uansett...
tror det var en test, och med facit i hand utföll det inte bra, 
 

baste

Wood fortsetter å imponere...for et kjøp...

Ironi? Eller va det ett godt innhopp? Straffa va ikke noe å skryte av, hør æ rykta om

Gufrias

Wood fortsetter å imponere...for et kjøp...

Ironi? Eller va det ett godt innhopp? Straffa va ikke noe å skryte av, hør æ rykta om
Det er ikke ofte man ser noen gjøre en straffe til en sikker klarering.
Hekta på Leeds siden 1974